DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Kaša
13:40 16.03.2022 82.142.123.XXXPři čtení jinde sem si všiml jisté myšlenky - vzhledem k aerodynamice nových aut už snad nebudeme svědky toto trapného taktizování se slipstreamem na rychlých tratích (nejvíc Monza) ... snad už si každý pojede svoje, a ne že např. Checo budu na půlce tratích "roztahovat" Maxe. -
-
Fanda.LH
13:24 16.03.2022 83.240.61.XXXUvidíme kam to nakonec Mercedes dostane. Jsem rád, že Haas objasnil, že to přináší výhodu v pomalých zatáčkách, což je Achillova pata konceptu současných vozů... Není překvapení, že tým formátu Haasu od tohoto extrémního řešení upustil, ale Mercedes to věřím může zvládnout...
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek