DISKUZE K ČLÁNKU Testování v Barceloně, 2. den: McLaren na čele odpoledne vystřídalo Ferrari

V Barceloně ve čtvrtek pokračují druhým dnem předsezónní testy týmů Formule 1, jejich průběh jsme s vámi sledovali. Dopoledne se nejrychlejším časem blýskl McLaren, respektive Daniel Ricciardo. Odpoledne jej však překonal Charles Leclerc ve Ferrari. A měli jsme i dvě červené vlajky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Testování v Barceloně, 2. den: McLaren na čele odpoledne vystřídalo Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 157, poslední 24.02.2022 22:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 8 lidí) 24.02.2022 14:14
Přiznávám že dneska to moc nesleduju, není na to… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 24.02.2022 11:02
Mika Hakkinen se nám ozval a věří že Fernando… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 24.02.2022 10:51
Netřeba nic testovat. Fernando říkal, že tam… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Zdá se že by to letos mohlo být zajímavé...je vidět že ta radikální změna konceptů...a hlavně aerodynamiky udělala své.
    Monoposty se mi moc nelíbí...vypadá to že největší rozdíly jsou hlavně v různém řešení bočnic.
    Asi největší problém je přechod na nové pneu a radikální změna podlahy.

    Zatím se týmy seznamují s novými vozy a jejich koncepcí. nemyslím že v tuto chvíli má smysl sledovat nějak detailně časy. Až v Bahrajnu se začne ladit skutečná forma.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.161.XXX
    Russell: v současné chvíli jsme za Ferrari a McLarenem. Sainz: jsme daleko od optimálního rozpoložení, máme spoustu práce a nejsme v pozici, kde jsme chtěli být. Russell se naučil rétoriku Wolffa velmi rychle

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.243.XXX
    Schválně jsem si otevřel starou knížku kde popisují problém s wingcary s venturiho efektem v letech 78-80 takto: "Čím byla rychlost monopostu vyšší, tím byl i větší přítlak. Při rychlosti kolem tří set km/h působila na auto aerodynamická zátěž až 3 tuny. Vůz začal narážet na své vlastní pružiny a pokud ty se dostaly na doraz, došlo k deformaci pneumatik. V takových okamžicích monokok klesl k zemi, přívod vzduchu pod vůz se zastavil a přísavný efekt na okamžik zmizel. Začal tanec, auto poskakovalo a opêt se vracelo do výchozí polohy. Piloti tomu říkali "pumpování" a jedinou obranou bylo na rovince ubrat plyn. Po dvou letech inženýři problém vyřešili zavedením pružin s variabilní flexibilitou a pneumatik s posílenou bočnicí."
    Že by se 40 let starý problém vrátil? Pokud ano, tak na rychlostních tratích budou jezdci trpět.
    Na videu co postnul Situs je to krásně vidět, ferrari klesá úplně k asfaltu a pak zas skáče nahoru.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      A gumy taky. Pirelli se těch problémů asi nezbaví nikdy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.243.XXX
        No Pirelli bude muset asi ty gumy zesílit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Bude muset pořádně roztočit mašiny aby do prvního závodu stihli vyrobit dostatečné množství gum.
          Možná to vyřeší tím, že dovolí vyšší tlaky, ale pak můžou gumy začít praskat a éra Hadrrelli bude bujet vesele dál.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      88.146.103.XXX
      Tak minimálně fyzikální zákony se za těch 40 let nezměnily určitě. 😊

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        To by ses divil jak silně se u člověka může během čtyřiceti roků přitažlivost zemská změnit. 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.161.XXX
    Alpine má solidní spolehlivost a to je co se teď počítá 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama