DISKUZE K ČLÁNKU Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Daniel Ricciardo měl závod v Monaku roku 2016 rozjetý výborně, jenže chyba mechaniků jej o takřka jistý triumf připravila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 92, poslední 07.06.2020 16:56 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    "...Víte jak... Když v Monaku vedete při nájezdu do první zatáčky, tak si závod můžete prohrát už jen sami," uzavírá Ricciardo..."

    Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/99042-monako-2016-zuril-jsem-vzpomina-ricciardo
    A nebo vám to prohraje tým, ať už okatě, nebo skrytě na základě TR.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.170.XXX
      Narazis snad na 2017? Podle místního odborníka Vettel nepotřeboval nikdy TR 03

      + 6 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jestli narážíš na rok 2017, pak souhlasím s Riccim. Kimi si to prohrál sám. Stačilo jezdit na nových gumách rychleji, něž Vettel na starých. Neměl by to být problém.
      Jestli na rok 2016, těžko RB přenechal s radostí vítězství Meredesu. 03

      + 1 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Hmmm, takového neznám. Zase jen trapná lež, nebo budeš jmenovat? Umíš něco jiného, než lhát? Třeba nějaký argument k F1 v diskusi o F1 by nebyl?

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        To víš, že jo Miku. Zatím co na Monze, se podle tebe, piloti zaseknou za autem před nimi, tak v Monaku piloti běžně objedou pomalejšího a pokud to nedokáží, tak je to jejich chyba.
        Kam chodíš poslední dobou na takové nesmysly??? 02
        A co se týče 2016, tak by se asi takový arogant, jakým Marko je, jen těžko omlouval Riccimu, kdyby bylo vše z hlediska týmu vpořádku...

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Promiň, kde přesně jsem tvrdil, že v Monaku se dobře předjíždí? Podsouvat mi takovou hloupost je trochu pod tvou úroveň, ne? To bys měl nechat jiným odborníkům.
          Naopak, bylo vidět na Vettelovi, že předjet Kimiho nedokáže. Při tom, co jeli 3 kola na různých směsích, měli možnost jet oba naplno. Ani jeden za nikým zaseklý nebyl. Vyhrál ten rychlejší a na horších gumách. Po výměně Vettela už Kimi nikoho předjíždět nemusel. Nedokázal se k Vettelovi ani přiblížit.
          2016: Však se omluvil. Nikdo netvrdí ani netvrdil, že to tým nepodělal. Ale asi těžko to někdo udělal schválně tehdejší jedničce týmu. Sám říkáš, že takové věci se stávají dvojkám. Zvlášť když tím přišli o vítězství, kterých v té době měli dost málo. Když udělali podobnou chybu u Mercedesu, nijak zvlášť ti to nevadilo. 03

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.170.XXX
          Mike lže běžně, třeba tvrdí, že 2010 a 2012 mělo Ferrari stejně dobré auto jako RB 18

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.170.XXX
          Komentář úplně mimo, jen snaha útočit, jak jinak

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            37.188.172.XXX
            12

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Jorge

            Jorge

            46.135.23.XXX
            To fakt někdo nevidí, že RB byl tehdy minimálně o vteřinu rychlejší?

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.170.XXX
              A můžeš mi říct, kde tu píši mimo diskuzi s cílem jen útočit? já tu napsal, jestli Odin naráží na rok 2017, kdy zase Vettela Ferrari nesmyslně protěžovalo a?

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.170.XXX
              Podle Mika dělal rozdíl Vettel oproti Alonsovi, ale techniku podle něho měli stejnou 18

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Já útočím? Tys to po sobě nečetl? Jen tak to z tebe vypadlo?
            Za mne osobně Vettel využíval TR jak v RB, tak ve Ferrari. Jak s Kimim, tak s Leclercem. Stejně jako ji využívali snad všichni špičkoví jezdci. Možná ty znáš vyjímku, já fakt ne.
            Prostě nemáš na žádný argument k věci, máš potřebu jen hejtovat a urážet a abys na to vůbec měl, musíš si mé názory vymyslet sám.

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            A neměl? Důkaz té lži? 12
            Nic, to je formální otázka. Zase nebude. Hodíš maximálně rychlé časy v kvaldě zajeté Vettelem, na kterých budeš ukazovat jak byl vlastně pomalý. A jako správný odborník nepostřehneš rozdíl mezi kvaldou a závodem. 13

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              "Podle místního odborníka Vettel nepotřeboval nikdy TR"
              To se ti tam dostalo omylem? Klávesnice asi sama píše, ne? 12 Nebo jak se to vztahuje k tématu? Když vynechám, že jde o prostou lež, kterou sis sám vymyslel.
              Pověz nám, co je ještě smutný? 03

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Ferrari chtělo Vettela před Kimim a pomáhali tomu, to musí být jasný zcela každému. Každý bod se mohl hodit a Ferrari na něj vsázelo, byť těch bodů Vettel stejně zahodil mnohem více než by bylo zdrávo a končil tak nakonec i se slušným materiálem s velikou bodovou ztrátou.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Sekunda to byla jen někdy, v průměru něco přes půl sekundy 11 Nejlépe a nejčastěji to bylo vidět v kvaldách a v prvních kolech závodu, či po restartu nebo tak, prostě když bylo potřeba. Ale ano, někdo jejich výkonnostní nadvládu vidět nechce a Adrian se na tom nijak zvlášť nepodílel 04

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                A abych doplnil, když se ve stejném týmu na stejné strategii dostane parťák před tebe na první místo v Monaku přes boxy, tak těžko můžeš říci že to tak tým nechtěl 12

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.170.XXX
                A kde je ta snaha o urážku? Já mluvil o Monaku 2017 a osobě, která tu převrací realitu, dal?

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.170.XXX
              Díky, alespoň nemusím dávat citaci na tenhle bizar, je to jako děkovat Rusku za poslední režim v Československu

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Dál nic. Vlastně mi to úplně stačí. Když si musíš vymýšlet mé názory, aby sis tu ze mne mohl vůbec utahovat, nic víc asi nejde dosáhnout. 03

                + 1 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                To souhlas. Tým mohl jistě přezout druhého tak, aby se pořadí nezměnilo a nemohli si to rozdat na trati. Říká se tomu týmová režie. 13

                + 1 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Na tohle opravdu citaci nepotřebuješ. To ti zopakuju klidně pokaždé. Děkovat nemusíš. Já bych i poděkoval za nějaký důkaz, že se mýlím. Ale bohužel....
                Děkovat Rusku za demokracii? Hmmm, to raději nechám bez komentáře.

                + 1 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                D8m jen odkaz na definici lži, jen abys vůbec věděl, co zase plácáš:
                Lhaní je tvrzení něčeho, o čemž mluvčí nebo pisatel ví, že je nepravdivé, nebo o čem nemá rozumný důvod se domnívat, že je pravdivé, přičemž to vydává za pravdu buď sobě nebo jiným. Může jít i o způsob obranného mechanismu, může se jednat i o momentální, pro jedince nepříjemnou situaci, který ji nedokáže aktuálně řešit jiným způsobem. Charakteristický je úmysl a vědomí nepravdivosti

                Čekám tedy na ten důkaz, že RB nebyl srovnatelný s Ferrari. Abych byl lhář, musel bych vědět, že to pravda není. Tak mi už pomozte,abych to pochopil. 12

                + 1 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Tvoje demagogický lži a nesmysly mě nezajímají, na to jsi se tu již dostatečně odkecal.

                  + 5 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Myslíš, jako zcela nedemagogicky předhazovat jistou anketu v roce 2010 a 2012 a tu samou ignorovat v ostatních letech?
                    Nebo při hodnocení celé sezony, brát kola na "čistém vzduchu" ve vybraném 1 závodě sezony a v jiném nevyhovujícím závodě je ignorovat?
                    Tvůj výklad demagogie a lží už celkem znám. 03

                    + 1 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    31.30.170.XXX
                    U něho už je to čistá křeč zakrytá tím, jak je vlastně v pohodě. Cokoliv co přinesl tak bylo mimo nebo to zakrývalo celkově kontext, nevím proč má tendenci běhat v kruhu jak křeček a ještě si myslet, že najednou se realita změní 11

                    + 5 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Přečti si znovu a pozorně naši diskuzi po Monaku 2017. Kimi tvrdil, že ho tým zbytečně brzy povolal k Pitstopu a pak poslal do provozu. Já ti to citoval, jako indicii pro týmovou režii ve prospěch Vettela a ty jsi tvrdil, že do žádného provozu ho neposlali a Buttona pouze objel, když ten ho pouštěl. Jenže Miku, i když v Monaku pomalejší pilot pouští rychlejšího, tak ho zpomalí. Nelze tam totiž předjíždět kdekoliv a oba musí počkat na chvíli, kdy to bude možné. Do té doby jede ten "rychlejší" stejně pomalu a nejspíše ještě pomaleji, než ten pomalý před ním. Navíc nemůžou jet těsně v závěsu, protože by si oddělal pneumatiky hned po jejich výměně. To jsou věci, které ti absolutně nedochází a jenom si vyzobáváš to, co se ti hodí. O objektivitě se v tvém případě nedá mluvit vůbec. A ta tvoje "jízda naplno" je další nesmysl. Každý závod "kočíruje" tým oběma svým pilotům. To už jednou pro vždy pochop. V každém závodě musí oba piloti v některých částech šetřit (minimálně palivo) a není problém jednoho z pilotů "uvést" do režimu "šetření" a druhého naopak přimět k maximálnímu výkonu.. A když k tomu ještě přidáme pitstop pro toho v klidovém režimu, tak ten druhý vypadá, jako by létal. Podle mne podobnou strategii použili u RedBullů v Malajsii 2013. Jen s tím rozdílem, že Vettelovi umožnili Webbera podseknout.
            Po pitstopu Vettela už Kimimu bylo jasné, kde je jeho místo a kam ho tým chtěl dostat. Další pitstop už nebyl v plánu a tak bylo po manévrech. Nebo snad myslíš, že kdyby jezdil Vettelovi na křídle, že by měl šanci ho předjet, či že by zazněla hláška Multi21??? 18
            2016; Opět si přečti, co jsem napsal výše. Chci věřit, že to bylo neúmyslné, ale nechápu, proč neměli připravené pneu, když šlo o plánovanou zastávku a Ricci byl k pitstopu povolán týmem. Jestli to umíte spolu s dr.Markem vysvětlit, tak sem s tím. Jsem jedno velké ucho a možná nebudu sám, koho by to zajímalo.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Ale Miku, vždyť ty takovéto věci děláš taky. Proč ti najednou vadí, když tak argumentují druzí? Jen si vzpomeň, kolikrát jsem ti psal o tvých kotrmelcích a že se kroutíš kako korouhvička. Bylo to vždycky, když jsi utíkal od tématu, když jsi porážka v závodech "přebíjel" kvalifikačními vítězstvími apodobně.
              Abych pravdu řekl, "užívám si tvých diskuzí s HellHogrem a Situsem". Objevuji nové poznatky ve tvých názorech, o kterých jsem dosud neměl ani tušení (a o kterých jsi neměl nejspíše tušení ani ty 18 18 18).

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.170.XXX
                Miku, víš jaký byl poslední režim v Československu? s demokracií to nemělo vůbec nic společného

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Asi sis naběhl. Mike tě chytí na detailech. Československo existovalo ještě nějakou dobu po listopadu 1989. Pak byly "pomlčkové" dohady a úpravy názvu státu až k definitivnímu rozdělení...
                  Ale většina nejspíše chápe, jak jsi to myslel. 03

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Já jsem v pohodě. Celou dobu nemáte jediný argument, který by odporoval tomu co píšu. Máte pouze dojmy, jaký kdo měl auto.
                    A souhlas je to jak v kruhu:
                    Vy: RB byl rychlejší než Ferrari.
                    Já: Důkaz?
                    Vy: nic

                    Pořád dokolečka. 12

                    + 1 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    01 Není co dodat.

                    + 1 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Chápu, ale už jsme to probírali a hledat zase ta čísla se mi nechce. Kimi předjel oba jezdce o kolo zpět během prvního kola, resp. jen dbvou stintů. Napsal sjem ti, kolik ztratil v těch dvou stintech a ta ztráta byla menší, než náskok se kterým vyjel Seb z boxů. Takže zdržení bylo minimální. Nic neospravedlňuje Kimiho pomalost ve zbytku stintů na lepších gumách, ve kterých měl opravdu čistý vzduch. Proč zajel v to kolo bylo zřejmé, když měnili piloti za ním. To se dělá naprosto běžně a nikdy tě to neudivovalo. Měl všechny trumfy v ruce, stačilo jen jet.
              S nějakým šetřením gum či paliva na mne nechoď. Zrovna v Monaku je opotřebení gum minimální a i paliva je dost. I kdyby nebylo, mohl obojí šetřit po celý zbytek závodu, protože dobře víme, že se tam dá vyhrát i bez ERS (Ricci 2018). Klidně zbyek závodu mohl jet na půl plynu a žádné Multi nebylo třeba.
              Malajsii 2013 už snad netřeba věřit. Fakt ti nesežeru, že Webber za to celé kolo a půl nebyl schopný otočit knoflíkem na volantu, nebo si nevšiml, že na něj Vettel útočí. Nakonec i on sám obvinil s nedodržení Seba a nikoliv tým. 03
              2016: Já zase nechápu, že dali v Brazílii 2012 (rozhodujícím závodě sezony) Sebovi špatnou sadu gum a když mu dávali správnou, také neměli připravené gumy a byl tam dobrých 10s navíc. Ještě, že měl soupeře, který nedokázal využít tak brutální chyby týmu, která ho poslala na konec pole. Pro mne je to oboje stejné. Tohle se stává v každém týmu a oboje se stalo týmové jedničce. Proč si nedokážeš vysvětlit jedno a druhé ano, to zase nechápu já. 03

              + 1 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Odine, dost kecáš. Rozdílností VOZŮ mezi kvalifikací a závodem jsem argumentoval vždy. Třeba zrovna u RB za Vettela byl dost výrazná a to díky foukání. Stejně, jako byla výrazná loni u Ferrari. Najdi si to.
                To, že jsem ti předhazoval i kvalifikační debakly KImiho to nijak nepopírá. On ty debakly dostával i v závodech, jenže tam jsi argumentoval závodními strategiemi (v tvém podání týmovými režiemi). Tak nezbylo, než ti pomalost Kimiho doplnit i kvaldami, kde tu režii nemáš jak okecat. 13
                Jinak věř, že si to užívám taky. Na jakýkoliv argument mi stačí vytáhnout oficiální statistiky a nemůžou nic, než je dokolečka omílat své dojmy o tom, kdo měl jaké auto.

                + 1 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Měl jsem spíše na mysli debaty o Schumim a Rosbergovi, když Míša dostával naloženo. A v 2016 zase na tom Kimi nebyl tak zle v Q. Dokonce bych řekl, že si byli velice blízko a vyrovnaní. Přesto jsi týmovou režii ve prospěch Vettela ospravedlňoval lepšími výsledky Vettela v Q. Kimi tehdá bohužel neudělal to, co udělal Leclerk loni. Možná se chtěl zachovat týmově a vymstilo se mu to.
                  A co se týče tvých argumentů ze statistik. Je to jenom jedna z indicií. Ony ty závody nejsou jen samá čísla. Každý závod je "příběh", který ty (svým pohledem do statistik) ignoruješ. A tak ti mnohdy vychází na základě statistik mylný dojem. Dám příklad. Loni byl dle statistik nejslabším pilotem v poli F1 Russell. I ten zoufalec Kubica získal alespoň bod. A vidíš, já (a možná i dost lidí z odborné veřejnosti a fanoušků) Russella za tragéda nepovažuji ani náhodou. A díky "příběhům" ze závodů vím, že Russell Kubicu zajížděl, kdy se mu zalíbilo. Bohužel jedinkrát, když měl šanci na bod(y), (díky okolnostem) svůj souboj prohrál. Za osm let může Russell vyhrávat jeden závod za druhým a Mike ho může mít v nelibosti. Dovedu si představit tvůj argument, že Russell prohrál i s Kubicou, když ti půjde o to ho nějak "pošpinit". Odmítáš totiž vnímat okolnosti a příběhy během závodění.
                  A další příklad. RedBull s Renckem získal v době turba pár vítězství, přesto jsi byl zastáncem jejich soustavného kritizování a házení špíny na výrobce motorů. Alonso s McLarenem (ve stejné době) kvůli motoru nedojížděl většinu závodů, o bodech si mohli nechat zdát a občas Alonso nedojel s tím křápem ani na start. Přesto tyto skutečnosti nejsou (dle tebe) dostatečným důvodem pro kritiku výrobce motorů. A vysvětloval jsi to tím, že McLaren za motory nemusel platit, zatím co, RBR platili nejvíce. (Tady pro změnu statistiky odmítáš brát v potaz) Zkrátka si to ohýbáš jak zrovna potřebuješ. Což nepovažuji za férovou diskuzi. Věř, že kdyby McLarenu dala Honda motor, který by jim umožnil vítězit, rádi by si za něj zaplatili a ještě by Hondu chválili a to včetně Alonsa.
                  Jooo, mnohdy jsou dojmy nad statistiky. 03
                  A ještě jeden můj postřeh ze zdejších diskuzí. Nějak mi připadá, že fanoušci jednotlivých pilotů se až příliš podobají svým idolům. Tak to nepřeháněj. 03

                  + 7 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                OK. Tak že Kimi dle tebe mohl odjet celý závod v čele a v předposledním kole si zajet k povinné výměně gum. Vysvětli mi tedy, proč ho tým povolal tak brzy? Sám Raikkonen se tomu divil v pozávodních komentářích. 13

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Sorry, tomu nerozumím. To jsem psal kde? Psal jem, že Kimi mohl zajet ty 3 kola rychleji. Předjet ty 2 o kolo zpět ho zdrželo menší chvíli, než jaká ho dělila od Vettela po Vettelově výjezdu. Měl nové, rychlejší gumy. Na nějaké šetření motoru či gum nemusel ty 3 kola brát ohled, protože měl dalších zhruba 50 kol, kdy je mohl šetřit a nikdo by ho nepředjel. Jak předvedl Ricci, můžeš jet klidně o 5s na kolo pomaleji a stejně tě nikdo nedá. Takže mohl jet zbytek závodu vyhlídkovým tempem. 03

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    -Ono je to v podstatě to, co jsem psal. Vettel Kimiho porážel v závodech. Ty jsi za tím viděl TR a to skoro v každém závodě. Takže to, že Vettel Kimiho porážel a získával víc bodů jsi sváděl právě na TR. Tak jsem ti dal výsledky z kvalifikací, kde žádná strategie a výměny gum nekazí rychlost. V první řadě jsem ti ale argumentoval závody.
                    -statistiky. Chápu. Je tu jeden detail, který jsi vynechal. Ty statistiky nejsou jen o bodech. Tedy pokud se nedokazuje porážka Vettela od Leclerca, pak už jde pouze o body. Jsou i další statistiky. Třeba kvalifikace, průměrné kola, pořadí v závodech... Srovnání pilotů v nich se zveřejňuje po každém závodě, nebo minimálně po sezoně. A podle všech ostatních statistik Russell Kubicu zajel. Jestli narážíš teď na neustálé diskuse o Alonsovi, pak mi ukaž ty, kde je lepší. Jasně, můžeš oprávněně namítat, že se těžko dají srovnat vozy, v kterých jezdili. Souhlas. Nikdo nebude zpochybňovat, že Ferrari Vettela bylo lepší, než Mclaren Alonsa. A pokud jde o roky 2010 a 2012, je pochybnost na místě. Já osobně nevím, které auto z nich bylo lepší. Každé mělo výhodu v něčem jiném a podle mne nikdo na světě nemůže objektivně říct, které bylo lepší. Na některém okruhu dostával Alonso 0,5s na kolo (Austin), na jiném 1s dostával Vettel (Barcelona). Takže když mi tu pánové s jistotou tvrdí, jak byl RB o 0,5s rychlejší, můžu se tomu pouze vysmívat. Prostě si vzali jeden závod jako referenční a aplikovali to na celou sezonu. Dost hloupé, ne? Kdybych já vzal jako referenční Barcelonu, tak mne tu rozcupuješ. Oprávněně. Jako berličku si tu vytáhli tu anketu o pilota roku, což je opět subjektivní hodnocení někoho, kdo má s těmi piloty nějaké vazby a sympatie. A bohužel pro ně ani v té anktetě se šéfové týmu o Vettelovi vyjadřují lépe, než o Alonsovi. Tak buď tu anktetu beru celou, nebo ji neberu vůbec. Vybrat si z toho 2 roky, které se mi hodí je stejné, jako si vybrat jeden referenční závod, který mi vyhovuje. Přesná definice tohoto se jmenuje demagogie. Kterou mi vyčítají.
                    -RxH: Opakuji to pořád. Oba motoráři odvedli mizernou práci a jejich kritika (obou) je oprávněná. Honda odvedla tehdy práci horší, o tom žádná. Ale je celkem rozdíl kritizovat šmejd, za který jsem zaplatil jako za špičkový produkt a kritizovat šmejd,který mi někdo věnoval. Ale na kritiku měli právo obě stáje a obě tak také dělaly. To mi přijde fér. Že mám radost z toho, jak se Honda zvedla s tím nemá nic společného. On se zvedl i Renault.
                    -A ano, fanoušci se asi podobají svým idolům. Jen mi musíš připomenout, kdo je teď ten můj idol. Momentálně fandím RB. Zastávám se tu Vettela, protože se na něj neustále útočí. A všimni si, že se navážím do Alonsa téměř výhradně jako srovnání na hejty proti Vettelovi. A jestli jsem fanoušek Vettela, pak ho jako fanboy posílám už 2 roky do důchodu a většinu jeho úletů v poslední době jsem také krtizoval. Alonsa jsem tu mnohokrát ocenil jako jednoho z nejlepších pilotů. Viděl jsi vůbec někdy od kluků kritiku Alonsa? Jakoukoliv. Viděl jsi někdy od nich, že by třeba Vettel udělal cokoliv dobře? Že by někdo z nich o něm řekl cokoliv pozitivního? Spousta osobností v poslední době ano (Todt, Wolff, Button, Horner...). Svědčí to tedy něco o nich, nebo o Alonsovi? 03
                    -Nakonec chci opět ocenit tvůj způsob diskuse. To není jiná liga. To je první liga po tom, co jsem si nechal okopávat kotníky v okresním přeboru. 01

                    + 1 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Právě, ale je čas ho nechat jeho bublině. Doložený průměrný půlsekundový rozdíl v kvalifikaci přece o rychlosti vozu nevypovídá, ukázky nejednoho celého stintu kdy Vettel dokáže dávat jezdcům Ferrari i sekundu dokud si nevyjede dostatečný náskok přičemž Ferrari není zaseknuté v provozu není přece dostatečně reprezentativní, analýzy odborníků i místní rozbor rychlosti jsou jen domněnky ostatních které ho nezajímají a nic nedokazují, a slova samotného Vettela když tu tvrdil že Alonso zpočátku ztrácel sekundu a půl přece nemyslel vážně, stejně tak Button když prohlásil že Alonso má body ale ne rychlost. Mike prohlásil že vůz Ferrari byl na startu sezony nejsilnější a přes to nejede vlak 11 Co na tom že on neprokázal vůbec nic a jen vytasil Barcelonu kdy Vettel neměl žádný stint bez zaseknutí v provozu s křídlem které si poškodil a museli mu ho měnit, a navíc s penalizací. To prostě nevymyslíš. Nedávno jak byla Valencie jsem se musel smát jak Vettel neměl žádnou výhodu v rychlosti vozu, když na to přišlo tak jen sekundu na kolo 11 Doložit se dá mnohé, ale ne všem 04

                      + 5 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        -půlsekundový nískok v kvaldě je to samé, jako v závodě? 11
                        -půlsekundový náskok je zásluha Vettela nebo RB? Jistě že vozu, pilot na to vliv nemá.
                        -ukázal jsi stint v Ausitnu, který nebyl čistý a vadí ti nečistý v Barceloně? Kola na čistém vzduch v Austinu ukazovala 0,5s pro Vettela, čistá kola v Barceloně 1s pro Alonsa. CHápu, líbí se jen ty jedny.
                        -křídlo v Barceloně jsem odečetl, ztrácel sekundu s křídlem v pořádku. 13
                        -domněnky těch, co Alonsa chválí jsou podobné těm, co chválí Vetela.
                        -Button dal Vettela na stejnou úroveň s Alonsem.
                        -Mike mluvil o půlce sezony 2012, kdy Ferrari s Alonsem vedlo MS. To chceš popřít jak?
                        -Nevzpomínám si, že bych u Valencie řešil nějaké sekundy.

                        Ano, doložit se dá vše. Stačí jen nechtít vidět jen půlku dat.
                        13 12 14

                        + 1 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Už jsem ti psal že tvoje demagogický lži a nesmysly mě již nezajímají, tvá bublina je proti argumentům zcela imunní. Vše ti bylo doloženo a ty přesto plácáš prázdná slova stále dokola a chceš se motat v cyklu. Trololo.

                          + 4 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Vím, tebe zajímají jen tvé demagogické lži a výmysly. Doložil jsi pouze, že byl Vettel na RB v jednom závodě rychlejší než Alonso na Ferrari a že v kvalifikacích byl Vettel na RB rychlejší než Alonso na Ferrari. Co z toho dělalo auto a co pilot neřešíš, že v jiných závodech to bylo obráceně neřešíš, že stint v Austinu nebyl čistý, když se Alonso dostal o několik míst dopředu neřešíš, že Rb měl tehdy technickou vychytávku, zvyšující jejich rychlost právě v kvalifikacích a prvních kolech neřešíš, operuješ proto jen s nimi, že si nerozuměl RB tolik s gumama, takže měl nevýhodu po většinu závodu neřešíš, že měl RB horší spolehlivost neřešíš, že Alonsa neobíral o body kolega neřešíš, že v první půlce sezony vyhrával každý závod jiný pilot (jediný Alonso 2), tedy se nedá vybrat reprezentativní na celou sezonu neřešíš, že odborníci se kloní na obě strany každý na jinou neřešíš. Nic z toho neumíš zpochybnit, což taky neřešíš tak to raději označíš za výmysl a lež. Prostě bereš jen to, co se ti hodí a vytváříš si svou vlastní verzi. A budeš mlít něco o demagogii. Zameť si řed vlastním prahem, než začneš urážet. 13

                            + 1 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Asi si sezónu 2016 nepamatuješ, jinak bys nepsal nesmysly. Právě, že to tehdá bylo mezi Vettelem a Raikkonenem jako na houpačce. Chvíli byl Seb celkově lepší a další závod ho zase předstihl Kimi. Oba občas nedojeli a oba byli vyrovnaní i ve vzájemném kvalifikačním boji. A Kimiho nakonec poslalo za Vettela Ferrari jejich manipulací ve strategiích. Vím, že minimálně dvakrát startoval Kimi v závěru sezóny před Sebem a dostával naordinovanou zasávku navíc, či ho nechali jezdit na pneumatikách dávno po smrti, jen aby se Vettel dostal před něho. Přitom už nešlo ani o titul v PK ani o PJ. Tam viděl férový souboj pouze fanboy Vettela Mike.
                      Fanboy Vettela jsi. A to neoddiskutovatelně. Píšeš, že většinu jeho úletů jsi kritizoval. No, běžnému diskutérouvi zde to jaksi většinou uniklo. A víš proč? Protože pokud jsi už uznal (a já vím, že jsi uznal) nějaké Vettelovy chyby, pak jsi se tu s každým do krve pohádal o podobné věci, kterou udělal někdo jiný, čímž jsi ospravedlňoval Sebovo jednání. Z nedávné minulosti si vzpomeň na Brazílii a havárku Vettel x Leclerc. Vettel byl jasně tím, kdo najížděl do Leclerca, čili viník. Ale ty jsi z toho vydedukoval, že vinu nese i ChL, protože mohl uhnout. Pokd by se v takovémto duchu posuzovala také kolize v Belgii 2012, tak je viníkem Hamilton, který neuhnul Grosjeanovi a tudíž byl Grosjean neoprávněně potrestán, nebo měl dostat stejný trest i Hamilton. 18 02
                      Ještě jsem tu od tebe nečetl jednoznačné odsouzení Vettela za nějaký jeho blikanec. Vždycky to okecáváš nesmyslnými pseudoargumenty a pak se cítíš ukřivděně, když ti to někdo dává sežrat. (Jen namátkou: Baku, nadávky Charliemu).Na to, že Sebovi vpodstatě nefandíš, tu předvádíš dost nestandardní exhibice na jeho obhajobu. 03 18
                      Alonsisti vs. Vettelista; jo chlapci, jste všichni stejní. Všichni máte svého Boha na kterého nedáte dopustit. Oba vaši Bohové šli vyválčit titul pro Ferrari, oba měli nadstandardní podmínky a neomezenou podporu týmu. A oba dokázali kulový. Tak se hádejte který váš idol získal větší kulový. S dominantním autem je lehké získávat tituly. Ale Ferrari nemělo dominantní auto už 16 let. Přesto se našel jeden pilot, který dokázal titul získat i s nedominantním Ferrari. Protože byl připravený využít chyb dominantního týmu.14

                      + 3 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Ach jo. Pro pitstop si musí pilot (tým) vytvořit podmínky. To znamená, musí si vytvořit náskok na soupeře za ním a také na soupeře okolo kterých se ocitne po výjezdu na trať. To je právě TO, o čem Kimi mluvil v po závodních rozhovorech. Tým mu hlídá obě okna, aby byl jeho pitstop vpořádku. Kimi do té doby jezdil v klidovém režimu, proto na Vettela nenajížděl žádný čas. A podle mne měli domluvenou zastávku mnohem později. Ano RBR jim do toho hodil vidle. Ale hned následující kolo po pitstopu bylo vidět, že se u RBR spletli a pohoršili si. Tak proč šel KImi do boxů taky??? Mně vadí, že jste tehdá ty s Easym argumentovali kvalifikačními výsledky, které měl Kimi horší, než Seb a že jste tvrdili, že když bude startovat před Sebem, TR bude pro něj. Jak to dopadlo, viděli všichni. A opět opakuji. Ferrari klidně mohlo udělat výměny oběma tak, aby zůstalo pořadí stejné, ale rozhodli se pro výměnu. Chápu je, ale nechápu vás, kteří fandíte Vettelovi, potažmo Ferrari, že nepřipouštíte jakoukoliv manipulaci v podobě TR. Dokonce demagogicky tvrdíš, (ve vlákně se Situsem) že kdyby Vettela přezuli tak, aby pořadí zůstalo zachované, jednalo by se o týmovou režii. 02

                    + 4 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Kdo prosím Kimimu bránil najet si náskok? Vždyť sám musel vědět, že když ostatním neodjede, bude muset reagovat na pitstopy ostatních. Jediný způsob, jak si nechat čas na zvážení, jestli je pitstop nutný je mít časovou rezervu. Tak měl jet!!! Nikoho před sebou neměl, na gumy hledět nemusel, protože nemohl být na trati předjet.
                      Na pitstop reagovat museli. Než viděli ve Ferrari první stint Ricciho po výměně, byl Kimi už v boxech. Tak co jim vyčítáš? Že nenechali Kimiho na trati doufajíc v to, že RB na nových gumách nebude o moc rychlejší než na starých? V ten rok nebl rozdíl opravdu velký, ale byly roky, kdy po přezutí zrychili třeba o 2-3s na kolo. S tím Kimiho pidináskokem by byla jistota, že je RB podsekne. Reagovat na jejich zastávku bylo naprosto logické.
                      A ano. Vettela mohli přezout hned po Kimim. Tak aby neměl čas Kimiho předjet. Zabránit jednomu pilotovi předjet druhého ve stejné stáji, se říká týmová režie. Ty jsi prý proti tomu.Ty říkáš zcela demagogicky týmová režie tomu, že spolu regulérně závodili. A Kimimu fakt nikdo nebránil, jet na nových gumách rychleji, než Vettel na starých. 03

                      + 0 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Tak viděli jsme to loni v Singapuru jak zastávka ve Ferrari rozhodla o pořadí a jak pak Binotto zpětně přiznal že touto týmovou režií prostě Vettela nechali vyhrát na úkor Leclerca. Viděli jsme jak následně v Rusku Vettela zpacifikovali zastávkou v boxech když nechtěl dodržet domluvenou dohodu. Prostě buď se snaží tým aby boxy o pořadí svých jezdců nerozhodovaly nebo naopak ať jim poslouží pro jejich potřeby. Vlastně ty by jsi ten jeho nesmysl mohl využít a prezentovat tak to památné prohození v posledním závodě roku 2007 mezi Kimim a Massou jako absence týmové režie, no chce to soudnost která Mikovi schází. Mike jen opět ukázal jak demagogicky ohne lež aby mu to zapadlo, pro něj ale škoda že od dotyčných občas vyjde pravda najevo.

                      + 4 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Upřímně. Detailně si ten rok 2016 už nevybavuju. Co bylo který závod a podobně. Kouknu do tabulky a jestli se něco na konci sezony odehrálo, co Kimimu sebralo dost bodů, byly to 2 dnf. V USA mu špatně upevnili kolo (jestli si dobře vzpomínám tak úmyslně), v Brazílii to rozbil zcela dobrovolně sám. Nebudu se tu zase hádat o strategie v jednotlivých závodech. O tom jsem už napsali dost. I kdyby ve všech těch závodech na konci sezony dojel Kimi před Vettelem, stejně by celkově skončil za ním. Tak to bylo od Ferrari trochu zbytečné, ne? Nějakou záhadou nechali dojet Kimiho před Vettelem v Singapuru. Asi mu zapomněli dát pitstop navíc ne? Smiř se s tím. Vettel prostě jezdil líp a nepotřebuju k tomu ani kvaldy.
                        No krásně jsi ukázal, proč mne vnímáš jako Vettelova fanboye. Brazílie je typická ukázka. Když to srovnáváš se Spa 2012 je to názorná ukázka demagogie. Tam Grosjean smetl všechno před sebou. V Brazílii nebyl Vettel ten vzadu, ale naopak ten vepředu. Nulová podobnost. Nic odlišnějšího sis vybrat nemohl. Vettel si jel svou stopu, byť zbytečně agresivně. Nesundal nikoho před sebou. Komisaři prohlásili, že je vina na obou (opět nesedí srovnání se Spa), Binotto prohlásil že mají vinu oba, Leclerc přiznal sám svůj podíl viny, ale já jsem zaslepený fanboy, když říkám to samé. Prostě pokud neuvidím 100% viny za každý incident na Vettelovi, budu zaslepený fanboy. A o tom to je. 03 Jestli bych tento incident měl k něčemu přirovnat, pak ke Spa o pár let později, mezi RosxHam. Tam přejel úplně stejně Hamilton špičku Rosbergova křídla, úplně stejně, jako Vettel Leclercova. A kupodivu jsi byl jeden z těch, kteří obvinili Rosberga a obhajovali to, že Lewis měl právo jet vlastní stopu a nenechat místo. No jo, ale Rosbergovi jsi nefandil že? Stejně je to s ostatními incidenty. Můžu přiznat vinu na straně Vettela, ale pokud ukážu na podobný případ, budu zaslepený fanboy. Protože to se nedělá, poukazovat na to, že tohle nedělá jen Vettel. A nedej bože si myslet, že za nadávky do radia by neměl dostat pilot diskvalifikaci. To už jsem se pomátl. Stěžovat si můžou jiní, Vettel ne.
                        Jo, s tím koncem jsi to trefil. Kimi je poslední, kdo s Ferrari získal titul a neměl ani dominantní auto. Jen mu to trochu zkazilo to, že jak Alonso tak Vettel ho ve stejném týmu totálně zajeli. Možná za jiných podmínek by to nebylo tak zřejmé, ale 4 roky s Vettel ukázaly, že to nebyla jednosezonní náhoda. 03

                        + 1 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Ano, děkuji. Nechat oba piloty jet na volném vzduchu, přičemž Kimi měl lepší gumy, je týmová režie, protože mohli Vettela zaříznout.
                        Děkuji za ukázku "nedemagogického" vzoru argumentace.
                        11

                        + 0 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          31.30.170.XXX
                          Ach tá demagogie, všichni tě v téhle diskuzi stírají a ty se rád necháváš stírat dál 04

                          + 3 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          31.30.170.XXX
                          Ty si detailně nevybavuješ 2016? že tak básníš o 2010 a 2012, a přitom jsi schopný napsat, že Ham přišel o první titul v Austinu, to prostě ukazuje, že máš nulové znalosti a snažíš se jen kroutit jak had, urážet a hádat, nic víc

                          + 4 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Mně stírají? 12 12 12

                            + 1 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Ukazuj znalosti, až budeš vědět ve kterém roce porazil Hamilton Alonsa ve stejném týmu. To je základ. Do té doby houpej nohama a nepleť se dospělým do diskuse. 03

                            + 1 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              31.30.170.XXX
                              A je to tady, prostě nulová arguemntace, zase snaha jen o hádání se a rýpání, jojo, strašně Ham Alonsovi naložil, konkrétně 0 bodů v rozdílu, to je nálož asi jako Leclerc vs Vettel loni, ajo počkat, není a to ani ALonso nemusel najíždět do týmového kolegy jako smyslu zbavený 03

                              + 4 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Nulová argumentace? Základ znalostí o F1 je to, vědět v kterém roce kdo s kým bojoval o titul. Až to budeš znát, můžeš se vysmívat lidem, co zamění okruhy u kterékoliv nehody, nebo si nepamatují kdo v kterém kole zajel do boxů u každého závodu. I přesto, že se na rozdíl od tebe opraví sami a na rozdíl od tebe uznají svůj omyl.
                                Slovo nálož sis někde našel, nebo ti uvízlo v paměti a nedokážeš se ho zbavit? Psal jsem porazil. Hamilton byl druhý Alonso třetí. Co na tom nechápeš??? Rozdíl byl minimální. Kdyby Hamilton nezávodil v boxové uličce v Číně, byl by rozdíl podobný jako loni u Ferrari. A to byl Hamík nováček jedoucí F1 v Číně poprvé.
                                Pokud jde o najíždění do kolegy, bohužel pro tebe opět můžu kontrovat. I on naboural svého kolegu, konkrétně v Silverstone 2010. 12
                                Ještě potřebuješ něčím utřít? 03

                                + 1 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • HellHogr

                                  HellHogr

                                  31.30.170.XXX
                                  Miku, že ty se tak rád sám stíráš, ty tvoje lži už tu nebere nikdo vážně 03

                                  + 3 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • HellHogr

                                    HellHogr

                                    31.30.170.XXX
                                    A aby si zase nebrečel, že ti něčím neargumentuji: Já si všiml, že několik diskuzí zpět se Graham přepsal a napsal, že Hamík přišel o první titul 08 a ty si mu to odkýval s tím, že kdyby nezavodil v Austinu v boxové uličce, tak měl titul. Já na to upozornil a ty si furt nepostřehl o co jde a sám se teď snažíš dělat, že já měl za to, že to byl rok 08 a ne 07, tohle je fakt ubohost sama o sobě, co víc neznalost toho, kde se kdy jelo ukazuje jak na tom jsi. A při slově: rozdíl byl minimálně .. hele nevím jestli cháepš ty slova, ale minimální rozdíl je třeba 2-3-5 bodů ne 0, nula je prostě nulový rozdíl, nevím co na tom nechápeš ty. Arguemtnace, že kdyby Ham nezávodi lv boxech tak titul byl větší, no tak to můžu arguemntovat tím, že kdyby se McLaren nezaměřil na podporu Hama a Ham neměl data o Alonsovi, tak ten rozdíl mohl být daleko markantěnjší ve prospěch Alonsa, ale arguemtnazce založená na kdyby je jaksi zbytečná. Jediný co dokážeš vyzvednout je Silverstone 2010, kde šlo o závodění mezi týmovýmy koelgy a potkali se oba kolo na kolo, vííš to se v F1 stává, ale ne, že někdo úmyslně najede do týmového kolegy, je to jak psal Odin, znovu se snažíš bagatelizovat to co udělal Vettel a snažíš se vrhnout špatný stín na někoho jinýho, jak psal Odin, jen se snažíš hádat, rýpat a urážet, ale znalosti a arguemtnace jsou nulové

                                    + 3 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Já nikde nepsal o roce 2008. Tak se příště podívej, v kterém roce se o titul mezi nimi bojovalo. těch blbostí, co jsi poslední dobou vyplodil a které jsou prokazatelné lži bylo fakt dost. Vyjměnovávat ti je všechny nebudu,jen zmíním STR a RB a to bude stačit. Máš potřebu se točit na věci, ve které jsem se sám opravil a omluvil za chybu? Tak teď nefňukej za vlastní medicínu.
                                      Při hodnocení pořadí jsou body hlavním, ale ne jediným kritériem. To bys taky mohl vědět. Je to fakt základ. Důležitější, než kdo v kterém závodě zajel do boxů. Takže rozdíl v bodech byl 0, ale Hamilton byl před Alonsem. Rozdíl byl minimální, ale byl. Zkus si vygooglit slovo minimální, pokud ti není jasné.
                                      A jo, zase kydy kdo koho podporoval... Nic víc nemáš? Zase něčí dohady? Prostý fakt je, že byl poražen nováčkem. To se Vettelovi nestalo. 13
                                      A ano, v roce 2010 to bylo závodění kolo na kolo, to v Brazílii nikdo s nikým nezávodil. 12 12 12 Kdo do koho najel řekli komisaři i sám Leclerc. 13 Chápu, to jsi slyšet nechtěl, ale to máš blbý.
                                      Tak se tu nepleť do diskuse dospělých a najdi si co se v kterých letech dělo. Stačí vědět, kdo kdy s kým bojoval o titul a jak se počítá pořadí v F1. Když k tomu budeš vědět, kolik bodů v kterých letech získalo STR, nebo kolikrát loni vyhrál RB, budeš znát polovinu toho, co já. 03
                                      Koukám, lež jsi nejmenoval ani jednu. Čím to?

                                      + 1 / − 4

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • HellHogr

                                        HellHogr

                                        31.30.170.XXX
                                        Protože lžeš zase a zase, mám tu jemnovat celé tvé příspěvky? zbytečný, protože se točíš jak křeček v běhacím kole a ještě si myslíš, jak si někoho utřel 18

                                        + 3 / − 1

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          185.149.130.XXX
                                          A zase ani slovo kde lžu. Tak cituj. Jestli lžou statistiky, stěžuj si FIA.
                                          S nějakým stíráním jsi tu přišel ty sám, tak zase nebreč, že ti to vracím.

                                          + 1 / − 4

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • HellHogr

                                            HellHogr

                                            31.30.170.XXX
                                            Jedinej kdo fňuká jsi ty, zase je to dokola, zase si bagatelizoval najetí Vettela do Leclerca a opřeš se o to, že FIA neudělila ani jednomu trest (proč asi, když oba nedojeli) a pak, že Leclerc vydal PR co má předepsané .. to je zvláštní že? A zase je ten rok 07 a 08, co si aboslutně do teď nepochopil jak to bylo myšleno, když si z tebe někdo dělá srandu, že odkývše nesmysl, tak to neznamená, že ten co si dělá srandu si to myslí, ale možná je to na tebe moc složitý. Ještě mi řekni, jak Turecko 2010 byl závodní incident kolo na kolo a máme vyamlováno, nejlíp je opírat se o body STR či vítězství RB, kdy já jsem vždy uvedl přesná čísla, ale ty si používal jaké si přepočty (no ale to byl jiný bodovací stysém), Miku bingo, to je o čem jsem ti psal, ty statistiky ti neřeknou všechno, že ti furt tohle nedochází

                                            + 3 / − 1

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              185.149.130.XXX
                                              Já si nestěžuju. Ty tu brečíš, že se do tebe navážím a nějak si nepostřehl, že ses sám navezl do cizí diskuse a začal jsi urážet.
                                              Za "najetí" Vettela nebyl trest, protože komisaři usoudili, že vinu mají OBA! Leclerc není idiot, jak se nám snažíš namluvit, i on vzal část vina ne sebe. Ten incident je podobný tomu, co udělal Alonso v Suzuce 2012, kde to dáváš za vinu Kimimu. Měl bys ho označit za bezmozka, ne? Rozdíl je v tom, že Vettel nikoho nevytlačil mimo trať.
                                              Opakuji, já nic o roce 2008 nepsal. Co si z toho vytvoříš ty mne nezajímá. Udělej si v tom pořádek.
                                              A já jsem psal, že STR získalo nejlepší výseldek od roku 2009. Ty jsi jemnoval rok 2016. Kromě toho že byl proti loňsku bídný, mělo STR lepší i rok 2015. Tak se douč tabulky, ať nevydáváš bludy za "přesná" čísla. Když nevíš, že se měnil bodový systém a STR bylo v roce 2009 ještě úspěšnější. Přepočítat to umí i malé děti a přepočet je součástí statistik. To by ses taky mohl doučit, je to důležitější, než zaměnit okruh.
                                              Tak bys měl přijít s nějakou statistikou, kterou ti vzápětí neomlátím o hlavu. ;)

                                              + 1 / − 4

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • HellHogr

                                                HellHogr

                                                31.30.170.XXX
                                                No koukám, že už si na vidle nabíháš totálně dobrovolně, ale to vlastně děláš furt, už ani nevíš o čem si dřív psal očovidně 11

                                                + 3 / − 1

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                      • Situs

                                        Situs

                                        88.102.38.XXX
                                        Opak by byla známka soudnosti 11

                                        + 3 / − 1

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          185.149.130.XXX
                                          Zase jen invektivy bez argumentu... 01

                                          + 0 / − 2

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          185.149.130.XXX
                                          Vím, soudnost. Jako to, že Vettela všichni kritizují.
                                          Massa:
                                          Regardless of Vettel’s decision, his legacy at Ferrari is clear to Massa and the Brazilian had strong words to say about the quality of hardware afforded to Vettel from 2015 onwards.

                                          “I would say, in my opinion he did a very, very good job for Ferrari winning many races, even fighting for championships.

                                          "It’s also true that he never had the car to win the championship, even if it was close – it was not the quickest car,” he added.

                                          12 12 12

                                          + 0 / − 4

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Tak to je přesně ono. O čem jsem psal na příkladu Russella a Kubici. (Koukneš do tabulky vyzobneš to, co se ti hodí a na ostatní kašleš. Pak uděláš svůj tendenční závěr a vydáváš to za fakt). Tady je jasný důkaz toho, že z tabulek nelze vyčíst všechno. A když se jeden snaží vyčíst jen něco,aby mohl dělat zvrhlé závěry, pak se smysluplná diskuze vytratí a zbyde jen vzájemné osočování. To za prvé. A za druhé. Je mi velice divné, že by sis nepamatoval sezónu ve které získal titul Rosberg (kterému jsi údajně fandil). Za třetí. Nepsal jsem nic o úmyslném upevnění kola Kimimu v USA, ani o jeho neúmyslné kolizi. Tehdá jsem psal o nesmyslném pitstopu Kimiho navíc oproti ostatním a také o tom, že mu navíc návdavkem nasadili nejtvrdší o sec. pomalejší pneumatiky aby měli jistotu, že Vettela nepředjede zpět, když už ho díky vícero pitstopům šoupli za (v té době labilního) Seba. A ty jsi mi na to odpovídal, že Ferrari chtělo, aby Kimi vyhrál. A zároveň jsi zpochybňoval zda Kimi měl ještě měkké pneu. Pamatuješ??? A tvůj pokus s odečtem dvou závodů, kdy Kimi nedojel je trapný. HellHogra tu poučuješ z orientace v tabulkách a sám máš veliké mezery. Jistě ne úmyslné, že? Tak pro změnu poučím já tebe. Kimi v této sezóně, ještě šest závodů před koncem, dokonce i pět závodů před koncem, na tom byl lépe, než Vettel. Jenže pak přišla chyba mechaniků v boxech v USA, v Mexiku anabáze s pitstopem navíc, v Brazílii to po restartu v dešti rozbil a v Abu Dhabí ho nechali jet druhý stint na žlutých 18 kol a třetí také na žlutých 30 kol, zatím co Vettelovi rozdělili stinty rovnoměrnějc, tak že se před Kimiho dostal vpodstatě přes boxy. Jediná Kimiho chyba byla v Brazílii. Ostatní chyby měl na triku tým. A podotýkám, že víckrát startoval před Sebem, ale končil za ním. Díky TR.

                          Přečti si opět pozorně co a jak jsem napsal ohledně srovnání Brazílie (kolize ChL x SV) a Belgie (kolize RG x LH). Napsal jsem POKUD BY SE V PODOBNÉM DUCHU... nikoliv, že to tak měl někdo posuzovat, nebo že já chci, aby se to tak posuzovalo. Pro jistotu jsem na konec přilepil ještě smajlíky, aby bylo jasné i těm nejzabedněnějším, jak jsem to myslel. S tebou je to ale marné, marné, marné.
                          ...Nemusíš vidět 100% viny na Vettelovi. Stačí uznat jeho větší podíl a jít od toho. Pak budeš vnímán, jako běžný rozumný fanoušek. Jenže já tě chápu, ono je to těžké, protože Vettel má těch blikanců za svoji kariéru tolik, že to nevyváží ani prohřešky pěti kariér běžných pilotů.
                          Jo a připomeň mi, kdy si některý pilot v minulosti (i hodně dávné) dovolil vyfakovat ředitele závodu. Pak uznám, že by Vettel neměl dostat citelný trest, jelikož se to běžně v F1 dělá. Tak hledej, když tu pořád vymaháš na ostatních argumenty, jistě to nebude pro tebe problém. 03

                          Kimiho totálně zajezdil ve stejném týmu pouze Alonso, a to jen proto, že měl auto postavené pro sebe, které Kimimu absolutně nevyhovovalo a tým s tím nemínil nic dělat, plus jelo se na Alonsa. V případě Vettela rozdíl dělala pouze TR a drobné technické výhody ve prospěch Seba. 03

                          + 3 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Jo s Mike to bývá marný boj, pokud člověk nepřistoupí na jeho stupiditu. Klidně můžu využít jeho argumentace o TR v příadě, kdy (jak tvrdil tobě) tým ponechá pořadí pilotů po pitstopech zachované jako před pitstopy. A pak mu vmést, že vlastně většina "soubojů" mezi Kimim a Sebem byla nechutně ovlivněna týmovou režií. když Vettela nechali, jakožto lepšího z kvalifikace, dojet před Kimim. 18 Ale to už člověk musí totálně ztratit soudnost a ztrapnit se, aby něco podobného psal. Mikovi tyhle hlouposti v diskuzích nedělají problém, přitom je to v reálu docela normální kluk s přehledem a rozumnými názory.
                        Pravda najevo od dytyčných vyjde, ale bohužel fakt jenom občas. A i s tímto si Mike hravě poradí. Mně už tu párkrát argumentoval negací tohoto faktu. Něco ve smyslu:"dotyčný pilot si nestěžoval, tudíž se to nestalo..."

                        Ano, TR se běžně děje napříč startovním polem F1. A většina fanoušků si toho je vědoma a nemá problém ji uznat. Až na výjimky, kteří se tu do krve bijí za Vettely Vettelovější bez TR a Schumachery Schumachrovatější bez TR. Napsal jsi to tentokrát dobře. Kimi vyhrál v posledním závodě 2007 díky prohození pozic přes boxy (díky TR) a to byla TR zakázaná. Všichni to viděli, všichni to tušili, že to tak bude a nikdo to Ferrari nezpochybnil. Nebylo jak. Ale týmová režie to jednoznačně byla. 11

                        + 4 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Vynechám invektivy.
                          Kolik Kimi ztratil předjížděním jezdců o kolo se dá celkem přesně vyčíslit. Nikdo jiný mu po ty 3 kola nezavazel. nevidím jediný důvod, proč nemohl jet rychleji. Sorry, jediná týmová režie na tom je ta, že Vettela zaříznout mohli a neudělali to. Odpůrce TR by měl být rád. Pokud nefandí poraženému.
                          O tom, že TR existuje nikdo nepochybuje. Jen je blbý, když ji vidíš v každé zastávce, na které Kimi nevydělá. jednou moc nrzy, podruhé moc pozdě, potřetí o kolo dřív než Vettel, počtvrté o kolo pozděi než Vettel. Neexistuje žádný způsob pitstopu, který by TR nebyl. To bylo několikrát ověřeno, když si byly pitstopy přesně stejné, jen v opačném pořadí a vždy to byla TR pro Vettela. Proč zrovna jeho všichni protžeují fakt nechápu. Čím je vyjíměčný, když tu Situs a spol pořád prezentují, jak je to sotva průměrný pilot? Čím si to zasloužil? TR když je třeba. Jak jsi správně podotknul, využíval ji i Kimi, stejně jako Hamilton, Rosberg, Alonso či Schumacher. Ale dělá se, když se má podpořit ten nadějnější adept na titul. 03

                          + 0 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            1. Tak mi uveď statistiku, ve které byl Kimi lepší. Sem s tím. Nevyzobnul jsem si jednu. Argumentoval jsem tou hlavní. Body. O ty se jezdí.. Źe v "každém" závodě měl Vettel TR, protože jel přezout jindy než Kimi (jako v každém týmu) není smysluplný závěr.
                            2. Neříkám, že si nepamatuji celou sezonu. Ale fakt si už nepamatuju každý pitstop každého závodu. Možná proto, že jsem řešil Mercedes a ne boj o 4-té místo.
                            3. Jestli si dobře vzpomínám i tehdy jsi spekuloval, proč právě Kimimu upevinili špatně kolo. Nechce se mi to hledat, ale pokud na tom budeš trvat, najít se to dá. 03 Na tu diskusi o zmíněném pitstopu (s tvdou směsí) si matně pamatuju. A pamatuju si, že jsi vlastně nevěděl, jakou sadu kimi měl k dispozici a matně si vzpomínám, že důvod výměny byl ten, že Kimi byl za někým zaseknutý a nebyl schopný ho předjet. Takže posunout dopředu se nemohl. Ale je možné, že se mi to plete s jiným závodem. Těch diskusí na téma pitstop byly spousty, na "každém" bylo něco špatně.
                            4. Kdybys dobře četl, tak bys mne nemusel poučovat. Vím, že Kimi byl před Vettelem. Ale napsal jsem, že výsledný náskok Vettela nebyl díky těm 3 sporným pitstopům, ale hlavně díky Kimiho vypadnutím. Na těch Kimi ztratil víc bodů, než přesunutím ze 4-tého na 5-té místo.
                            4. Abu Dhabi je pěkná ukázka. Můžeš mi prosím vysvětlit, proč Ferrari řešilo nějakou TR ve chvíli, kdy už Vettel vedl nad Kimim o 19 bodů? Co jako těch 7 bodů rozdílu mělo řešit? Když už se bavíme o takové stupiditě, jako že někdo řeší který pilot skončí 4-tý a který 5-tý. TR se dělá, pokud jde o titul, nebo pokud někdo může aspoň vyhrát závod. Přesouvat piloty uprostřed pole, když se ani nezmění pořadí MS, dává smysl asi jen tobě.
                            5. OK. Omluva, nečetl jsem pořádně. Já nevím, kdo z nich měl větší podíli viny. Vinu měli oba. V Suzuce 2012 udělal stejný manévr Alonso a místní tu nadávají Kimimu, že se nechal vytlačit do trávy. Vettel nikoho nevytlačil a Leclerc sám dobrovolně neuhnul. Viděl před sebe dost dobře, věděl jak to dopadne. Manévr začal Vettel. Za mne si můžou podat ruce. Stejné manévry jsme viděli další 3 ve stejném závodě. Riccimu, Hamíkovi ani Leclercovi za stejný manévr nikdo nenadával do bezmozků. Ty 3 dopadly jinak jen proto, že protivník, na rozdíl od Leclerca uhnul. Jinak by dopadly stejně. Prostě nulová konzistence v posuzování. Důvod, že tam to nebyli týmoví kolegové je hloupý.
                            6. Ano, Charliemu přímo asi nikdo nenadával, komisařům běžně. To je jako bys nemohl nadat vedení fotbalové ligy, ale rozhodčímu ano. Nevidím v tom rozdíl. Nikdo potrestaný nebyl.
                            7. Vettel porazil Kimiho 4x v řadě. Někdy výrazně, jindy míň. Ale pokaždé a snad ve všech statistikách. Ty za tím budeš vidět TR, ale když jsem tě kterýsi rok vyzval, abys klidně ty TR odečetl, stejně po přehození pozic by Vettel vyhrál. V roce 2016 by sis těch TR musel taky vymyslet spoustu. A že je to s tebou těžký jsi dokázal, když ve dvou závodech po sobě měli oba přesně opačné startegie a stejně byly obě proti Kimimu. Nikdy nemohlo udělat Ferrari žádnou zastávku tak, aby ti TR nevyšla. Monako je taky krásný příklad. Proč zrovna Vettela někdo protlačuje jsi zatím nedokázal nijak vysvětlit.
                            Asi tak. 03

                            + 0 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Kdyby Mike kopal za Kimiho tak by ti našel že ne, že o TR nešlo a je to jen tvoje domněnka a nemáš důkaz. Naopak, důkazem by bylo to že by si přeci jinak McLaren stěžoval, kluci z Ferrari by byli z posledního závodu vyloučeni a titul by bral Alonso 12 Normálně se v boji o vítězství tým snaží vyhnout nějakým undercutům či overcutům mezi svými jezdci, takhle jim do toho nechtějí zasahovat a nechat na jezdcích se zde rozumí vyhrát kvalifikaci či porazit předjetím na trati. Bojovat skrze boxy v jednom týmu by šlo jen při rozdělených boxech což ve Ferrari fakt nehrozí. Ve Ferrari to tak chtěli a tak Vettelovi tu šanci dali. Stejně jako to chtěli v Singapuru a odnesl to Leclerc, kde to ale po nějaké době prostě přiznali. Dvojkám jsou takové šance odepírány, můžeš k tomu jen spekulovat jak moc bylo v plánu že Kimiho vyslali do provozu či Leclerc o probíhaném undercutu nebyl informován 12 Ode mne na toto téma vše 11

                          + 4 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Nemám čas brouzdat ve statistikách a plnit domácí úkoly, které bys mi chtěl dávat. Ale přesto jsem jenom namátkou mrknul na kvalifikace 2016 (protože jsem si pamatoval, že to měli spolu těsné) a hle 11:10 pro Kimiho. Dobrý né? A víš co je zajimavé? Že právě ten závěr sezóny, který mi leží v žaludku z hlediska závodů a manipulace týmu s Kimim, Raikkonen v kvaldách jasně dominoval. Proto mě taky štvalo, že jste s Easym o rok později (když mu to v Q nešlo) argumentovali právě kvalifikacemi. Miku to je právě ta omáčka okolo, kterou vytěsňuješ. To jsou věci které vyzobáváš. V 2016 o kvalifikace dle tebe vlastně ani nešlo, protože Seb jezdil lépe (což jsem ti doložil, že to tak pravdou není) a v 2017 už dle tebe byly kvalifikace podstatné pro TR. Vždyť je logické, že se musí jet na toho lépe postaveného, že? Já bych tento argument i bral, jen kdyby platil vždycky a kdyby jste ho také vždycky obhajovali.
                            O body se jezdí, to je pravda. Tak od teď doufám, že ubyde z tvé strany plno zástupných pseudo argumentů (kvalifikace, rychlá kola, rychlost jednoho pilota během tebou zvolené části závodu apod.)
                            3; Špatně upevněné kolo je jednoznačně chyba týmu, nikoliv pilota!!! S tebou je to fakt točení se v kruhu, jak říká HellHogr. Já tady vyčítám Ferrari chyby, kterých se dopouštělo v případě Kimiho ať už se jednalo o strategie, či špatně upevněná kola, nenatankování týmové režie apod. Ty za vším vidíš Kimiho pomalost. Holt já o koze, ty o voze. Na tohle fakt nemám čas.
                            A zase vyzobáváš odpadnutí Kimiho, která všechny házíš automaticky na něj. Dal sem si tu práci a přepočítal výsledky, kdyby mu tým nekazil strategie a přezouvání. Vyšlo mi, že by měl na konci 207 bodů a Vettel 203 body. Ale je to "kdyby" se vyplnily všechny předpoklady. Každopádně tato sezóna byla mezi nimi velmi vyrovnaná. Seb udělal více chyb sám a Kimimu k těm chybám dopomohl tým. (Jediná jeho chyba byla Brazílie). A bodový rozdíl ve prospěch Vettela je zapřičiněn jenom proto, že tomu tak chtělo Ferrari. Jak jsem psal pak na začátku následující sezóny, Kimimu chyběla motivace, když věděl, že ho stejně zaříznou.

                            K incidentu: Když budu používat tvůj styl argumentace, pak nepřistoupím na to, že vinu nesou oba (SV i ChL) a budu tvrdit, že manévr začal Vettel, jak správně píšeš a Leclerc nemohl ani tušit, že Seb je takový idiot a nabourá svého kolegu.(Však jsi mi také mnohokrát oponoval, nemajíce argumentů, že lidé z F1 takoví idioti rozhodně nejsou, aby dělali něco, co poškodí je samotné i tým). A od tebe bych nejméně očekával, že bys považoval Vettela za idiota. Tak že ani Leclerc to nemohl ani tušit, natož vědět. (Učím se od tebe té jediné správné argumentaci docela dobře, ne)? Ale moc mě to nebaví - psát pitomosti. 02
                            Poslední odstavec viz výše. Jen dodám, že jsem zpochybňoval vždy jen pár závodů, kdy to bylo evidentní, že Kimiho tým zařízl. Viz právě sezóna 2016. Tři závody z 21 není "každý závod a každá strategie, jak se mi snažíš podsouvat. 02

                            + 4 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Miku, zase špatně. Já nevidím TR za každým pitstopem na kterém Kimi nevydělá. Já ji vidím za většinou pitstopů na kterých Kimi prodělal. A to je setsakramenský rozdíl. 03

                            + 4 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              01 Teď ještě vnímat, jestli se Kimi nepropadl spíš kvůli své pomalosti. 03

                              + 0 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Ok, já nepopírám, že v tu sezonu to bylo na kvaldy vyrovnané. Opakuji, kvladou jsme ti argumentovali jen a pouze proto, že výsledky závodů jsi odmítal pro údajnou TR. Píšu ti to tu už asi po čtvrté, mohl bys to vzít, prosím, na vědomí? A ono i v závodech to byla asi nejvyrovnanější sezona. Ale jak sám píšeš, kdyby sis přehodil všechny "TR" podle svých představ vyjde ti pouze 207:203 pro Kimiho. Jestliže jediné z toho by bylo "normální", celé ti to spadne jako domeček z karet. Prostě ze strany Ferrari nemělo nejmenší smysl něco takového dělat s tak nejistým výsledkem. Mercedes byl někde úplně jinde, Ricci taky dost před nimi a dělat takové hlouposti jen kvůli tomu, aby jeden skončil 4 a druhý 5, dává smysl jen tobě. Zvlášť, když to doložíš Abu Dhabi, kde i toto pořadí už bylo hotové a prohození pozic neřešilo naprosto nic. Tady máš krásný příklad toho, že TR neměla naprosto žádný smysl a tedy asi o TR nešlo a celý tvůj výpočet tím jde do kopru. Seb možná udělal víc chyb, ale přesto byl lepší. Ty tvrdíš, že kvůli TR, já tvrdím, že díky větší rychlosti.

                                Jestli jsi tou mnou zvolenou částí okruhu myslel Monako, pak tím asi budu argumentovat pořád. Jestliže se rozhodlo během 3 kol, pak mi připadá logické argumentovat rychlostí během těch 3 kol. Nebo bych měl vybrat jiné? Vyzobávat si "čistá kola" jen jednoho závodu, aby to dotyčný použil jako obrázek celé sezony není má specialita. To se obrať na jiné.

                                Nevím, kde jsi přišel na to, že odpadnutí za neupevněné kolo házím na Kimiho??? Doslova jsem ti napsal, že TÝM mu špatně upevnil kolo. Tím jsem zpochybnil odpovědnost týmu? Jestli v tom vidíš nějaké točení v kruhu, pak jen proto, že odmítáš přijmout fakt, že vinu týmu nepopírám. CHápu, hodilo by se, kdybych popíral. Já jen v tom nevidím žádný úmysl. Kimi není jediný pilot, kterému někdo špatně upevnil kolo. Jen ty si takové věci všimneš jen proto, že potká Vettelova kolegu.

                                Pokud jde o Brazílii, jako fakt myslíš vážně, že Leclerc nevěděl, co se stane? Na rozdíl od většiny incidentů se tenhle nestal během zlomku vteřiny. Seb se pomalu a konstantně přesouval a to za půl rovinky o šířku vozu. Jestli to pro Leclerca bylo natolik bleskové, že nestihl zareagovat, měl by závodění zavčas nechat. 03 Část viny sám přiznal, nejspíš věděl proč. Kdyby Seb vytlačoval někoho do trávy, jako si to dělali s Alonsem v Monze, nebo to udělal Alonso Kimimu v Suzuce, nebude co řešit. Místo má soupeři nechat. Ale dělat takovou aféru kvůli 1mm přejetého křídla, kterou asi nepostřehl v zrcátkách, mi přijde trochu zbytečné. Kdyby šlo o úmysl způsobit kolizi, těžko by šlo o milimetry. Prostě jde jen o to, zase se navézt do Vettela. Že jen v tom závodě byly další 3 stejné manévry se přechází bez povšimnutí. Bezmozek je pouze Vettel, ikdyž sám Leclerc udělal na začátku závodu to samé. 03

                                + 0 / − 5

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  Tu sezónu Kimi v kvalifikacích Vettela porazil. Tak že nebylo to vyrovnané. Rozhodně to byla jasnější porážka, než ta Alonsova od Hamiltona v 2007. 13 Tak doufám, že jsem splnil zadání domácího úkolu na výbornou a své doměnky a výmysly už konečně budeš redukovat a začneš vnímat, co ti píší oponenti.
                                  Ne Miku, já jsem si nepřehazoval všechny TR v celé sezóně podle mých představ. Jenom jsem "přepočítal" případné zisky Kimiho a ztráty Seba v posledních čtyřech závodech sezóny a pokusil se "redukovat vliv týmu" na výsledky. Kdybych udělal to, z čeho mne podezíráš, pak by byl rozdíl mnohonásobně větší.
                                  Bylo by dobré, kdyby jsi začal už konečně vnímat, že piloti jsou existenčně závislí na týmech. Dneska už nedostávají kolo staré informace z boxové zídky při průjezdi , jak tomu bylo v sedmdesátých letech. Dneska týmy stratégů sedí za počítači a analizují každý údaj svých pilotů, ale i soupeřů. A podle toho se týmy rozhodují. Až tohle pochopíš, tak budeš muset připustit, že vše v závodech je na příkaz týmů, nikoliv z rozhodnutí pilotů. A pokud se vyskytnou výjimky, pak jsou týmem řešeny dost nekompromisně.

                                  ChL x SV: Můj názor na tento incident znáš. Ale když se opět přepnu do Mikovského zpochybňovacího a zaujatého režimu, pak musím napsat, že Vettel je opravdu tím jediným bezmozkem. Místa pro předjetí měl dost a přesto nesmyslně najížděl do Leclerca. A pokud jsi viděl nějaké podobné manévry i u ostatních, pak je to jen důkaz toho, že když dva (nebo i více) dělají totéž, není to totéž. Někteří tím získají výhodu, jiní způsobí kolizi, ztratí vše sami a návdavkem ještě zkazí závod kolegovi. Asi u Ferrari věděli, proč mu neprodloužit smlouvu. 13

                                  + 3 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Promiň, ty jsi fakt výbornej. Nejdřív mi tu "vyčítáš" že dávám přednost kvalifikacím před závody (ikdyž to tak není) a pak tu řekneš, že Kimi porazil Seba jasněji, než Hamík Alonsa. Přitom ho porazil jen v kvaldách a jen o 1. V závodech to bylo naopak. Kde jsi nechal ten stejný metr? 12
                                    Je vidět, že vyvrátit argument o Abu Dhabi neumíš. CHápu, ono to ani nejde. Ta nesmyslnost tam dělat nějakou TR je naprosto zjevná. Ale bez této TR ti ty výpočty nehrají, tak ji tam prostě musíš dát. Tam zorvna jde o 9 bodů, zatímmco jinde jen o 4. O tom to celé je. Jakákoliv strategie je vždy proti Kimimu. Počítat nějakou chybu týmu u Vettela prostě nejde. To by pak vůbec celé nesedělo.
                                    Ano, tým má data a radí pilotům. To jsem si všiml. Ale auto mají oba stejné. Vettel jezdil rychleji a občas nějaký nepovedený pitstop na tom nic neměni. Myslet si, že tam někoho trápí, kdo z nich bude 4-tý a kdo 5-tý je fakt úsměvné a je dost zoufalé, že musíš obhajovat Kimiho výkony takto směšně. Ono to, že jezdění na volném vzduchu máš za TR, ale nebyla by to TR, kdyby je závodit nenechali mluví za vše. Prostě TR je tam, kde byl Kimi poražen. 03
                                    A ano. Všiml jsem si v Brazílii, že ty další 3 manévry neskočily nehodou. Přestože ty ostatní manévry byly mnohem agreisvnější a na předjetí (obranu) měli také dost prostoru. Ti všímavější najdou rozdíl. Ale není rozdíl v těch co ten manévr dělali, ale v tom, jak se choval ten předjížděný. Zatímco ostatní 3 soupeři uhli a většinou výrazně, jen jeden jel pořád rovně, přestože měl přímo před nosem auto.
                                    Ano, Ferrari dobře ví, proč nenabídlo Vettelovi lepší smlouvu. Ale taky dost dobře ví, že angažovat Alonsa ani Kimiho je ani nenapadlo. Kimiho se zbavili o 2 roky dřív. Asi taky dobře věděli proč. 13

                                    + 0 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      Ty po mně chceš stajný metr? Tak ten hledej u sebe, ve svých komentářích. Však ti tady od začátku troubím, že se na vše koukám Mikovským pohledem. A navíc čerpám a používám argumentaci výhradně Mikovu z jiných příspěvků. Však sezóna 2016 je jak vyšitá pro názornou ukázku tvého pojetí diskuze a tvého vnímání priorit. Sám jsi napsal, že jste kvalifikacemi argumentovali jen abyste mi dokázali, že Vettel byl rychlejší a TR v závodech byla jen moje doměnka. Jenže tehdá SV rychlejší v kvalifikacích nebyl a díky TR se dostával před KR. A smysl to dává. Ferrari totiž na Vettela vsázelo. Byl mladší a perspektivnější, navíc držitel čtyř mistrovských titulů. Jenže byl také labilní (což mu vydrželo dosud) a tak mu potřebovali zvednout sebevědomí.
                                      A co se týče opětovného angažmá u Ferrari, tak věz, že Kimi byl jedním z mála, po kterém Ferrari sáhlo podruhé. Bohužel mu ale nedali plnou podporu, jakou zažíval u Lotusu. Jinak by ses asi divil, jakých výsledků je ještě schopen. Ostatně mnohým zavřel hubu už po jeho návratu do průměrného Lotusu.On je to totiž rozdíl, když má Kimi končit před svým kolegou a vyjet maximum bodů a když má končit za svým kolegou a pomáhat vyjet Vettelovi maximum bodů. 13

                                      + 2 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Dobrý. Až na to, že jsem ti nedával sežrat kvalifikace v roce 2016, ale v roce 2018. 03
                                        Říkat o Vettelovi, že byl v roce 2018 perspektivnější.... No nevím. Sice o něco mladší je, ale fakt se nedělá TR kvůli perspektivnosti. Nebo jestli ano, jak to bylo v roce 2019? Měl Leclerc podporu týmu a využíval TR? Jednoznačně byl ten perspektivnější. 03
                                        Kimi je určitě jeden z mála, co se vrátil do Ferrari. Ale řekněme si na rovinu, že jeho návrat byl ještě větší fiasko, než výkony Vettela s Alonsem. Jako dvojka slušný, ale ani na jednoho neměl. 03
                                        A Lotus? No, slušný. Ovšem porazit Grosjeana není zas taková bomba, jak bys z toho rád dělal. 03

                                        + 0 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • odin

                                          odin

                                          77.240.103.XXX
                                          Ano Miku. S tebou je to opravdu marný, marný, marný. Představ si, že v roce 2018 jsem ti to tvoje "nechávání sežrat" , na základě zkušeností z roku 2016, nějak už nežral.. Blbý, co?
                                          Ferrari mělo Vettela za erspektivnějšího od začátku, nikoliv až v roce 2018. To už se obávám pomalu střízlivěli a začínali tušit, jak se spletli. 03
                                          Co se týče Leclerca a minulé sezóny. Podle mne Ferrari chtělo nechat ChL rok, dva na aklimatizaci a výuku u týmu. Jenže on jim svými schopnostmi na trati a hlavně schopnostmi mimo trať dokázal, že si Vettela namaže na chleba už v první sezóně a žádnou aklimatizaci nepotřebuje. Jenom se potřeboval naučit orientovat v té špinavé politice týmu a těžit z ní. A to byla Kimiho slabina. V tomto Leclerc Kimiho předčil na plné čáře.
                                          Poslední dva odstavce svědčí o tom, že nechápeš a asi ani chápat nechceš. Nejásám nad porážkou Grosjeana. Ta byla naplánována předem. Jásám nad porážkami ostatních pilotů s podobně výkonnými auty a dokonce s mnohonásobně většími peněžními zdroji. Nahlédni do statistik 2012. A i v sezóně 2013 to nebylo vůbec špatný dokud měl Lotus peníze a dokud mu platil. Jediní Vettel s Alonsem s auty o třídu lepšími ho porazili.

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            185.149.130.XXX
                                            No vlastně nic nového. Prostě všichni protěžují Vettela pro jeho modré oči. Žádný rozumný důvod jsi nenašel. Řekl bych, že v tom případě by měli preferovat Kimiho, protože jeho popularita je větší. Za mne jediný důvod preference je, že byl Vettel lepší. A dokázal to 4x za sebou.
                                            A co se týká Lotusu, prokázal jsi zase jen fanboyovství pro KImiho. Rozpočet nic neříká. Brawn neměl v podstatě žádný a získal titul. Lotus byl v tom roce jedním z nejlepších vozů a nijak nezaostával za konkurencí. Na některých tratích byl nejlepší, na některých horší. Jak už to bývá. Kimiho výkonnost dokazují jeho výsledky proti kolegům. Dostal nářez od Alonsa i Vettela, a měl stejnou výkonnost jako Massa. Od koho všeho dostal nářez on, snad nemusím zmiňovat. 03

                                            + 0 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • odin

                                              odin

                                              77.240.103.XXX
                                              Rozpočet nic neříká? Tak to maximálně tak tobě nic neříká. Běž tenhle svůj objev vytroubit na oficiální stránky F1, ať se všichni chytnou za nos a přestanou vymýšlet rozpočtové stropy. Mike jim navrhne TOP auto zadarmo a návdavkem ho také dokáže zdarma postavit. Pak už stačí jenom angažovat Vettela a hurá za tituly. 11 18 18 18

                                              + 0 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Mike17

                                                Mike17

                                                185.149.130.XXX
                                                Jestli rozpočet přesně odpovídá výkonům vozů, pak bys to měl ohlásit ty. Evidentně je něco v F1 špatně, protože týmy s nejvyšším rozpočtem už nějakou dobu nevyhrály titul. Ferrari třeba mělo v roce 2016 rozpočet nejvyšší a skončilo 3-tí. Proboha jak to???
                                                A můžeš mi prosím říct, o kolik mega měl Brawn GP rozpočet vyšší, než Ferrari, RB, nebo Mclaren? Jen tak pro zajímavost. Jsem fakt zvědav. Když získali oba tituly, tak ho museli mít podle tebe největší. 03 12
                                                A nebo je tu varianta, pro tebe zřejmě neuvěřitelná, že se může týmu s menším rozpočtem podařit udělat výborné auto, na některých okruzích i nejlepší. Co ty na to? Jak dlouho sleduješ F1? Přes 40 let? Považuje to takový znalec za možné? 03

                                                + 0 / − 0

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • odin

                                                  odin

                                                  77.240.103.XXX
                                                  Jenže 2013 na tom byl Lotus jako nyní Williams. Alespoň co se týče financí. Očekáváš od některého z pilotů Willíků, že bude bojovat o pódia? A s tím Ferrari si nejsem tak jist. Mergl do toho podle mne dlouhodobě cpal víc.
                                                  Brawn je úlet (tvůj). To snad ani nemyslíš vážně. Do toho týmu bylo dlouhodobě zainvestováno takové množství peněz, jenže japončíci to prokaučovali a prodali za pakatel.
                                                  A na závěr ti znalec radí mrknout se na tvé oblíbené tabulky. Kolikátý že byl Lotus v sezónách 2012 a 2013??? Tak měl nejspíše také takové auto. A to ještě pomíjím, že většinu těch týmových bodů získal Kimi. Čili se dá říci, že on byl tím rozdílovým článkem ve výkonnosti týmu.

                                                  + 0 / − 0

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama