DISKUZE K ČLÁNKU "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Šéfovi Red Bullu Christianovi Hornerovi se po Velké ceně Štýrska nelíbí rychlost kontroverzního Racing Pointu, který považuje za hrozbu pro všechny. Tým se ale nařčení z porušování pravidel brání, protest Renaultu podle něj vychází ze nedostatečné informovanosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 15.07.2020 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:25
Sakra jako začne někdo přemýšlet bez nějakýho… »
» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:31
Jasně... Proč neudělat z F1 Nascar, kde všechny… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 14.07.2020 09:38
Force Indy jsem měl rád, s tím co měli dělali… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Max jinde je, ale jeho auto bohužel také, Perez jezdil ke konci závodu rychleji než mercedesy

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

78.80.97.XXX
Je dobré si neplést základní pojmy, Stroll starší není závodní inženýr, ale majitel a jednatel týmu. Jeho úkolem je zajistit pro tým co nejlepší podmínky, a to zjevně dělá více než dobře.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
No je trapný tohle srovnávat, loňský mergl byl jednoznačně nejlepší a letošní Mercedes PJ též, kombinace se těžko dorovnává

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
to s tím, že Renault jen neunesl, že někdo může být dál než Renault byl vtip ne? Jak může být dál někdo kdo jen koupil kopii loňského auta?

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lotusolog

Lotusolog

82.113.45.XXX
Přesně tak, opakuje se trapný podraz z roku 1981, kdy Chapmanovi oficiálně schválili vůz Lotus 88 do sezóny a pak dodatečné protesty nesmyslně házely klacky od nohy. Přesně jako tehdy trapné Ferrari a Renault, tak letos trapný Renault neunesl, že někdo může být dál než oni. Po té co sem dělal s francouzi několik let jim už vidím do mysli. V každém případě je to škoda a doufám, že RP to obhájí ..

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Já to tedy vidim tak, že nebýt RP takové ňoumové na mokru, tak by RP porazili i oba RB vozy.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

91.229.253.XXX
Asi tak.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

178.255.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

178.255.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

178.255.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
FIA to rozhodnutí nesmyslně dlouho trvá, takhle se nedá žít. Nutně se teď potřebujeme 100% soustředit na závod v Maďarsku, a ne řešit žabomyší války, které se měly vyřešit už před sezonou. Tohle je to nejhorší, co může vzájemné dramatické závodění na dráze ničit. Už minule ta insonvelce, neplacení výplat, změna majitele, ambiciozní Ocon a nejistota budoucí sedačky....už toho bylo fakt po krk! Když to teda nešlo po "dobrém" získat fleka u nějakého TOP týmu, tak bohužel už jediná možnost zbývala vykopat "válečnou" Indiánskou sekeru a dát tvrdé záseky těm bohatým primadonám Týmů a hlavně polovičce těžkým průměrákům , co by v TOP týmu neměli vůbec sedět. Teď při jakž takž "srovnatelnějších" podmínkách se aspoň "věrohodněji" prokáže kvalita nedoceněných jezdců ze zbytku světa F1 !
Pojďme zase závodit! 01
(Che11co))

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

86.49.247.XXX
na duch F1 kaslou uplne vsichni, kdyz se jich to zacne dotykat, tak prosim neplacej bludy, jako by RP byli jedini ve startovnim poli, kteri mysli na sebe....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

86.49.247.XXX
Kdybys to platil z vlastni kapsy, tak by jsi zvanil uplne jinak. Se tady vsichni tvarite, jako by to stalo par korun a jako by to bylo nejake nekonecne vydelecne privilegium delat tip tymum krovi a dostavat pravidelne kolo v zavode....
Dal bych ruku do ohne za to, ze presne pokrytci tveho razeni by byli prvni, kteri by preferovali pravidelne dojizdet kolem bedny za mene penez a mene usili, nez "jit vlastni cestou", resit mesic co mesic existencni problemy a byt rad za kazdy bodik....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

86.49.247.XXX
A proc by to melo Mercedesu vadit? Na Mercedes mit nebudou tak jako tak, ale ostatnim souperum budou sem tam ubirat body v obou poharech a navic Mercedesu plati za motory a kdo vi za dalsiho, takze z toho ma Mercedes nemale extra prijmy.... 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

86.49.247.XXX
Kdyby mely vozy F1 stejnou barvu tak behem zavodu pozna rozdil kdo je kdo tak 0,001% divaku, takze nejakou vyjimecnost diky ruznym konstrukcnim resenim resi nepodstatna cast fanousku. Vetsinu zajima pouze a jen vysledek jeho tymu a podle toho posuzujou kvalitu zavodeni, dalsi velka cast si chce uzit drama na trati a malo prezentovana a ocenovana unikatnost reseni jednotlivych tymu zajima tak 5-10% divaku. Takze z ekonomickeho hlediska by bylo pro F1 mnohem vyhodnejsi, aby tymu jako RP bylo vice a bylo na trati vice zabavy a vice zavodeni.
A ikdyz me zajimaji i technicka reseni a veci pod poklickou, tak bych mnohem radeji preferoval vetsi drama na trati na ukor technicke jedinecnosti. Navic ty auta vypadaji skoro stejne, ten vzduch proste proudi nejak a v drtive vetsine pripadu je jedno nejlepsi reseni pro konkretne dane pravidlo.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Jo souhlasím....ale z logiky věci, Mercedes zcela určitě navýšil výkon, bó na tom dřel celej rok.....loni na posuny výkonu kašlal, makal na novém motoru...
Honda loni doháněla loňský Mercedes motor.... a rozhodně neměla čas dělazt to samé, co Mercedes stihl za rok. Takže je jasné kdo se posunu o 30 koní a kdo ne....respektive zcela jistě o méně.
Taky se "říká" že díky Ferku to něco vzalo i Hondě, ale co je na tom pravdy nevím. To mohlo postihnout nějak všechny.....

PJ šetří každý.....a každý může mít větší výkon, jenže na úkor životnosti. Marko bych šel do módu motor na 3 závody a to Honda logicky nechce. Tuhle image nechtějí.... a v tom je i chápu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama