DISKUZE K ČLÁNKU FIA si posvítila na zadní křídla, Mercedes už nemá takový náskok na rovinkách, pochvaluje si Horner

Mercedes už nemá "abnormální" náskok v maximálních rychlostech jako dříve, těší šéfa Red Bullu Christiana Hornera, poté, co se ve Formuli 1 rozvířila kauza kolem flexibilních zadních křídel. Ta si Mezinárodní automobilová federace (FIA) nyní více hlídá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA si posvítila na zadní křídla, Mercedes už nemá takový náskok na rovinkách, pochvaluje si Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 30.11.2021 19:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 26.11.2021 13:21
tak jestli jsi viděl zadní křídlo mercedesu, tak… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 26.11.2021 13:47
video ne, je na světě fotka, kde je vidět vydřený… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 26.11.2021 15:20
ano, je vidět že tobě nestačí ani přímý důkaz. To… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Poky

Poky

109.80.56.XXX
Jj je mi to jasny. Jen ze je to usmevny a na druhou stranu smutny. Snazej se vyhrat politicky. Pritom maj auto na to aby vyhrali v pohode bez politiky?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.231.XXX
Tak něco bylo....ale to už nemusí platit, když Ferrari se zlepšilo. Mercedes je jasně první, druhá Honda, třetí Ferko a pak Renault.
Viditelně se to před zmražením vše více skrývá....

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.161.XXX
Není a zatím je to furt v rámci spekulací jak to vlastně je. Ještě nejsou ani přesnější vyčíslení rozestupů PJ v letošní sezoně

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Top týmy mají obvykle nejnižší maximálky, kvůli vysokému přítlaku... Maximálka sama o sobě o ničem moc nevypovídá, to je jedna hodnota na konci rovinky... Bylo by zajímavé to měření rozfázovat od výjezdu až po sešlápnutí brzdového pedálu... Jezdci top týmů můžou logicky chodit na plyn dříve a brzdit později, tudíž i přes nižší maximálku jsou na rovince rychlejší...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jak jsem psal, sice je to podvod, ale je to v rámci současného testování křídel OK a FIA s tím evidentně nic dělat nechce. Teoreticky by jim mohla přikázat, aby se vrátili k verzi, která tuto pružnou klapku neměla, ale je to mercedes...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
To vím, ale to je o poměru celkového odporu vozu, a odporu, co dělá jen křídlo. To se dá hodně změnit nastavením, a auto které klade větší odpor, má pak obvykle větší přítlak a větší rychlost v zatáčkách, což byl i příklad RB, který byl v zatáčkových partiích okruhu rychlejší než Mercedes.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.231.XXX
JJ dělaj si reklamu kluci. 12

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.231.XXX
Je někde odhad výkonu toho specialního motoru co má Hamilton? Připadně další motory?

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.231.XXX
Horner řešil poměr maximálky s otevřenou klapkou s versus neotevřenou.

Já bych počkal a uvidíme co se stane. 12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Pokud si dobře pamatuji, tak v Brazílii měl Mercedes 4 a 7 nejvyšší maximálku, a problém bylo spíše to, že Max měl jednu z nejnižších. Ale chápu, že tohle obviňování je o tom dostat soupeře pod mediální tlsk, a do jistého diskomfortu.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Vždy jen dle toho jak se to hodí 11 Proto je třeba brát tyhle slovní hrátky s velkou rezervou, i když se vždy tváří že zrovna teď je to myšleno strašně vážně a teď je to pravda 12

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

46.234.161.XXX
JJ, takže Mercedes nemusel nic měnit, protože se žádné testy nezměnil, ale podle Hornera už mají rychlost v normálu. A když oni nasadí vetší křídlo tak najednou zrychlí na úroveň Mercedesu. No prostě zázrak. A jak je to s těmi rychlostmi z posledních 4 závodů před Katarem jsem zde už uvedl. Nikde nebyl Mercedes nejrychlejší, možná jen na Interlagosu v závodě.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.161.XXX
Co to je za přímá důkaz? vždyť je to běžná součást spodní klapky na zadním křílde 20

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Nebyl to Horner nebo Marko, kdo říkal, že prohyb jejich křídel neudělá ty 0,3s na kolo jak tvrdil Volf? Je možné, že se pletu, ale někde tvrdil, že význam jejich ohybů je zanedbatelný. A najednou u Mercedesu je to jinak??

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ano, je vidět že tobě nestačí ani přímý důkaz. To že netušíš co vidíš je naprosto zřejmé

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Koukni se na ten obrázek znovu, ale tentokrát hodně pozorně představuj si jaký tvar by musel mít ten díl a jak by se musel hýbat, aby dokázal kopírovat šmouhu z obrázku.
Podle Tvé fikce je nemožné aby tahle šmouha vznikla prohybem křídla které bez problému udrží zátěž více než stovky kil.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
Ona se FIA klidně může koukat i přímo na to křídlo. Ale to je jak asi všechno, co může teď dělat. Pokud vymyslí nové testy na zadní křídlo, musí dát týmům čas na jejich splnění - viz předchozí úpravy testů a křídel vepředu. A teď, dva závody před koncem, toho už moc nestihnou.
Jak tu někdo psal - taky si myslím, že v tomhle ohledu jde především o pravidla a testy pro příští sezóny.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
video ne, je na světě fotka, kde je vidět vydřený karbon přesně v poloměru ohybu konce segmentu spodní klapky. Ale jak už jsem psal, tohle je díra v pravidlech... Je to sice jednoznačné porušení pravidla o pohyblivosti aerodynamických komponent, ale předepsané testy tuto část křídla netestují, či-li křídlo je "legální"

https://racingnews365.com/are-these-the-alleged-score-marks-that-red-bull-have-spotted

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

46.234.161.XXX
Taky bych prosil to video.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
5-7cm? Sorry ale ...... 18 Mimochodem vždyť zakročila extrémně rychle a testy jsou na světě.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama