DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Halo koncept pro rok 2017 je stále aktuální

Kolem ochrany kokpitu se ještě nedávno bouřlivě diskutovalo, s pravidly omezení komunikace tento problém poněkud ustoupil do pozadí. Ředitel závodů F1 Charlie Whiting ale potvrdil, že otázka zavedení ochrany kokpitu nadále počítá s termínem 2017.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting: Halo koncept pro rok 2017 je stále aktuální

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 18.03.2016 19:10 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • rock

    rock

    37.188.233.XXX
    RedBullácká verze Halo mi hodně připomněla Lotus 72, skoro jak kdyby to byla evoluce.
    Akorát nevím, kam zmizelo těch 45 let vývoje 17

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      193.228.234.XXX
      Vůbec nevím, jak by chtěli v té RedBullácké verzi řešit vodu/hmyz z venku nebo třeba případnou kondenzaci vody zevnitř na tom skle... tak asi to mají nějak promyšlené nebo snad každý pilot nafasuje hadřík Clarin?? 12

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.233.XXX
        Vodu zvenku sfoukne vzduch a pomůže tomu hydrofobní úprava. To se v partě, kde i nejchudší účastník disponuje rozpočtem 50 megaE, snad dá zvládnout edit: (ale budou se muset hodně zamyslet. Když se tak kouknu na deštivé onboard záběry z různých LeMans like sérií a představím si to bez stěračů...) 13
        Hmyz bych taky neřešil. F1 je v podstatě sprint. V autě během 300 km taky nemáš okno neprůhledný. Pár ďoblíků přežijou a navíc jim to můžou několikrát za závod otřít v boxech.
        Jestli bude něco kondenzovat zevnitř, to neumím posoudit. Ale umím si představit, že by na vnitřní stranu vyvedli nejaký průduch a to plexi bylo celou dobu zevnitř ofukované (a ještě by ten průduch určitě využili jako aerodynamický prvek). Zase, jsme v lize, která by měla mít zdroje na to, aby takovou relativní banalitu vyřešila.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Asi tak jako doteď. Neviděl jsem nikoho s hadříkem během jízdy pucovat helmu.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama