DISKUZE K ČLÁNKU Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo
Daniel Ricciardo měl závod v Monaku roku 2016 rozjetý výborně, jenže chyba mechaniků jej o takřka jistý triumf připravila.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
17:30 25.05.2020 77.240.103.XXX
Ale Miku, vždyť ty takovéto věci děláš taky. Proč ti najednou vadí, když tak argumentují druzí? Jen si vzpomeň, kolikrát jsem ti psal o tvých kotrmelcích a že se kroutíš kako korouhvička. Bylo to vždycky, když jsi utíkal od tématu, když jsi porážka v závodech "přebíjel" kvalifikačními vítězstvími apodobně.
Abych pravdu řekl, "užívám si tvých diskuzí s HellHogrem a Situsem". Objevuji nové poznatky ve tvých názorech, o kterých jsem dosud neměl ani tušení (a o kterých jsi neměl nejspíše tušení ani ty ).
Abych pravdu řekl, "užívám si tvých diskuzí s HellHogrem a Situsem". Objevuji nové poznatky ve tvých názorech, o kterých jsem dosud neměl ani tušení (a o kterých jsi neměl nejspíše tušení ani ty ).
odin
17:13 25.05.2020 77.240.103.XXX
Přečti si znovu a pozorně naši diskuzi po Monaku 2017. Kimi tvrdil, že ho tým zbytečně brzy povolal k Pitstopu a pak poslal do provozu. Já ti to citoval, jako indicii pro týmovou režii ve prospěch Vettela a ty jsi tvrdil, že do žádného provozu ho neposlali a Buttona pouze objel, když ten ho pouštěl. Jenže Miku, i když v Monaku pomalejší pilot pouští rychlejšího, tak ho zpomalí. Nelze tam totiž předjíždět kdekoliv a oba musí počkat na chvíli, kdy to bude možné. Do té doby jede ten "rychlejší" stejně pomalu a nejspíše ještě pomaleji, než ten pomalý před ním. Navíc nemůžou jet těsně v závěsu, protože by si oddělal pneumatiky hned po jejich výměně. To jsou věci, které ti absolutně nedochází a jenom si vyzobáváš to, co se ti hodí. O objektivitě se v tvém případě nedá mluvit vůbec. A ta tvoje "jízda naplno" je další nesmysl. Každý závod "kočíruje" tým oběma svým pilotům. To už jednou pro vždy pochop. V každém závodě musí oba piloti v některých částech šetřit (minimálně palivo) a není problém jednoho z pilotů "uvést" do režimu "šetření" a druhého naopak přimět k maximálnímu výkonu.. A když k tomu ještě přidáme pitstop pro toho v klidovém režimu, tak ten druhý vypadá, jako by létal. Podle mne podobnou strategii použili u RedBullů v Malajsii 2013. Jen s tím rozdílem, že Vettelovi umožnili Webbera podseknout.
Po pitstopu Vettela už Kimimu bylo jasné, kde je jeho místo a kam ho tým chtěl dostat. Další pitstop už nebyl v plánu a tak bylo po manévrech. Nebo snad myslíš, že kdyby jezdil Vettelovi na křídle, že by měl šanci ho předjet, či že by zazněla hláška Multi21???
2016; Opět si přečti, co jsem napsal výše. Chci věřit, že to bylo neúmyslné, ale nechápu, proč neměli připravené pneu, když šlo o plánovanou zastávku a Ricci byl k pitstopu povolán týmem. Jestli to umíte spolu s dr.Markem vysvětlit, tak sem s tím. Jsem jedno velké ucho a možná nebudu sám, koho by to zajímalo.
Po pitstopu Vettela už Kimimu bylo jasné, kde je jeho místo a kam ho tým chtěl dostat. Další pitstop už nebyl v plánu a tak bylo po manévrech. Nebo snad myslíš, že kdyby jezdil Vettelovi na křídle, že by měl šanci ho předjet, či že by zazněla hláška Multi21???
2016; Opět si přečti, co jsem napsal výše. Chci věřit, že to bylo neúmyslné, ale nechápu, proč neměli připravené pneu, když šlo o plánovanou zastávku a Ricci byl k pitstopu povolán týmem. Jestli to umíte spolu s dr.Markem vysvětlit, tak sem s tím. Jsem jedno velké ucho a možná nebudu sám, koho by to zajímalo.
Mike17
15:35 25.05.2020 185.149.130.XXX
Myslíš, jako zcela nedemagogicky předhazovat jistou anketu v roce 2010 a 2012 a tu samou ignorovat v ostatních letech?
Nebo při hodnocení celé sezony, brát kola na "čistém vzduchu" ve vybraném 1 závodě sezony a v jiném nevyhovujícím závodě je ignorovat?
Tvůj výklad demagogie a lží už celkem znám.
Nebo při hodnocení celé sezony, brát kola na "čistém vzduchu" ve vybraném 1 závodě sezony a v jiném nevyhovujícím závodě je ignorovat?
Tvůj výklad demagogie a lží už celkem znám.
Mike17
14:18 25.05.2020 185.149.130.XXX
D8m jen odkaz na definici lži, jen abys vůbec věděl, co zase plácáš:
Lhaní je tvrzení něčeho, o čemž mluvčí nebo pisatel ví, že je nepravdivé, nebo o čem nemá rozumný důvod se domnívat, že je pravdivé, přičemž to vydává za pravdu buď sobě nebo jiným. Může jít i o způsob obranného mechanismu, může se jednat i o momentální, pro jedince nepříjemnou situaci, který ji nedokáže aktuálně řešit jiným způsobem. Charakteristický je úmysl a vědomí nepravdivosti
Čekám tedy na ten důkaz, že RB nebyl srovnatelný s Ferrari. Abych byl lhář, musel bych vědět, že to pravda není. Tak mi už pomozte,abych to pochopil.
Lhaní je tvrzení něčeho, o čemž mluvčí nebo pisatel ví, že je nepravdivé, nebo o čem nemá rozumný důvod se domnívat, že je pravdivé, přičemž to vydává za pravdu buď sobě nebo jiným. Může jít i o způsob obranného mechanismu, může se jednat i o momentální, pro jedince nepříjemnou situaci, který ji nedokáže aktuálně řešit jiným způsobem. Charakteristický je úmysl a vědomí nepravdivosti
Čekám tedy na ten důkaz, že RB nebyl srovnatelný s Ferrari. Abych byl lhář, musel bych vědět, že to pravda není. Tak mi už pomozte,abych to pochopil.
Situs
12:01 25.05.2020 88.102.38.XXX
Sekunda to byla jen někdy, v průměru něco přes půl sekundy Nejlépe a nejčastěji to bylo vidět v kvaldách a v prvních kolech závodu, či po restartu nebo tak, prostě když bylo potřeba. Ale ano, někdo jejich výkonnostní nadvládu vidět nechce a Adrian se na tom nijak zvlášť nepodílel
Situs
11:53 25.05.2020 88.102.38.XXX
Ferrari chtělo Vettela před Kimim a pomáhali tomu, to musí být jasný zcela každému. Každý bod se mohl hodit a Ferrari na něj vsázelo, byť těch bodů Vettel stejně zahodil mnohem více než by bylo zdrávo a končil tak nakonec i se slušným materiálem s velikou bodovou ztrátou.
Mike17
11:48 25.05.2020 185.149.130.XXX
"Podle místního odborníka Vettel nepotřeboval nikdy TR"
To se ti tam dostalo omylem? Klávesnice asi sama píše, ne? Nebo jak se to vztahuje k tématu? Když vynechám, že jde o prostou lež, kterou sis sám vymyslel.
Pověz nám, co je ještě smutný?
To se ti tam dostalo omylem? Klávesnice asi sama píše, ne? Nebo jak se to vztahuje k tématu? Když vynechám, že jde o prostou lež, kterou sis sám vymyslel.
Pověz nám, co je ještě smutný?
Mike17
11:46 25.05.2020 185.149.130.XXX
A neměl? Důkaz té lži?
Nic, to je formální otázka. Zase nebude. Hodíš maximálně rychlé časy v kvaldě zajeté Vettelem, na kterých budeš ukazovat jak byl vlastně pomalý. A jako správný odborník nepostřehneš rozdíl mezi kvaldou a závodem.
Nic, to je formální otázka. Zase nebude. Hodíš maximálně rychlé časy v kvaldě zajeté Vettelem, na kterých budeš ukazovat jak byl vlastně pomalý. A jako správný odborník nepostřehneš rozdíl mezi kvaldou a závodem.
Mike17
11:42 25.05.2020 185.149.130.XXX
Já útočím? Tys to po sobě nečetl? Jen tak to z tebe vypadlo?
Za mne osobně Vettel využíval TR jak v RB, tak ve Ferrari. Jak s Kimim, tak s Leclercem. Stejně jako ji využívali snad všichni špičkoví jezdci. Možná ty znáš vyjímku, já fakt ne.
Prostě nemáš na žádný argument k věci, máš potřebu jen hejtovat a urážet a abys na to vůbec měl, musíš si mé názory vymyslet sám.
Za mne osobně Vettel využíval TR jak v RB, tak ve Ferrari. Jak s Kimim, tak s Leclercem. Stejně jako ji využívali snad všichni špičkoví jezdci. Možná ty znáš vyjímku, já fakt ne.
Prostě nemáš na žádný argument k věci, máš potřebu jen hejtovat a urážet a abys na to vůbec měl, musíš si mé názory vymyslet sám.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek