DISKUZE K ČLÁNKU Testování v Barceloně, 2. den: McLaren na čele odpoledne vystřídalo Ferrari

V Barceloně ve čtvrtek pokračují druhým dnem předsezónní testy týmů Formule 1, jejich průběh jsme s vámi sledovali. Dopoledne se nejrychlejším časem blýskl McLaren, respektive Daniel Ricciardo. Odpoledne jej však překonal Charles Leclerc ve Ferrari. A měli jsme i dvě červené vlajky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Testování v Barceloně, 2. den: McLaren na čele odpoledne vystřídalo Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 157, poslední 24.02.2022 22:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 8 lidí) 24.02.2022 14:14
Přiznávám že dneska to moc nesleduju, není na to… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 24.02.2022 11:02
Mika Hakkinen se nám ozval a věří že Fernando… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 24.02.2022 10:51
Netřeba nic testovat. Fernando říkal, že tam… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Seňore, je to názor lidí na okruhu a taky dle maximálek. Kolik má kdo v kapse fakt nevím, to se pozná až v Bahrajnu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            Souhlas, proto neresim uvahy, ze ma nekdo neco v kapse
            Az vymeni u Hondy palivovy cerpadlo, tak za chviliu vyrazi

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Tak z motoru se dalo těžit i v poslední době a ne že ne.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Senor

                Senor

                178.255.168.XXX
                Z motoru se tezi cim dal mene, ale chapu ze prechodem na Mercedes, jste tezili dost, vykon, spilehlivost, velikost.
                Prvni roky se motorove dal vytezit titul, ted uz ne
                Problém je ze vsichni nemuzou, proto je pro vas snazsi bojovat s FERRARI

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kaša

                  Kaša

                  82.142.123.XXX
                  Ale no tak - kdyby motor Mercedes měli už pár roků, a měli i ty žetony navíc, tak myslím že by Ferari převálcovali .... Myslím že už se zase McLaren stává top týmem a Ferrari se tam vrací snad taky ... a jejich káry byly v r.2021 hodně vyrovnané. Můžem si jen přát ať si to ty týmy rozdají o titul ... ale tam vidím i M a RB. 07

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          ....po letech? Viděl jsi dva poslední roky třeba?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            Videl a diky lepsimu motiru Mel McL sanci, ac mel kazdy rok auto pomalejsi o 0,2s. Takze chce resit vlastni um a ne se schovavat za motor

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Takyber v potaz jak velký byli konstrukční omezení. O financích nemluvě..A nikdo netušil, že se to co je dnes posune o rok.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              18 18 18
              .... jasně!
              Hlavně že předchozí roky díky nelegálnímu motoru dokonce Ferrari stačilo i na dominantní Mercedes. 03

              Podle mě měl McLaren lepší auto jak v r.2020, tak 2021 - tak měl nevýhodu že nemohl upravit monopost jak všichni ostatní (žetony), a taky Ricciho výkony a velká smůla je stála třetí místo v PK.
              Řekl bych že celkově měli o trochu lepší káru než rudí, minimálně to bylo taknějak nastejno ....

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                88.103.238.XXX
                To auto nebylo lepší jak Ferrari, si zase myslím já. Celkově. Byl to kočkopes stavěný na Renault, předělán do módu Mercedes , s tím že nesměl ten monopost zlepšit výkonost, už jsame to tady říkal a i Key to říkal. Nebyli to prostě standartní roky, aby se mohlo vyvíjet dle představ a klasických standartů.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        88.146.103.XXX
        Hlavně v mateřském týmu. Ale pokud mají ještě na o v záloze, tak tak se má konkurence nač těšit 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Tak Riči už přes 100 kol.. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Mazepin dnes dost možná řídí Haas naposledy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Barcelonský paddock je ve zmatku, protože se rozšířily fámy, že ve druhém testovacím sezení v Sakhiru bude mít premiéru vysoce vyvinuté verze monopostu verze B Mercedes W13: Brackleyho tým zopakuje vítěznou strategii z roku 2019, kdy jezdil se dvěma vozy odděleně ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    RedBull problém s motorem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    37.188.173.XXX
    Nedavno v diskuzi probehlo, ze se u Mercedesu mame na co tesit. Zbytek jako, ze snad vsichni dorovnali ztratu kvuli palivu E10, jen Honda je pozadu, uz neresim.

    Bylo tim mysleno toto viz. info z 2.dne
    13:05 Týmy přechodem na nové palivo s 10% podílem biosložky přišly přibližně o 20 koní. Ani Mercedes dle zákulisních informací ztrátu ještě nedohnal.

    NAkonec i po motorove stránce bUDe TaTO Sezona zajimava. Uvidime nejen kdo kam POsUNUl AUtO A KDo KAM motoR, VYslEDkY Budou zajIM

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama