DISKUZE K ČLÁNKU Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu

Technický ředitel týmu Lotus Renault GP James Allison se ohlíží za rok starými událostmi a vysvětluje, proč se tehdy u vozu R31 rozhodli pro radikální řešení výfuků, které ústily vpředu pod bočnicemi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 20.12.2011 16:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» CaesarF1 (Hlasoval 1 člověk) 19.12.2011 15:30
Je to holt věda. Pak se člověk dívá jinak na… »
» uzivatel000324 (Hlasoval 1 člověk) 19.12.2011 19:49
Hlavne ze "Bulterier" celu sezonu… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 20.12.2011 08:25
jj, naprosto přesně trefený komentář. s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Výfuky vyvedené vpředu generují přítlak více uprostřed vozu. Takže je snad konečně jasné, že při tomto řešení, proud výfukových plynů nejde difusorem. 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Hlavne ze "Bulterier" celu sezonu tvrdil akych maju jazdcov drevakov...

    dodo

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • a

    XXX
    Aspoň že to vidí realisticky.

    Poznámka pro redakci:
    Článek je to zajímavý, ale mohlo by se v něm nalézat méně neshody podmětu s přísudkem ;)

    (řešení výfuků, které ústili vpředu)
    (Byly jsme v obklíčení.)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Jednoducho treba sezónu 2011 hodiť za hlavu a neozerať sa. Veď nakoniec skončila pre tento tím nad očakávanie. Treba s chuťou postaviť nové auto pre sezónu 2012 a motivovať oboch jazdcov hneď od úvodných testov, aby splnili všetky úlohy a monoposty boli riadne pripravené na novú sezónu. 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Je to holt věda. Pak se člověk dívá jinak na jezdce, když si myslí,že jezdí bídně a přitom se ani tak netrápí se soupeři jako s vlastním vozem.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    XXX
    Takovýhle přístup dělá F1 ef jedničkou.Přijít s něčím novým i za cenu omylu. 01

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      jj, naprosto přesně trefený komentář. s nostalgií vzpomínám na šestikolku, wing car, "vysavač"..... ale lidská vynalézavost je tu stále, i když se jí předpisy snaží často úplně "zazdít" - F-kanál, vícenásobné difuzory......

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Kanady: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama