V následující tabulce sestavené je uveden rok, označení monopostu Ferrari, objem motoru a typ (v tomto případě V představuje vidlicový motor, R řadový a F plochý. Za písmenem je uveden počet válců, případně přeplňování - turbo).
Petr Hlawiczka, 27. listopadu 2011, 13:35 Facebook Twitter Google+
Jak se vyvíjel výkon motorů, které od roku 1950 až doposud poháněly monoposty rudé stáje z Maranella?
V následující tabulce sestavené je uveden rok, označení monopostu Ferrari, objem motoru a typ (v tomto případě V představuje vidlicový motor, R řadový a F plochý. Za písmenem je uveden počet válců, případně přeplňování - turbo).
Počet komentářů: 25, poslední 05.12.2011 13:26 Vložte komentář
Petr 05.12.2011 13:26
vcv 29.11.2011 18:29
kucanu 29.11.2011 14:33
uzivatel000737 28.11.2011 18:40
virtual 28.11.2011 11:41
hmmm 27.11.2011 20:40
zozy 27.11.2011 19:42
Tomur 27.11.2011 18:55
hmmm 27.11.2011 17:08
Mike17 27.11.2011 16:29
wrt 27.11.2011 16:07
1958MrLotus1994 27.11.2011 16:01
Adamos 27.11.2011 15:53
tom11 27.11.2011 15:34
ERacer 27.11.2011 15:13
Zobrazeno posledních 25 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek
Máte pro nás tip? redakce@f1news.cz +420 778 000 211
© F1NEWS.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336–260X. Publikování čí šíření obsahu serveru F1NEWS.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru F1NEWS.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
This website is unofficial and is not associated in any way with the Formula One group of companies. F1, FORMULA ONE, FORMULA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX and related marks are trade marks of Formula One Licensing B.V.
Zobrazit: mobil | klasicky