No super. To co píšeš víceméně potvrzuje to co jsem psal já. Jen časy máš jiné. Já je mám z livetimingu: https://f1.tfeed.net/2013/malaysia
Jsou jen po kolech (jsou tam i časy sektorů) a zaokrouhlené na desetiny:
Po 40 kole měl Hamilton 2,5s ztrátu, v prvním sektoru na Seba ztratil 0,3s a ve druhém sektoru 0,5s. Takže v té době měl ztrátu 3,3s. Z tohoto údaje vycházel RB při úvahách, koho povolat prvního. A nevěděli, že Hamík dostane nejtvrdší směs a tedy se nezrychlí.
Hamilton ve druhém sektoru 41 kola ztratil 0,5s. Ve druhém 42 kola 1,2s!!! (33,3:34,5) a ve třetím dalších 0,7s (40,0:40,7), takže po výměně Webbera měl dokonce 8,2s ztrátu na Vettela. Mezitím se konalo těch tvých 6,5s. Ale brát rozestup až dlouhou dobu po tom, kdy RB musel zvažovat koho povolat je trapný.
Takže je zcela jasné, proč se povolal první Seb. Ikdyž to bylo poprvé během závodu, byl k tomu dobrý důvod a naopak by bylo hloupé riskovat u Seba podseknutí Hamiltonem. Když byly přesvědčeni o tom, že Seb poslechne a v klidu se zařadí za Marka, nebyl nejmenší důvod k tomu, dělat pitstop opačně.
K SVxMW:
Po 41 kole ztráta 4,2s. První sektor 42 kola zajel Vettel o 0,2s rychleji (25,8:26,0), druhý o 0,5s rychleji (34,2:34,7). Mně z toho vychází, že na začátku posledního sektoru před pitstopem měl náskok 3,5s. Je to údaj ze stejného místa jako u všech, ne opsaný z obrazovky z nějakého místa, kde je zrovna největší rozestup během okruhu.
A ke gumám:
Je to přesně, jak jsem psal. Seb dostal novější a měkčí směs. To byl taky důvod, proč byl rychlejší než Mark a to je dobrý důvod k tvrzení, že by Vettel Webbera dojel a předjel tak jako tak. A proč nedostal Mark měkčí sadu jsem napsal. To, že se startovalo na přechodných na tom nemění vůbec nic. Podívej se, kolik těch suchých sad použili. I dnes, kdy se mění jednou nebo dvakrát používají v závodě ojetou sadu. Tak co je divného na tom, že jim zbyde jen ojetá v závodě o 4 pistopech i přesto, že se začínalo na mokrých??? Ani Webber nijak nerozporoval, proč dostal nejtvrdší. Čím to? Že by dobře veděl, že si bílé ojel v kvaldě na stintu, který Vettel vynechal?
Takže k tvé poslední větě. Ano, Hamík ztrácel 6,5 a pak ztrácel víc a víc (v předposledním kole asi 14s). Ale to všechno až po výměně. V době, kdy zajížděl k pitstopu měl Hamík 3,3s a chvíli předtím jen 2,5s, nikoliv 6,5s. Takže vymýšlíš si ty.