DISKUZE K ČLÁNKU Návrat k zatrolené sezóně
Většina z nás určitě poznala chvíle, kdy se nic nedaří, technika stávkuje a bohužel občas dorazí i nějaký zdravotní problém. To poslední - ťuk ťuk na dřevěnou destičku - zatím slouží, zato PC mi uchystalo nemilé vánoční překvapení. Hned po monsieurovi Masim.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Návrat k zatrolené sezóně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovalo 9 lidí)
01.02.2022 12:20
Je tu hezký názor, kdyby se Latifi vysekal o kolo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
14:20 04.02.2022 88.101.227.XXX
Můj komentář je zcela jasný. Vše spekulativní, to znamená jakýkoliv teoretický scénář který je jiný než se skutečně stal, nezapomeneš zpochybnit pokud se ti to co z toho vzejde nelíbí, a naopak jinde svůj scénář předkládáš jako jasnou věc a kamenuješ opozici. Jde ti jen o prosazování výsledku aby jsi prosadil ten svůj. Poslední zatáčka pod SC to může změnit takže nemáme jistotu, ale koukni se naproti tomu co předvádíš aby jsi prosadil že Sainz přece nemohl za Maxem nic změnit. Naprostý nesmysl, už jen tím že by tam byl a měl dvojí vlek na rovince mohl změnit uplně vše, stačí aby si našel vnitřní stopu ve vleku jako první a Max už by ji teda nemohl použít na Hama. Prostě máš hned kupu jiných variant a vůbec ne při restartu nereálných. Najednou to jen zesměšňuješ že mu dali další turbo nebo jak? Nic, svoje jsem řekl. Pokračuj, já to v konfrontaci s tebou trochu omezím, bereš lidem skutečně dobrý pocit z F1. Tvé nekonečné tendenční přístupy bez konzistence a hodnoty slova jsou k ničemu.
Mike17
13:20 04.02.2022 185.149.130.XXX
Co si zase vymýšlíš? Psal jsem jasně, že by se nejspíš žádná nehoda nestala a Ham by získal titul. Stejně jako by Sainz nestačil na ty dva. To je můj názor. A v obou případech to není jisté.
Že máš potřebu to překroutit, aby sis našel důvdo hejtovat je klasika.
A jak můžu překřičet 3 lidi, kteří se do mne naváží?![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Jestli ti vadí diskutovat, tak to nedělej. Nikdo tě nenutí. Chceš? Ale pak si nestěžuj, že nenajdeš v mých názorech nekonzistenci a jen si hloupě vymýšlíš.
Že máš potřebu to překroutit, aby sis našel důvdo hejtovat je klasika.
A jak můžu překřičet 3 lidi, kteří se do mne naváží?
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Jestli ti vadí diskutovat, tak to nedělej. Nikdo tě nenutí. Chceš? Ale pak si nestěžuj, že nenajdeš v mých názorech nekonzistenci a jen si hloupě vymýšlíš.
![13](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/13.png)
Situs
13:09 04.02.2022 88.101.227.XXX
Zase zkoušíš někoho akorát překřičet a napadat, při tom si znova přečti co jsem o tobě psal. Na jednu stranu aby jsi ukázal že by Ham nebyl mistrem kdyby SC zajel o kolo později tak dokážeš zpochybňovat jen jednu poslední zatáčku že to teda není jisté. Při tom když jde o rozdíl v Masiho rozhodnutí pustit jen vozy před Maxem místo všech tak dokážeš psát doslova cituji "Na závodě by se nezměnilo vůbec nic a on by kvůli tomu nemusel čelit kritice."
Ty to nevidíš? Ty tu můžeš psát jak Masiho chyba na závodě nic nezměnila ale nezapomeneš ostatní zpochybňovat když napíšou že Ham by byl mistr kdyby to SC povolal do boxů jak měl až na konci? Tady jde o přístup, jednou tak příště onak a vysvětlit jinak a pak že jasný a pak hra na blbce a pak tohle ignorovat kde jsi to minule použil a tak stále dokolečka dokola. Graham říká manipulátor, jestli jo tak jsi hodně neuspěl
Tolik ztráty času a nikoho nepřesvědčit, to zavání spíše trollingem
Ty to nevidíš? Ty tu můžeš psát jak Masiho chyba na závodě nic nezměnila ale nezapomeneš ostatní zpochybňovat když napíšou že Ham by byl mistr kdyby to SC povolal do boxů jak měl až na konci? Tady jde o přístup, jednou tak příště onak a vysvětlit jinak a pak že jasný a pak hra na blbce a pak tohle ignorovat kde jsi to minule použil a tak stále dokolečka dokola. Graham říká manipulátor, jestli jo tak jsi hodně neuspěl
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Mike17
12:36 04.02.2022 185.149.130.XXX
Co zase lžeš?
Doslova jsem tehdy napsal, že by se to s největší pravděpodobností nestalo a Hamilton by vyhrál, jen že tam není jistota.
A ani teď netvrdím, že by se na 100% nic nezměnilo. Stát by se mohl cokoliv. Třeba by to Sainz probrzdil a smetl oba, ale je to asi tak stejně pravděpodobné, jako že by se srazili v té poslední zatáčce.
Na tobě se vždycky dobře pozná, kdy jsi v koncích. Začneš lhát a podsouvat mi věci, které jsem neřekl.
Doslova jsem tehdy napsal, že by se to s největší pravděpodobností nestalo a Hamilton by vyhrál, jen že tam není jistota.
A ani teď netvrdím, že by se na 100% nic nezměnilo. Stát by se mohl cokoliv. Třeba by to Sainz probrzdil a smetl oba, ale je to asi tak stejně pravděpodobné, jako že by se srazili v té poslední zatáčce.
Na tobě se vždycky dobře pozná, kdy jsi v koncích. Začneš lhát a podsouvat mi věci, které jsem neřekl.
Situs
10:55 04.02.2022 88.101.227.XXX
Odine, před pár dny mě tady Mike17 tvrdil že i kdyby Masi odložil zajetí SC ještě o jedno kolo tak stále nemám jistotu že by byl Ham mistrem protože nemám jistotu že by se třeba nesrazili v poslední zatáčce
. Dnes má jistotu že kdyby Masi pravidlo 48.12 dodržel a pustil všechny že se tím nic nezmění
To jsou od něho jen strašně směšný účelový točandy, u něj je to jenom o tom co on chce, nulový obecný nadhled a tím i přehled. Je tam jen otázka jestli to dělá naschvál nebo tu soudnost opravdu nemá, nejprve jsem si myslel že to první ale po tolika přenicích s tolika uživateli a s tolika tématy už si myslím spíše to druhé.
![11](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/11.png)
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
Mike17
10:55 04.02.2022 185.149.130.XXX
To je přece úplně jedno, jak moc Hamík pak zpomalil.
SC prostě jede max poloviční rychlostí. Rychleji nepojede, není to F1, je to cestovní auto, ikdyž rychlé.
Jak ho pilot předjede, hned jede na maximum, protože přece nechce nabrat ztrátu. Vettel svým zaspáním přišel nejspíš o bod. Takže každou vteřinou získává na jezdce za SC 0,5s. To není jaderná fyzika. To je matematika pro 1. stupeň ZŠ. Masi ji určitě zvládá.
A jestliže měli odjet celý poslední sektor, který vozům F1 trvá kolem půl minuty, je snadné si dopočítat, že SC ho pojede zhruba minutu. A Hamilton ho nesmí předjet, takže to do pr... pojede asi minutu. Co přesně na tom nechápeš, že z toho děláš loterii?
Sainze nemá smysl řešit. Tvé úvahy, že by z ničeho nic Ferrari našlo 1s na kolo jsou čiré zoufalství. Koukl jsem se schválně na to poslední kolo. Ricci se k nim přiblížil jen ve chvíli, kdy Max Hama předjížděl. Logicky se tím ti dva trochu zdrželi. Ale pořád měl odstup. A mezi Ferrari a Mclarenem nebyl velký rozdíl. Tady není co řešit.
A kde píšu, že puštění části jezdců je normální postup? Napsal jsem už 100x, že to je věc, kterou Masimu vyčítám. Kolikrát to musím napsat, abys to pochopil a přestal mi tuto stupiditu podsouvat. Nic víc fakt nemáš, než mi podsouvat opaky toho co tvrdím? Smutný.
SC prostě jede max poloviční rychlostí. Rychleji nepojede, není to F1, je to cestovní auto, ikdyž rychlé.
Jak ho pilot předjede, hned jede na maximum, protože přece nechce nabrat ztrátu. Vettel svým zaspáním přišel nejspíš o bod. Takže každou vteřinou získává na jezdce za SC 0,5s. To není jaderná fyzika. To je matematika pro 1. stupeň ZŠ. Masi ji určitě zvládá.
A jestliže měli odjet celý poslední sektor, který vozům F1 trvá kolem půl minuty, je snadné si dopočítat, že SC ho pojede zhruba minutu. A Hamilton ho nesmí předjet, takže to do pr... pojede asi minutu. Co přesně na tom nechápeš, že z toho děláš loterii?
Sainze nemá smysl řešit. Tvé úvahy, že by z ničeho nic Ferrari našlo 1s na kolo jsou čiré zoufalství. Koukl jsem se schválně na to poslední kolo. Ricci se k nim přiblížil jen ve chvíli, kdy Max Hama předjížděl. Logicky se tím ti dva trochu zdrželi. Ale pořád měl odstup. A mezi Ferrari a Mclarenem nebyl velký rozdíl. Tady není co řešit.
A kde píšu, že puštění části jezdců je normální postup? Napsal jsem už 100x, že to je věc, kterou Masimu vyčítám. Kolikrát to musím napsat, abys to pochopil a přestal mi tuto stupiditu podsouvat. Nic víc fakt nemáš, než mi podsouvat opaky toho co tvrdím? Smutný.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Mike17
10:41 04.02.2022 185.149.130.XXX
To, o čem jsem psal potvrdil Brown. Detaily neznám. A ty jsou podstatné pro posouzení. Bez nich je hloupé někoho odsoudit. V jakémkoliv případě na odsouzení kohokoliv jsou potřeba důkazy. Jinak jde jen o lynč.
Jestli porušil nebo neporušil zkoumá FIA. Ne ty.
Jestli porušil nebo neporušil zkoumá FIA. Ne ty.
Mike17
10:37 04.02.2022 185.149.130.XXX
1. To bylo v době, kdy tresty 5s neexistovaly. Od té doby nikdo nedostal jiný trest, než 5s.
2. Max pozici vrátil. Tak znovu: Proč chceš trestat Verstappena, když splnil požadavek a pozici vrátil?
3. Takové vrácení pozice odsouhlasili jako dostatečné všechny 4 zúčastněné strany, s vyjímkou Odina.
Takže jsme zase u toho, že zase chceš, aby RB byl opět jediným kdo dostane trest i po vrácení pozice a jediný, který by dostal vyšší trest, než jaký za to dostal kdokoliv jiný od zavedení trestů 5s. Prostě pro RB vždy jen vyjímky, samozřejmě výhradně negativní a tak by to bylo podle tebe fér. A rozhodně nejsi proti nim zaujatý.![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
A ano, Lewis měl dostat vyšší trest. Pokud by ho dostal, byl by na místě i vyšší trest pro Maxe v Monze. Ale v Monze by se to nejspíš nestalo, protože by trest pro Lewise byl varováním, že se to nevyplatí.
Lewis dostal za své prohřešky jen jediný trest, druhý dostal za jasnou nelegálnost jeho vozu. To není jeho prohřešek, ale týmu. Ikdyž trest byl pro něj. Max byl trestán minimálně 4x. Znovu 4x je víc než jednou (a dokonce víc než 2x), takže tvé tvrzení, že Max byl trestán míň je čistý blábol.
2. Max pozici vrátil. Tak znovu: Proč chceš trestat Verstappena, když splnil požadavek a pozici vrátil?
3. Takové vrácení pozice odsouhlasili jako dostatečné všechny 4 zúčastněné strany, s vyjímkou Odina.
Takže jsme zase u toho, že zase chceš, aby RB byl opět jediným kdo dostane trest i po vrácení pozice a jediný, který by dostal vyšší trest, než jaký za to dostal kdokoliv jiný od zavedení trestů 5s. Prostě pro RB vždy jen vyjímky, samozřejmě výhradně negativní a tak by to bylo podle tebe fér. A rozhodně nejsi proti nim zaujatý.
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
A ano, Lewis měl dostat vyšší trest. Pokud by ho dostal, byl by na místě i vyšší trest pro Maxe v Monze. Ale v Monze by se to nejspíš nestalo, protože by trest pro Lewise byl varováním, že se to nevyplatí.
Lewis dostal za své prohřešky jen jediný trest, druhý dostal za jasnou nelegálnost jeho vozu. To není jeho prohřešek, ale týmu. Ikdyž trest byl pro něj. Max byl trestán minimálně 4x. Znovu 4x je víc než jednou (a dokonce víc než 2x), takže tvé tvrzení, že Max byl trestán míň je čistý blábol.
odin
23:28 03.02.2022 90.182.210.XXX
Tak se na ten závěr ještě jednou podívej. Auta jedou za SCnějakou rychlostí a předjíždí ho. Ale ta rychlost je pořád větší, než když bylo předjíždění SC ukončeno a připravoval se restart. Jak mohl Masi vědět, kolik času bude trvat, než projedou startovní čárou? (tedy čas s kterým ty kalkuluješ). Jak ty víš kolik by to trvalo, kdyby pustil všechny, tedy i Schumiho? Jak mohl Masi vědět, zda bude Hamík zastavovat, nebo pojede rychleji a pak prudce zabrzdí (jako Max v předešlém závodě)? A jak ty víš, že by krátce po restartu Sainz nestačil na Maxe ani do té míry, že by na něho zaútočil a tím ho zbrzdil? Těch proměných je v této matematice přespříliš. Ty si to jen záměrně zjednodušuješ, aby ti to vycházelo.
O haterech RB víš, že by nepuštění vozů o kolo zpět byl běžný postup. Ale nepuštění všech vozů je běžný postup? A od kdy? A to chceš ještě tvrdit, že by se nic nezměnilo? Snažíš se všechno zjednodušovat, aby ti to vycházelo.
O haterech RB víš, že by nepuštění vozů o kolo zpět byl běžný postup. Ale nepuštění všech vozů je běžný postup? A od kdy? A to chceš ještě tvrdit, že by se nic nezměnilo? Snažíš se všechno zjednodušovat, aby ti to vycházelo.
![13](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/13.png)
odin
23:09 03.02.2022 90.182.210.XXX
Nemíním se tu s tebou znovu dohadovat a psát stokrát omleté názory. Prostě se v těchto věcech neshodneme. Pro tebe Webbera v Malajsii nepodvedli,protože si na to nikde nestěžoval. Kimi si naopak stěžoval, že ho poslali v Monaku do provozu a stavěl moc brzy, ale opět to pro tebe není důkaz týmové režie. Odmítám to s tebou probírat po stopadesátésedmé.
odin
22:58 03.02.2022 90.182.210.XXX
Tak si Miku představ, že v minulosti se stalo, že Grosjean (ještě s Lotuisem) předjel kohosi mimo trať a než mu stačil vrátit pozici zpět, tak ten dotyčný zajel k pit stopu. Víš co následovalo? 10 sec stop and go pro Grosjeana. A představ si, že tím ztratil mnohem více pozic, než tu jednu, kterou získal.
Pro mě je Maxův případ s nevrácením pozice hodně podobný příklad. Taky nemohl z důvodu SC a později zastavení závodu, pozici vrátit. A trest by měl být adekvátní trestu pro Grosjeana. Proto píšu o pěti, nebo deseti místech na startu a nebo pěti, či deseti sec. v závodě.
Všichni by měli souhlasit se změnami v pravidlech. Tak je to bohužel dané. Masi si nemůže vymýšlet. Ostatně uvidíme, jak bude jeho počínání zhodnoceno a zda dostane opět důvěru pokračovat ve funkci ředitele závodů. Protože ty to tady prezentuješ, že se nic nestalo a vše proběhlo v rámci pravidel. Já tvrdím, že titul Maxe byl sprostě zrežírován právě panem Masim.
Hamilton byl trestán min. dvakrát a to mnohem přísněji, než Max. Protže pokud ty neuznáváš trest Hamiltona v Sliverstonu, pak nevím proč bych měl uznávat všechny tresty Verstappena. Vždyť mu také neublížily.
Odpovídá to tvé podivné matematice?
Pro mě je Maxův případ s nevrácením pozice hodně podobný příklad. Taky nemohl z důvodu SC a později zastavení závodu, pozici vrátit. A trest by měl být adekvátní trestu pro Grosjeana. Proto píšu o pěti, nebo deseti místech na startu a nebo pěti, či deseti sec. v závodě.
Všichni by měli souhlasit se změnami v pravidlech. Tak je to bohužel dané. Masi si nemůže vymýšlet. Ostatně uvidíme, jak bude jeho počínání zhodnoceno a zda dostane opět důvěru pokračovat ve funkci ředitele závodů. Protože ty to tady prezentuješ, že se nic nestalo a vše proběhlo v rámci pravidel. Já tvrdím, že titul Maxe byl sprostě zrežírován právě panem Masim.
Hamilton byl trestán min. dvakrát a to mnohem přísněji, než Max. Protže pokud ty neuznáváš trest Hamiltona v Sliverstonu, pak nevím proč bych měl uznávat všechny tresty Verstappena. Vždyť mu také neublížily.
![13](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/13.png)
Mike17
22:28 03.02.2022 185.149.130.XXX
Já přesně taky nevím. Jen vím, že se dohodli na tom, že SC se bude používat co nejméně a bude snaha nekončit závody za SC.
Víc o tom nevím a snažil jsem se pod paddockem o tom dovědět víc. Bez znalosti tohoto nejde posoudit, jestli šlo u Masiho o ignorování pravidel, nebo uplatnění právě této dohody.
Víc o tom nevím a snažil jsem se pod paddockem o tom dovědět víc. Bez znalosti tohoto nejde posoudit, jestli šlo u Masiho o ignorování pravidel, nebo uplatnění právě této dohody.
Mike17
22:18 03.02.2022 185.149.130.XXX
A proč by ho měli za nehodu trestat dalšími zákazem startů? Tím se někdy někdo trestal za jakoukoliv kolizi? Můžeš upřesnit kdo?
Proč měli Schumiho diskvalifikovat v roce 1994 za normální zavření zatáčky???
No řekni to.... No argumentoval si tím, že se to nemůže považovat za normální nehodu a mělo by to odrážet fakt, že šlo o titul. A najednou je 10s pro Hamiltona moc.
A proč by se měli na přepuštění domlouvat všichni proboha? Odkdy se konzultuje přepuštění získané výhody se všemi týmy? Zase poprvé jen proto, že jde o RB??? Znovu a znovu mají vymýšlet novinky v trestech jen když jde o RB? A nejsi proti RB vůbec zaujatý, že ne?![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Dohodli se na tom ti, kterých se to týkalo. Mercedes, RB, Alpina a ředitel. Nevidím jediný důvod, proč by se poprvé v historii F1 měla pouštět získaná výhoda tak, že se jezdec posune do hloubi pole. Teda důvod tu je. Odin nemá rád RB. To je jediný důvod. A tady by vůbec nevadilo, že v pravidlech nic takového není a Masi byl hloupý, že nejednal proti pravidlům. No super za pohled na to, jak ti vadí nedodržení pravidel.![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Ne, neuznávám, že Hamilton byl více trestán. Byl trestán jednou. Max byl trestán minimálně 4x. 4x je víc než jednou. Natolik ještě matematiku zvládám. Ty ne?
Proč měli Schumiho diskvalifikovat v roce 1994 za normální zavření zatáčky???
No řekni to.... No argumentoval si tím, že se to nemůže považovat za normální nehodu a mělo by to odrážet fakt, že šlo o titul. A najednou je 10s pro Hamiltona moc.
A proč by se měli na přepuštění domlouvat všichni proboha? Odkdy se konzultuje přepuštění získané výhody se všemi týmy? Zase poprvé jen proto, že jde o RB??? Znovu a znovu mají vymýšlet novinky v trestech jen když jde o RB? A nejsi proti RB vůbec zaujatý, že ne?
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Dohodli se na tom ti, kterých se to týkalo. Mercedes, RB, Alpina a ředitel. Nevidím jediný důvod, proč by se poprvé v historii F1 měla pouštět získaná výhoda tak, že se jezdec posune do hloubi pole. Teda důvod tu je. Odin nemá rád RB. To je jediný důvod. A tady by vůbec nevadilo, že v pravidlech nic takového není a Masi byl hloupý, že nejednal proti pravidlům. No super za pohled na to, jak ti vadí nedodržení pravidel.
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Ne, neuznávám, že Hamilton byl více trestán. Byl trestán jednou. Max byl trestán minimálně 4x. 4x je víc než jednou. Natolik ještě matematiku zvládám. Ty ne?
Aktuálně
Nadcházející závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek