DISKUZE K ČLÁNKU Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu
Technický ředitel týmu Lotus Renault GP James Allison se ohlíží za rok starými událostmi a vysvětluje, proč se tehdy u vozu R31 rozhodli pro radikální řešení výfuků, které ústily vpředu pod bočnicemi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000324
19:49 19.12.2011 XXXHlavne ze "Bulterier" celu sezonu tvrdil akych maju jazdcov drevakov...
dodo -
Kapor
17:49 19.12.2011 XXXJednoducho treba sezónu 2011 hodiť za hlavu a neozerať sa. Veď nakoniec skončila pre tento tím nad očakávanie. Treba s chuťou postaviť nové auto pre sezónu 2012 a motivovať oboch jazdcov hneď od úvodných testov, aby splnili všetky úlohy a monoposty boli riadne pripravené na novú sezónu. -
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek