DISKUZE K ČLÁNKU Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel

MALAJSIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel dnes prohrál strategicky a v závěru dostal pokyn nepředjíždět, ale vítězství si přesto vybojoval na trati. Frustrovaný Rosberg mohl porazit Hamiltona, ale na rozdíl od Vettela byl loajální. Alonso zbytečně havaroval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 179, poslední 30.03.2013 17:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adam P. (Hlasovalo 25 lidí) 24.03.2013 11:52
TR a kyselé obličeje po závodě Tak nevím kdo měl… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 21 lidí) 24.03.2013 11:04
Závod byl pěkný, na boxech se událo víc jak na… »
» jako (Hlasovalo 18 lidí) 24.03.2013 11:21
Race Palec nahoru za to co rekl Mark a Lewis na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

forhe

5.178.60.XXX
Reagoval som na ten uvod prispevku kde pises ze ferrari nepuziva TR. Pouziva, tak ako kazdy. A je naivne mysliet si ze nie. Podla mna nie je vobec jedno ci pride jeden 3. a druhy 4. Uz len z pohladu marketingu. Mercedes mozno jednoducho potreboval ukazat, ze vie hamovi dodat lepsie auto(na podium) ako mcl. Rovnako je mozno statisticky vyssia pravdepodobnost, ze ak budes od zaciatku uprednostnovat jedneho pilota, tak nakonci vyhra. Neda sa to predikovat na 100%, ale je to sucast strategie. Tiez sa mi na to nepozera dobre, ale tak to v f1 uz raz bude. Ak by bola f1 naozaj len o zavodeni tak by som s tebou uplne suhlasil. Urcite f1 sledujes dlhsiu dobu, preto mi to prislo naivne mysliet si, ze konkretne tento pripad ma nieco spolocne so zavodenim.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Tvůj příspěvek je kabinetní ukázka jak může člověk druhou větou popřít to, co tvrdí v první větě. Ale na takovéto krkolomné kotrmelce jsem si u tvých názorů zvykl.
Tak trošku logiky. Kdyby u RBR nebyla žádné TR, tak by asi těžko mohl Vettel TR porušit, co? Tak si nejprve utřiď s vé názory a pak přijď diskutovat.

+ 14 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

93.99.142.XXX
Lol

Nemělo to být... To si budu pamatovat Rosberg?

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

93.99.142.XXX
EROR

TO si budu pamatovat:Forsberg

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FF

89.111.98.XXX
U Red Bullu to byla dohoda. Vettel se dožadoval, aby mu Webber uhnul, kdežto Rosberg žádal o povolení předjíždět. Webber jel v úsporném režimu, protože mu tým sdělil, že na něj Vettel nebude útočit, to byl možná jediný důvod proč byl pomalejší. Naproti tomu Hamilton měl problémy s palivem a pneumatikami a Rosberg byl výrazně rychlejší, tam výměna měla přijít.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
TR ve prospech Seba to nebyla urcite, proc by se potom Seb omlouval a vsichni vcetne Helmuta Marka tvrdili, ze Seb porusil predem danou domluvu.

Ale jak pises, Mark v minulosti udelal parkrat to same, jen si ted nevybavuju zadny priklad ze toho Seba opravdu predjel. Kdyby jeli pro nejaky dalsi double a Seb by ho pustil a tim dokazal, ze svoji omluvu mysli vazne, to by bylo opravdu fajn.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
tomu rozumim, ale jde mi i o to, jak moc do takoveho nastaveni mluvi prave Kimi, protoze jemu i tymu prece musi byt jasne, ze s takovym nastavenim jednoduse bude mit problemy s predjizdenim. A jelikoz z 90% se predjeti deje na rovinkach a pomoci DRS, tak je treba obcas udelat nejaky ten kompromis. Zvlast treba u lotusu, kdyz v kvaldach se pohybuje spise kolem 10. mista. Nastavit auto do zatacek umi kazdy, ale ten kompromis aby bylo konkurenceschopne nejlepe za kazde situace je to umeni.

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.40.97.XXX
No... "Zmiesane pocity" ;-) Mercedes velmi slusne. Divne ale, ze hned na zaciatku sezony sa uz hraju s takymi "povelmi". Inak HAM - vynikajuce boxy! 11
RedBull...? Pekny suboj, VET si fava uz väcsi pozor (uz sa nehrrr ako donedavna a vie aj ustupit, ked citi koliziu). Sialene vyhlasenia vs realita. Helmut sa uz stihol vyjadrit k dnesku - "...u nas pristupujeme k obom rovnako, nie ako v Mercedese..." 18. Fakt borec.04 02
Ferrari - nechapem...
Lotus - GRO za jedna, Kimi bohuzel... za 2-3.
Force India - katastrofa.
McLaren - zablesky zlepsenia? (Ak by to neslo, pri nich by mohlo onedlho platit ale aj to co u Williamsu)
Willici - uplne beznadejne... Uz to dajte do srotu a vybalte stare auto, vyjde to lacnejsie. A bolo aj (podla mna) krajsie.01

... Ostatok som nevnimal.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

t

195.168.78.XXX
Ja vidim pri pri TR Red Bullu a Mercedesu mierny rozdiel.
1) Jazdci RB boli priblizne rovnako rychli a bolo by to pomerne velke riziko, takze TR beriem a davam plus RB za to, ze tentoraz mala TR pracovat pre WEB (hadam prvy krat). Aj napriek tomu, ze kvitujem VET jeho zavodnickeho ducha, na WEB sa dotiahol kvoli tomu, ze WEB zacal setrit auto a to mi nepride koser. Suboj bol pekny a tvrdy, asi stastie, ze WEB je pomerne ferovy a nechal tam miesto na 1 auto + dva zastruhane vlasy. Nie som si isty ci by to tak bolo aj v opacnom garde a nevideli VET gesto ako v Turecku 2000. Takze zavodenie OK, ale nech su podmienky rovnake pre vsetkych. Tu mi VET zacina cim dalej viac pripominat MSCH a to nie je dobre..
2) Co ale nechapem je TR Mercedesu, Nico bol ku koncu "much much quicker" a posledne kola musel auto vyslovene dusit.. Tam naozaj neviem o co slo Brawnovi, ci dojde 3 HAM a 4 ROS alebo opacne je z pohladu tymu jedno. Nico bol ovela rychlejsi a tak pochybujem, ze by sa opakoval suboj VET x WEB na ostrie noza, behom 2-3 kol by HAM Nica uz ani nevidel.
Moje dojmy z VC su asi take ako vyrazy jazdcov na podiu..

+ 10 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

fhhjh

89.177.158.XXX
redbull To co ddnesprevedl redbull tak to byl vrchol hnusu. fuj

+ 7 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

194.228.32.XXX
vadí ti, že Rosberg týmovou režii uposlechl... vadí ti, že Vettel týmovou režii neuposlechl.. obojí je hnus, ale především ze strany týmu.. když měl Webber na vítězství.. a věděl, že Vettel se ho předjet snaží, mohl mu přece ujet, ubránit se nebo ho pak předjet zpátky, ne? kdyby Rosberg Hamitlona i přes zákaz týmu předjel, říkal bys, že se zachoval dobře, nebo že ho předjíždět neměl?

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.99.197.XXX
klídek. myslím si, že rozhodnutie o zachovaní poradia vydal tím pre to, lebo neodhadli množstvo paliva potrebného na dojazd a nechceli pokaziť závody Hamiltonovi. možno sa ale mýlim ...

+ 6 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.179.165.XXX
Tjn, jak z onboardu na konci cílovky sundal předčasně nohu z plynu, aby to náhodou nevypadalo, že se snaží Lewise předjet, to byl vzhledem k okolnostem hodně smutný pohled. 05

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

fireman

95.103.164.XXX
vettel riskoval ako blazon iba preto lebo vie ze webber je inteligentny pilot ktory nebude kolidovat.tymto ale wettel stratil aj poslednych sympatizantov ktorych mal...alonso podla mna spravil dobre ze nacal druhe kolo lebo nechcel intermed.01

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chufu

94.112.135.XXX
01 týmová režie není hezká, ale domluvy před závodem se mají ctít.
Myslím, že se FA snažil zkusit ujet jedno-dvě kola a risknout jet pro slicky, když už se to tak semlelo.

+ 8 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chufu

94.112.135.XXX
Naše příspěvky ... nečekej, máme zajímavější program.
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 14 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

89.102.107.XXX
NO u Kimiho to tentokrát bylo jasně na nastavení auta. V zatáčkách byl rychlej ale jak přisla rovinka, byla to bída. Jak loni... Vždyť se s DRS nedostal ani k zadním kolům auta před ním a pak se snažil předjíždět všude možně jen né na rovince. Bylo vidět, že nastavení bylo dobré pro rychlé časy ale na rovinkách evidentně ztrácel.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

JaroB

88.212.40.XXX
Tak dnes radosť aj trpkosť. Radosť s pokroku a rýchlosti,v prvej polke boli jednoznačne najrýchlejší /livetiming/ čo po minulom roku by asi čakal iba "blázon" :)
Čo sa týka TR: ja to vidím tak, že Ros sa nejako musel rozhodnúť/krásny záber ako dáva hlavu do rúk/ veď boli na domácej veľkej cene/Petronas/ , Lewis bol celý pretek pred Nicom a má o 10bodov viac. Netešilo ma to a Lewisa asi najmenej /čo mal robiť? Odstaviť auto?/ ale dnes sa dá Rosove rozhodnutie chápať. Lewis mal pred pretekmi 10bodov a bol celý čas pred Nicom. Ale najhnusnejšie by bolo /a dúfam,že sa to nikdy nestane/ keby bol Nico pred Lewisom a ešte aj rýchlejší a aj tak by dostal pokyn aby pustil Lewisa. TO by už bolo veľa aj na koňa ale myslím si, že ani Lewis by nikdy o také niečo nestál. On je jazdec ktorý chce závodiť, ale férovo/nie ako FETEL/ . Veľmi sa páčili dnes súboje Lewisa a Nica ako jeden druhého predbiehali, hore dole :) Ale potom ich stopli kvôli Lewisovmu palivu/Nica/. Lewis musel šetriť palivo a preto spomalil ale je otázne prečo a o koľko viac paliva spotreboval Lewis ako Nico.
Lewis aj Nico sú veľký kamaráti už od detstva a také niečo ich nemôže rozhodiť/ich kamarátstvo/ a hlavne ak za to Lewis nemohol/ Rosove rozhodnutie/.
Ale som rád s tohto všetkého, že Mercedes je v TOP 3 aj keď na RB a Ferrari trocha strácajú ale nieje to veľa. Nieje to nič na čom by sa nedalo stavať.

+ 8 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.99.197.XXX
Mercedes zobral na seba, že má Hamilton málo paliva, a na základe toho vydal rozhodnutia. alebo je nebodaj za tým niečo iného ?

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
nesouhlasim s jednim bodem. TR nebyla pro Marka ale pro kohokoli, kdo bude pred svym kolegou po poslednim pitstopu. Ze to byl dneska Mark je fakt, ale nebylo domluvene od zacatku, ze dneska ma Mark vyhrat zavod, resp. skoncit pred Sebem 13

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama