DISKUZE K ČLÁNKU Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel
MALAJSIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel dnes prohrál strategicky a v závěru dostal pokyn nepředjíždět, ale vítězství si přesto vybojoval na trati. Frustrovaný Rosberg mohl porazit Hamiltona, ale na rozdíl od Vettela byl loajální. Alonso zbytečně havaroval.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Schumacherovo zlé dvojče
13:21 25.03.2013 93.185.8.XXX
Schumi se Sennou byly uznavam blbe priklady, Schumi na rozdil od Vettela Ferrari vicemene udelal uspech a Senna byl natolik unikat, ze pustit jej ke konkurenci de facto vyhledove znamenalo venovat jim tituly. Spousta jinych ten stret s bossem ale samozrejme neustala a "byla odejita", kdyz si zacala strilet goly do vlastni branky. Namatkou Scheckter, Prost (za kritiku Ferrari), castecne i Lauda, celkem nedavno pak Alonso v McL.
sancog
11:08 25.03.2013 83.208.84.XXX
Tak já nevím závod je závod :) , nechme těm jezdcům tankování , gumy které vydrží vše a je to maximální boj ... jako Weber se teamově nezachoval jak blokoval Vetela atd. Tak proč by se měl teamově chovat Vettel .. ti kluci se nemaj rádi a aspoň je tam boj přece kdyby chtěl Mark bojovat mohl jet a v zrcátku ho viděl Seba ,ale hraje na překvapení :D :D :D .. Obdivuji Nica ,že sklopil ocas mezi nohy :D :D :D ...
t
10:39 25.03.2013 212.5.221.XXX
Zákazom nič nedocieliš. "Čím väčší nátlak, tým väčší odpor." Týmy by si aj tak našli nejaký spôsob komunikácie ako to obísť.
Z pohľadu fanúšika ma TR samozrejme neteší, no z pohľadu vedenia týmu to dokážem pochopiť, aspoň teraz pri RB (double sa nerodí každý deň). Pri Merce by som to chápal ak by boli zhruba rovnako rýchli, ale najskôr šetrenie pneu no a potom pokyn šetrenia paliva, ten tomu nasadil korunu. Asi sa báli či HAM dôjde do cieľa tak chceli mať Nica za zadkom aby ho mal kto do toho 3.miesta dotlačiť.
Výborné zhodnotenie - 11:52 Adamos
Z pohľadu fanúšika ma TR samozrejme neteší, no z pohľadu vedenia týmu to dokážem pochopiť, aspoň teraz pri RB (double sa nerodí každý deň). Pri Merce by som to chápal ak by boli zhruba rovnako rýchli, ale najskôr šetrenie pneu no a potom pokyn šetrenia paliva, ten tomu nasadil korunu. Asi sa báli či HAM dôjde do cieľa tak chceli mať Nica za zadkom aby ho mal kto do toho 3.miesta dotlačiť.
Výborné zhodnotenie - 11:52 Adamos
Kapoe
09:56 25.03.2013 194.160.178.XXX
Je začiatok sezóny,.. ...bodov je málo, preto sa tímy snažia čo najviac rozumne nabodovať a tímová réžia je k tomu veľmi potrebná. Ak ju niekto poruší určite to nie je nič pekné, ale je dosť času na to do konca sezóny, aby ten kto chybu spravil urobil zas opačné gesto pre svojho kolegu. Zbytočné je hovoriť a frustrácii a emóciách, tie musia ísť v F1 bokom, lebo tam už nejazdia malý chlapci, ale vyzretí pretekári, tak ako to hasne povedal Toto, aby sme nevyzerali ako hlupáci. Som rád, že v Mercedese majú v tomto úplne jasno a ak nabudúce bude vpredu Nico, Lewis mu určite nevlezie do kufra.
rock
09:28 25.03.2013 37.188.225.XXX
"Co by asi provedl Dennis, kdyby se mu vzeprel Senna?"
Senna si dělal co chtěl celou dobu, co za McLaren jezdil. A reakce Dennise: platil mu mega za závod, protože si dobře spočítal, že raději přetrpí chování egoistického rapla, hlavně když má v týmu superpilota.
Senna si dělal co chtěl celou dobu, co za McLaren jezdil. A reakce Dennise: platil mu mega za závod, protože si dobře spočítal, že raději přetrpí chování egoistického rapla, hlavně když má v týmu superpilota.
mike17
21:54 24.03.2013 93.99.87.XXX
Ono to z povzdálí bylo pořád do 5s. Vet jezdil kolem 1s za ním a stejně tak Ros používal občas DRS proti Vet. Těch pár vteřinek je pořád míň, než po prvním kole. A to nevím, kolik litrů Hamovi chybělo v nádrži a o kolik by byl pomalejší, kdyby je tam měl.
skejpa
20:17 24.03.2013 89.102.107.XXX
Mám na to úplně stejný názor. Obě TR jsou rozdílné ale pro obě platí to samé a to proč ? Mě, jako fanouška, nezajímá, že si chce být tým jistý... Já chci vidět opravdového vítěze. Pokud Mark mohl jet rychleji, proč nejel ? Bál se že mu odejdou pneu ? Proč se tedy nebál i Vettel ?
A stejně tak Rosberg. Proč ho držet za Hamiltonem, když už bylo jasně dáno, že šetří palivo a Nico byl rychlejší. A to nepočítám fakt, že Hamiltonovi by jistě nevadilo, kdyby ho v posledním kole Nico předjel. Beztak mohl hodit chybu na tým.
TR je prostě naprd. Zakázat a kontrolovat veškerou komunikaci tým-jezdec.
A stejně tak Rosberg. Proč ho držet za Hamiltonem, když už bylo jasně dáno, že šetří palivo a Nico byl rychlejší. A to nepočítám fakt, že Hamiltonovi by jistě nevadilo, kdyby ho v posledním kole Nico předjel. Beztak mohl hodit chybu na tým.
TR je prostě naprd. Zakázat a kontrolovat veškerou komunikaci tým-jezdec.
Duncan66
20:06 24.03.2013 89.29.32.XXX
Jak bys tim vyresil predzavodni domluvy, TR kterou jsme videli minulou sezonu v podani Ferrarri apod.? Navic kdyz by se rozhodli piloti stejne staje jet do boxu ve stejnem kole, tak by tvoje opatreni poskozovalo piloty, co by jeli jako druzi.
Stejne tak by ti mohli namitnou zastanci bezpecnosti, ze bys ji tim omezil, kdyz by tym musel jezdci o nejake poruse, situaci na trati apod. davat vedet pouze tabuli nebo pres vedeni zavodu. Chapu jak to myslis, ale vracet se do minulosti neni asi spravna cesta. Ataky je tady otazka, jak moc by bylo slozite tohle narizeni obejit a mit vlastni tajny komunikacni kanaly, ktere by komisari nebyli schopni odhalit. Podle me by to moc slozite nebylo.
Stejne tak by ti mohli namitnou zastanci bezpecnosti, ze bys ji tim omezil, kdyz by tym musel jezdci o nejake poruse, situaci na trati apod. davat vedet pouze tabuli nebo pres vedeni zavodu. Chapu jak to myslis, ale vracet se do minulosti neni asi spravna cesta. Ataky je tady otazka, jak moc by bylo slozite tohle narizeni obejit a mit vlastni tajny komunikacni kanaly, ktere by komisari nebyli schopni odhalit. Podle me by to moc slozite nebylo.
Duncan66
19:54 24.03.2013 89.29.32.XXX
- kdyz tvrdis, ze RB je na tom stejne jako Ferka, vyjmenuj tady 3 zavody, kdy Massa neposlechl tymove rozkazy a komplikoval Alonsovi zavod.
- "minulou sezonu" se automaticky rovna 20 zavodu a nijak jinak? Jinak uz trochu zamlzeni je, ale pokud se nepletu, Massa Alonsa poustel i v zavodech, kdy mohl matematicky na titul jeste pomyslet. Takze to nebylo pouze v situaci, kdy byl i teoreticky mimo hru.
- ano mark mel neco zakazane, ale casto neuposlechl a nevsiml jsem si ani jednoho okamziku, ze by Seba pustil pred sebe stejne jako to delal Massa, ktery prenechaval misto ukazkoveji, nez 95% predjeti o kolo.
- kdyz stejnou vec rekne ve stejnou dobu nekolik l?di, kteri evidentne nemohli sladit svoje "vypovedi" a jeste se Seb 10x omluvi, tak tomu budu verit vic, nez tvym spekulacim, ktere si cucas z prstu. A jinak osobne vicemene verim tomu, ze v Australii to TR nebyla, ale ze Massa resp. jeho zavodni inzenyr udelal chybu spatnym rozhodnutim.
- "minulou sezonu" se automaticky rovna 20 zavodu a nijak jinak? Jinak uz trochu zamlzeni je, ale pokud se nepletu, Massa Alonsa poustel i v zavodech, kdy mohl matematicky na titul jeste pomyslet. Takze to nebylo pouze v situaci, kdy byl i teoreticky mimo hru.
- ano mark mel neco zakazane, ale casto neuposlechl a nevsiml jsem si ani jednoho okamziku, ze by Seba pustil pred sebe stejne jako to delal Massa, ktery prenechaval misto ukazkoveji, nez 95% predjeti o kolo.
- kdyz stejnou vec rekne ve stejnou dobu nekolik l?di, kteri evidentne nemohli sladit svoje "vypovedi" a jeste se Seb 10x omluvi, tak tomu budu verit vic, nez tvym spekulacim, ktere si cucas z prstu. A jinak osobne vicemene verim tomu, ze v Australii to TR nebyla, ale ze Massa resp. jeho zavodni inzenyr udelal chybu spatnym rozhodnutim.
Olda
19:52 24.03.2013 89.235.0.XXX
Zakázat radiovou komunikaci tým-pilot. Jediné informace které by piloti mohli přijímat by byli od ředitelství závodu. Vše ostatní by musel tým zvládnou pomocí informačních tabulí. Pro vjezd do boxů by měl pilot tlačítko. Které by tým informovalo, že chce jet do boxů. Nechal bych tedy i strategii zastávek na pilotovi a nebo týmu, pokud by takovou věc ohlásili informační tabulí.
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek