DISKUZE K ČLÁNKU Závodní inženýr Pujolar odpovídá čtenářům F1news.cz: Bylo opravdu jasné, že Alonso má talent
Závodní inženýr Pastora Maldonada - Xevi Pujolar - odpovídá na vybrané dotazy čtenářů F1NEWS.CZ týkající se jeho práce, techniky, závodění i soukromí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Závodní inženýr Pujolar odpovídá čtenářům F1news.cz: Bylo opravdu jasné, že Alonso má talent
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000280
(Hlasovalo 12 lidí)
18.06.2012 11:32
Naprosto skvěklé. Opět dokonalé jako všechny … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Petr
22:46 18.06.2012 78.157.160.XXXDíky anonyme.
Dotaz zajímavý, měl ses ale ptát před dvěma týdny, na drtivou většinu dotazů Xevi odpověděl. Vystudoval strojní inženýrství na Gironské univerzitě ve Španělsku a pracoval v nižších sériích (motokáry, F3000), postupně se díky své píli a schopnostem propracoval do F1.
-
uzivatel000280
11:32 18.06.2012 193.85.229.XXXNaprosto skvěklé. Opět dokonalé jako všechny články po celý rok. Jste prostě suuuuupéééééér server. Přeju tobě Petře i celé redakci co nejkrásnější léto a co neůžasnější dovolenou. -
g0dlike
10:45 18.06.2012 88.103.93.XXXDíky redakci... ...a především Petrovi. Dobrá práce! Skutečně oceňuju snahu získat informace od lidí bezprostředně spjatých s F1 (ať už osobně jako v tomto případě při Xaviho návštěvě Prahy, nebo prostřednictvím jiné formy komunikace) a to i přes to, že určitě možnosti (i finanční) procházet se osobně paddockem během VC nemáte.
Jak je to vůbec složité dostat se jako novinář na VC a mít možnost setkat se s lidmi od F1? A plánujete něco takového podniknout na některou z VC (Německo, Belgie, Itálie) ?-
Petr
11:21 18.06.2012 109.81.245.XXXTaky díky. Dostat akreditaci na závody složité je. Co se týče rozpočtu, to se samozřejmě srovnávat nedá, nemáme TV podporu.
Z redakce na závody jezdíme několikrát ročně, svého zástupce na okruhu jsme měli i v Barceloně i v Monaku.
V F1 máme několik dobrých kontaktů, možnost povykládat si s inženýry mám celkem často.
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Nasir
15:23 19.06.2012 188.175.176.XXXTy dobré kontakty jsou spojeny s některými týmy, jestli můžeme vědět?
Jestli máte takové možnosti, zkusíte někdy zase "ulovit" někoho z inženýrů nebo mechaniků na dotazy? Myslím, že to byl super nápad zkusit vyzpovídat Xeviho. Vyřiďte mu poděkování, že si na nás udělal čas. (redakci děkuji samozřejmě též)
Měl bych tip - bylo by možné "ulovit" Marka Sladea, závodního inženýra Kimiho Raikkonena? Dělal mu inženýra už v McLarenu a teď podruhé. Myslím, že by bylo zajímavé se ho poptat, jak se Kimi změnil, jak se zlepšil, jak se to liší v Meku a teď v Lotusu (no to by nám asi moc neprozradil, ale zkusit to můžem) atd. Navíc Kimi je tady oblíben, takže by se určitě nahrnuly dotazy o něm.
Samozřejmě lidi by asi chtěli nejvíc někoho od Hamiltona, Alonsa nebo Schumiho, ale počítám, že tyhle top týmy nedovolují svým zaměstnancům moc mluvit a asi by bylo těžké se k nim dostat. Slade z Lotusu by snad byl reálnější. Nebo někdo ze Sauberu, třeba Francesco Nenci (inženýr Kobayashiho). Co vy na to, zkusíte někoho?-
Petr
15:58 19.06.2012 109.81.245.XXXS některými, ne se všemi. Podrobnosti a jména nechci (a v určitých případech ani nemůžu) prozrazovat. Obecně to je tak, že jsem rád, když si najdou čas na mě a mé dotazy (dnes jsem například mohl povykládat s Caterhamem a exkluzivně nám umožnili zveřejnit, co chystají pro Valencii a Silverstone - detaily, které v jejich ofic. prohlášení před Valencií nenajdete), snažím se poznatky zakomponovat do článků.
Odpovědět na 25 dotazů čtenářů je velký nadstandard (schválně zkuste zapátrat po F1 webech (samozřejmě zahraničních), kdo tohle svým čtenářům v takovém rozsahu v poslední době umožnil), který vyžaduje spoustu času, (který navíc nemůžu využít já pro sebe ). Vše to musí projít schválením týmu a kontrolou jejich PR oddělením. Navíc si vemte, jak důležitá je naše země (se specifickým jazykem, malým počtem obyvatel, absence F1 týmu/jezdce atd.) pro svět F1. Nějaký český server by jim mohl být celkem ukradený. Xevimu (a potažmo Williamsu) za jeho čas a úsilí obrovské díky.
Samozřejmě se budeme snažit kontakty rozvíjet dále a přinášet exkluzivní informace, jen podobnou možnost hned příští týden nečekejte (navíc některé týmy by to svým inženýrům ani neumožnily). Týmy opravdu makají, vyvíjejí o stosedm a navíc už pracují na příštích vozech a základních konceptech pro r. 2014, nikdo nemá moc času, navíc nejsme Autosport. Pár věcí vypadá slibně, uvidíme.-
Nasir
17:05 19.06.2012 188.175.176.XXXNemyslel jsem, že by to bylo další týden ani další měsíc. Je mi jasné, že český web pro ně nemá prioritu a nejde to hned. Jenom mě zajímalo, jestli se pokusíte o něco podobného u jiného týmu. Myslíte, že by ten Mark Slade byl reálný? Třeba i na konci sezóny, kdyby to jindy nešlo. Teď jsem si uvědomil, že pracoval i s Hakkinenem, Alonsem a Schumacherem (pokud se nemýlím), takže má těch zkušeností hodně.
-
-
-
-
-
uzivatel000324
09:46 18.06.2012 213.160.168.XXXSuper! Thank you very much for the answers Xevi !
Petr dik za sprostredkovanie!
dodo -
-
-
-
Petr
09:21 18.06.2012 109.81.245.XXXŽádných VIP, možnost měli před 14 dny úplně všichni zde: [odkaz na stránku]
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek