DISKUZE K ČLÁNKU Změny na Ferrari F10 v Kanadě

Dnes se podíváme na zoubek monopostu Ferrari F10 a na změny, které se na něm proběhly v Kanadě. Krom toho budeme hledat možné příčiny problému Scuderie - nízké maximální rychlosti na rovinkách. Přitom motor, který vůz pohání, nepatří rozhodně k nejslabším, vůz byl navíc vybaven F-kanálem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Změny na Ferrari F10 v Kanadě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 07.07.2010 15:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 06.07.2010 18:38
Taky bych řekl že s maximálkou to nesouvisí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pája

    XXX
    Podle dnešního prohlášení Stefana Dominichalliho chystá Scuderia pro nadcházející závod v Silverstone úplně nové přední i zadní křídlo jakoby odpověd na Petrovu včerejší poznímku o možném nedostatečném vývoji křídel + další modifikace

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Jo a další drobnost, nemyslím si že by hlavními rivaly byly dvojka redbulu nebo renault nebo williams. Řekl bych že tak trochu se změny na voze změnili na kritiku vozu

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    No a to že upravily přední křídlo jen 4x tak to spíš svědčí o tom že je dobré a nechtějí ho mněnit.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Taky bych řekl že s maximálkou to nesouvisí někdo přeci jezdí s větším přítlakem a někdo s menším a hlavně přeci není problém kdyby chtělo ferrari mít vyšší rychlost nastavit jinak převodovku. Samozřejmně momentálně je ferrari na tom hůř než McLaren ale myslím si že né kvůli maximální rychlosti spíš bych to viděl na pneu, že je nedokáží udržet při provozní teplorě.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Pravda, nejde jen o maximální rychlost, leccos ale pak lze usoudit z časů na kolo i bez detailních znalostí ohledně nastavení přítlaku (křídel) jednotlivých týmů.

    McLareny jsou z týmů používajících motor Mercedes nejlepší, Ferrari z týmů jezdících se stejným agregátem nejhorší. McLaren zajížděl v kvalifikaci o 0,3 sec lepší čas (Hamilton - Alonso).

    Proto si myslím, že Ferrari má s aerodynamikou svého vozu problémy (jejichž možné příčiny popisujeme v článku). Scuderii navíc dle jejich slov okruh v Montrealu seděl, v pomalejších zatáčkách a jízdě přes obrubníky je také lepší než McLaren.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    XXX
    Pak je, ale třeba se pozastavit nad maximálkou Mclaranů, nejde přeci jen kritizovat Ferrari, když Mclaren na tom nebyl o moc lépe a motor, šachtu apod. měl naprosto v pořádku... Nemyslím si, že by ta maximálka byla způsobena nějakým problémem... 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama