DISKUZE K ČLÁNKU Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?
Helmut Marko si myslí, že Sebastian Vettel u Ferrari až příliš chyboval. Největší kiks přišel podle odborného poradce Red Bullu v Německu 2018.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 5 lidé)
12.01.2021 14:21
Jemu můžeš dávat co chceš. Základem je to, že on… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
14:06 12.01.2021 88.102.38.XXX
Já nevím s jakým motorem Renault letos pojede, žádné info o novém motoru od nich nezaznělo. Snad jo když ho neměli ani loni. Je ale možné že to cílí na nová pravidla a odsunutím se to posunulo i jim. Jestli nebudou mít nový motor tak budou letos v loji. Teda opět zda nadějné spekulace u ostatních se potvrdí.
odin
13:57 12.01.2021 77.240.103.XXX
Jaképak odborářsé kecy? Ricciardo s horší smlouvou než měl Max nesouhlasil (protože měl prokazatelně lepší výkonnost i výsledky) a tak podepsal Renaultu. Co ti na tom připadá odborářského? Mně to příjde logické. Já jsem poukazoval na chování Hornera, čili RedBullu. On byl rozčarován a svoji flustraci schovával za jízlivost.
Plat se pilotům nabízí na základě jejich výkonů a až pak lze předpokládat nějaký návrat investic. Protože jinak si ten návrat investic cucáš z prstů.
Horner je hajzl svým chováním. Kdyby byl férový, tak uzná, že Ricciardo šel za lepším. A vliv na okolnosti mít nemusí žádný. Stačí lidský přístup.
Plat se pilotům nabízí na základě jejich výkonů a až pak lze předpokládat nějaký návrat investic. Protože jinak si ten návrat investic cucáš z prstů.
Horner je hajzl svým chováním. Kdyby byl férový, tak uzná, že Ricciardo šel za lepším. A vliv na okolnosti mít nemusí žádný. Stačí lidský přístup.
Mike17
13:19 12.01.2021 185.149.130.XXX
Nic zásadně unfair to nebylo. Ale je otázka, komu měl Webber pomáhat. Ferrari, nebo Vettelovi?
Webber jel hned po startu úplně vpravo. Najednou se "rozmyslel", natlačil doprostřed na Vettela a vpravo kolem něj prosvištěly OBĚ Ferrari. Zatímco Vettel si nemohl do té zatáčky najet. Díky tomu se obě Ferrari dostaly před něj, přestože start měl lepší než Webber.
Jo, já ho chápu plně. Alík byl kámoš a Vettel byl protekční fracek, co ho připravoval o možné tituly. Jen se mi líbí, jak Schumimu nemůžeš přijít na jméno, že tehdy nedělal problémy Vettelovi s předjetím, ale že Webber pouštěl Alonsa stejným způsobem je naprosto v pořádku.
A ještě se divíš, že mu to Vettel vrátil v Malajsii a tým Vettel za to jen pokáral.
Webber jel hned po startu úplně vpravo. Najednou se "rozmyslel", natlačil doprostřed na Vettela a vpravo kolem něj prosvištěly OBĚ Ferrari. Zatímco Vettel si nemohl do té zatáčky najet. Díky tomu se obě Ferrari dostaly před něj, přestože start měl lepší než Webber.
Jo, já ho chápu plně. Alík byl kámoš a Vettel byl protekční fracek, co ho připravoval o možné tituly. Jen se mi líbí, jak Schumimu nemůžeš přijít na jméno, že tehdy nedělal problémy Vettelovi s předjetím, ale že Webber pouštěl Alonsa stejným způsobem je naprosto v pořádku.
A ještě se divíš, že mu to Vettel vrátil v Malajsii a tým Vettel za to jen pokáral.
odin
13:06 12.01.2021 77.240.103.XXX
Tak já jsem viděl Webbera startovat z třetí pozice, Vettela ze čtvrté a Alonsa ze sedmé. Webber jel svoji stopu šel na vnitřek zatáčky (což mi nepříjde jako něco zásadně unfair) a Alonsa držel za sebou. Pletete si to s Massou, ten se dostal po startu před Marka.
Ale chápu, že to lze brát tak, že Webber byl z boje o titul a měl pomoci svému kolegovi. Já s tímto pohledem souhlasím. Jenom ale, na rozdíl od vás, chépu, že se mu moc pomáhat nechtělo, když ho RedBull s Vettelem vždycky v minulosti zařízli.
Ale chápu, že to lze brát tak, že Webber byl z boje o titul a měl pomoci svému kolegovi. Já s tímto pohledem souhlasím. Jenom ale, na rozdíl od vás, chépu, že se mu moc pomáhat nechtělo, když ho RedBull s Vettelem vždycky v minulosti zařízli.
Mike17
13:04 12.01.2021 185.149.130.XXX
A? Petrov přezul o 10 kol dřív. proč ho přezuli brzy jsem ti napsal. Ale ty jsi nenapsal, ve kterém kole měli povolat Webbera, aby získal titul. Chápu, že odpovědět nedokážeš, protože ta odpověď neexistuje, aniž bys ze sebe udělal hlupáka.
Jen tu meleš o tom, jak měli obětovat jezdce, který měl ůplně volnou trať. A vůbec ti přitom nedochází, že Ferrari by na Vettelovu zastávku na 100% nereagovalo. Alonsovi bohatě stačilo dojet na místě, na kterém byl. Nepotřeboval sledovat, kde je Vettel. Mu naprosto stačilo jezdit na stávajícím 4 místě, dokonce si mohl pohodlně dovolit o místo klesnout a nechat Vettela vyhrát. Neexistuje tedy naprosto žádný důvod, proč by mělo ferrari reagovat jakkoliv na zastávku Vettela. Na co museli reagovat byl Webber. Alonso si mohl dovolit dojet za ním, ale v případě vypadnutí špice by musel dojet hned za ním. Nikdo tehdy nečekal, že Petrov odjede skoro celý závod na jedné směsi a nedokážou ho předjet. Takže to co jsi plácl, je horzná hloupost hodná amatéra, který o F1 vůbec nic neví. Nebo zaujatého hejtra, který se nedokáže přenést přes oprávněný Vettelův titul.
A opět kecáš nesmysly. Psal jsem doslova, že tam bylo těžké předjet, tedy že se tam dá krásně předjíždět sis zase sám vycucal. Ale předjet se tam dalo. Jak předvedl Hamilton i Webber.
Jen tu meleš o tom, jak měli obětovat jezdce, který měl ůplně volnou trať. A vůbec ti přitom nedochází, že Ferrari by na Vettelovu zastávku na 100% nereagovalo. Alonsovi bohatě stačilo dojet na místě, na kterém byl. Nepotřeboval sledovat, kde je Vettel. Mu naprosto stačilo jezdit na stávajícím 4 místě, dokonce si mohl pohodlně dovolit o místo klesnout a nechat Vettela vyhrát. Neexistuje tedy naprosto žádný důvod, proč by mělo ferrari reagovat jakkoliv na zastávku Vettela. Na co museli reagovat byl Webber. Alonso si mohl dovolit dojet za ním, ale v případě vypadnutí špice by musel dojet hned za ním. Nikdo tehdy nečekal, že Petrov odjede skoro celý závod na jedné směsi a nedokážou ho předjet. Takže to co jsi plácl, je horzná hloupost hodná amatéra, který o F1 vůbec nic neví. Nebo zaujatého hejtra, který se nedokáže přenést přes oprávněný Vettelův titul.
A opět kecáš nesmysly. Psal jsem doslova, že tam bylo těžké předjet, tedy že se tam dá krásně předjíždět sis zase sám vycucal. Ale předjet se tam dalo. Jak předvedl Hamilton i Webber.
Mike17
12:47 12.01.2021 185.149.130.XXX
No bodejď. Tým v tom autě nesedí, rád bych věděl nějakou představu, co tým dělat měl, když viděl Seba útočit. Ale "kupodivu" žádnou nemáš.
Webbera za Hamíka??? To jako vážně? Tak ty tu nejdřív tvrdíš, že RB neměl důvod povolávat prvního Vettela, když měl luxusní náskok celých 3,3s, ale podle tebě měli mít obavy, aby Mark nespadl za Hamíka, když na něj měl Hamík víc jak dvojnásobnou ztrátu!!! Větší důkaz tvé zaujatosti jsi ani nepsat nemohl.
Opačná výměna by vedla k tomu samému. Vettel byl rychlejší, PROKAZATELNĚ!!!! Měl totiž lepší gumy!!! Pochop to už. To je fakt zoufalost.
Nevím co zase točíš o Hondě. Nikdo nepopírá, coza katastrofu vyrobili první 3 sezony. Hejty byly na sezony od roku 2017. Kdy se ukázalo, že Honda Renault dotáhla a tedy byla volba Rb správná. Takže můj údajný obrat a neobjektivitu sis zase vycucal.
Tak se koukni na komentáře po prvním závodě 2019 a dočteš se, jací protekční parchanti u Ferrari byli. psal to jistý Odin a pohoršoval se nad preferencí Seba. A najednou Seb nebyl jednička? To je i ale změna.
A pobavila tě jen tvá hloupost. Já psal o roce 2013, (ne o 2018, což naprosto nechápu, kde jsi k tomu přišel). Ukaž mi prosím jiného pilta v tom roce, který mohl sednout do RB a stát se mistrem. To jsem zvědav. Webber to evidentně nebyl. Ten skončil 50b za Alonsem. S tím údajně naprosto dominantním vozem.
Webbera za Hamíka??? To jako vážně? Tak ty tu nejdřív tvrdíš, že RB neměl důvod povolávat prvního Vettela, když měl luxusní náskok celých 3,3s, ale podle tebě měli mít obavy, aby Mark nespadl za Hamíka, když na něj měl Hamík víc jak dvojnásobnou ztrátu!!! Větší důkaz tvé zaujatosti jsi ani nepsat nemohl.
Opačná výměna by vedla k tomu samému. Vettel byl rychlejší, PROKAZATELNĚ!!!! Měl totiž lepší gumy!!! Pochop to už. To je fakt zoufalost.
Nevím co zase točíš o Hondě. Nikdo nepopírá, coza katastrofu vyrobili první 3 sezony. Hejty byly na sezony od roku 2017. Kdy se ukázalo, že Honda Renault dotáhla a tedy byla volba Rb správná. Takže můj údajný obrat a neobjektivitu sis zase vycucal.
Tak se koukni na komentáře po prvním závodě 2019 a dočteš se, jací protekční parchanti u Ferrari byli. psal to jistý Odin a pohoršoval se nad preferencí Seba. A najednou Seb nebyl jednička? To je i ale změna.
A pobavila tě jen tvá hloupost. Já psal o roce 2013, (ne o 2018, což naprosto nechápu, kde jsi k tomu přišel). Ukaž mi prosím jiného pilta v tom roce, který mohl sednout do RB a stát se mistrem. To jsem zvědav. Webber to evidentně nebyl. Ten skončil 50b za Alonsem. S tím údajně naprosto dominantním vozem.
HellHogr
12:44 12.01.2021 86.49.248.XXX
Tak letos jsou odně upravené podlahy, takže by to byl zásahd do aera i tak, ale přesto si myslím, že můžou mít menší výhodu, Mercedes bude mít podle mě stále nejlepší motor, uvidíme navíc jaká bude spoelhlivost Renaultu s novým motorem a navíc ALonso bude podle mě logicky ztrácet prá závodů, než se do toho zase dostane (1 den testů mu nepomůže)
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek