Bruno Senna odpovídá na dotazy fanoušků - 1. část: S rychlostí a konzistencí spokojený

Petr Hlawiczka, 2. září 2011, 06:45 Google+

V pondělí dal tým Lotus Renault GP možnost svým fanouškům klást jejich novému pilotovi přes Internet otázky. Přinášíme vám první část odpovědí Bruna Senny.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 02.09. 21:47) Napište svůj názor
Renault

Renault | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Co si myslíš o vyřazení Velké ceny Turecka z kalendáře pro rok 2012?
Z mého pohledu to je škoda, protože se jednalo o jeden z mála nových okruhů v kalendáři, který byl hezky plynulý a obsahoval velmi náročné a rychlé zatáčky.

Co považuješ v nadcházejících závodech za největší výzvu?
Zvykání si na tým a ve zkušenostech a nastavení vozu dohnat Vitalije a ostatní piloty.

Jaká úprava auta je v Monze nejdůležitější?
Z mého pohledu musí být vůz velmi stabilní při brzdění a na výjezdu ze zatáček, protože se zdá, že [pneumatiky] Pirelli v těchto dvou fázích zatáček hodně trpí.

Když jsi odcházel (po prvním tréninku ve Spa) z trati, když jsi stále s helmou na hlavě opustil kokpit, zdálo se, že o něčem hovoříš. Co sis v tu chvíli říkal?
Byl jsem na sebe naštvaný kvůli tomu, že jsem ztratil cenný čas na dráze. V tu chvíli jsem věděl, že mi to vůbec nepomůže. Naštěstí jsem to rychle dohnal a v kvalifikaci podal pro tým dobrý výkon.

Jaký to byl pocit, poprvé si od roku 2010 zazávodit ve Formuli 1?
Byl to skvělý pocit. Před usednutím do vozu jsem byl nervózní, ale s přibývajícími koly jsem se cítli čím dál tím pohodlněji a snažil jsem se toho s týmem co nejvíce naučit.

Jak odpočíváš ve volném čase?
Momentálně ho moc nemám. Kdykoliv nedělám nic pro tým, snažím se sportovat a udržovat se v kondici. Většinu volného času včetně cestování letadlem trávím spánkem, abych si odpočinul.

Co bylo tím nejobtížnějším hlediskem při nastoupení do poloviny sezóny?
Určitě jsem neznal pneumatiky a jejich chování. Cit pro pneumatiky získáte až poté, co s nimi jezdíte, nebylo to tedy jednoduché nastoupit do suchého závodu, aniž bych absolvoval nějaké smysluplné jízdy za sucha a s vysokým množstvím paliva, se svou závodní rychlostí a konzistencí jsem ale byl spokojený.

senna
Instruktáž v boxech před Velkou cenou Belgie (foto: Lotus Renault GP)

Měl si s pneumatikami ve Spa nějaké problémy?
V mém případě se pneumatiky chovaly ve Spa velmi dobře, kromě restartu po safety-car fázi. Zdá se mi, že jsem ztratil tlak v pneumatikách a teplotu na těch zadních, což se až do konce nespravilo. Ztrácel jsem tedy v závodě cenný čas, což by se při větší zkušenosti nestalo.

Kdy myslíš, že se s vozem 100% sžiješ?
Těžko předvídat, doufám, že to nebude trvat dlouho. Cítím se být velmi poctěn tím, že mám veškerou podporu skvělého týmu k tomu, abych mohl urychlit svůj proces učení.

Myslíš, že kdybys v týmu pokračoval i příští rok, že bys mohl poprvé vyhrát?
Pro vítězství v F1 se musí sejít velké množství faktorů! Mým snem je vyhrát závod F1 a doufám, že k tomu dostanu příležitost a co nejlépe ji využiju. Byl bych absolutně potěšený tím, kdybych toho mohl dosáhnout s týmem Lotus Renault GP, protože mi dali letos v F1 skutečnou šanci.

Vytisknout

Diskuze: Bruno Senna odpovídá na dotazy fanoušků - 1. část: S rychlostí a konzistencí spokojený

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 02.09.2011 21:47 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Valtteri Bottas před Lewisem Hamiltonem

Bottas nejrychlejší, Verstappenovi scházelo jen 33 tisícin sekundy! O přerušení tréninku se postaral Kubica

Fernando Alonso během testů s Alpine A521

"Bídnou kvalifikaci si ve Španělsku a v Monaku už nemůžu dovolit." Alonso o tom, co konkrétně musí zlepšit

Carlos Sainz s Ferrari

Sainz už velká vylepšení nečeká. Jak je to s podlahou testovanou v Portugalsku?

Romain Grosjean se chystá na svou jízdu s Mercedesem F1

Návrat Francouzů: Grosjean se sveze s Mercedesem, Abiteboul se objevuje u Mecachrome

Max Verstappen gratuluje Lewisovi Hamilonovi k vítězství v závodě v Portugalsku

Max chybuje, to si proti Lewisovi nesmí dovolit, říká Rosberg

Modré vozy v akci: Fernando Alonso a Esteban Ocon těsně za sebou

Alpine v Portugalsku jako polité živou vodou. Alonso netuší, proč byli tak rychlí

Max Verstappen lituje, že v Bahrajnu svou pozici přenechal Lewisovi Hamiltonovi

"Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Nikita Mazepin přiznal svou vinu za problémy způsobené Pérezovi

Mazepin si sype popel na hlavu, Pérez přijal jeho omluvu

Max Verstappen na tiskové konferenci

"Trochu divné!" Přestřelku o nejrychlejší kolo vyhrál Bottas, komisaři Verstappenův čas smazali

Max Verstappen ve strhujícím závěru zajel nejrychlejší čas - ovšem pouze dočasu (ilustrační foto)

GP PORTUGALSKA: Závěrečná bitva o prémiový bod ve stínu Hamiltonova triumfu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Technika

Výfuky v roce 2012: Pravidla mají přesně definovat posledních 10 cm

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě: Vyčerpaný, ale spokojený Hamilton a rozladěný Verstappen

  2. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Zklamání u Red Bullu, úsměvy u Mercedesu

  3. Třetí trénink pro Verstappena. Schumacher před Vettelem

  4. Alpine v Portugalsku jako polité živou vodou. Alonso netuší, proč byli tak rychlí

  5. GRAFIKA: Startovní rošt v Portugalsku - Mercedesy z první řady na středně-tvrdých pneumatikách

  6. "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud