DISKUZE K ČLÁNKU Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Daniel Ricciardo měl závod v Monaku roku 2016 rozjetý výborně, jenže chyba mechaniků jej o takřka jistý triumf připravila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 92, poslední 07.06.2020 16:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 7 lidí) 25.05.2020 20:45
Měl jsem spíše na mysli debaty o Schumim a… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 24.05.2020 12:51
Narazis snad na 2017? Podle místního odborníka… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 24.05.2020 20:36
To víš, že jo Miku. Zatím co na Monze, se podle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Odin:
    Rozpočty jsou dohledatelné. Ferrari mělo největší, vyhrával Mercedes. Pokud ti to jako argument nestačí, púodívej se na Renault, kde je se svým velkým rozpočtem. 13
    No finančně na úrovni dnešních Wilíků Lotus fakt nebyl. Ani omylem. Třeba si mohl dovolit platit slušné peníze za Kimiho plat, zatímco Wilíci si nechávají platit za to samé. Stačí to jako důkaz?
    Byl na tom (Lotus) rozhodně líp, než Brawn GP, do nějž Ross sypal vlastní prachy. To co bylo do týmu nasypáno předtím nebylo až tak podstatné. Velká část šla na motor, který Brawn vůbec nepoužil. A kvůli změně motoru musel předělat i šasi. Nebyl jsi to náhodou ty, kdy měl teorii, že změna motoru totálně předělá šasi až tak, že úplně změní vlastnosti vozu? Pamatuji si na diskuse, jak by na tom byl RB s jiným motorem než Renault. Honda fakt nefinancovala předělání šasi na motor Mercedesu. Tajemnství úspěchu bylo hlavně o dvojitých difizorech.
    Takže tým s jedním z nejmenších rozpočtů v poli dokázal získat titul. Stejně, jako se Lotusu podařilo udělat takové auto, které si fantasticky rozumělo s gumama, což byl základ úspěchu v letech 2012 a 2013.
    A tabulky? Souhlas. Je vidět, že Lotus za konkurencí v bodech moc nezaostal. Aspoň do půky roku 2013. Možná, kdyby měli pilota formátu Alonsa nebo Vettela, mohli mít i titul. Ale to už se asi nedovíme, tak máme jen přímé srovnání Kimiho s nimi ve stejném voze. To je možná ten rozdílový článek, který Lotusu chyběl. 03

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Miku s tebou je diskuze jako s mojí 86 letou tchýní. Jenže ona si už moc nepamatuje ani co říkala před dvěma hodinama. A je to tak trošku "já o koze ona o voze".
      Ale dávám ti za pravdu, že Lotus 2013 na tom zdaleka nebyl tak dobře, jako dnešní Williams. Lotus ten rok totiž zkrachoval. Kimimu půl sezóny neplatili a nejspíše ty peníze nedostal dodnes. A konec sezóny už odmítal jezdit. Tak že si nech svý výmysly pro někoho jiného.
      Do půlky sezóny 2013 Lotus nezaostával za konkurencí jedině díky Kimiho bodovým příspěvkům (získal téměř trojnásobek bodů, co jeho kolega). Ale s tebou se nemá cenu dohadovat o triviálních věcech. Ty stejně budeš plácat svý nesmysly. Pro mne je to jen ztráta času, kterého nemám moc nazbyt. Tak si dál mysli, že Ferrari držel Massa místo Alonsa, Lotus Grosjean místo Raikkonena a Mercedes Rosberg místo Hamiltona, jakožto rozdílový články...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Sorry, ale pak by měla tchýně vědět, jaký je rozdíl mezi rozpočtem a hospodářským výsledkem. Zkrachovat může i RB, ikdyž bude mít pořád jeden z nejvyšších rozpočtů.
        Pokud jde o výkonost v roce 2013, neovlivnila to ani tak nechuť Kimiho, ale spíš změny gum uprostřed sezony. Mimochodem sám jsi to vždy tvrdil, že to byla hlavní příčina poklesu Lotusu. Tenkrát jsi to neházel na chybějící peníze. Takže pokud mne kritzuješ za krátkou paměť (zapomněl jsi vysvětlit, co jsem za ty "2 hodiny" zapomněl), chtělo by to udržet tu svoji.
        Ale pamatuji se, že jsem už psal, že dělat závěry o Kimim z toho, že porazil Grosjeana je trochu trapné. To jsi taky neudržel? To je jako bych o Vettelovi tvrdil, že je nejlepší na světě, protože získal 9x tolik bodů, jak Bourdais. To by bylo taky trapný, ne?
        Tu poslední větu sis mohl odpustit. Nic jmenovaného jsem netvrdil, ani nenaznačoval, takže to bylo dost ubohé. 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Miku, fakt nemám čas se tady s tebou točit v kruhu a neustále ti opakovat již vyřčené. Nauč se vnímat své spoludiskutující, nebo oponenty. Nesnaž se je za každou cenu přehádat používáním polopravd doplněnými o tvé výmysly. Hodně ti to pomůže.
          Tak naposledy. Výkonnost Kimiho neposuzuji z toho, že porazil Grosjeana. Jak jsem již uvedl, tato porážka byla plánovaná, jelikož se jelo na Kimiho. A je to stejně naplánované vítězství, jako to Vettela nad Kimim. Tak že pokud někdo dělá trapné závěry, pak jsi to jedině ty. když vnímáš rozdílně politiku a TR uvnitř týmů v případě Raikkonen x Grosjean a Raikkonen x Vettel. 03
          Změna konstrukce pneu bala samozřejmě jednou z hlavních příčin poklesu formy Lotusu, ale nikoliv jediná. Během každé sezóny se auta dále vyvíjejí a když chybí finance, pak jde vývoj stranou, neplatí se zaměstnancům ani pilotům a na výkonnost to má negativní vliv. A jsme zase na začátku diskuze s tebou. Zase filtruješ a vybíráš si, co se ti hodí ke zpochybňování, aby ses cítil jako vítěz diskuze. Tak si klidně piš své nesmysly. Už reagovat nebudu.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Sorry, ale když tu píšeš o používání polopravd doplněnými o výmysly, to jsi myslel svou poslední větu tvého předchozího komentáře. Nic z toho jsem ani nenapsal, ani nic v podobném smyslu. Jak tě takový blábol vůbec napadl, nechápu. A po tomto mi vyčítáš polopravdy?
            Když neposuzuješ Kimiho podle porážky Grosjeana, pak pořád neopakuj, o kolik ho porazil. Když to není důležité, proč to pořád opakuješ? Ano, souhlas. TR tam byla stejně jako u Vettela. TR má smysl dělat pro lepšího a v případech, kdy má pro tým nějaký přínos. To opakuji pořád.
            Najednou změna gum byla jen jednou z hlavních příčin. Já s tím celkem souhlasím, ale byly tu kdysi názory, že bez té změny gum by Lotus mohl získat titul. To se tak trochu bije s nynějším tvrzením, že k tomu výrazně přispěly finanční problémy. Ono to ale nic nemění na tom, že rozpočet Lotusu nebyl podobný jako teď u Williamsu. To auto bylo postaveno dobře a za slušné peníze. Že pak finance došly, už situaci moc neřešilo. On by i Kimi jezdil zadarmo, kdyby jel o titul. Bylo to prostě dobré auto a Kimiho výsledky byly dobré hlavně díky tomu autu. Jak je dobrý KImi jako pilot jsme mohli vidět v porovnání s Alonsem, Vettelem, ale hlavně Massou. Sorry, tehdy (2007-2008) u mne Kimi klesnul z TOP pilota na průměr a je to důkaz toho, že na zajetí Kimiho není potřeba žádná režie. Někdo jako Massa se má zajet stylem, jako předvedli Schumacher s Alonsem. Měl stejné podmínky, jako ti dva. Jak s Kimim pak zametl Alonso i Vettel je jen důkaz toho, že to nebyla náhoda.
            Vidíš, nic z toho jsem nevyfiltroval a nemám potřebu tu plácat něco o tom, jak Massa dělal lepší výsledky než Alonso. To fakt nesmysly jsou.
            Neřeším to, kdo je vítěz diskuse. Asi sis toho ani nevšiml, ale nějak jsme se dostali od Monaka 2016 k jiným rokům. Nevím, kde tak chceš hledat nějakého vítěze. Jen jsem se bavil o F1. Řekl bych, že o tom to tady je, ne? Ale jsem pro, už to nikam nevede, tak se měj pěkně. 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    "...Víte jak... Když v Monaku vedete při nájezdu do první zatáčky, tak si závod můžete prohrát už jen sami," uzavírá Ricciardo..."

    Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/99042-monako-2016-zuril-jsem-vzpomina-ricciardo
    A nebo vám to prohraje tým, ať už okatě, nebo skrytě na základě TR.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.170.XXX
      Narazis snad na 2017? Podle místního odborníka Vettel nepotřeboval nikdy TR 03

      + 6 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Hmmm, takového neznám. Zase jen trapná lež, nebo budeš jmenovat? Umíš něco jiného, než lhát? Třeba nějaký argument k F1 v diskusi o F1 by nebyl?

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.170.XXX
          Komentář úplně mimo, jen snaha útočit, jak jinak

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            37.188.172.XXX
            12

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.170.XXX
              Já ti nevím Dejve, po těch jeho eskapadach je to už spíš smutný, než vtipný 13

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                37.188.170.XXX
                Že to píšeš zrovna ty 04

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.170.XXX
                  A můžeš mi říct, kde tu píši mimo diskuzi s cílem jen útočit? já tu napsal, jestli Odin naráží na rok 2017, kdy zase Vettela Ferrari nesmyslně protěžovalo a?

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    "Podle místního odborníka Vettel nepotřeboval nikdy TR"
                    To se ti tam dostalo omylem? Klávesnice asi sama píše, ne? 12 Nebo jak se to vztahuje k tématu? Když vynechám, že jde o prostou lež, kterou sis sám vymyslel.
                    Pověz nám, co je ještě smutný? 03

                    + 1 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      31.30.170.XXX
                      A kde je ta snaha o urážku? Já mluvil o Monaku 2017 a osobě, která tu převrací realitu, dal?

                      + 4 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Dál nic. Vlastně mi to úplně stačí. Když si musíš vymýšlet mé názory, aby sis tu ze mne mohl vůbec utahovat, nic víc asi nejde dosáhnout. 03

                        + 1 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    Ferrari chtělo Vettela před Kimim a pomáhali tomu, to musí být jasný zcela každému. Každý bod se mohl hodit a Ferrari na něj vsázelo, byť těch bodů Vettel stejně zahodil mnohem více než by bylo zdrávo a končil tak nakonec i se slušným materiálem s velikou bodovou ztrátou.

                    + 4 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      A abych doplnil, když se ve stejném týmu na stejné strategii dostane parťák před tebe na první místo v Monaku přes boxy, tak těžko můžeš říci že to tak tým nechtěl 12

                      + 4 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        To souhlas. Tým mohl jistě přezout druhého tak, aby se pořadí nezměnilo a nemohli si to rozdat na trati. Říká se tomu týmová režie. 13

                        + 1 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Tvoje demagogický lži a nesmysly mě nezajímají, na to jsi se tu již dostatečně odkecal.

                          + 5 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama