DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Halo koncept pro rok 2017 je stále aktuální

Kolem ochrany kokpitu se ještě nedávno bouřlivě diskutovalo, s pravidly omezení komunikace tento problém poněkud ustoupil do pozadí. Ředitel závodů F1 Charlie Whiting ale potvrdil, že otázka zavedení ochrany kokpitu nadále počítá s termínem 2017.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting: Halo koncept pro rok 2017 je stále aktuální

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 18.03.2016 19:10 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    193.228.234.XXX
    Jo a ještě bych rád položil dotaz: kolik pilotů formulových sérií zahynulo po zásahu kolem v posledních dejme tomu dvaceti letech? Ví to někdo? Pochybuju, že to bude více jak jeden nebo dva... zcela jistě zemřel nebo byl zraněn po zásahu kolem i nějaký divák u trati nebo mechanik, snad tedy také obdrží nějaké "svatozáře" ...přeci jen, kdo ví, co by se mohlo stát...

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Huhu, máš naprostou pravdu, že fatální nehody jsou spíše výjimečné, ale když se podíváme na případy z minulosti, ono tomu nebylo jinak. Pravdou je, že si málokdo vzpomene na incidenty v F1, jako byl Hans-Georg Burger nebo Markus Höttiger. Nechci, aby to znělo příliš drsně, ale Henry Surtees byl medializován podstatně víc jen proto, že byl synem mistra světa F1 a světového šampiona na motocyklech. Jinak v F1 od tragické Imoly 1994 máme čtyři smrtelné případy - 2000 Monza, maršál Paolo Ghislimberti, 2001 Austrálie, maršál Graham Beveridge, 2013 Kanada, maršál Mark Robinson; a samozřejmě Jules Bianchi v Japonsku 2014.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        193.228.234.XXX
        Díky za přehled! Takže mi z toho vyplývá, že tři maršálové a Bianchi. Halo tanga by Julese stejně neochránila, tam šlo o přetížení mozku pokud vím. Takže tady máme tři maršály, což tedy spíše svádí k myšlence zaměřit se s bezpečností na ně. Ale pokud je cílem celou sérii F1 sterilizovat a přijít o fanoušky, tak proti gustu žádný "dišputát".... po zavedení halo budu jednou nohou na odchodu, takže z původního počtu fans 450 000 000 už bude jen 449 999 999 03 04

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu