DISKUZE K ČLÁNKU Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?
Helmut Marko si myslí, že Sebastian Vettel u Ferrari až příliš chyboval. Největší kiks přišel podle odborného poradce Red Bullu v Německu 2018.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 5 lidé)
12.01.2021 14:21
Jemu můžeš dávat co chceš. Základem je to, že on… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
10:00 12.01.2021 88.102.38.XXX
Tohle porovnání už Mikovi nevoní, v tomto případě to chce jiný schéma aby to Mikovi vyšlo Ono jednoduše Vettel tu kritiku za jeho výkony ve Ferrari nesklidil jen tak. Mike je již trochu masochista To že Vettel ve Ferrari svým výkonem tak pohořel je pro něj ještě těžší protože Alonso tam tehdy sice taky nedosáhl na titul, ale svým jezdeckým výkonem tam to uznání měl
Mike17
09:58 12.01.2021 185.149.130.XXX
A jo. Dobrý postřeh. Místo toho, aby tam Alonsa zavřel a nechal místo Vettelovi, tak Alonsovi krásně uvolnil průjezd a Vettela vytlačil úplně dovnitř a díky tomu Vettel ztratil v té zatáčce tolik pozic.
A pak se tu Odin diví, proč Vettel prděl na nějaké Multi a divé se, proč v té chvíli nezakážou jezdit Vettelovi a nepodpoří Alonsův titul.
A pak se tu Odin diví, proč Vettel prděl na nějaké Multi a divé se, proč v té chvíli nezakážou jezdit Vettelovi a nepodpoří Alonsův titul.
Mike17
09:52 12.01.2021 185.149.130.XXX
Ježíši, to jsou odborářské kecy. Zaměstnanec dostává takový plat, na jakém se dohodne se zaměstnavatelem. Nelíbí se nabídka, tak se odmítne a jde se jinam. Tak jako to udělal Ricci.
Plat se pilotům nabízí podle toho, jaký je předpoklad, že se jim investice vrátí. Ne za to, co vyjeli v předchozích sezonách. Max se ukázal jako rychlejší a perspektivnější a logicky nenabídli Riccimu stejnou částku. Nevím, proč je kvůli tomu Horner hajzl, zvlášť, když on o platu asi nerozhoduje. Prostě si potřebuješ vylít na někom vztek.
Plat se pilotům nabízí podle toho, jaký je předpoklad, že se jim investice vrátí. Ne za to, co vyjeli v předchozích sezonách. Max se ukázal jako rychlejší a perspektivnější a logicky nenabídli Riccimu stejnou částku. Nevím, proč je kvůli tomu Horner hajzl, zvlášť, když on o platu asi nerozhoduje. Prostě si potřebuješ vylít na někom vztek.
Mike17
09:47 12.01.2021 185.149.130.XXX
Vůbec netuším, na co jsem ti neodpověděl, ale Malajsii jsi vytáhl ty, ne já. Nemáš uvádět tak hloupé příklady údajného poškozování pilota. Já bych řekl, že pro Markovo vítězství udělali tu nejzásadnější věc. Přezuli ho jak nejrychleji mohli. Mohli pravda ještě vyběhnout na trať mechanici a pověsit se Sebovi za křídlo, aby ho zpomalili, případně Marka trochu tlačit, aby jel rychleji, ale mám pocit, že to už by chtěli po těch mechanicích trochu moc. Jinak moc netuším, co mohl RB udělat ve chvíli, kdy zjistil, že Seb na dohodu prdí. Za mne nic.
Ten blábol o tom, jak měli jediného pilota schopného jim vyjet titul, nechat stát a titul nechat Alonsovi nemůže myslet nikdo soudný vážně.
A kde jsem za celou tu dlouhou diskusi obhajoval helmuta vážně netuším. Můžeš uvést kde? Nemůžeš co? To sis vycucal z prstíku, jako obecně mou podporu Helmutovi.
Ten blábol o tom, jak měli jediného pilota schopného jim vyjet titul, nechat stát a titul nechat Alonsovi nemůže myslet nikdo soudný vážně.
A kde jsem za celou tu dlouhou diskusi obhajoval helmuta vážně netuším. Můžeš uvést kde? Nemůžeš co? To sis vycucal z prstíku, jako obecně mou podporu Helmutovi.
odin
21:17 11.01.2021 77.240.103.XXX
Ona se ta vlákna tady nějak pomotala. A možná něco i zmizelo. (postrádám některé své komenty a smazány nejsou).
Nevadí. Já s tvým pohledem nemám problém vlastně nikdy. Snažíš se ze svého pohledu objektivně hodnotit, má to logiku i potřebnou erudovanost. To, že něco vidím malinko jinak není podstatné.
A tak jen k Hornerovi. Pokud máš Netflix tak se podívej na seriál "Formule 1 drive to survive" (formule 1 touha po vítězství). Pokud ne, tak je to ke stažení na uložto. A tam je jasně ukázáno, jak se RedBull prostřednictvím Hornera choval k Ricciardovi v sezóně 2018. Tvrdí se tam, že Max má mnohem větší plat, než Ricci, přesto že v obou sezónách byl od něho poražen. A když Ricciardo v této sezóně s nimi jednal o své nové smlouvě (v té době na tom byl také lépe než Max), tak Horner jen odpovídal na dotazy, že to nějak dopadne. Ricciardo přímo říká, že čeká co mu RedBull nabídne, ale Horner vědom si toho, že stejně nemá kam jít, jen vyčkává a tím tlačí Ricciho do časové tísně. Když pak Ricciardo oznámil, že podepsal Renaultu a že očekává zhoršení svých výsledků, Horner jen protáhl hubu a vzmohl se na uštěpačné poznámky k Abitebulovi, jestli budou mít u Rencků peníze ma motory, když zaplatí Ricciarda.
Horner je stejný hajzl, jako Marko a celá ta pakáž RedBullácká. Celý svět viděl výkonnost Ricciho a Maxe, ale odměnit toho, kdo podává lepší výkony, se u RedBullů nenosí, když nepatří k jejich preferovaným.
Nevadí. Já s tvým pohledem nemám problém vlastně nikdy. Snažíš se ze svého pohledu objektivně hodnotit, má to logiku i potřebnou erudovanost. To, že něco vidím malinko jinak není podstatné.
A tak jen k Hornerovi. Pokud máš Netflix tak se podívej na seriál "Formule 1 drive to survive" (formule 1 touha po vítězství). Pokud ne, tak je to ke stažení na uložto. A tam je jasně ukázáno, jak se RedBull prostřednictvím Hornera choval k Ricciardovi v sezóně 2018. Tvrdí se tam, že Max má mnohem větší plat, než Ricci, přesto že v obou sezónách byl od něho poražen. A když Ricciardo v této sezóně s nimi jednal o své nové smlouvě (v té době na tom byl také lépe než Max), tak Horner jen odpovídal na dotazy, že to nějak dopadne. Ricciardo přímo říká, že čeká co mu RedBull nabídne, ale Horner vědom si toho, že stejně nemá kam jít, jen vyčkává a tím tlačí Ricciho do časové tísně. Když pak Ricciardo oznámil, že podepsal Renaultu a že očekává zhoršení svých výsledků, Horner jen protáhl hubu a vzmohl se na uštěpačné poznámky k Abitebulovi, jestli budou mít u Rencků peníze ma motory, když zaplatí Ricciarda.
Horner je stejný hajzl, jako Marko a celá ta pakáž RedBullácká. Celý svět viděl výkonnost Ricciho a Maxe, ale odměnit toho, kdo podává lepší výkony, se u RedBullů nenosí, když nepatří k jejich preferovaným.
jon
20:46 11.01.2021 90.176.154.XXX
Uf, promiň Odine. Netuším, proč mi to hodilo odpověď mimo vlákno. Správně reaguješ na to, kde to mělo být. Děkuji.
Jsem rád, že se to vyjasnilo. S tím pokrytectvím RB souhlasím a v podstatě to celou dobu též skloňuji. Je mi hlavně líto Hornera, protože díky Helmutovi má autoritu u pilotů na bodu mrazu. A v podstatě je jediné štěstí, že má vždy vedle Helmutových boys slušné piloty a pohodáře, kteří to umí hodit za hlavu a neřešit tu pitomou politiku.
Teď si tak říkám, když si tak vzpomenu na sezónu 2013, Péro byl v Mekáči jak utržený ze řetěžu a řekl bych, že kurzy na to, s kým koliduje během závodu museli být v případě Jensona asi jako na vítězství A týmu Barcelony proti FC Horní Dolní. Příští rok to může být docela zajímavé, protože Péro se z Maxíka asi úplně nepodělá. A z Helmuta tuplem ne.
Co se týká té kolize Nica s Lewisem. No já bych to úplně nerozpytvával. Lewis měl také máslo na hlavě. Ale máš pravdu, že Toto si tyto momenty umí lépe ohlídat a s piloty to umí daleko lépe. Byť Pérově výkonnosti moc nevěřím, ale moc bych si přál, aby Maxovi pořádně zatopil. Chci totiž vidět Helmuta, jak bude řešit tyhle dva kluky, až začne létat karbon jako tomu bylo třeba s Oconem.
Ad Horner - on není špatný šéf a není to ani špatný chlap. Problém je, že vzhledem k tomu, jak to tam má Mates postavené je Helmut ten, který má poslední slovo, minimálně co se týká pilotů. Škoda, že nemají v Thajsku nějakého dobrého inženýra. Pak si dovolím tvrdit, že by Helmut rychle pochopil, kde je jeho místo a že má mluvit pouze v tom případě, až se ho zeptá šéf.
Jsem rád, že se to vyjasnilo. S tím pokrytectvím RB souhlasím a v podstatě to celou dobu též skloňuji. Je mi hlavně líto Hornera, protože díky Helmutovi má autoritu u pilotů na bodu mrazu. A v podstatě je jediné štěstí, že má vždy vedle Helmutových boys slušné piloty a pohodáře, kteří to umí hodit za hlavu a neřešit tu pitomou politiku.
Teď si tak říkám, když si tak vzpomenu na sezónu 2013, Péro byl v Mekáči jak utržený ze řetěžu a řekl bych, že kurzy na to, s kým koliduje během závodu museli být v případě Jensona asi jako na vítězství A týmu Barcelony proti FC Horní Dolní. Příští rok to může být docela zajímavé, protože Péro se z Maxíka asi úplně nepodělá. A z Helmuta tuplem ne.
Co se týká té kolize Nica s Lewisem. No já bych to úplně nerozpytvával. Lewis měl také máslo na hlavě. Ale máš pravdu, že Toto si tyto momenty umí lépe ohlídat a s piloty to umí daleko lépe. Byť Pérově výkonnosti moc nevěřím, ale moc bych si přál, aby Maxovi pořádně zatopil. Chci totiž vidět Helmuta, jak bude řešit tyhle dva kluky, až začne létat karbon jako tomu bylo třeba s Oconem.
Ad Horner - on není špatný šéf a není to ani špatný chlap. Problém je, že vzhledem k tomu, jak to tam má Mates postavené je Helmut ten, který má poslední slovo, minimálně co se týká pilotů. Škoda, že nemají v Thajsku nějakého dobrého inženýra. Pak si dovolím tvrdit, že by Helmut rychle pochopil, kde je jeho místo a že má mluvit pouze v tom případě, až se ho zeptá šéf.
odin
20:32 11.01.2021 77.240.103.XXX
Svý Oscary si strč někam. A netoč se pořád v kruhu.
Vysvětli mi propastný rozdíl mezi výkonností Vettela jakožto protěžovaného pilota a Vettela jakožto dvojky. Tak ostudnou výkonnost neměl nikdo z jeho týmových dvojek.
Ale tys raději přestoupil k fandění Maxovi, když už Vettel není tím protěžovaným, že?
A také mi vysvětli, jak to je s tím Helmutovým výrokem? Znevýhodňují se dvojky u Ferrari potažmo u RedBullu, nebo ne?
Vysvětli mi propastný rozdíl mezi výkonností Vettela jakožto protěžovaného pilota a Vettela jakožto dvojky. Tak ostudnou výkonnost neměl nikdo z jeho týmových dvojek.
Ale tys raději přestoupil k fandění Maxovi, když už Vettel není tím protěžovaným, že?
A také mi vysvětli, jak to je s tím Helmutovým výrokem? Znevýhodňují se dvojky u Ferrari potažmo u RedBullu, nebo ne?
jon
20:32 11.01.2021 90.176.154.XXX
Koukni na to pořádně. Webber se tam v podstatě uklidil Alonsovi z cesty a Vettela tam vyvezl totálně mimo stopu do největšího bordelu z gum.
Jasně, Webber by se mohl vymlouvat na to, že se Alonsa moc a moc lekl a prostě zazmatkoval, jenže právě proto jsou brífinky a jsem si více než jist, že i varianta Alonso pojede tudy a tamtudy se tam řešila mnohokrát. Webber měl prostě jet v závodní stopě, nechat Vettelovi volný střed, aby se narovnal blíže k závodní stopě a jestli měl někoho vyndat, tak Alonsa nebo Massu, protože ti dva se dopředu určitě netlačili s tím, že se na konci závodu případně dobrovolně propadnou a nechají Vettelovi titul. Tohle bylo vše, jen ne podpora stájového kolegy a pomoc s obranou proti jedinému vážnému soupeři o titul.
Ano, nechal tam sice místo a nic se nestalo, jenže Vettel se díky tomu propadl do míst, kde se pohybovaly přemotivované lopaty a jen se štěstím ho to nestálo titul.
Jasně, Webber by se mohl vymlouvat na to, že se Alonsa moc a moc lekl a prostě zazmatkoval, jenže právě proto jsou brífinky a jsem si více než jist, že i varianta Alonso pojede tudy a tamtudy se tam řešila mnohokrát. Webber měl prostě jet v závodní stopě, nechat Vettelovi volný střed, aby se narovnal blíže k závodní stopě a jestli měl někoho vyndat, tak Alonsa nebo Massu, protože ti dva se dopředu určitě netlačili s tím, že se na konci závodu případně dobrovolně propadnou a nechají Vettelovi titul. Tohle bylo vše, jen ne podpora stájového kolegy a pomoc s obranou proti jedinému vážnému soupeři o titul.
Ano, nechal tam sice místo a nic se nestalo, jenže Vettel se díky tomu propadl do míst, kde se pohybovaly přemotivované lopaty a jen se štěstím ho to nestálo titul.
odin
20:18 11.01.2021 77.240.103.XXX
V Turecku to napral Vettel do Webbera. Podobný m,anévr jako v Brazílii s Leclercem. A tým viděl chybu u obou. (Už vím podle jaké šablony postupoval Mike17 při jeho komentech v případě zmíněné Brazílie). Opět se odvolám na Situse a jeho "ohodnocení" RedBullovského přístupu k jejich dvojkám. Když udělá chybu jejich miláček, nese za to vinu i jeho kolega.
Před posledním závodem v AD byl v čele šampionátu Alonso s šestibodovým náskokem na WEBBERA . Vettal měl ztrátu 13 bodů. Čili o titul bojoval Webber s Alonsem a Vettel byl ten třetí vzadu. Webbera povolali brzy (12kolo) k výměně kol a poslali ho do provozu a Ferrari s Alonsem reagovali, čímž se dostali mimo bodované pozice. Tehdá se ještě jelo bez DRS a s Brigestone. Vettel si na prvním místě vyjel dostatečný náskok pro svůj pitstop a vrátil se také na první místo, zatímco Webber s Alonsem zůstali zaseklí za svými pomalejšími soupeři. Alonsův souboj s Petrovem je snad dostatečně znám. V Abu Dhabí se nedá předjíždět, tak že je jasné, že brzký pitstop není ideální řešení, spíše podraz.
Alonsovi proti Vettelovi stačilo k zisku titulu si o jedno místo polepšit, než kde se kvalifikoval. Ale s Webberem musel vyhrát interní souboj.
Co se týče 2014 a odstoupení obou pilotů RBR, tak je to vyrovnané, jen Vettel má o jednu poruchu více, ale Ricciho zase diskli kvůli tomu, že RBR na něm testoval ty své podvody.
Před posledním závodem v AD byl v čele šampionátu Alonso s šestibodovým náskokem na WEBBERA . Vettal měl ztrátu 13 bodů. Čili o titul bojoval Webber s Alonsem a Vettel byl ten třetí vzadu. Webbera povolali brzy (12kolo) k výměně kol a poslali ho do provozu a Ferrari s Alonsem reagovali, čímž se dostali mimo bodované pozice. Tehdá se ještě jelo bez DRS a s Brigestone. Vettel si na prvním místě vyjel dostatečný náskok pro svůj pitstop a vrátil se také na první místo, zatímco Webber s Alonsem zůstali zaseklí za svými pomalejšími soupeři. Alonsův souboj s Petrovem je snad dostatečně znám. V Abu Dhabí se nedá předjíždět, tak že je jasné, že brzký pitstop není ideální řešení, spíše podraz.
Alonsovi proti Vettelovi stačilo k zisku titulu si o jedno místo polepšit, než kde se kvalifikoval. Ale s Webberem musel vyhrát interní souboj.
Co se týče 2014 a odstoupení obou pilotů RBR, tak je to vyrovnané, jen Vettel má o jednu poruchu více, ale Ricciho zase diskli kvůli tomu, že RBR na něm testoval ty své podvody.
HellHogr
18:35 11.01.2021 86.49.248.XXX
Jinak Miku, když už se chceš chvástat jablkama a hruškama dohromady, tak to ukaž v plné nahotě - Alonso odjel s Ferrari 96 závodů a získal 1 190 bodů, to je 12,39b na závod. Vettel odjel 119 závodů s 1 400 bodama, to je 11,76 bodů na závod, prostě si jen potvrdil moje slova
HellHogr
18:18 11.01.2021 86.49.248.XXX
Ve srovnatelné technice? aha, takže jsme zase doma a zase si neviděl žádné ze zmíněnách sezon no nic, odporuj datům a faktům jak chceš, každý zdravej člověk viděl, že Alonso s autem o 0,8s pomalejší bojoval o titul, prostě jen Vettel měl tak dominantní techniku, že mohl nedojet 4x a stejně si body nahnal, sám si to potvrdil. Alonso je, byl a vždy bude lepší, Vettel vyhrál díky dominantní technice a protekci, tímhle tahle diskuze končí
odin
18:09 11.01.2021 77.240.103.XXX
Jone, s tvým pohledem nemám problém, většinu věcí vidím naprosto stejně. Vlastně můj původní koment byl o roli Helmuta Marka vůči pilotům, kteří nepatří do jeho "stáje", ale jezdí u RedBullu. Malajsii jsem zmínil až při reakci na Mika. Mike totiž Marka obhajuje, kde může, ale navenek tvrdí opak. Na můj dotaz neodpověděl, ale sustředil se na dohadování o Malajsii. Já nepopírám primární vinu Vettela, ale týmu RBR vyčítám pokrytectví. Tvrdili, že jedou na vítězství Webbera, ale neudělali pro to mic, krom žvanění multi21 do vysílačky. Můj pohled je, že něco jiného říkali a opak dělali. Když vezmu v úvahu, že se jim Vettel "vymkl z rukou" pak ale nechápu, proč ho neodstavili pro zbytek sezóny na vedlejší kolej. U Mercedesů, když Nico kolidoval s Hamem, tak už si do konce sezóny u nich neškrtl. Ale další sezónu začínali oba se stejnými preferencemi.
Hornera sice vnímám trošičku lépe, než Helmuta, ale je to stejný podrazák a pokrytec, jako Marko. To, jak se oba chovají k pilotům rozhodně férové není.
Hornera sice vnímám trošičku lépe, než Helmuta, ale je to stejný podrazák a pokrytec, jako Marko. To, jak se oba chovají k pilotům rozhodně férové není.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek