DISKUZE K ČLÁNKU Testování v Barceloně, 2. den: McLaren na čele odpoledne vystřídalo Ferrari

V Barceloně ve čtvrtek pokračují druhým dnem předsezónní testy týmů Formule 1, jejich průběh jsme s vámi sledovali. Dopoledne se nejrychlejším časem blýskl McLaren, respektive Daniel Ricciardo. Odpoledne jej však překonal Charles Leclerc ve Ferrari. A měli jsme i dvě červené vlajky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Testování v Barceloně, 2. den: McLaren na čele odpoledne vystřídalo Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 157, poslední 24.02.2022 22:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 8 lidí) 24.02.2022 14:14
Přiznávám že dneska to moc nesleduju, není na to… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 24.02.2022 11:02
Mika Hakkinen se nám ozval a věří že Fernando… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 24.02.2022 10:51
Netřeba nic testovat. Fernando říkal, že tam… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Zdá se že by to letos mohlo být zajímavé...je vidět že ta radikální změna konceptů...a hlavně aerodynamiky udělala své.
    Monoposty se mi moc nelíbí...vypadá to že největší rozdíly jsou hlavně v různém řešení bočnic.
    Asi největší problém je přechod na nové pneu a radikální změna podlahy.

    Zatím se týmy seznamují s novými vozy a jejich koncepcí. nemyslím že v tuto chvíli má smysl sledovat nějak detailně časy. Až v Bahrajnu se začne ladit skutečná forma.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.161.XXX
    Russell: v současné chvíli jsme za Ferrari a McLarenem. Sainz: jsme daleko od optimálního rozpoložení, máme spoustu práce a nejsme v pozici, kde jsme chtěli být. Russell se naučil rétoriku Wolffa velmi rychle

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.243.XXX
    Schválně jsem si otevřel starou knížku kde popisují problém s wingcary s venturiho efektem v letech 78-80 takto: "Čím byla rychlost monopostu vyšší, tím byl i větší přítlak. Při rychlosti kolem tří set km/h působila na auto aerodynamická zátěž až 3 tuny. Vůz začal narážet na své vlastní pružiny a pokud ty se dostaly na doraz, došlo k deformaci pneumatik. V takových okamžicích monokok klesl k zemi, přívod vzduchu pod vůz se zastavil a přísavný efekt na okamžik zmizel. Začal tanec, auto poskakovalo a opêt se vracelo do výchozí polohy. Piloti tomu říkali "pumpování" a jedinou obranou bylo na rovince ubrat plyn. Po dvou letech inženýři problém vyřešili zavedením pružin s variabilní flexibilitou a pneumatik s posílenou bočnicí."
    Že by se 40 let starý problém vrátil? Pokud ano, tak na rychlostních tratích budou jezdci trpět.
    Na videu co postnul Situs je to krásně vidět, ferrari klesá úplně k asfaltu a pak zas skáče nahoru.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      A gumy taky. Pirelli se těch problémů asi nezbaví nikdy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.243.XXX
        No Pirelli bude muset asi ty gumy zesílit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Bude muset pořádně roztočit mašiny aby do prvního závodu stihli vyrobit dostatečné množství gum.
          Možná to vyřeší tím, že dovolí vyšší tlaky, ale pak můžou gumy začít praskat a éra Hadrrelli bude bujet vesele dál.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      88.146.103.XXX
      Tak minimálně fyzikální zákony se za těch 40 let nezměnily určitě. 😊

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        To by ses divil jak silně se u člověka může během čtyřiceti roků přitažlivost zemská změnit. 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          88.146.103.XXX
          Jo, to znám z vlastní zkušenosti 17

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.161.XXX
    Alpine má solidní spolehlivost a to je co se teď počítá 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama