DISKUZE K ČLÁNKU Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?

Helmut Marko si myslí, že Sebastian Vettel u Ferrari až příliš chyboval. Největší kiks přišel podle odborného poradce Red Bullu v Německu 2018.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 223, poslední 15.01.2021 16:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2021 09:58
Pokud pilot vzdá sezonu, není to dobrý pilot a to… »
» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2021 14:21
Jemu můžeš dávat co chceš. Základem je to, že on… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 07.01.2021 10:45
Tak i sám Marko, ono já to říkám často že Vettel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ne. Ferrari dle mne mělo dominantní vůz v roce 2002 a 2004. O dominanci třeba v roce 2003 jde mluvit dost těžko.
A zjisti si konečně, co to slovo demagogie znamená. 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.248.XXX
Jenže o tom se tu bavím, Vettel pokud nemá auto, které každý druhý závod dokáže někomu nadělit 20s, tak ten rok o titul bojovat nebude. Udělat Alonso 2010 nebo 2012 tolik chyb, tak je o titulu rozhodnutý 5 závodů před koncem sezóny

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.248.XXX
Takže dle tebe Ferrari nemělo dominanci 2000 až 2004? Že Barichello nebyl furt druhej, tohle je demagogie ala Mike 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Něco navrch měl RedBull v jejich éře nesporně každý rok, můžeš se bavit leda tak o tom jak moc. Vettel měl tehdy v technice prostě výhodu. Ve Ferrari musel ukázat více aby se radovali ale ...... prostě to těžce nestačilo a ty chyby Vettela se na tom výrazně podepsaly. Sebevědomí a komfort se na tom nakonec určitě taky podepsaly, opřít se o dominantní auto jako měl v RedBullu určitě mentálně hodně pomáhá a to zejména když uděláš chybu. Třeba v tom roce 2018 ta výhoda Ferrari v první polovině sice byla ale docela malá a ty chyby Vettela je hodně srazily a oni to věděli. Díky tomu to měl v druhé půli Hamilton už poměrně snadné protože tu první přežil perfektně a v té druhé se už o sebe a tým mohl plně opřít. Prostě na rozdíl od Vettela získával maximum možného kdežto Vettel svými chybami rozdával body. To se nedá popřít.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
12
Jo, já si to myslel, že nic nebude. 01
Vůz, co s ním pilot dojede šestý je brutální dominance ala Hogr. 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Je mi jasný, že když udělá podraz Vettel, je to úplně něco jiného, než když udělá podraz Leclerc nebo Webber. Stačilo to napsat takto a mohl sis ušetřit dlouhé vymýšlení.
Vettel taky chtěl prostě závodit a Webber měl dost času přepnout nastavení motoru na vyšší výkon. Což taky udělal. Je to stejné, jako to co udělal Webber předtím v Silverstone. Ale chápu, že když jde o Vettela, vždy si něco najdeš. 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.248.XXX
Přečti si to, sám to řekl, Webber o sobě nikdy netvrdil, že to byl pilot, který měl extra talent 03 ty tvoje nesmysly, o tom, že Vettel předváděl lepší výkony jak Alonso 02

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ty srovnáváš brzký pokus v Bahrajnu 2019 zdržovat Leclerca za Vettelem s útokem Vettela na Webbera který měl na příkaz týmu snížený výkon motoru? 18 Tvl mysli! To první mělo jen slepě pomoci Vettelovi na úkor týmu kdežto v tom druhém případě Vettel dostal neoprávněně výhodu dřívějšího přezutí na úkor Webbera a ještě dostal příkaz snížit výkon motoru že se tak dojede. V prvním případě chtěl Leclerc prostě závodit v tom druhém Vettel jen zákeřně využil situace. Na Maxovi alespoň kvituji že když na to přijde řekne prostě NE a jede si to svoje parťák neparťák a všichni vědí že s ním nepočítáš. Vettel se tváří jako týmový hráč ale když přijde na lámání chleba jde jen o něj. No to je fuk, nemyslím že tobě to dojde. Ano, i dnes mám pro rebélii Leclerca v Bahrajnu pochopení kdežto to s Webberem nebylo korektní a byl to na něj podraz. Ty o schopnosti objektivního posouzení fakt raději nepiš 18 Dál to s tebou rozebírat fakt nehodlám, na to už jsi se tu za ta léta svou demagogií příliš odepsal 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Bla bla bla bla.
Zkus to čtení a zjistit, o čem že to je řeč. 13

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
12 12 12
Jaké nesmysly?
A to fakt řekl? Když s těmi dominantními vozy dokázal jen 3x skončit až na třetím místě a jednou dokonce až na šestém? To si trochu nakakal do vlastního hnízda ne? Nebo Hogrovský výcuc z prstíku? 12 12 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.248.XXX
A kdo upozorní tebe na to, že Vettel a Verstappen byli vždy nesmyslně protěžování a RB měl dominantní techniku 4 roky po sobě

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.248.XXX
Jsem rád, že si už pochopil, jak tvé nesmysly byly mimo a potvrdil to i Helmut 14 mimochodem, jezdil si s RB 2010 až 2013? Ne? Já jen, že Webber jo a dokázal říct, že to byli dominantní vozy 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
"...jenže Vettel tam předvedl jak tým je víc než jednotlivec a přidal svůj podraz"
Hezký to číst od někoho, kdo se radoval v Bahrajnu 2019 z toho, jak leclerc neposloucá příkazy týmu a že si nenechá sr.t na hlavu. 12

Nicméně v Malajsii neposlechl příkaz týmu asi půl roku po tom, co stejně neposlechl Webber stejný příkaz a útočil na Seba.
Stejně tak neposlechl Seb na konci sezony 2019, když to samé ignoroval kolega předtím.

Je vidět, že někdo si podle tebe na hlavu sr.t má nechat, a někdo nemá nechat. Typická objektivita. 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
12 12 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No super. To co píšeš víceméně potvrzuje to co jsem psal já. Jen časy máš jiné. Já je mám z livetimingu: https://f1.tfeed.net/2013/malaysia
Jsou jen po kolech (jsou tam i časy sektorů) a zaokrouhlené na desetiny:
Po 40 kole měl Hamilton 2,5s ztrátu, v prvním sektoru na Seba ztratil 0,3s a ve druhém sektoru 0,5s. Takže v té době měl ztrátu 3,3s. Z tohoto údaje vycházel RB při úvahách, koho povolat prvního. A nevěděli, že Hamík dostane nejtvrdší směs a tedy se nezrychlí.
Hamilton ve druhém sektoru 41 kola ztratil 0,5s. Ve druhém 42 kola 1,2s!!! (33,3:34,5) a ve třetím dalších 0,7s (40,0:40,7), takže po výměně Webbera měl dokonce 8,2s ztrátu na Vettela. Mezitím se konalo těch tvých 6,5s. Ale brát rozestup až dlouhou dobu po tom, kdy RB musel zvažovat koho povolat je trapný. 13
Takže je zcela jasné, proč se povolal první Seb. Ikdyž to bylo poprvé během závodu, byl k tomu dobrý důvod a naopak by bylo hloupé riskovat u Seba podseknutí Hamiltonem. Když byly přesvědčeni o tom, že Seb poslechne a v klidu se zařadí za Marka, nebyl nejmenší důvod k tomu, dělat pitstop opačně.

K SVxMW:
Po 41 kole ztráta 4,2s. První sektor 42 kola zajel Vettel o 0,2s rychleji (25,8:26,0), druhý o 0,5s rychleji (34,2:34,7). Mně z toho vychází, že na začátku posledního sektoru před pitstopem měl náskok 3,5s. Je to údaj ze stejného místa jako u všech, ne opsaný z obrazovky z nějakého místa, kde je zrovna největší rozestup během okruhu.

A ke gumám:
Je to přesně, jak jsem psal. Seb dostal novější a měkčí směs. To byl taky důvod, proč byl rychlejší než Mark a to je dobrý důvod k tvrzení, že by Vettel Webbera dojel a předjel tak jako tak. A proč nedostal Mark měkčí sadu jsem napsal. To, že se startovalo na přechodných na tom nemění vůbec nic. Podívej se, kolik těch suchých sad použili. I dnes, kdy se mění jednou nebo dvakrát používají v závodě ojetou sadu. Tak co je divného na tom, že jim zbyde jen ojetá v závodě o 4 pistopech i přesto, že se začínalo na mokrých??? Ani Webber nijak nerozporoval, proč dostal nejtvrdší. Čím to? Že by dobře veděl, že si bílé ojel v kvaldě na stintu, který Vettel vynechal? 03

Takže k tvé poslední větě. Ano, Hamík ztrácel 6,5 a pak ztrácel víc a víc (v předposledním kole asi 14s). Ale to všechno až po výměně. V době, kdy zajížděl k pitstopu měl Hamík 3,3s a chvíli předtím jen 2,5s, nikoliv 6,5s. Takže vymýšlíš si ty. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No jasně, že ho na to upozornil tým. Tým vidí, jaký měl náskok na Hamíka.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Poslední věta by se měla tesat do kamene. To je totiž obrovská pravda a vyjadřuje jejich pokrytecké chování.
Ten tým pro mne má potenciál mít ho rád, protože to není automobilka, ale ty lidé uvnitř a jejich chování se mi hluboce hnusí. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Já se tady s Mike17 přu už od roku 2010 o tom, že RedBull není férový tým. Že Vettel byl u nich protěžovaným pilotem. A Webbera podráželi kde se dalo.
Já nezpochybňuji, co napsal Mark ve své knize. Jenom si myslím, že sám ani netušil, jak s ním zacházejí. Nebo byl natolik slušný, nebo se za to styděl, aby to zveřejnil.
I mně je jedno, zda jak to mají uvnitř týmů udělané, ale chci, aby ze mne nikdo nedělal blba. Jestliže jedou na Vettela, Hamiltona, Alonsa, Kimiho, Maxe a přiznají to, pak s tím nemám problém. Vadí mi, když se tváří jak dávají oběma pilotům stejnou šanci a pak dělají podobné věci. A diskutující jim na to skáčí a obhajují jejich bludy. Na Netflixu je seriál o Formuli 1 "Drive to survive" a je tam docela pěkně ukázáno chování Hornera.

A co se týče Mercedesu, tak ti dávám za pravdu. Ostatně, kdybych zalovil v paměti, taky bych pár konfliktů vylovil... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Chlapi, abych pravdu řekl, je mi to jedno.... RB není férovej tým a to se ví , ač je jasný, že to je někdy těžké, když jde o tolik. V té době to bylo vše o sobectví.....bylo to v DNA F1 zakořeněné velice hluboko. To se teď mění....Mercedes měl a má štěstí , že ty dvě auta soupeří jen mezi sebou. Jinak by tam bylo taky více komedií....to je z logiky věci dané.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jenže to je ten postoj RedBullu, s preferovaným jezdcem nechtějí jít ani do bitvy bez ohledu na pravdu či objektivitu. Je to nefér, z tohoto pohledu je jízda na druhém sedadle RedBullu ztrátou času a každá šance vypadnout někam jinam by se měla brát za pačesy, viz Ricciardo. Jinak je to o tom kolik z tebe RedBull mentálně vyždíme protože úšklebek od nich pocítíš ať už jedničku neporazíš nebo porazíš nebo třeba i když tě sejme.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama