DISKUZE K ČLÁNKU "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Šéfovi Red Bullu Christianovi Hornerovi se po Velké ceně Štýrska nelíbí rychlost kontroverzního Racing Pointu, který považuje za hrozbu pro všechny. Tým se ale nařčení z porušování pravidel brání, protest Renaultu podle něj vychází ze nedostatečné informovanosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 15.07.2020 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:25
Sakra jako začne někdo přemýšlet bez nějakýho… »
» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:31
Jasně... Proč neudělat z F1 Nascar, kde všechny… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 14.07.2020 09:38
Force Indy jsem měl rád, s tím co měli dělali… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Hele , jde o budoucnost a jak co "nebude". A tohle k tomu imho pomůže.... a tahle cesta bude zakazaná. Oni taky v budoucnu TEORETICKY nebudou takové rozdily.

      Pro RP bude tato sezóna Pyrhova......a bude dlouhodobě pak špatně vnímán. Jejich volba....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Já si myslím, že si to sedne. Haas také šokoval, když v první sezóně jezdil jinde, než se pro nováčka "sluší". Spadli tam, kam patří a už to pomalu upadá v zapomnění. Stejně jako výkonnost Toro Rosso v roce 2008 ...

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.253.XXX
          Jenže STR 08 využívalo pravidel a mělo to co dovolovali pravidla, stejně Haas, který nikdy nejel o pódium. Tady jde o to, že RP prostě se.. na duch F1 a budou radi za to, že skončí celkově 3 a budou se placat po rameni, jak jsou dobří

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Jestli je RP legální nebo ne ještě uvidíme. Ale jak jsem koukal na ta srovnání, mají to podle všeho chytře podchycené a Mercedes jim asi pomohl k tomu, aby to bylo 100% legální a fungovalo to možná ještě lépe, než s čím jela továrna loni v Abu Dhabí.
            Kolem STR byl po Monze 2008 veliký humbuk. Stejně kolem Haasu, když od prvních závodů soupeřili ve špičce středu pole. Asi bych to nebral tak, že jedni dokázali "pouze" urvat vítězství, druzí trápili střed pole a třetí mají potenciál jezdit na bedně. Od začátku je to buď celé špatně nebo dobře. Za mě špatně, protože mi to nepřijde v duchu F1 a v pravidlech je spousta omezení, tak to má mít nějaký účel. Nebo to prostě legalizujme a uvidíme, co to provede, až bude jezdit dvanáct Mercedesů proti šesti Ferrari a čtyřem Red Bullům. To z toho za chvíli bude druhé Indy. Už jenom zavést žluté fáze, povinná pitstopová okna a závodit se bude posledních 5 kol, jestli vůbec.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            86.49.247.XXX
            na duch F1 kaslou uplne vsichni, kdyz se jich to zacne dotykat, tak prosim neplacej bludy, jako by RP byli jedini ve startovnim poli, kteri mysli na sebe....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Jone, je to o tom jak na tom je "originál". Z toho se ta výkonost "dělá". A Mercedes je na tom setsakra dobře a proto se děje tohle. Ferrari je na to bídně ....a s tím se sveze i Haas. O motoru nemluvě....
          Částečně je to neumětelství druhých, to je taky potřeba říci....ale realita je... že tudy cesta nevede. Nejde takto soutěžit v poháru konstruktérů.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Toto já nerozporuji. Osobně jsem za stávající situace proti. Buď to chce změnu ve stylu MotoGP nebo chceme konstruktéry. Na druhou stranu je nutno říci, že lze i chápat automobilky, které si prostě budou chtít držet dominantní výhody. Mají v tom obrovské investice v motorech, které ostatním dodávají za zlomek nákladů. Je tedy jasné, že za ty investice chtějí vyhrávat. Chtějí svá béčka? OK, ať je mají. Ale za určitých a transparentních pravidel. Jak jsem psal jinde. Bodujme dva monoposty v áčkové stáji, béčko si může na PK a PJ nechat zajít chuť. Bude tam hodně monopostů, ale odměny si rozdělí originální konstruktéři. Williams může celou sezónu dojíždět poslední, ale v PK potom skončí třeba na 6. místě, za což dostane pěknou odměnu. Takhle nemá ani sponzory, ani pořádné odměny. To pak není divu, že bilancují nad bankrotem. Ale ochrana ze strany promotéra a FIA je taková, že legalizují použití 90% mistrovské techniky a průměrná stáj se stane přes noc špičkovou.
            Je to situace, kdy (nejspíš) RP a Mercedes šli na samotnou hranu pravidel. A jak správně podotýkáš, jedná se o špičkovou techniku, tak to může mít hodně negativní dopad na soutěž samotnou.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama