DISKUZE K ČLÁNKU Závodní inženýr Pujolar odpovídá čtenářům F1news.cz: Bylo opravdu jasné, že Alonso má talent

Závodní inženýr Pastora Maldonada - Xevi Pujolar - odpovídá na vybrané dotazy čtenářů F1NEWS.CZ týkající se jeho práce, techniky, závodění i soukromí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Závodní inženýr Pujolar odpovídá čtenářům F1news.cz: Bylo opravdu jasné, že Alonso má talent

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 19.06.2012 17:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • g0dlike

    g0dlike

    88.103.93.XXX
    Díky redakci... ...a především Petrovi. Dobrá práce!01 Skutečně oceňuju snahu získat informace od lidí bezprostředně spjatých s F1 (ať už osobně jako v tomto případě při Xaviho návštěvě Prahy, nebo prostřednictvím jiné formy komunikace) a to i přes to, že určitě možnosti (i finanční) procházet se osobně paddockem během VC nemáte.

    Jak je to vůbec složité dostat se jako novinář na VC a mít možnost setkat se s lidmi od F1? A plánujete něco takového podniknout na některou z VC (Německo, Belgie, Itálie) ?

    + 11 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Taky díky. Dostat akreditaci na závody složité je. Co se týče rozpočtu, to se samozřejmě srovnávat nedá, nemáme TV podporu.
      Z redakce na závody jezdíme několikrát ročně, svého zástupce na okruhu jsme měli i v Barceloně i v Monaku.
      V F1 máme několik dobrých kontaktů, možnost povykládat si s inženýry mám celkem často. 04
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Ty dobré kontakty jsou spojeny s některými týmy, jestli můžeme vědět? 03
        Jestli máte takové možnosti, zkusíte někdy zase "ulovit" někoho z inženýrů nebo mechaniků na dotazy? Myslím, že to byl super nápad zkusit vyzpovídat Xeviho. Vyřiďte mu poděkování, že si na nás udělal čas. (redakci děkuji samozřejmě též)

        Měl bych tip - bylo by možné "ulovit" Marka Sladea, závodního inženýra Kimiho Raikkonena? Dělal mu inženýra už v McLarenu a teď podruhé. Myslím, že by bylo zajímavé se ho poptat, jak se Kimi změnil, jak se zlepšil, jak se to liší v Meku a teď v Lotusu (no to by nám asi moc neprozradil, ale zkusit to můžem) atd. Navíc Kimi je tady oblíben, takže by se určitě nahrnuly dotazy o něm.

        Samozřejmě lidi by asi chtěli nejvíc někoho od Hamiltona, Alonsa nebo Schumiho, ale počítám, že tyhle top týmy nedovolují svým zaměstnancům moc mluvit a asi by bylo těžké se k nim dostat. Slade z Lotusu by snad byl reálnější. Nebo někdo ze Sauberu, třeba Francesco Nenci (inženýr Kobayashiho). Co vy na to, zkusíte někoho?

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          S některými, ne se všemi. Podrobnosti a jména nechci (a v určitých případech ani nemůžu) prozrazovat. Obecně to je tak, že jsem rád, když si najdou čas na mě a mé dotazy (dnes jsem například mohl povykládat s Caterhamem a exkluzivně nám umožnili zveřejnit, co chystají pro Valencii a Silverstone - detaily, které v jejich ofic. prohlášení před Valencií nenajdete), snažím se poznatky zakomponovat do článků.

          Odpovědět na 25 dotazů čtenářů je velký nadstandard (schválně zkuste zapátrat po F1 webech (samozřejmě zahraničních), kdo tohle svým čtenářům v takovém rozsahu v poslední době umožnil), který vyžaduje spoustu času, (který navíc nemůžu využít já pro sebe 04 ). Vše to musí projít schválením týmu a kontrolou jejich PR oddělením. Navíc si vemte, jak důležitá je naše země (se specifickým jazykem, malým počtem obyvatel, absence F1 týmu/jezdce atd.) pro svět F1. Nějaký český server by jim mohl být celkem ukradený. Xevimu (a potažmo Williamsu) za jeho čas a úsilí obrovské díky.

          Samozřejmě se budeme snažit kontakty rozvíjet dále a přinášet exkluzivní informace, jen podobnou možnost hned příští týden nečekejte (navíc některé týmy by to svým inženýrům ani neumožnily). Týmy opravdu makají, vyvíjejí o stosedm a navíc už pracují na příštích vozech a základních konceptech pro r. 2014, nikdo nemá moc času, navíc nejsme Autosport. Pár věcí vypadá slibně, uvidíme.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Nemyslel jsem, že by to bylo další týden ani další měsíc. Je mi jasné, že český web pro ně nemá prioritu a nejde to hned. Jenom mě zajímalo, jestli se pokusíte o něco podobného u jiného týmu. Myslíte, že by ten Mark Slade byl reálný? Třeba i na konci sezóny, kdyby to jindy nešlo. Teď jsem si uvědomil, že pracoval i s Hakkinenem, Alonsem a Schumacherem (pokud se nemýlím), takže má těch zkušeností hodně.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama