DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Vettel nepolevuje, chce titul obhájit
Sebastian Vettel se stal nejmladším mistrem světa, to mu však na motivaci neubírá a snaží se titul obhájit. Jeho šéf, Christian Horner, to dobře ví. Nejen o tom je dnešní rozhovor.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Vettel nepolevuje, chce titul obhájit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Nie je to kravina. Dnes sa na to pýtali Marka a on odmietol na to odpovedať. Hlavná vec, že si na to ostatní dajú väčší pozor v Sepangu, budú to sledovať v tréningu a kvalifikácii a upozornia na to komisárov FIA. Ak sa neurobí náprava, nasadia to aj oni. Podobné úpravy nie sú až také svetoborné, ako sa zdali !
Lojzko
16:48 05.04.2011 XXX
Ide o skrutné tlačné pružiny. To porovnanie medzi predným krídlom Seba a lewisa bolo uverejnené aj na týchto stránkach. Ak si mal možnosť si pozrieť momentku Markovho predného krídla, je identická s výškou Lewisovho a Seb ho má minimálne o 20 čísel nižšie, len preto som na to poukázal. Nič viac. Je to kedykoľvek overiteľné, tak čo ťa v tom smere irituje ? Ja nie som tvoj nepriateľ.
tom
15:40 05.04.2011 XXX
pružiny sa tam tuším nepoužívaju
ale to je v podstate jedno - som presvedčený o tom, že monoposty majú rovnaké - proste niekomu celý balík niekedy sadne lepšie ako druhému - to sa proste stáva.
Myslím, že by bolo úplne odveci ak by utláčali jedného jazdca. Na to môžu kludne použiť týmovú réžiu.
ale to je v podstate jedno - som presvedčený o tom, že monoposty majú rovnaké - proste niekomu celý balík niekedy sadne lepšie ako druhému - to sa proste stáva.
Myslím, že by bolo úplne odveci ak by utláčali jedného jazdca. Na to môžu kludne použiť týmovú réžiu.
Lojzko
14:34 05.04.2011 XXX
Môj názor je taký, že je hlúposť, aby jazdcom dávali rozdielne monoposty a ešte na začiatku sezóny. /počas sezóny sa to môže stať v prípadoch, keď sa jedná o diely, ktoré sa nemôžu meniť hocikedy napr. prevodovka.../ Veď to by išiel RB sám proti sebe.
Však sa jedná o to nastavenie, že Seb má na rovinke predné krídlo minimálne o 20 čísel nižšie ako všetci ostatní včetne Marka, čo má za následok rovnováha odporu vzduchu a tlačných pružín prednej nápravy push-rod, ktoré majú úplne iné charakteristiky ako u Markovej prednej nápravy.
Však sa jedná o to nastavenie, že Seb má na rovinke predné krídlo minimálne o 20 čísel nižšie ako všetci ostatní včetne Marka, čo má za následok rovnováha odporu vzduchu a tlačných pružín prednej nápravy push-rod, ktoré majú úplne iné charakteristiky ako u Markovej prednej nápravy.
tom
10:33 05.04.2011 XXX
môj názor je, že RedBull má auto postavené primárne bez KERS a že ho tak skoro teda nenasadia.
Ale to je len môj pocit .
Máš pravdu je to trochu divné, ale pravidla nikoho nezaväzujú KERS používať - bola myslím iba dohoda medzi týmami, že ho tento rok všetci budú používať, no podľa všetkého iba ústna
Samozrejme môžem sa mýliť
Ale to je len môj pocit .
Máš pravdu je to trochu divné, ale pravidla nikoho nezaväzujú KERS používať - bola myslím iba dohoda medzi týmami, že ho tento rok všetci budú používať, no podľa všetkého iba ústna
Samozrejme môžem sa mýliť
Duncan66
10:29 05.04.2011 XXX
diky za info. tim lehcim vozem jsem mel prave na mysli, ze mam vetsi moznosti ve vyvazeni pripadne nejake dalsi veci. kazdopadne je to teda zase divne jako v 2009, kdyz uz se schvalil, mel byt podle me povinny pro vsechny a ne ze na trati jezdi vlastne ruzne modifikace.
tom
10:24 05.04.2011 XXX
Môj názor je taký, že je hlúposť, aby jazdcom dávali rozdielne monoposty a ešte na začiatku sezóny. /počas sezóny sa to môže stať v prípadoch, keď sa jedná o diely, ktoré sa nemôžu meniť hocikedy napr. prevodovka.../ Veď to by išiel RB sám proti sebe.
Skôr si myslím, že je to o jazdeckom štýle a o nastavení - určite nie v rozdielných autách.
Skôr si myslím, že je to o jazdeckom štýle a o nastavení - určite nie v rozdielných autách.
Duncan66
10:22 05.04.2011 XXX
Jak je to letos prosim s tim KERS. Je povinny v tom smyslu, ze musi byt na aute nainstalovany, ale nemusi byt funkcni, nebo na aute ani byt nemusi a tim padem ziskam vyhodu lehciho vozu a moznosti lepsiho vyvazeni, pripadne instalovani neceho jineho?
Speed
09:50 05.04.2011 XXX
Už to chystám
Tady máme Markovo křídlo
[odkaz na stránku]
a tady Sebovo
[odkaz na stránku]
opravdu je jiné?
Tady máme Markovo křídlo
[odkaz na stránku]
a tady Sebovo
[odkaz na stránku]
opravdu je jiné?