DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Halo koncept pro rok 2017 je stále aktuální

Kolem ochrany kokpitu se ještě nedávno bouřlivě diskutovalo, s pravidly omezení komunikace tento problém poněkud ustoupil do pozadí. Ředitel závodů F1 Charlie Whiting ale potvrdil, že otázka zavedení ochrany kokpitu nadále počítá s termínem 2017.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting: Halo koncept pro rok 2017 je stále aktuální

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 18.03.2016 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovalo 10 lidí) 18.03.2016 12:13
Mám to podobné, f1 fakt sleduji hodně, jezdím i… »
» uzivatel001924 (Hlasovalo 9 lidí) 18.03.2016 11:46
Martan vnímám to stejně jako ty. F1 sleduji od… »
» uzivatel000820 (Hlasovalo 8 lidí) 18.03.2016 11:21
Podle komentářů Whitinga to vypadá s HALO dosti… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
já F1 sleduju cca od roku 1982. S tím předjížděním to nebylo nikdy zase nějak slavné, ale člověk byl během celého závodu v napětí, jestli někdo udělá chybu, nebo mu shoří auto. Dneska máme sice hromadu předjížděcích manévrů uměle vytvořenou nekvalitou pneumatik a pak hejblátkem na křídle, ale veškeré napětí je pryč. Dneska je v podstatě jasné, že kdo odstartuje tak na 98% uvidí i cíl, když někdo někoho dojede, tak zmáčkne knoflík a na 99% předjede a ten vepředu s tím nic nenadělá. Jezdci si neustále na něco stěžují a ve jménu bezpečnosti se F1 stává čím dál víc sterilní záležitostí. Kdo by se na to díval? Já to nesleduju už cca 5 let, jen se kouknu na výsledky a když se dočtu, že závod byl zajímavý, tak si to stáhnu a kouknu ze záznamu...

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Asi tak jako doteď. Neviděl jsem nikoho s hadříkem během jízdy pucovat helmu.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000820

uzivatel000820

84.246.162.XXX
Tak to vypadá, že nejsem sám :-) F1 jsem sledoval pravidelně od sezony 98-99 do zavedení V6, od té doby se dívám i kvůli nedostatku času jen občas live na závod. Člověk odkojený Schumacherem Hakkinenem, nebo Sennou a Prostem tohle nějak nemůže překousnout. Ale čert to vem, život nabízí zajímavější věci, než sledování TV. Jen jsem si chtěl udělat časem opět výlet na F1, ale platit tolik peněz za piloty co mají "svatozář" nějak nevím nevím...
Jestli to opravdu bude zavedeno, jsem zvědavý co to udělá se sledovaností...

+ 8 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.233.XXX
Vodu zvenku sfoukne vzduch a pomůže tomu hydrofobní úprava. To se v partě, kde i nejchudší účastník disponuje rozpočtem 50 megaE, snad dá zvládnout edit: (ale budou se muset hodně zamyslet. Když se tak kouknu na deštivé onboard záběry z různých LeMans like sérií a představím si to bez stěračů...) 13
Hmyz bych taky neřešil. F1 je v podstatě sprint. V autě během 300 km taky nemáš okno neprůhledný. Pár ďoblíků přežijou a navíc jim to můžou několikrát za závod otřít v boxech.
Jestli bude něco kondenzovat zevnitř, to neumím posoudit. Ale umím si představit, že by na vnitřní stranu vyvedli nejaký průduch a to plexi bylo celou dobu zevnitř ofukované (a ještě by ten průduch určitě využili jako aerodynamický prvek). Zase, jsme v lize, která by měla mít zdroje na to, aby takovou relativní banalitu vyřešila.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

193.228.234.XXX
Vůbec nevím, jak by chtěli v té RedBullácké verzi řešit vodu/hmyz z venku nebo třeba případnou kondenzaci vody zevnitř na tom skle... tak asi to mají nějak promyšlené nebo snad každý pilot nafasuje hadřík Clarin?? 12

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

193.228.234.XXX
Díky za přehled! Takže mi z toho vyplývá, že tři maršálové a Bianchi. Halo tanga by Julese stejně neochránila, tam šlo o přetížení mozku pokud vím. Takže tady máme tři maršály, což tedy spíše svádí k myšlence zaměřit se s bezpečností na ně. Ale pokud je cílem celou sérii F1 sterilizovat a přijít o fanoušky, tak proti gustu žádný "dišputát".... po zavedení halo budu jednou nohou na odchodu, takže z původního počtu fans 450 000 000 už bude jen 449 999 999 03 04

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.233.XXX
RedBullácká verze Halo mi hodně připomněla Lotus 72, skoro jak kdyby to byla evoluce.
Akorát nevím, kam zmizelo těch 45 let vývoje 17

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Huhu, máš naprostou pravdu, že fatální nehody jsou spíše výjimečné, ale když se podíváme na případy z minulosti, ono tomu nebylo jinak. Pravdou je, že si málokdo vzpomene na incidenty v F1, jako byl Hans-Georg Burger nebo Markus Höttiger. Nechci, aby to znělo příliš drsně, ale Henry Surtees byl medializován podstatně víc jen proto, že byl synem mistra světa F1 a světového šampiona na motocyklech. Jinak v F1 od tragické Imoly 1994 máme čtyři smrtelné případy - 2000 Monza, maršál Paolo Ghislimberti, 2001 Austrálie, maršál Graham Beveridge, 2013 Kanada, maršál Mark Robinson; a samozřejmě Jules Bianchi v Japonsku 2014.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

193.228.234.XXX
Jo a ještě bych rád položil dotaz: kolik pilotů formulových sérií zahynulo po zásahu kolem v posledních dejme tomu dvaceti letech? Ví to někdo? Pochybuju, že to bude více jak jeden nebo dva... zcela jistě zemřel nebo byl zraněn po zásahu kolem i nějaký divák u trati nebo mechanik, snad tedy také obdrží nějaké "svatozáře" ...přeci jen, kdo ví, co by se mohlo stát...

+ 8 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

193.228.234.XXX
F1 musí být rychlá, nebezpečná, těžko ovladatelná, technologická špička, designově povedená..
Co nás čeká příští rok? Rychlá snad, nebezpečná prakticky vůbec, lehce ovladatelná auta, technologická špička asi ano, designový děs... už mi těch důvodů proč F1 sledovat pomaličku ubývá.. 05

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

193.228.234.XXX
Mám to podobné, f1 fakt sleduji hodně, jezdím i na velké ceny, ale jestli tohle zavedou, horko těžko se mi to bude kousat. Přežil jsem žraločí ploutve, dokonce i propojené se zadním spojlerem, schody a pindíky na čumáku auta, ale tohle mi už přijde za hranou co jsem schopen akceptovat...

+ 10 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fantomas

Fantomas

46.13.186.XXX
Musím s tebou souhlasi. Formuli sleduji pravidelně od roku 1998 a mnoho závodů mi za tu dobu neuniklo.Ale teď vážně uvažuji o tom, že letošní rok bude asi poslední.
Sice možná bude F1 bezpečnější, ale to podle mě není podstata F1. Ta vždy byla a má být nebezpečná. Proto byla tak oblíbená a sledovaná. Dnešní sterilní kroužení s minimálním nebezpečím již téměř nikoho nezajímá a po zavedení tohoto konceptu bude ještě hůř.

+ 8 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001924

uzivatel001924

178.17.92.XXX
Martan vnímám to stejně jako ty. F1 sleduji od Schumachera ve Ferrari. Dobu kdy jezdil Senna a ostatní legendy sem nezažil. Zažil sem jen tuhle frašku. Když vynechám období Schumachera. Proto sem přešel na Motogp. Na f1 se dívám jen na výsledky přestože mám program kde se vysílá. Na f1 se nikdo z mladých nedívá. Nikoho nezajímá kroužení bez předjížděni.

+ 9 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000820

uzivatel000820

84.246.162.XXX
Podle komentářů Whitinga to vypadá s HALO dosti reálně. Jsem sám komu to připadá jako čiré bláznovství? Teď stranou jestli to vůbec něčemu pomůže, o tom dost pochybuju. Ale bude se na to dát dívat? Myslím na F1 jakožto závody nejlepších pilotů v nejlepších autech. Motory V6 ubraly hodně na atraktivitě, nejvíc za poslední dekádu, dvě. Ale tohle je podle mě opravdu neslučitelné s show jakou by F1 měla být. Docela by mě zajímal názor a reakce v praxi od mladších, co sledují F1 pár let...

+ 8 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama