Ve Formuli 1 dochází k zajímavé situaci - Williams, jeden z týmů, jež od počátku využívají dvojitý difuzor, kopíruje řešení z oblasti zadní části vozu od týmu Red Bull, který jezdí s difuzorem obyčejným. V Bahrajnu tým Franka Williamse upravil své zadní křídlo, resp. jeho bočnice tak, jak je tomu u RB5 - sahají až dolů k vnějším stěnám difuzoru. Kvůli toho jej ovšem museli u Williamsu přepracovat - zmenšit šířku bočních kanálů difuzoru. Tento krok zvyšuje aerodynamickou efektivitu zadní části monopostu.
Díry v difuzoru
Krátce se podíváme ještě na jejich řešení difuzoru. Zde se již o žádnou kopii od Red Bullu nejedná, js touto úpravou jezdí již od počátku sezóny. Na obrázku vidíte žlutou barvou vyznačené díry, které byly také předmětem sporu. otázce, zda jsou difuzory týmů Williams, Toyota a Brawn GP legální. Díky těmto otvorům se dostává více vzduchu do jeho střední části, jež může generovat větší přítlak a může mnohem rychleji projíždět zatáčkami. Většina soupeřů tvrdila, že tato díra je proti duchu (když už ne proti znění) pravidel, žel u odvolacího soudu FIA neuspěly. Za povšimnutí zde také stojí drobný rozdělověč vzduchu v jeho střední části.