DISKUZE K ČLÁNKU "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Šéfovi Red Bullu Christianovi Hornerovi se po Velké ceně Štýrska nelíbí rychlost kontroverzního Racing Pointu, který považuje za hrozbu pro všechny. Tým se ale nařčení z porušování pravidel brání, protest Renaultu podle něj vychází ze nedostatečné informovanosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 15.07.2020 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:25
Sakra jako začne někdo přemýšlet bez nějakýho… »
» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:31
Jasně... Proč neudělat z F1 Nascar, kde všechny… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 14.07.2020 09:38
Force Indy jsem měl rád, s tím co měli dělali… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    FIA to rozhodnutí nesmyslně dlouho trvá, takhle se nedá žít. Nutně se teď potřebujeme 100% soustředit na závod v Maďarsku, a ne řešit žabomyší války, které se měly vyřešit už před sezonou. Tohle je to nejhorší, co může vzájemné dramatické závodění na dráze ničit. Už minule ta insonvelce, neplacení výplat, změna majitele, ambiciozní Ocon a nejistota budoucí sedačky....už toho bylo fakt po krk! Když to teda nešlo po "dobrém" získat fleka u nějakého TOP týmu, tak bohužel už jediná možnost zbývala vykopat "válečnou" Indiánskou sekeru a dát tvrdé záseky těm bohatým primadonám Týmů a hlavně polovičce těžkým průměrákům , co by v TOP týmu neměli vůbec sedět. Teď při jakž takž "srovnatelnějších" podmínkách se aspoň "věrohodněji" prokáže kvalita nedoceněných jezdců ze zbytku světa F1 !
    Pojďme zase závodit! 01
    (Che11co))

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Nikdo nepritestoval pac mysleli u Renaultu, ze RP bude za nima. Opak je pravdou, nezbyva nez protest. Pokud RP zabere, mohli by se cukat vyrazneji i dalsi tymy, treba McL, ikdyz ten si zatim veri,vale zatim je to hodne o i stesti a u RP o smule. Uvidime co bude dal.
      Jinak souhlas, tohle mela vychytat FIA pred sezonou a do závodu poustet jen auta, kzere splnuji pravidla

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        194.79.55.XXX
        Já to tedy vidim tak, že nebýt RP takové ňoumové na mokru, tak by RP porazili i oba RB vozy.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El.Senor

          El.Senor

          89.111.66.XXX
          Zase neprehanej. Max je jinde. Ale nebyt to hnupove,btam jsou mozna od 4. a 5. tedy za Bottasem. RP je dobry budicek pro tovarny, jsem za nej vcelku rad, dobre kali vodu, je to rok stary lakmus, se kterym by konstrukteri nemeli mi problem, pokud tedy konstruktéři umi a prave je mute hezky probudit. Nehlede na to, ze RP pekne setre konstrukterska PR, ktera jsou uvarena na vode viz. Renaultovske za x let budeme bojovat o titul, kdyz nejsou schopny porazit stary RP. Ted nebude cas na PR, musi se makat, jinak prijde ostuda

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Lotusolog

        Lotusolog

        82.113.45.XXX
        Přesně tak, opakuje se trapný podraz z roku 1981, kdy Chapmanovi oficiálně schválili vůz Lotus 88 do sezóny a pak dodatečné protesty nesmyslně házely klacky od nohy. Přesně jako tehdy trapné Ferrari a Renault, tak letos trapný Renault neunesl, že někdo může být dál než oni. Po té co sem dělal s francouzi několik let jim už vidím do mysli. V každém případě je to škoda a doufám, že RP to obhájí ..

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          194.79.55.XXX
          to s tím, že Renault jen neunesl, že někdo může být dál než Renault byl vtip ne? Jak může být dál někdo kdo jen koupil kopii loňského auta?

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • El.Senor

            El.Senor

            89.111.66.XXX
            A neni tedy trapne hrat si na tovarnu a postavit za rok horsi auto nez lonsky Mergl?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.253.XXX
              No je trapný tohle srovnávat, loňský mergl byl jednoznačně nejlepší a letošní Mercedes PJ též, kombinace se těžko dorovnává

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • El.Senor

                El.Senor

                89.111.66.XXX
                Ale pokud chci bojovat o bedny a tituly tak rok stare auto mus proste prejet. Jinak je to bida, tezke dorovnat to byt muze, ale porad je tu letosni Mergl a na ten se musim jlavne divat, pokud neco chci dokazat, ukazat. Ale ze he to tezke souhlas, takze tymy co nakupují to adi nezvladnou,cale od nich se to neceka

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    89.111.66.XXX
    RP bych vubec neresil. Pokud chci vyhrat titul a RB by mel chtit, nemuze se koukat na RP, rok stary auto. RP jen doplni zezadu tymy, ktere budou bojovat o titul. RB ma opet velmi nestabilni zadek a neni schopen vyzvat Mercedes. Kousek chybi asi vsude. Pocitam, ze Madarsko to ukaze a Mergl potvrdi aero spicku. Zajimave je pocinani McL, pomalu jde nahoru a pristi rok az prijdou v platnost pravidla s orizlou podlahou, tak pocitam ze RB zase bude na začátku sezony tápat, jako loni, jako letos a McL muze RB ohrozit. Jestli se RB nesebere, kazdorocne marny zacatek, tak McL pristi rok bude na jejich urovni a RP mozna take. Zakaznici budou stale trochu vzadu a tovarny, ktere neumi asi take, ale Ala by mohl pomoci, takze RP bude stale vzadu. RP a jeho řidiči budou stale ztracet, ikdyz ne parnik a vyrovnanou F1 prece chceme 03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      V Maďarsku loni vyhrál RedBull kvalifikaci a dá se předpokládat že jim bude Maďarsko opět sedět. Navíc v pomalých zatáčkách byl v Rakousku právě oproti Mercedesu rychlejší, oni ztrácejí na rovinkách a v rychlých zatáčkách, což poukazuje spíše na deficit ve výkonu motoru, tedy Hondy. Jestli nevyhrají ani v Maďarsku tak pak nevím kde.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        89.111.66.XXX
        Mergl se za poslednich par let naucil stavet auta na stejne urovni jako RB, dle meho lepsi viz. DAS. RB ze zvyku berou vsichni jako TOP automaticky, ale to je chyba. Mozna je TOP na konci roku,vale Mergl nebo McL( posledni 2 roky) funguje od zacatku lepe, lepe koresponduje navrh s realitou. RB ma nestabilni zadni cast, loni mel take, zacatky kazdorocne slabe. Porovnaval jsem za 3 zatackou na souboji Verstpen - Bottas zadni kridla. V tomto miste kradne porovnatelny, pekne zabery, jak bylo drive zvykem, slabsi jednotka mensi kridlo, a nerekl bych, ze mel RB mensi kridlo, ba naopak. Prijde mi ze tu nestabilitu resi podobne jako loni, o chlup vetsim pritlakem na zadnim kridle a tudiz vetsim odporem a nizsimi maximalkami. Je otazka jeszli podlaha Merglu nefunguje lepe nez RB. Verim, ze se Mergl ukaze v Madarsku v dobrem svetle.

        Podobne se dalo po 3 zatacce porovnavat na poslednim kole i souboj RP, McL a Renaultu. Tady se jasne zdalo, ze RP mel sirsi křídlo a Renault a McL stejne. Dobra podlaha je zaklad, nechodi podlaha nemas pritlak, ktery pak dohanus jinde.

        Sice se pise, ze Honda na Mergl porad neco ztraci, ale v závodě to ma byt dle prohlaseni zanedbatelne. Honda chtela poresit i okruhy s nizsi vyskou a dohnat v nich Mergl, takze se spekuluje, jestli ve vyssich vyskach neztraci. Uvidime, počkáme nejake zavody.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Bohužel Mercedes motorově zase všem nakládá. To že v závodě motor šetří a pak jsou nastejno je jen slabá útěcha....Můj odhad je, že Mercedes má +- opět motorově rok náskoku. Ale taky raději počkám....na více závodů. Zatím to tak je....

          Jinak Adrian dostává od Mercedesu "stavěcí" monopostovou nakládačku, to už lze říci teď a stav je to trvalej. Snad to vylepší..... a něco předvede. Zatím zklamání......viditelně je doba zcela jinde,

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • El.Senor

            El.Senor

            89.111.66.XXX
            Vypada, ale i Honda je osocena, ze motor setri. Na druhou stranu Honda byla i prekvapena pokrokem Merglu v kvaldach. Ale zase na vykony ma vliv aero, tezko se odfiltruje a je nutne pockat daksi zavidy. Skoky by nemeli vyt mozne velke, rok naskoku je moc, ale pul roku se jiste muze stat. Honda mela na druhou puli roku naplanovany velke upgrady, coz ted nelze. Stihnul Mergl ve svem upgradu to co jini nestihli? Stihnul vylepsit spolehlivist a diky tomu muze delsi dobu pouzivat vykonnove rezimy? Pocitam ze ano.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Jo souhlasím....ale z logiky věci, Mercedes zcela určitě navýšil výkon, bó na tom dřel celej rok.....loni na posuny výkonu kašlal, makal na novém motoru...
              Honda loni doháněla loňský Mercedes motor.... a rozhodně neměla čas dělazt to samé, co Mercedes stihl za rok. Takže je jasné kdo se posunu o 30 koní a kdo ne....respektive zcela jistě o méně.
              Taky se "říká" že díky Ferku to něco vzalo i Hondě, ale co je na tom pravdy nevím. To mohlo postihnout nějak všechny.....

              PJ šetří každý.....a každý může mít větší výkon, jenže na úkor životnosti. Marko bych šel do módu motor na 3 závody a to Honda logicky nechce. Tuhle image nechtějí.... a v tom je i chápu.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • El.Senor

                El.Senor

                178.255.168.XXX
                Jenze Honda upozornovala na to co dela Ferrko s palivem, takže tohle je mylka, ze by Honda diky tomu ztratila. Pocitam ze dost vykonu se ztrati v aute a to same plati u Ferrka. Spatny motor Ferrka nebude, ale aero ma velky odpor. A vykonove na tom bude jako ostatni, rozhodne nebudou ztracet 60 koni, ale ztratili jen tu špičku, co meli + aero, ktere se nepovedlo a jsou v jeteli. Nektere tymy by mohli vypravet, jak se da postavit dalsi rok mene povedene aero.
                Pocitam, ze az RB vyresi aero budou Merglu vyrovnanym souperem. Zhodnotime po par zavodech. Podobne Ferrko a kdyz secK bude stavba darit stejne jako loni a letos, tak s motorem Mercedes pristi rok muzou prekvapit a byt celkem hodne schopny, ale to bude zalezet kam posunou letos auto a jestli nebudou ztracet hodne

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        89.111.66.XXX
        Dle ceho soudis ze se RB v Madarsku dari? Ze tam naposledy v roce 14 vyhrali nebo ze za posledni dobu vyhral 3x Mergl a 2x Ferrko?
        Max je TOP, ale to das par kol, Mergl stabilne lepsi auto, minimalne stejne dobre jako RB. RB se precenuje, ale porad lepsi nez spousta aut, ale na titul nema v zadnem ohledu. Mergl pocitam, ze diky koncepci delsiho auta s mensim sklonem vydělá i na upravach podlahy v pristim roce a bude z toho další titul

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Tak Mercedes je Benchmark , to už tak je....

          V Maďarsku to nebude o výkonu motoru....tam se jen ukaže kdo jakej má výkonovej střed.

          No a snad nikdo nezkonil převody....to je občas taky pešek. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • El.Senor

            El.Senor

            178.255.168.XXX
            Uvidime,vale pokud RB nevyhrava na technickych tratich, tak je jasne, ze se nemuzeme bavit, ze prohrava diky motoru. Jako celek je Mergl proste par sezon TOP bez konkurence na vsech okruzich

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 v Silverstone

Hamilton bere bod navíc za nejrychlejší kolo, Williams pátý

Lewis Hamilton svůj týden starý triumf nezopakoval

Výroční 70. GP - Mercedes zaváhal, Verstappen se dočkal satisfakce

Max Verstappen po závodě v Silverstone

PROHLÁŠENÍ po závodě: "Tak tohle jsem nečekal," raduje se Verstappen

Pierre Gasly s vozem AlphaTauri AT01 v Silverstone

Bottas předčil Hamiltona pouze v 1 sektoru, Honda nejrychlejší na rovinkách. Strategie pro závod?

Startovní rovinka v Silverstone

GRAFIKA: Startovní rošt Výroční 70. velké ceny po penalizaci Ocona

Valtteri Bottas během soukromého testu Mercedesu v Silverstone

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: "Šílené, zítra to bude bolet," domnívá se překvapený Hülkenberg

Valtteri Bottas v tréninku v Silverstone

Bottas v kvalifikaci poráží Hamiltona, Hülkenberg senzačně třetí + VIDEO

Lewis Hamilton v tréninku v Silverstone

Třetí trénink patřil Mercedesu, Norris bronzový

Nico Hülkenberg s Flow-visem v tréninku v Silverstone

FOTO: Páteční tréninky v Silverstone, tempo opět udávaly černé Mercedesy

Sebastian Vettel a Carlos Sainz na Hungaroringu

Směšný trest Racing Pointu za kopírování? Ferrari a McLaren se proti verdiktu odvolávají

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama