DISKUZE K ČLÁNKU FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu
Komisaři Mezinárodní automobilové federace po Velké ceně Štýrska zabavili brzdové kanálky monopostů Racing Pointu. Důvodem je protest Renaultu, který si stěžuje na porušení pravidel a obyčejné kopírování Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
22:12 14.07.2020 37.48.24.XXXOsobně si myslím, že kouzlo současného RP není v pouhém kopírování Mercedes. Jednak RP i před 2-3 roky byl kolem čtvrtého místa v poháru, takže to není náhoda. Stroll na to jde chytře, buduje moderní továrnu, maximum možného nakupuje od nejlepšího, a co se nedá koupit, tak tam hledá inspiraci u nejlepšího. A letos mu i hraje do karet propad výkonnosti Ferrari a nárůst výkonnosti motoru Mercedes. -
-
Miroslav D.
15:37 14.07.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
airwar1939
22:14 14.07.2020 37.48.24.XXXTihle nýmandi jsou v F1 už hezkých pár let a tvoří historii stejně jako vítězové.
-
-
Petr Hloušek
08:06 14.07.2020 194.36.94.XXXFIA svým konáním a nekonáním F1 zabíjí. Loni kauza motoru Ferrari zametená tak trochu pod koberec, bojí se aby Ferrari F1 neopustilo, teď se budou zase bát potrestat protěžovaný Mercedes s jeho béčkem aby to automobilka nezabalila. FIA F1 zabíjí-
Mike17
10:31 14.07.2020 185.149.130.XXXTak na potrestání kohokoliv, potřebuješ důkaz viny. Kdyby potrestali Ferrari bez důkazu, byl by jistě soud. A tohle bude to samé.
Nemyslím si, že to je pro F1 problém. Jak je na tom Ferrari vidíme, dohoda je postihla asi celkem dost. A buďme rádi, že je aspoň někdo, kdo se k Mercedesu a RB aspoň trochu přiblížil. Jaký má RP kanálky je mi buřt. Že dokázali tlačit na Albona je super, ne?-
jon
11:26 14.07.2020 90.176.154.XXXCo se týká zajímavých soubojů, tomu RP určitě přispívá. Ale jde o to, za jakou je to cenu a aby se na to kvůli tomu ostatní nevybodli. Nebo pak nechtěla většina menších stájí přejít na motory Mercedes a kupovat loňské Mercedesy (případně Ferrari nebo RB - jakýkoli mistrovský materiál). To by pak byla fraška ...-
Mike17
11:42 14.07.2020 185.149.130.XXXJá bych to tragicky neviděl. Show dělá v F1 vždy několik málo týmů, většinou pouze 2. Zbytek je komparz. Teď máme 5 týmů, co nebudou kupovat díly a budou kontruktérské. A pokud zbytek nebude jezdit daleko vzádu a trochu občas potrápí někoho ze špičky za bednou, není to podle mne špatně.
Chápu, že se tom moc nelíbí u Mekáčů a Rencků, když někdo z menším rozpočtem a "bez práce" jezdí před nimi. Ale je to spíš jejich problém, že nedokáží postavit něco, co bude lepší než loňský vůz Mercedesu. Mají ambice se dostat na vrchol, tak snad musí postavit něoc, co bude konkurovat aktuálnímu Mercedesu a loňský nechat půl kola za sebou. Tak jako to dělá RB.
A možná díky tomu do F1 vstoupí někdo další a bude víc zábavy. Půlka automobilek teď přemýšlí, jestli neodejít. Představ si, že odejde Mercedes s RB. Budeš mít 14 jezdců a RP s W budou dostávat kolo i od Ferrari (jestli neskončí tímto taky), které bude samo dominantní. Chce to další týmy, na F1 s 10-+ti vozy se nebude nikdo koukat. To už by připomínalo legendární Indy.-
-
Mike17
12:04 14.07.2020 185.149.130.XXXMyslím si opak. Týmy nepřijdou, pokud budou vědět, že první roky budou jezdit 3 kola za ostatními, než si to vyvinou tak, aby byli konkurenceschopní. Vzpomeň si na Caterham, Marusii, HRT... To už nikdo nebude sponzorovat.
Dej jim možnost mít auto, které má možnost získat nějaký bod díky pilotům a bude mít pro ně smysl to zkusit.-
Petr Hloušek
12:12 14.07.2020 194.79.55.XXXVšeho má být s mírou, a dnes možné koupení některých dílů je v pořádku. Nevěřim ale tomu, že by RP bylo schopné koupit jen pár dílů od Merglu a zbytek auta, které předvádí takové výkony by byla jeho práce, tak skvělý tým mít nemohou.
Jaký smysl má pak práce lidí od Ranaultu či McLarenu?
Když to takhle půjde dál, tak to jednoho dne zabalí a z celé F1 se může stát FormuleMercedes-
Mike17
12:30 14.07.2020 185.149.130.XXXJo, má. Já si myslím, že tu míru si ohlídá sám Mercedes. Není v jeho zájmu, aby je RP porážel ani ohrožoval.
Mclaren s Renaultem by měli mít ambice porážet aktuální RB a Mercedes. Pokud nedokáží porážet loňské, asi jejich práce velký smysl nemá. A jestli se nedokáží ani přiblížit áčkům, pak jejich práce smysl moc nemá a stejně to zabalí nebo prodají. Nedokážu si předtavit, že by oba tyto týmy byly spokojené s tím, že budou dostávat minutu. Jestli je přitom porazí ještě RP, podle mne už neřeší vůbec nic. Buď se špičce přiblíží (a já věřím, že ano) a tím budou před RP, nebo si zaslouží osud týmu středu pole. Je to smutné, ale prostě to tak chodí. Přežijí ti úspěšní. -
-
daaviid23
13:26 14.07.2020 90.182.169.XXXBuy and copy je ještě v pohodě, teda asi jak pro koho, ale pro průměrného fanouška si myslím ano. Haas, Alfa ani AT nejsou nadprůměrně úspěšní, takže pro schopné konstruktéry to nemůže být likvidační problém (Pořád si stojím za tím, že Williams si za všechno může sám).
U RP to ale bude spíš buy and buy a to už problém je.
Ale třeba je to plán Mercedesu. Oni byli proti tomuhle principu od začátku. A tím, že teď předvedou extrém této myšlenky, tak donutí F1 tuhle cestu zakázat úplně a dosáhnou tím svého. Germáni nejsou blbí-
Situs
13:41 14.07.2020 88.102.38.XXXKaždá desetina konstruktérského pokroku stojí miliony a já k tomu mám velký respekt. Pokud dáš do stejného balíku vykrádačku která si koupila co jde a zbytek obšlehla, je to pro mě zcela nezajímavý a v oblasti konstruktérského boje jen destruktivní prvek. Ať už je na chvostu nebo má druhé nejlepší auto, u mě tam nemá co dělat a raději bych fakt klidně ty třetí vozy skutečných konstruktérů (jak píše Graham). Je to legitimnější.
-
-
-
-
-
jon
14:20 14.07.2020 90.176.154.XXXMáš naprostou pravdu v tom, že je ostuda, že loňský Mercedes s letošním motorem a Pérem za volantem prohnal všechny kromě aktuálních Mercedesů a jednoho RB. Ale chtě nechtě to dává nebezpečný precedens a časem by se to opravdu mohlo zvrhnout do nežádoucí roviny.
Letos to celé projde, stejně jako DAS. Možná i příští sezónu. Až budou rozpočtové stropy, tak si to továrny nejspíše ohlídají a pojedou si na sebe. Měli by ušetřit, tak uvidíme, jak se ta "Hoodovská" myšlenka povede realizovat. Podle mě ty rozdíly budou stále a pokud by zákazníci začínaly zlobit, tak si továrny prosadí to, že jim prostě nedají aktuální motory nebo jim nedají žádné a ať jim nějaké dodá FIA. Což akorát povede k tomu, že FIA sklapne, fabriky si pojedou vývoj mimo divizi F1 a ta bude přicházet s geniálními řešeními na první dobrou. A FIA si ani neprdne, protože stejně bude mít nůž na krku od továren a promotéra.
-
-
-
Aktuálně
Alibismus FIA nebo snaha něco zakrýt? Vysvětlení podivného jednání kolem kvalifikační nehody Strolla
Poslední závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 24.11.2024
GP Las Vegas 50 kol (309.958 km)
Las Vegasdní | hod | min | sek