DISKUZE K ČLÁNKU "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Šéfovi Red Bullu Christianovi Hornerovi se po Velké ceně Štýrska nelíbí rychlost kontroverzního Racing Pointu, který považuje za hrozbu pro všechny. Tým se ale nařčení z porušování pravidel brání, protest Renaultu podle něj vychází ze nedostatečné informovanosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 15.07.2020 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:25
Sakra jako začne někdo přemýšlet bez nějakýho… »
» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:31
Jasně... Proč neudělat z F1 Nascar, kde všechny… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 14.07.2020 09:38
Force Indy jsem měl rád, s tím co měli dělali… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Největším paradoxem je že RP, tehdy FI, byla jedním z největších kritiků spojenectví Ferrari-Haas. Všechno co FIA nechá spát si postupem času vyžádá svou daň, napomáhá likvidaci konstruktérů v přímém přenosu.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.253.XXX
      Seidl to řekl dobře: jestliže RP chce závodit v F1, měl by chápat princip závodění, Stroll starší to ovšem nechápe a snaží si dělat business pro syna

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Jak mu asi je když vidí jak Perez jeho synovi nakládá takovou sodu. Jestli je masochista tak má vystaráno.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.253.XXX
          Má, proto jednal s ALonsem, je dobře, že tam nešel

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Kluk okouká telemetrii, přiučí se a až se dostane (jestli se tedy dostane) výkonnostně blíž, je hodně způsobů, jak se může mladej dostat dopředu. Zatím to asi není třeba a je dobré, že dostává školu. Tím se naučí víc, než když ho budou uměle tlačit dopředu a on ve voze s potenciálem na bednu bude rád za druhou polovinu první desítky.
          Když jsme u té školy, doufám že si mladej už 100x přehrál souboj Péro x Ricci a jeho souboj s Riccim. Myslím, že by se tam dalo najít alespoň 5 rozdílů. 12 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        78.80.97.XXX
        Je dobré si neplést základní pojmy, Stroll starší není závodní inženýr, ale majitel a jednatel týmu. Jeho úkolem je zajistit pro tým co nejlepší podmínky, a to zjevně dělá více než dobře.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    95.143.138.XXX
    Lepší mít tam víc takovýhlech kopírek, kteří budou tlačit na špičku, než Haas a Willíky trápící se vzádu. Na absolutní špičku stejně mít nebudou nikdy nikdo z tihlech týmů, ale alespoň nebudou úplně do počtu. Jestli budou chtít o krok výš, tak pak do toho stejně budou muset šlápnout. Ale kdo na to má kapacity. Jako McL například.. Nikdo.. Ten přístup se bude muset změnit. F1 by to pomohlo, kdyby se tohle "kopírování" trochu podpořílo a pole se vyrovnalo. A s prominutím to že si chce Williams dělat všechno sám - ať si. Ale ještě dlouho se bude plácat tam kde je..

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.70.XXX
      Jasně... Proč neudělat z F1 Nascar, kde všechny auta vypadají stejně... F1 byla výjimečná pro různá konstrukční řešení a teď sebereme i tuhle část, když už jí postupně kastrujeme několik let...

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lahva

        Lahva

        95.143.138.XXX
        Já z toho taky nejsem nadšenej. Těším se vždy na testy, c čím kdo přijde, stejně tak na nová pravidla.. Ale pak si říkám, že to se stejně týká momentálně Ferrari, RB, Mercedesu a McL.. Možná Renault zabere. Ostatní jsou do počtu a mně by stačilo, aby výkonnostní rozdíl nebyl 1s, ale 0,5s (příklad)..

        A proč na to Mercedes s RP kývnul? Protože si myslím že se jim dvakrát nelíbí, že se Williams plomcá vzadu a nic nenasvědčuje tomu, že by se to zlepšilo. RB má AT (TR), které vystrkuje růžky a sem tam dovezou bodíky pro Hondu a tohle chtějí taky. A ať minikdo netvrdí, že AT nemá nějakou podporu přímo z RB..

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.70.XXX
          Jednoznačně má AT podporu, ale v novodobé éře jsou jejich auta i filozofií odlišná od RB. Každý jezdec, který vlezl do RB z AT (TR) měl problém se přizpůsobit, protože rychlost RB je postavená zejména na "brzdách". Stačí se podívat na Netflixu, co o tom jezdci říkají a je jasné, že ty dvě auta jsou prostě jiná. Rozhodně si nemyslím, že by Mercedes pomáhal RP z nějakého dobrého úmyslu. Buď za tím jsou prachy, nebo prostě vytvoří další štít před konkurencí. Každopádně tím nepomáhají F1, ale jenom sobě. Jinak si myslím, že rozpočtový strop je tu proto, aby tuhle situaci řešil a pomohl vyrovnat síly. Pokud tedy chtěl Mercedes pomáhat udržet konkurenceschopnou F1, tak moc nechápu proč se stavěl proti rozpočtovému stropu. tohle je jen další vyc.cávka od nich směrem ke konkurenci a Být takovým McLarenem, tak jsem dost naštvanej, protože ty se několik let snaží zvednout se ze dna, a když se jim to podaří tak peníze za body jim vyfoukne RP s kopírkou mercedesu? Ano body jsou jedna věc, ale tady jde primárně o přerozdělení peněz na základě umístění v PK.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.103.12.XXX
        Vzhledem k omezování rozpočtů, zakonzervování vývoje, omezenosti možnosti přijít s něčím novým ... F1 už skoro Nascar je. A upřímně, pokud loňský Mercedes stačí na letošní Renault, tak by se spíš měl Renault zamyslet nad sebou ...

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        86.49.247.XXX
        Kdyby mely vozy F1 stejnou barvu tak behem zavodu pozna rozdil kdo je kdo tak 0,001% divaku, takze nejakou vyjimecnost diky ruznym konstrukcnim resenim resi nepodstatna cast fanousku. Vetsinu zajima pouze a jen vysledek jeho tymu a podle toho posuzujou kvalitu zavodeni, dalsi velka cast si chce uzit drama na trati a malo prezentovana a ocenovana unikatnost reseni jednotlivych tymu zajima tak 5-10% divaku. Takze z ekonomickeho hlediska by bylo pro F1 mnohem vyhodnejsi, aby tymu jako RP bylo vice a bylo na trati vice zabavy a vice zavodeni.
        A ikdyz me zajimaji i technicka reseni a veci pod poklickou, tak bych mnohem radeji preferoval vetsi drama na trati na ukor technicke jedinecnosti. Navic ty auta vypadaji skoro stejne, ten vzduch proste proudi nejak a v drtive vetsine pripadu je jedno nejlepsi reseni pro konkretne dane pravidlo.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Sakra jako začne někdo přemýšlet bez nějakýho papíru, nebo už je naše civilizace tak zdegenerovaná? I slepej vidí, že je to loňský mercedes. Pokud bych pominul to, že auto je duševním vlastnictvím mercedesu (kterej jim evidentně poskytl hlubší dokumentaci), tak jak se může vůbec účastnit poháru konstruktérů? Co zkonstruovali? Pokud tohle pravidla nezachycují, tak se ptám proč, a zda by nestálo za to je upravit. Upřímně za tohle bych potrestal i Mercedes, protože nevěřím, že to auto poskládali jen z fotek a Mercedes dělá mrtvýho brouka, kterýmu to ani nevadí ač se jich to přímo týká.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      86.49.247.XXX
      A proc by to melo Mercedesu vadit? Na Mercedes mit nebudou tak jako tak, ale ostatnim souperum budou sem tam ubirat body v obou poharech a navic Mercedesu plati za motory a kdo vi za dalsiho, takze z toho ma Mercedes nemale extra prijmy.... 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    Force Indy jsem měl rád, s tím co měli dělali zázraky, co se s RP stalo je fakt hnus, žádná snaha o to být tvůrčí, jít svým směrem a spokojí se s 3/4 místem v PK a hotovo .. já doufám, že FIA zasáhne a uzná RP jako poručení duševního vlastnictví Mercedesu a budou muset mít komplet předělaný monopost nebo DQ ze sezóny

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Já bych jim to odpustil vzhledem k tomu že je jasné proč to tak udělali. Byli na odpis.....a pravidla tohle povolují. Pozor !!!

      Že to je "nesmysl", cesta špatná ....je věc druhá....mají smůlu že jsou fakt hodně dobří......takovej paradox. Jasně díky Mercedesu.....Holt měli jezdit pomalejc a prošlo by to. 18

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      To je přesně ono. Force Indii. Dokud tam byl Mallya, tak to byla sympatická stáj s úžasným potenciálem. Kdyby ten Stroll měl alespoň trochu důstojnosti a udělal to tak, jako kolegové z oděvního průmyslu a měl ambice se dostat na vrchol soutěživostí, ne stylem supermarket. 02

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      86.49.247.XXX
      Kdybys to platil z vlastni kapsy, tak by jsi zvanil uplne jinak. Se tady vsichni tvarite, jako by to stalo par korun a jako by to bylo nejake nekonecne vydelecne privilegium delat tip tymum krovi a dostavat pravidelne kolo v zavode....
      Dal bych ruku do ohne za to, ze presne pokrytci tveho razeni by byli prvni, kteri by preferovali pravidelne dojizdet kolem bedny za mene penez a mene usili, nez "jit vlastni cestou", resit mesic co mesic existencni problemy a byt rad za kazdy bodik....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Nevěřím že ani kdyby se ty kanálky ukázaly uvnitř identické že by to mělo nějaký velký dopad. RP se maximálně diskvalifikuje z daného závodu, možná i z toho prvního a co, kanálky změní a pojede se dál. Pro mě to již není konstruktér a nejezdí s autem vlastního duševního vlastnictví. Škoda že FIA k tomu nezavede podobný postoj a proti zjevnému kopírování celého auta nevystoupí razantněji.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama