DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Halo koncept pro rok 2017 je stále aktuální

Kolem ochrany kokpitu se ještě nedávno bouřlivě diskutovalo, s pravidly omezení komunikace tento problém poněkud ustoupil do pozadí. Ředitel závodů F1 Charlie Whiting ale potvrdil, že otázka zavedení ochrany kokpitu nadále počítá s termínem 2017.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting: Halo koncept pro rok 2017 je stále aktuální

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 18.03.2016 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovalo 10 lidí) 18.03.2016 12:13
Mám to podobné, f1 fakt sleduji hodně, jezdím i… »
» uzivatel001924 (Hlasovalo 9 lidí) 18.03.2016 11:46
Martan vnímám to stejně jako ty. F1 sleduji od… »
» uzivatel000820 (Hlasovalo 8 lidí) 18.03.2016 11:21
Podle komentářů Whitinga to vypadá s HALO dosti… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.233.XXX
    RedBullácká verze Halo mi hodně připomněla Lotus 72, skoro jak kdyby to byla evoluce.
    Akorát nevím, kam zmizelo těch 45 let vývoje 17

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      193.228.234.XXX
      Vůbec nevím, jak by chtěli v té RedBullácké verzi řešit vodu/hmyz z venku nebo třeba případnou kondenzaci vody zevnitř na tom skle... tak asi to mají nějak promyšlené nebo snad každý pilot nafasuje hadřík Clarin?? 12

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.233.XXX
        Vodu zvenku sfoukne vzduch a pomůže tomu hydrofobní úprava. To se v partě, kde i nejchudší účastník disponuje rozpočtem 50 megaE, snad dá zvládnout edit: (ale budou se muset hodně zamyslet. Když se tak kouknu na deštivé onboard záběry z různých LeMans like sérií a představím si to bez stěračů...) 13
        Hmyz bych taky neřešil. F1 je v podstatě sprint. V autě během 300 km taky nemáš okno neprůhledný. Pár ďoblíků přežijou a navíc jim to můžou několikrát za závod otřít v boxech.
        Jestli bude něco kondenzovat zevnitř, to neumím posoudit. Ale umím si představit, že by na vnitřní stranu vyvedli nejaký průduch a to plexi bylo celou dobu zevnitř ofukované (a ještě by ten průduch určitě využili jako aerodynamický prvek). Zase, jsme v lize, která by měla mít zdroje na to, aby takovou relativní banalitu vyřešila.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Asi tak jako doteď. Neviděl jsem nikoho s hadříkem během jízdy pucovat helmu.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    193.228.234.XXX
    Jo a ještě bych rád položil dotaz: kolik pilotů formulových sérií zahynulo po zásahu kolem v posledních dejme tomu dvaceti letech? Ví to někdo? Pochybuju, že to bude více jak jeden nebo dva... zcela jistě zemřel nebo byl zraněn po zásahu kolem i nějaký divák u trati nebo mechanik, snad tedy také obdrží nějaké "svatozáře" ...přeci jen, kdo ví, co by se mohlo stát...

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Huhu, máš naprostou pravdu, že fatální nehody jsou spíše výjimečné, ale když se podíváme na případy z minulosti, ono tomu nebylo jinak. Pravdou je, že si málokdo vzpomene na incidenty v F1, jako byl Hans-Georg Burger nebo Markus Höttiger. Nechci, aby to znělo příliš drsně, ale Henry Surtees byl medializován podstatně víc jen proto, že byl synem mistra světa F1 a světového šampiona na motocyklech. Jinak v F1 od tragické Imoly 1994 máme čtyři smrtelné případy - 2000 Monza, maršál Paolo Ghislimberti, 2001 Austrálie, maršál Graham Beveridge, 2013 Kanada, maršál Mark Robinson; a samozřejmě Jules Bianchi v Japonsku 2014.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        193.228.234.XXX
        Díky za přehled! Takže mi z toho vyplývá, že tři maršálové a Bianchi. Halo tanga by Julese stejně neochránila, tam šlo o přetížení mozku pokud vím. Takže tady máme tři maršály, což tedy spíše svádí k myšlence zaměřit se s bezpečností na ně. Ale pokud je cílem celou sérii F1 sterilizovat a přijít o fanoušky, tak proti gustu žádný "dišputát".... po zavedení halo budu jednou nohou na odchodu, takže z původního počtu fans 450 000 000 už bude jen 449 999 999 03 04

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    193.228.234.XXX
    F1 musí být rychlá, nebezpečná, těžko ovladatelná, technologická špička, designově povedená..
    Co nás čeká příští rok? Rychlá snad, nebezpečná prakticky vůbec, lehce ovladatelná auta, technologická špička asi ano, designový děs... už mi těch důvodů proč F1 sledovat pomaličku ubývá.. 05

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000820

    uzivatel000820

    84.246.162.XXX
    Podle komentářů Whitinga to vypadá s HALO dosti reálně. Jsem sám komu to připadá jako čiré bláznovství? Teď stranou jestli to vůbec něčemu pomůže, o tom dost pochybuju. Ale bude se na to dát dívat? Myslím na F1 jakožto závody nejlepších pilotů v nejlepších autech. Motory V6 ubraly hodně na atraktivitě, nejvíc za poslední dekádu, dvě. Ale tohle je podle mě opravdu neslučitelné s show jakou by F1 měla být. Docela by mě zajímal názor a reakce v praxi od mladších, co sledují F1 pár let...

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001924

      uzivatel001924

      178.17.92.XXX
      Martan vnímám to stejně jako ty. F1 sleduji od Schumachera ve Ferrari. Dobu kdy jezdil Senna a ostatní legendy sem nezažil. Zažil sem jen tuhle frašku. Když vynechám období Schumachera. Proto sem přešel na Motogp. Na f1 se dívám jen na výsledky přestože mám program kde se vysílá. Na f1 se nikdo z mladých nedívá. Nikoho nezajímá kroužení bez předjížděni.

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fantomas

      Fantomas

      46.13.186.XXX
      Musím s tebou souhlasi. Formuli sleduji pravidelně od roku 1998 a mnoho závodů mi za tu dobu neuniklo.Ale teď vážně uvažuji o tom, že letošní rok bude asi poslední.
      Sice možná bude F1 bezpečnější, ale to podle mě není podstata F1. Ta vždy byla a má být nebezpečná. Proto byla tak oblíbená a sledovaná. Dnešní sterilní kroužení s minimálním nebezpečím již téměř nikoho nezajímá a po zavedení tohoto konceptu bude ještě hůř.

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        193.228.234.XXX
        Mám to podobné, f1 fakt sleduji hodně, jezdím i na velké ceny, ale jestli tohle zavedou, horko těžko se mi to bude kousat. Přežil jsem žraločí ploutve, dokonce i propojené se zadním spojlerem, schody a pindíky na čumáku auta, ale tohle mi už přijde za hranou co jsem schopen akceptovat...

        + 10 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000820

          uzivatel000820

          84.246.162.XXX
          Tak to vypadá, že nejsem sám :-) F1 jsem sledoval pravidelně od sezony 98-99 do zavedení V6, od té doby se dívám i kvůli nedostatku času jen občas live na závod. Člověk odkojený Schumacherem Hakkinenem, nebo Sennou a Prostem tohle nějak nemůže překousnout. Ale čert to vem, život nabízí zajímavější věci, než sledování TV. Jen jsem si chtěl udělat časem opět výlet na F1, ale platit tolik peněz za piloty co mají "svatozář" nějak nevím nevím...
          Jestli to opravdu bude zavedeno, jsem zvědavý co to udělá se sledovaností...

          + 8 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            já F1 sleduju cca od roku 1982. S tím předjížděním to nebylo nikdy zase nějak slavné, ale člověk byl během celého závodu v napětí, jestli někdo udělá chybu, nebo mu shoří auto. Dneska máme sice hromadu předjížděcích manévrů uměle vytvořenou nekvalitou pneumatik a pak hejblátkem na křídle, ale veškeré napětí je pryč. Dneska je v podstatě jasné, že kdo odstartuje tak na 98% uvidí i cíl, když někdo někoho dojede, tak zmáčkne knoflík a na 99% předjede a ten vepředu s tím nic nenadělá. Jezdci si neustále na něco stěžují a ve jménu bezpečnosti se F1 stává čím dál víc sterilní záležitostí. Kdo by se na to díval? Já to nesleduju už cca 5 let, jen se kouknu na výsledky a když se dočtu, že závod byl zajímavý, tak si to stáhnu a kouknu ze záznamu...

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama