DISKUZE K ČLÁNKU Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Daniel Ricciardo měl závod v Monaku roku 2016 rozjetý výborně, jenže chyba mechaniků jej o takřka jistý triumf připravila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 92, poslední 07.06.2020 16:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 7 lidí) 25.05.2020 20:45
Měl jsem spíše na mysli debaty o Schumim a… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 24.05.2020 12:51
Narazis snad na 2017? Podle místního odborníka… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 24.05.2020 20:36
To víš, že jo Miku. Zatím co na Monze, se podle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
1. Tak mi uveď statistiku, ve které byl Kimi lepší. Sem s tím. Nevyzobnul jsem si jednu. Argumentoval jsem tou hlavní. Body. O ty se jezdí.. Źe v "každém" závodě měl Vettel TR, protože jel přezout jindy než Kimi (jako v každém týmu) není smysluplný závěr.
2. Neříkám, že si nepamatuji celou sezonu. Ale fakt si už nepamatuju každý pitstop každého závodu. Možná proto, že jsem řešil Mercedes a ne boj o 4-té místo.
3. Jestli si dobře vzpomínám i tehdy jsi spekuloval, proč právě Kimimu upevinili špatně kolo. Nechce se mi to hledat, ale pokud na tom budeš trvat, najít se to dá. 03 Na tu diskusi o zmíněném pitstopu (s tvdou směsí) si matně pamatuju. A pamatuju si, že jsi vlastně nevěděl, jakou sadu kimi měl k dispozici a matně si vzpomínám, že důvod výměny byl ten, že Kimi byl za někým zaseknutý a nebyl schopný ho předjet. Takže posunout dopředu se nemohl. Ale je možné, že se mi to plete s jiným závodem. Těch diskusí na téma pitstop byly spousty, na "každém" bylo něco špatně.
4. Kdybys dobře četl, tak bys mne nemusel poučovat. Vím, že Kimi byl před Vettelem. Ale napsal jsem, že výsledný náskok Vettela nebyl díky těm 3 sporným pitstopům, ale hlavně díky Kimiho vypadnutím. Na těch Kimi ztratil víc bodů, než přesunutím ze 4-tého na 5-té místo.
4. Abu Dhabi je pěkná ukázka. Můžeš mi prosím vysvětlit, proč Ferrari řešilo nějakou TR ve chvíli, kdy už Vettel vedl nad Kimim o 19 bodů? Co jako těch 7 bodů rozdílu mělo řešit? Když už se bavíme o takové stupiditě, jako že někdo řeší který pilot skončí 4-tý a který 5-tý. TR se dělá, pokud jde o titul, nebo pokud někdo může aspoň vyhrát závod. Přesouvat piloty uprostřed pole, když se ani nezmění pořadí MS, dává smysl asi jen tobě.
5. OK. Omluva, nečetl jsem pořádně. Já nevím, kdo z nich měl větší podíli viny. Vinu měli oba. V Suzuce 2012 udělal stejný manévr Alonso a místní tu nadávají Kimimu, že se nechal vytlačit do trávy. Vettel nikoho nevytlačil a Leclerc sám dobrovolně neuhnul. Viděl před sebe dost dobře, věděl jak to dopadne. Manévr začal Vettel. Za mne si můžou podat ruce. Stejné manévry jsme viděli další 3 ve stejném závodě. Riccimu, Hamíkovi ani Leclercovi za stejný manévr nikdo nenadával do bezmozků. Ty 3 dopadly jinak jen proto, že protivník, na rozdíl od Leclerca uhnul. Jinak by dopadly stejně. Prostě nulová konzistence v posuzování. Důvod, že tam to nebyli týmoví kolegové je hloupý.
6. Ano, Charliemu přímo asi nikdo nenadával, komisařům běžně. To je jako bys nemohl nadat vedení fotbalové ligy, ale rozhodčímu ano. Nevidím v tom rozdíl. Nikdo potrestaný nebyl.
7. Vettel porazil Kimiho 4x v řadě. Někdy výrazně, jindy míň. Ale pokaždé a snad ve všech statistikách. Ty za tím budeš vidět TR, ale když jsem tě kterýsi rok vyzval, abys klidně ty TR odečetl, stejně po přehození pozic by Vettel vyhrál. V roce 2016 by sis těch TR musel taky vymyslet spoustu. A že je to s tebou těžký jsi dokázal, když ve dvou závodech po sobě měli oba přesně opačné startegie a stejně byly obě proti Kimimu. Nikdy nemohlo udělat Ferrari žádnou zastávku tak, aby ti TR nevyšla. Monako je taky krásný příklad. Proč zrovna Vettela někdo protlačuje jsi zatím nedokázal nijak vysvětlit.
Asi tak. 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vynechám invektivy.
Kolik Kimi ztratil předjížděním jezdců o kolo se dá celkem přesně vyčíslit. Nikdo jiný mu po ty 3 kola nezavazel. nevidím jediný důvod, proč nemohl jet rychleji. Sorry, jediná týmová režie na tom je ta, že Vettela zaříznout mohli a neudělali to. Odpůrce TR by měl být rád. Pokud nefandí poraženému.
O tom, že TR existuje nikdo nepochybuje. Jen je blbý, když ji vidíš v každé zastávce, na které Kimi nevydělá. jednou moc nrzy, podruhé moc pozdě, potřetí o kolo dřív než Vettel, počtvrté o kolo pozděi než Vettel. Neexistuje žádný způsob pitstopu, který by TR nebyl. To bylo několikrát ověřeno, když si byly pitstopy přesně stejné, jen v opačném pořadí a vždy to byla TR pro Vettela. Proč zrovna jeho všichni protžeují fakt nechápu. Čím je vyjíměčný, když tu Situs a spol pořád prezentují, jak je to sotva průměrný pilot? Čím si to zasloužil? TR když je třeba. Jak jsi správně podotknul, využíval ji i Kimi, stejně jako Hamilton, Rosberg, Alonso či Schumacher. Ale dělá se, když se má podpořit ten nadějnější adept na titul. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jo s Mike to bývá marný boj, pokud člověk nepřistoupí na jeho stupiditu. Klidně můžu využít jeho argumentace o TR v příadě, kdy (jak tvrdil tobě) tým ponechá pořadí pilotů po pitstopech zachované jako před pitstopy. A pak mu vmést, že vlastně většina "soubojů" mezi Kimim a Sebem byla nechutně ovlivněna týmovou režií. když Vettela nechali, jakožto lepšího z kvalifikace, dojet před Kimim. 18 Ale to už člověk musí totálně ztratit soudnost a ztrapnit se, aby něco podobného psal. Mikovi tyhle hlouposti v diskuzích nedělají problém, přitom je to v reálu docela normální kluk s přehledem a rozumnými názory.
Pravda najevo od dytyčných vyjde, ale bohužel fakt jenom občas. A i s tímto si Mike hravě poradí. Mně už tu párkrát argumentoval negací tohoto faktu. Něco ve smyslu:"dotyčný pilot si nestěžoval, tudíž se to nestalo..."

Ano, TR se běžně děje napříč startovním polem F1. A většina fanoušků si toho je vědoma a nemá problém ji uznat. Až na výjimky, kteří se tu do krve bijí za Vettely Vettelovější bez TR a Schumachery Schumachrovatější bez TR. Napsal jsi to tentokrát dobře. Kimi vyhrál v posledním závodě 2007 díky prohození pozic přes boxy (díky TR) a to byla TR zakázaná. Všichni to viděli, všichni to tušili, že to tak bude a nikdo to Ferrari nezpochybnil. Nebylo jak. Ale týmová režie to jednoznačně byla. 11

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tak to je přesně ono. O čem jsem psal na příkladu Russella a Kubici. (Koukneš do tabulky vyzobneš to, co se ti hodí a na ostatní kašleš. Pak uděláš svůj tendenční závěr a vydáváš to za fakt). Tady je jasný důkaz toho, že z tabulek nelze vyčíst všechno. A když se jeden snaží vyčíst jen něco,aby mohl dělat zvrhlé závěry, pak se smysluplná diskuze vytratí a zbyde jen vzájemné osočování. To za prvé. A za druhé. Je mi velice divné, že by sis nepamatoval sezónu ve které získal titul Rosberg (kterému jsi údajně fandil). Za třetí. Nepsal jsem nic o úmyslném upevnění kola Kimimu v USA, ani o jeho neúmyslné kolizi. Tehdá jsem psal o nesmyslném pitstopu Kimiho navíc oproti ostatním a také o tom, že mu navíc návdavkem nasadili nejtvrdší o sec. pomalejší pneumatiky aby měli jistotu, že Vettela nepředjede zpět, když už ho díky vícero pitstopům šoupli za (v té době labilního) Seba. A ty jsi mi na to odpovídal, že Ferrari chtělo, aby Kimi vyhrál. A zároveň jsi zpochybňoval zda Kimi měl ještě měkké pneu. Pamatuješ??? A tvůj pokus s odečtem dvou závodů, kdy Kimi nedojel je trapný. HellHogra tu poučuješ z orientace v tabulkách a sám máš veliké mezery. Jistě ne úmyslné, že? Tak pro změnu poučím já tebe. Kimi v této sezóně, ještě šest závodů před koncem, dokonce i pět závodů před koncem, na tom byl lépe, než Vettel. Jenže pak přišla chyba mechaniků v boxech v USA, v Mexiku anabáze s pitstopem navíc, v Brazílii to po restartu v dešti rozbil a v Abu Dhabí ho nechali jet druhý stint na žlutých 18 kol a třetí také na žlutých 30 kol, zatím co Vettelovi rozdělili stinty rovnoměrnějc, tak že se před Kimiho dostal vpodstatě přes boxy. Jediná Kimiho chyba byla v Brazílii. Ostatní chyby měl na triku tým. A podotýkám, že víckrát startoval před Sebem, ale končil za ním. Díky TR.

Přečti si opět pozorně co a jak jsem napsal ohledně srovnání Brazílie (kolize ChL x SV) a Belgie (kolize RG x LH). Napsal jsem POKUD BY SE V PODOBNÉM DUCHU... nikoliv, že to tak měl někdo posuzovat, nebo že já chci, aby se to tak posuzovalo. Pro jistotu jsem na konec přilepil ještě smajlíky, aby bylo jasné i těm nejzabedněnějším, jak jsem to myslel. S tebou je to ale marné, marné, marné.
...Nemusíš vidět 100% viny na Vettelovi. Stačí uznat jeho větší podíl a jít od toho. Pak budeš vnímán, jako běžný rozumný fanoušek. Jenže já tě chápu, ono je to těžké, protože Vettel má těch blikanců za svoji kariéru tolik, že to nevyváží ani prohřešky pěti kariér běžných pilotů.
Jo a připomeň mi, kdy si některý pilot v minulosti (i hodně dávné) dovolil vyfakovat ředitele závodu. Pak uznám, že by Vettel neměl dostat citelný trest, jelikož se to běžně v F1 dělá. Tak hledej, když tu pořád vymaháš na ostatních argumenty, jistě to nebude pro tebe problém. 03

Kimiho totálně zajezdil ve stejném týmu pouze Alonso, a to jen proto, že měl auto postavené pro sebe, které Kimimu absolutně nevyhovovalo a tým s tím nemínil nic dělat, plus jelo se na Alonsa. V případě Vettela rozdíl dělala pouze TR a drobné technické výhody ve prospěch Seba. 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vím, soudnost. Jako to, že Vettela všichni kritizují.
Massa:
Regardless of Vettel’s decision, his legacy at Ferrari is clear to Massa and the Brazilian had strong words to say about the quality of hardware afforded to Vettel from 2015 onwards.

“I would say, in my opinion he did a very, very good job for Ferrari winning many races, even fighting for championships.

"It’s also true that he never had the car to win the championship, even if it was close – it was not the quickest car,” he added.

12 12 12

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zase jen invektivy bez argumentu... 01

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Opak by byla známka soudnosti 11

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
No koukám, že už si na vidle nabíháš totálně dobrovolně, ale to vlastně děláš furt, už ani nevíš o čem si dřív psal očovidně 11

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já si nestěžuju. Ty tu brečíš, že se do tebe navážím a nějak si nepostřehl, že ses sám navezl do cizí diskuse a začal jsi urážet.
Za "najetí" Vettela nebyl trest, protože komisaři usoudili, že vinu mají OBA! Leclerc není idiot, jak se nám snažíš namluvit, i on vzal část vina ne sebe. Ten incident je podobný tomu, co udělal Alonso v Suzuce 2012, kde to dáváš za vinu Kimimu. Měl bys ho označit za bezmozka, ne? Rozdíl je v tom, že Vettel nikoho nevytlačil mimo trať.
Opakuji, já nic o roce 2008 nepsal. Co si z toho vytvoříš ty mne nezajímá. Udělej si v tom pořádek.
A já jsem psal, že STR získalo nejlepší výseldek od roku 2009. Ty jsi jemnoval rok 2016. Kromě toho že byl proti loňsku bídný, mělo STR lepší i rok 2015. Tak se douč tabulky, ať nevydáváš bludy za "přesná" čísla. Když nevíš, že se měnil bodový systém a STR bylo v roce 2009 ještě úspěšnější. Přepočítat to umí i malé děti a přepočet je součástí statistik. To by ses taky mohl doučit, je to důležitější, než zaměnit okruh.
Tak bys měl přijít s nějakou statistikou, kterou ti vzápětí neomlátím o hlavu. ;)

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
Jedinej kdo fňuká jsi ty, zase je to dokola, zase si bagatelizoval najetí Vettela do Leclerca a opřeš se o to, že FIA neudělila ani jednomu trest (proč asi, když oba nedojeli) a pak, že Leclerc vydal PR co má předepsané .. to je zvláštní že? A zase je ten rok 07 a 08, co si aboslutně do teď nepochopil jak to bylo myšleno, když si z tebe někdo dělá srandu, že odkývše nesmysl, tak to neznamená, že ten co si dělá srandu si to myslí, ale možná je to na tebe moc složitý. Ještě mi řekni, jak Turecko 2010 byl závodní incident kolo na kolo a máme vyamlováno, nejlíp je opírat se o body STR či vítězství RB, kdy já jsem vždy uvedl přesná čísla, ale ty si používal jaké si přepočty (no ale to byl jiný bodovací stysém), Miku bingo, to je o čem jsem ti psal, ty statistiky ti neřeknou všechno, že ti furt tohle nedochází

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A zase ani slovo kde lžu. Tak cituj. Jestli lžou statistiky, stěžuj si FIA.
S nějakým stíráním jsi tu přišel ty sám, tak zase nebreč, že ti to vracím.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
Protože lžeš zase a zase, mám tu jemnovat celé tvé příspěvky? zbytečný, protože se točíš jak křeček v běhacím kole a ještě si myslíš, jak si někoho utřel 18

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já nikde nepsal o roce 2008. Tak se příště podívej, v kterém roce se o titul mezi nimi bojovalo. těch blbostí, co jsi poslední dobou vyplodil a které jsou prokazatelné lži bylo fakt dost. Vyjměnovávat ti je všechny nebudu,jen zmíním STR a RB a to bude stačit. Máš potřebu se točit na věci, ve které jsem se sám opravil a omluvil za chybu? Tak teď nefňukej za vlastní medicínu.
Při hodnocení pořadí jsou body hlavním, ale ne jediným kritériem. To bys taky mohl vědět. Je to fakt základ. Důležitější, než kdo v kterém závodě zajel do boxů. Takže rozdíl v bodech byl 0, ale Hamilton byl před Alonsem. Rozdíl byl minimální, ale byl. Zkus si vygooglit slovo minimální, pokud ti není jasné.
A jo, zase kydy kdo koho podporoval... Nic víc nemáš? Zase něčí dohady? Prostý fakt je, že byl poražen nováčkem. To se Vettelovi nestalo. 13
A ano, v roce 2010 to bylo závodění kolo na kolo, to v Brazílii nikdo s nikým nezávodil. 12 12 12 Kdo do koho najel řekli komisaři i sám Leclerc. 13 Chápu, to jsi slyšet nechtěl, ale to máš blbý.
Tak se tu nepleť do diskuse dospělých a najdi si co se v kterých letech dělo. Stačí vědět, kdo kdy s kým bojoval o titul a jak se počítá pořadí v F1. Když k tomu budeš vědět, kolik bodů v kterých letech získalo STR, nebo kolikrát loni vyhrál RB, budeš znát polovinu toho, co já. 03
Koukám, lež jsi nejmenoval ani jednu. Čím to?

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
A aby si zase nebrečel, že ti něčím neargumentuji: Já si všiml, že několik diskuzí zpět se Graham přepsal a napsal, že Hamík přišel o první titul 08 a ty si mu to odkýval s tím, že kdyby nezavodil v Austinu v boxové uličce, tak měl titul. Já na to upozornil a ty si furt nepostřehl o co jde a sám se teď snažíš dělat, že já měl za to, že to byl rok 08 a ne 07, tohle je fakt ubohost sama o sobě, co víc neznalost toho, kde se kdy jelo ukazuje jak na tom jsi. A při slově: rozdíl byl minimálně .. hele nevím jestli cháepš ty slova, ale minimální rozdíl je třeba 2-3-5 bodů ne 0, nula je prostě nulový rozdíl, nevím co na tom nechápeš ty. Arguemtnace, že kdyby Ham nezávodi lv boxech tak titul byl větší, no tak to můžu arguemntovat tím, že kdyby se McLaren nezaměřil na podporu Hama a Ham neměl data o Alonsovi, tak ten rozdíl mohl být daleko markantěnjší ve prospěch Alonsa, ale arguemtnazce založená na kdyby je jaksi zbytečná. Jediný co dokážeš vyzvednout je Silverstone 2010, kde šlo o závodění mezi týmovýmy koelgy a potkali se oba kolo na kolo, vííš to se v F1 stává, ale ne, že někdo úmyslně najede do týmového kolegy, je to jak psal Odin, znovu se snažíš bagatelizovat to co udělal Vettel a snažíš se vrhnout špatný stín na někoho jinýho, jak psal Odin, jen se snažíš hádat, rýpat a urážet, ale znalosti a arguemtnace jsou nulové

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
Miku, že ty se tak rád sám stíráš, ty tvoje lži už tu nebere nikdo vážně 03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nulová argumentace? Základ znalostí o F1 je to, vědět v kterém roce kdo s kým bojoval o titul. Až to budeš znát, můžeš se vysmívat lidem, co zamění okruhy u kterékoliv nehody, nebo si nepamatují kdo v kterém kole zajel do boxů u každého závodu. I přesto, že se na rozdíl od tebe opraví sami a na rozdíl od tebe uznají svůj omyl.
Slovo nálož sis někde našel, nebo ti uvízlo v paměti a nedokážeš se ho zbavit? Psal jsem porazil. Hamilton byl druhý Alonso třetí. Co na tom nechápeš??? Rozdíl byl minimální. Kdyby Hamilton nezávodil v boxové uličce v Číně, byl by rozdíl podobný jako loni u Ferrari. A to byl Hamík nováček jedoucí F1 v Číně poprvé.
Pokud jde o najíždění do kolegy, bohužel pro tebe opět můžu kontrovat. I on naboural svého kolegu, konkrétně v Silverstone 2010. 12
Ještě potřebuješ něčím utřít? 03

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
A je to tady, prostě nulová arguemntace, zase snaha jen o hádání se a rýpání, jojo, strašně Ham Alonsovi naložil, konkrétně 0 bodů v rozdílu, to je nálož asi jako Leclerc vs Vettel loni, ajo počkat, není a to ani ALonso nemusel najíždět do týmového kolegy jako smyslu zbavený 03

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ukazuj znalosti, až budeš vědět ve kterém roce porazil Hamilton Alonsa ve stejném týmu. To je základ. Do té doby houpej nohama a nepleť se dospělým do diskuse. 03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Mně stírají? 12 12 12

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
Ty si detailně nevybavuješ 2016? že tak básníš o 2010 a 2012, a přitom jsi schopný napsat, že Ham přišel o první titul v Austinu, to prostě ukazuje, že máš nulové znalosti a snažíš se jen kroutit jak had, urážet a hádat, nic víc

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama