DISKUZE K ČLÁNKU "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým
Šéfovi Red Bullu Christianovi Hornerovi se po Velké ceně Štýrska nelíbí rychlost kontroverzního Racing Pointu, který považuje za hrozbu pro všechny. Tým se ale nařčení z porušování pravidel brání, protest Renaultu podle něj vychází ze nedostatečné informovanosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
GRAHAM
08:47 14.07.2020 109.81.213.XXXHele , jde o budoucnost a jak co "nebude". A tohle k tomu imho pomůže.... a tahle cesta bude zakazaná. Oni taky v budoucnu TEORETICKY nebudou takové rozdily.
Pro RP bude tato sezóna Pyrhova......a bude dlouhodobě pak špatně vnímán. Jejich volba....
-
-
-
jon
11:08 14.07.2020 90.176.154.XXXJestli je RP legální nebo ne ještě uvidíme. Ale jak jsem koukal na ta srovnání, mají to podle všeho chytře podchycené a Mercedes jim asi pomohl k tomu, aby to bylo 100% legální a fungovalo to možná ještě lépe, než s čím jela továrna loni v Abu Dhabí.
Kolem STR byl po Monze 2008 veliký humbuk. Stejně kolem Haasu, když od prvních závodů soupeřili ve špičce středu pole. Asi bych to nebral tak, že jedni dokázali "pouze" urvat vítězství, druzí trápili střed pole a třetí mají potenciál jezdit na bedně. Od začátku je to buď celé špatně nebo dobře. Za mě špatně, protože mi to nepřijde v duchu F1 a v pravidlech je spousta omezení, tak to má mít nějaký účel. Nebo to prostě legalizujme a uvidíme, co to provede, až bude jezdit dvanáct Mercedesů proti šesti Ferrari a čtyřem Red Bullům. To z toho za chvíli bude druhé Indy. Už jenom zavést žluté fáze, povinná pitstopová okna a závodit se bude posledních 5 kol, jestli vůbec.
-
-
GRAHAM
09:57 14.07.2020 109.81.213.XXXJone, je to o tom jak na tom je "originál". Z toho se ta výkonost "dělá". A Mercedes je na tom setsakra dobře a proto se děje tohle. Ferrari je na to bídně ....a s tím se sveze i Haas. O motoru nemluvě....
Částečně je to neumětelství druhých, to je taky potřeba říci....ale realita je... že tudy cesta nevede. Nejde takto soutěžit v poháru konstruktérů.-
jon
11:01 14.07.2020 90.176.154.XXXToto já nerozporuji. Osobně jsem za stávající situace proti. Buď to chce změnu ve stylu MotoGP nebo chceme konstruktéry. Na druhou stranu je nutno říci, že lze i chápat automobilky, které si prostě budou chtít držet dominantní výhody. Mají v tom obrovské investice v motorech, které ostatním dodávají za zlomek nákladů. Je tedy jasné, že za ty investice chtějí vyhrávat. Chtějí svá béčka? OK, ať je mají. Ale za určitých a transparentních pravidel. Jak jsem psal jinde. Bodujme dva monoposty v áčkové stáji, béčko si může na PK a PJ nechat zajít chuť. Bude tam hodně monopostů, ale odměny si rozdělí originální konstruktéři. Williams může celou sezónu dojíždět poslední, ale v PK potom skončí třeba na 6. místě, za což dostane pěknou odměnu. Takhle nemá ani sponzory, ani pořádné odměny. To pak není divu, že bilancují nad bankrotem. Ale ochrana ze strany promotéra a FIA je taková, že legalizují použití 90% mistrovské techniky a průměrná stáj se stane přes noc špičkovou.
Je to situace, kdy (nejspíš) RP a Mercedes šli na samotnou hranu pravidel. A jak správně podotýkáš, jedná se o špičkovou techniku, tak to může mít hodně negativní dopad na soutěž samotnou.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek