DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Vettel nepolevuje, chce titul obhájit

Sebastian Vettel se stal nejmladším mistrem světa, to mu však na motivaci neubírá a snaží se titul obhájit. Jeho šéf, Christian Horner, to dobře ví. Nejen o tom je dnešní rozhovor.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Vettel nepolevuje, chce titul obhájit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 07.04.2011 14:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Lojzko

XXX
Nie je to kravina. Dnes sa na to pýtali Marka a on odmietol na to odpovedať. Hlavná vec, že si na to ostatní dajú väčší pozor v Sepangu, budú to sledovať v tréningu a kvalifikácii a upozornia na to komisárov FIA. Ak sa neurobí náprava, nasadia to aj oni. Podobné úpravy nie sú až také svetoborné, ako sa zdali ! 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

XXX
Příspěvek smazán. Pokud máte ve zvyku pouze nadávat druhým, můžete v tom pokračovat jinde.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

XXX
mňa to neirituje - ja si proste myslím, že medzi vozmi rozdiel nemali - inak by to bola proste kravina

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Ide o skrutné tlačné pružiny. To porovnanie medzi predným krídlom Seba a lewisa bolo uverejnené aj na týchto stránkach. Ak si mal možnosť si pozrieť momentku Markovho predného krídla, je identická s výškou Lewisovho a Seb ho má minimálne o 20 čísel nižšie, len preto som na to poukázal. Nič viac. Je to kedykoľvek overiteľné, tak čo ťa v tom smere irituje ? Ja nie som tvoj nepriateľ.
18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

XXX
12 pružiny sa tam tuším nepoužívaju 12
ale to je v podstate jedno - som presvedčený o tom, že monoposty majú rovnaké - proste niekomu celý balík niekedy sadne lepšie ako druhému - to sa proste stáva.
Myslím, že by bolo úplne odveci ak by utláčali jedného jazdca. Na to môžu kludne použiť týmovú réžiu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojz

XXX
Ty si to nepochopil ! Nie o babičke, ale o inej charakteristike tlačných pružín prednej nápravy push-rod, to je, a stejnom krídle u Seba a Marka. Komprédo !
14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Speed

XXX
Tak jiné až z toho mají na fotkách křídla stejný.
Jo jistě pohádka pro malý děti mají dvě verze aut každý zkoušejí a vypočítají to tak aby tam byla přesná ztráta a ted tu o babičce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Môj názor je taký, že je hlúposť, aby jazdcom dávali rozdielne monoposty a ešte na začiatku sezóny. /počas sezóny sa to môže stať v prípadoch, keď sa jedná o diely, ktoré sa nemôžu meniť hocikedy napr. prevodovka.../ Veď to by išiel RB sám proti sebe.

Však sa jedná o to nastavenie, že Seb má na rovinke predné krídlo minimálne o 20 čísel nižšie ako všetci ostatní včetne Marka, čo má za následok rovnováha odporu vzduchu a tlačných pružín prednej nápravy push-rod, ktoré majú úplne iné charakteristiky ako u Markovej prednej nápravy.
08

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

XXX
Minimální hmotnost 640 kg se vztahuje na vůz včetně KERSu. Dle předpisů FIA není povinný, týmy se pouze v rámci FOTA loni dohodli na jeho nepoužívání.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mik

XXX
Jestli si dobře pamatuju pravidla, minimální hmotnost se navztahuje na KERS. Vozy s KERSem by měly být o jeho hmotnost těžší. Pokud se pletu, tak mě někdo opravte. Ale myslím, že je to tak správně. Každý má právo na výběr pro něj lepší varianty.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

XXX
môj názor je, že RedBull má auto postavené primárne bez KERS a že ho tak skoro teda nenasadia.
Ale to je len môj pocit 14.
Máš pravdu je to trochu divné, ale pravidla nikoho nezaväzujú KERS používať - bola myslím iba dohoda medzi týmami, že ho tento rok všetci budú používať, no podľa všetkého iba ústna 04

Samozrejme môžem sa mýliť

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

XXX
diky za info. tim lehcim vozem jsem mel prave na mysli, ze mam vetsi moznosti ve vyvazeni pripadne nejake dalsi veci. kazdopadne je to teda zase divne jako v 2009, kdyz uz se schvalil, mel byt podle me povinny pro vsechny a ne ze na trati jezdi vlastne ruzne modifikace. 09

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

XXX
KERS sa môže používať a nemusí - nemusí byť ani v aute.
Výhodu ľahšieho auta nezískaš - je stanovená min. hmotnosť.
Získaš iba možnosť na lepšie rozloženie hmotnosti a menšie problémy pri brzdení - dobíjaní KERSU.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

XXX
Môj názor je taký, že je hlúposť, aby jazdcom dávali rozdielne monoposty a ešte na začiatku sezóny. /počas sezóny sa to môže stať v prípadoch, keď sa jedná o diely, ktoré sa nemôžu meniť hocikedy napr. prevodovka.../ Veď to by išiel RB sám proti sebe.
Skôr si myslím, že je to o jazdeckom štýle a o nastavení - určite nie v rozdielných autách.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

XXX
Jak je to letos prosim s tim KERS. Je povinny v tom smyslu, ze musi byt na aute nainstalovany, ale nemusi byt funkcni, nebo na aute ani byt nemusi a tim padem ziskam vyhodu lehciho vozu a moznosti lepsiho vyvazeni, pripadne instalovani neceho jineho?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Speed

XXX
Už to chystám

Tady máme Markovo křídlo
[odkaz na stránku]

a tady Sebovo
[odkaz na stránku]

opravdu je jiné?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Speed

XXX
Viděl jsem fotku kde měl Mark úplně stejně nalepený auto.Jinak Button nemá stejný auto a Massa taky ne.Co si o tom myslíš?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Mark nie je z formy, má zkrátka iné auto ! A KERS nie je potrebný Sebovi ani v Sepangu, ak predné krídlo má na rovinke nalepené tesne nad traťou a ostatní nie. Na takomto aute by vyhral titul aj Fernando, Lewis, alebo iný popredný pilot F1. 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kuna0131

XXX
to by chtěl,ale každý,obhájit titul,akorád to jentak někomu auto neumožnuje

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama