DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Vettel nepolevuje, chce titul obhájit

Sebastian Vettel se stal nejmladším mistrem světa, to mu však na motivaci neubírá a snaží se titul obhájit. Jeho šéf, Christian Horner, to dobře ví. Nejen o tom je dnešní rozhovor.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Vettel nepolevuje, chce titul obhájit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 07.04.2011 14:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    XXX
    Jak je to letos prosim s tim KERS. Je povinny v tom smyslu, ze musi byt na aute nainstalovany, ale nemusi byt funkcni, nebo na aute ani byt nemusi a tim padem ziskam vyhodu lehciho vozu a moznosti lepsiho vyvazeni, pripadne instalovani neceho jineho?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      XXX
      KERS sa môže používať a nemusí - nemusí byť ani v aute.
      Výhodu ľahšieho auta nezískaš - je stanovená min. hmotnosť.
      Získaš iba možnosť na lepšie rozloženie hmotnosti a menšie problémy pri brzdení - dobíjaní KERSU.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        XXX
        diky za info. tim lehcim vozem jsem mel prave na mysli, ze mam vetsi moznosti ve vyvazeni pripadne nejake dalsi veci. kazdopadne je to teda zase divne jako v 2009, kdyz uz se schvalil, mel byt podle me povinny pro vsechny a ne ze na trati jezdi vlastne ruzne modifikace. 09

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom

          XXX
          môj názor je, že RedBull má auto postavené primárne bez KERS a že ho tak skoro teda nenasadia.
          Ale to je len môj pocit 14.
          Máš pravdu je to trochu divné, ale pravidla nikoho nezaväzujú KERS používať - bola myslím iba dohoda medzi týmami, že ho tento rok všetci budú používať, no podľa všetkého iba ústna 04

          Samozrejme môžem sa mýliť

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • mik

        XXX
        Jestli si dobře pamatuju pravidla, minimální hmotnost se navztahuje na KERS. Vozy s KERSem by měly být o jeho hmotnost těžší. Pokud se pletu, tak mě někdo opravte. Ale myslím, že je to tak správně. Každý má právo na výběr pro něj lepší varianty.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          XXX
          Minimální hmotnost 640 kg se vztahuje na vůz včetně KERSu. Dle předpisů FIA není povinný, týmy se pouze v rámci FOTA loni dohodli na jeho nepoužívání.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama