DISKUZE K ČLÁNKU FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu

Komisaři Mezinárodní automobilové federace po Velké ceně Štýrska zabavili brzdové kanálky monopostů Racing Pointu. Důvodem je protest Renaultu, který si stěžuje na porušení pravidel a obyčejné kopírování Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 142, poslední 14.07.2020 22:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovalo 7 lidí) 13.07.2020 08:14
A Mercedes dodá FIA narychlo "mírně… »
» Limbi (Hlasovali 5 lidé) 13.07.2020 08:52
Když si vzpomenu na rok 2007 a diskvalifikaci… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 13.07.2020 09:22
Tak FIA se prý dohodla s Mercedesem a RP, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lotusolog

    Lotusolog

    82.113.45.XXX
    Ty toho nadělají, a když v roce 1979 skoro 90% týmů okopírovalo celý Lotus 79 z předloňského roku, přičemž "bílá kopie" s tím v roce 1980 získala titul, tak to nikomu nevadilo. Navíc toto chování typicky odpovídá francouzské mentalitě = msta a asymetrické chování. Kdo pracoval s francouzi, tak ví své. Já souhlasím s technickým ředitelem Racing Pointu .....

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.140.XXX
      Tehdy stačilo okopírovat tvar karoserie, protože ostatní komponenty měli všichni garážisté vpodstatě stejné. Ken Tyrrell použil k okopčení Lotusu 79 dokonce japonský sběratelský model v měřítku 1:24. Ale to bylo a je v pořádku. Možný problém RP je to že může mít okopírované i vnitřní komponenty auta, které nejsou vidět a bez jasné technické dokumentace se okopírovat nedají. A především se dle pravidel ani kopírovat nesmí, což je přesně případ brzdových kanálků.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    Mimochodem za Renault se postavil McLaren, Red Bull, AlphaTauri, Williams, Ferrari a Haas

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Bottas a Mercedes nejspíše i příští rok, píší uznávaná média. Kdo by řekl že Bottas podepíše z Mercedesu asi jako vůbec první.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ferrari musí být nadšené, že se právě ve chvíli její nejtěžší krize za posledních X desetiletí pozornost obrací na nějaké brzdové kanálky bezvyznamného týmu a celý formulový svět ponechává jejích veličenstvo na pokoji i když motor ztrácí na konkurenci 40 kobyl a šasi správně nešasuje. 12 O pilotech raději taky pomlčím. 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      V kvaldě to bude imho více..... 12

      Jinak pokud někdo máte nějaké infa o síle motorů, tak sem s tím.... 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Zatím pouze tohle.
        RTL tvrdí, že podľa ich informácií Ferrari so súčasným motorom na konkurenciu stráca 40 až 45 koní.
        Pokud je to pravda, tak Ferrari ztrácí více než loňská a možná i předloňská Honda.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Myslím že Mercedes problém má......jako teda ne u FIA, ale u vedení ve Štutgartu.... Umožnit něco, co jim poškozuje image, to fakt nechtějí. Myslím že bude vyřešeno velice rychle a problém bude smeten ze stolu a už se to nebude nikdy opakovat.
    Není vlastně dobře že se to stalo už teď..... ??? Je....pravidla se nastaví jinak a snad lépe.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Jak pravidla nastavit lépe. Mě napadá leda to že FIA uzná že vůz RP nesplňuje definici konstruktéra protože je CELÝ postaven jako kopie což je proti duševnímu vlastnictví které se musí chránit. Tyhle aliance jsou špatně a FIA musí vymezit mantinely, zašlo to daleko a FIA by měla ctít konstruktérskou soutěž.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Víš , Mercedes pokud bude v pravidlech že tohle není možné, bude to respektovat.... ta ostuda jim za to nestojí. Oni do toho šli jen kvůli tomu, že to byl a je dobrej obchodní model a protože nechtěli bejt zavislí na vedení Mercedesu a vidělat si sami na sebe. Tým Mercedesu žil a žije ve strachu, že skončí....tohle byla jedna z věcí, která to měla změnit. To jest vydělat a zároveň vytvořit závislost na F1, aby nemohl být tým jednoduše zrušen, či prodán.Neodejdeš z F1 s tím, že po mne potopa....a ještě když tě to nestojí ani korunu a ještě seš v zisku.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    85.163.32.XXX
    Nejdřív TR kopírovalo RB, potom na to přišlo i Ferrari s HAASem a Alfou. No a Mercedes ted všem ukázal jak se to dělá 11 RP má výhodu v tom, že kopíruje nejrychlejší auto a ne 2. nebo 3. nejrychlejší a navíc má šikovné techniky takže výsledkem je ne auto bojující o poslední body, ale auto, které prohání i RB což se logicky ostatním nelíbí. Nojo tak dlouho se tolerují kopie až se někdo naštve a udělá to pořádně a ostatním nezbyde než protestovat...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.140.XXX
    Horner řekl že Pérez jel na stejných gumách rychleji než Bottas a že RP je dost možná rychlejší než oni. Dost dobrý výkon na auťák okopírovaný z fotek 13
    Protest Renaultu prý podporuje více týmů, dá se tedy předpokládat že Red Bull je jeden z nich.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama