Lewisi, byl to pro Vás těžký den. Řekněte nám prosím krátce o dnešním ránu, o pauze mezi tréninky a pak o druhém tréninku, ve kterém jste mohl vyjet až na posledních 15 minut.
Pro mě to byl zajímavý den. Hoši odvedli neuvěřitelnou práci, protože jsem moje auto dnes ráno docela vážně poškodil. Byl jsem na sebe naštvaný, ale hoši pracovali opravdu tvrdě a já pak auto zničil po pár kolech. Hodně to klouzalo. Když jsem se dostal zpět do boxů, řekli mi, jak se to stalo.
Když jsem řadil nahoru, tak se mi zřejmě protočila kola, a tak jsem vyletěl. Chtěl jsem se udržet na trati, ale nevyšlo to, už jsem byl v trávě. Od té doby už jsem byl jen pasažér. Chytl jsem to na všechny čtyři rohy auta, takže to měli kluci o to těžší. Ale oni jsou třída, opravdu. Ve druhém tréninku jsem tak odjel jen deset kol na tvrdých gumách. Každopádně bylo dobře, že jsem se mohl po těch nepříjemnostech svézt. Minimálně máme teď nějaký základ, na kterém můžeme stavět. Snad přes noc najdeme nějaké dobré nastavení.
Dnes jste měli na vozech nový difuzor a naštěstí máte s sebou i náhradní difuzor. Nasadíte je?
Myslím, že ano. Měl jsem štěstí, protože podlahu vozu jsem sice také poškodil, ale měli jsme dvě náhradní. Doufám, že se nám podaří i z dneška získat důležité informace, ze kterých bychom mohli vycházet při vylepšování naší podlahy. Ještě to není úplně perfektní, svůj jezdecký styl musíte této věci kvůli jinému vyvážení auta také trošku přizpůsobit. Když se rozhodnete využít teplého vzduchu od motoru, tak má vůz mnohem lepší grip, jenže jde o to, kdy ho využít. Na tom musíme zapracovat.
Zlepšil se difuzor oproti Silverstone?
Nepostřehl jsem žádný zásadní rozdíl. Možná něco málo, ale nic velkého. Mám pocit, že je zde velký potenciál. Pocit mám podobný jako v Silverstone, ale v nájezdu do zatáček je to lepší. Na druhou stranu je místní trať dost odlišná, pomalejší, ale není špatná. Když na tom ještě trošku zapracujeme, tak to bude dobré.