DISKUZE K ČLÁNKU Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel

MALAJSIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel dnes prohrál strategicky a v závěru dostal pokyn nepředjíždět, ale vítězství si přesto vybojoval na trati. Frustrovaný Rosberg mohl porazit Hamiltona, ale na rozdíl od Vettela byl loajální. Alonso zbytečně havaroval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 179, poslední 30.03.2013 17:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adam P. (Hlasovalo 25 lidí) 24.03.2013 11:52
TR a kyselé obličeje po závodě Tak nevím kdo měl… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 21 lidí) 24.03.2013 11:04
Závod byl pěkný, na boxech se událo víc jak na… »
» jako (Hlasovalo 18 lidí) 24.03.2013 11:21
Race Palec nahoru za to co rekl Mark a Lewis na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

93.185.8.XXX
Oprava: Scheckter -> Surtees02

+ 7 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Schumacherovo zlé dvojče

93.185.8.XXX
Schumi se Sennou byly uznavam blbe priklady, Schumi na rozdil od Vettela Ferrari vicemene udelal uspech a Senna byl natolik unikat, ze pustit jej ke konkurenci de facto vyhledove znamenalo venovat jim tituly. Spousta jinych ten stret s bossem ale samozrejme neustala a "byla odejita", kdyz si zacala strilet goly do vlastni branky. Namatkou Scheckter, Prost (za kritiku Ferrari), castecne i Lauda, celkem nedavno pak Alonso v McL.

+ 6 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.225.XXX
Vyrozuměl jsem, že oldovi šlo o odstranění TR a politikaření vůbec a návrat ke sportu. Pokud jsem to špatně pochopil a měl v úmyslu týmovou režii zachovat, tak můj post platí úplně stejně, akorát bez posledního řádku.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

plačkobijec

193.25.183.XXX
Sorry, omlouvám se za překlep, samozřejmě že se jedná o Cristal, žádného padělku bych se ani nedotkl. Mj. stejně včera všechny moje zásoby Cristalu došly, tak jsem přešli na Krug, ale před chvílí jsem objednal další. 01 03 01

+ 5 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

sancog

83.208.84.XXX
Tak já nevím závod je závod :) , nechme těm jezdcům tankování , gumy které vydrží vše a je to maximální boj ... jako Weber se teamově nezachoval jak blokoval Vetela atd. Tak proč by se měl teamově chovat Vettel .. ti kluci se nemaj rádi a aspoň je tam boj přece kdyby chtěl Mark bojovat mohl jet a v zrcátku ho viděl Seba ,ale hraje na překvapení :D :D :D .. Obdivuji Nica ,že sklopil ocas mezi nohy :D :D :D ...

+ 9 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.179.165.XXX
Proč nečitelný? TR už není zakazaná. Ovšem je jí třeba užívat rozumnou měrou a narozdíl od tvého tvrzení otevřeně. Skrytá a/nebo přehnaná TR je podvod na fanoušky, otevřená přiměřená TR je normální součástí týmového sportu.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

t

212.5.221.XXX
Zákazom nič nedocieliš. "Čím väčší nátlak, tým väčší odpor." Týmy by si aj tak našli nejaký spôsob komunikácie ako to obísť.
Z pohľadu fanúšika ma TR samozrejme neteší, no z pohľadu vedenia týmu to dokážem pochopiť, aspoň teraz pri RB (double sa nerodí každý deň). Pri Merce by som to chápal ak by boli zhruba rovnako rýchli, ale najskôr šetrenie pneu no a potom pokyn šetrenia paliva, ten tomu nasadil korunu. Asi sa báli či HAM dôjde do cieľa tak chceli mať Nica za zadkom aby ho mal kto do toho 3.miesta dotlačiť.
Výborné zhodnotenie - 11:52 Adamos

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapoe

194.160.178.XXX
Je začiatok sezóny,.. ...bodov je málo, preto sa tímy snažia čo najviac rozumne nabodovať a tímová réžia je k tomu veľmi potrebná. Ak ju niekto poruší určite to nie je nič pekné, ale je dosť času na to do konca sezóny, aby ten kto chybu spravil urobil zas opačné gesto pre svojho kolegu. Zbytočné je hovoriť a frustrácii a emóciách, tie musia ísť v F1 bokom, lebo tam už nejazdia malý chlapci, ale vyzretí pretekári, tak ako to hasne povedal Toto, aby sme nevyzerali ako hlupáci. Som rád, že v Mercedese majú v tomto úplne jasno a ak nabudúce bude vpredu Nico, Lewis mu určite nevlezie do kufra. 18

+ 9 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
g0dlike

g0dlike

88.103.93.XXX
Crystal? Snad Cristal, ne? Asi piješ padělky...20

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.225.XXX
"schvaluješ TR ... jako nutný důsledek reality?"

Kdyby ta formulace zněla "beru na vědomí jako nutný důsledek reality", tak bych se pod to klidně podepsal.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.225.XXX
Týmová režie existovala i v době informačních tabulí. Není nic jednodušího, než dát na tabuli nápis
HAM P3
ROS P4
případně libovolný domluvený kód nečitelný pro kohokoliv mimo tým.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.225.XXX
"Co by asi provedl Dennis, kdyby se mu vzeprel Senna?"

Senna si dělal co chtěl celou dobu, co za McLaren jezdil. A reakce Dennise: platil mu mega za závod, protože si dobře spočítal, že raději přetrpí chování egoistického rapla, hlavně když má v týmu superpilota.

+ 10 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

enzo

89.177.133.XXX
Novu už ani nezapínám. Markíza je bez reklam-to rozhoduje. Skousnu chyby komentátora, ale reklamu ne. Král byl super.

+ 8 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ABC

194.228.20.XXX
Hmm to cumim ze i na markize je zavod bez reklam kdyz je to komercni televize, ale za to palec hore 01 ale ja to komentuje na nove i fabry, tak je to taky koukatelne 04

+ 9 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mike17

93.99.87.XXX
Ono to z povzdálí bylo pořád do 5s. Vet jezdil kolem 1s za ním a stejně tak Ros používal občas DRS proti Vet. Těch pár vteřinek je pořád míň, než po prvním kole. 03 A to nevím, kolik litrů Hamovi chybělo v nádrži a o kolik by byl pomalejší, kdyby je tam měl. 04

+ 3 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

89.102.107.XXX
Mám na to úplně stejný názor. Obě TR jsou rozdílné ale pro obě platí to samé a to proč ? Mě, jako fanouška, nezajímá, že si chce být tým jistý... Já chci vidět opravdového vítěze. Pokud Mark mohl jet rychleji, proč nejel ? Bál se že mu odejdou pneu ? Proč se tedy nebál i Vettel ?
A stejně tak Rosberg. Proč ho držet za Hamiltonem, když už bylo jasně dáno, že šetří palivo a Nico byl rychlejší. A to nepočítám fakt, že Hamiltonovi by jistě nevadilo, kdyby ho v posledním kole Nico předjel. Beztak mohl hodit chybu na tým.

TR je prostě naprd. Zakázat a kontrolovat veškerou komunikaci tým-jezdec.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.103.15.XXX
Cambor hlavny komentator velka slabota ale ostatne vsetko super bez reklam, profi host Kral 01

+ 12 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Jak bys tim vyresil predzavodni domluvy, TR kterou jsme videli minulou sezonu v podani Ferrarri apod.? Navic kdyz by se rozhodli piloti stejne staje jet do boxu ve stejnem kole, tak by tvoje opatreni poskozovalo piloty, co by jeli jako druzi.
Stejne tak by ti mohli namitnou zastanci bezpecnosti, ze bys ji tim omezil, kdyz by tym musel jezdci o nejake poruse, situaci na trati apod. davat vedet pouze tabuli nebo pres vedeni zavodu. Chapu jak to myslis, ale vracet se do minulosti neni asi spravna cesta. Ataky je tady otazka, jak moc by bylo slozite tohle narizeni obejit a mit vlastni tajny komunikacni kanaly, ktere by komisari nebyli schopni odhalit. Podle me by to moc slozite nebylo.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
- kdyz tvrdis, ze RB je na tom stejne jako Ferka, vyjmenuj tady 3 zavody, kdy Massa neposlechl tymove rozkazy a komplikoval Alonsovi zavod.
- "minulou sezonu" se automaticky rovna 20 zavodu a nijak jinak? Jinak uz trochu zamlzeni je, ale pokud se nepletu, Massa Alonsa poustel i v zavodech, kdy mohl matematicky na titul jeste pomyslet. Takze to nebylo pouze v situaci, kdy byl i teoreticky mimo hru.
- ano mark mel neco zakazane, ale casto neuposlechl a nevsiml jsem si ani jednoho okamziku, ze by Seba pustil pred sebe stejne jako to delal Massa, ktery prenechaval misto ukazkoveji, nez 95% predjeti o kolo.
- kdyz stejnou vec rekne ve stejnou dobu nekolik l?di, kteri evidentne nemohli sladit svoje "vypovedi" a jeste se Seb 10x omluvi, tak tomu budu verit vic, nez tvym spekulacim, ktere si cucas z prstu. A jinak osobne vicemene verim tomu, ze v Australii to TR nebyla, ale ze Massa resp. jeho zavodni inzenyr udelal chybu spatnym rozhodnutim.

+ 4 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Olda

89.235.0.XXX
Zakázat radiovou komunikaci tým-pilot. Jediné informace které by piloti mohli přijímat by byli od ředitelství závodu. Vše ostatní by musel tým zvládnou pomocí informačních tabulí. Pro vjezd do boxů by měl pilot tlačítko. Které by tým informovalo, že chce jet do boxů. Nechal bych tedy i strategii zastávek na pilotovi a nebo týmu, pokud by takovou věc ohlásili informační tabulí.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama