DISKUZE K ČLÁNKU Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo
Daniel Ricciardo měl závod v Monaku roku 2016 rozjetý výborně, jenže chyba mechaniků jej o takřka jistý triumf připravila.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
15:35 25.05.2020 185.149.130.XXXMyslíš, jako zcela nedemagogicky předhazovat jistou anketu v roce 2010 a 2012 a tu samou ignorovat v ostatních letech?
Nebo při hodnocení celé sezony, brát kola na "čistém vzduchu" ve vybraném 1 závodě sezony a v jiném nevyhovujícím závodě je ignorovat?
Tvůj výklad demagogie a lží už celkem znám.
-
-
Situs
11:41 26.05.2020 88.102.38.XXXPrávě, ale je čas ho nechat jeho bublině. Doložený průměrný půlsekundový rozdíl v kvalifikaci přece o rychlosti vozu nevypovídá, ukázky nejednoho celého stintu kdy Vettel dokáže dávat jezdcům Ferrari i sekundu dokud si nevyjede dostatečný náskok přičemž Ferrari není zaseknuté v provozu není přece dostatečně reprezentativní, analýzy odborníků i místní rozbor rychlosti jsou jen domněnky ostatních které ho nezajímají a nic nedokazují, a slova samotného Vettela když tu tvrdil že Alonso zpočátku ztrácel sekundu a půl přece nemyslel vážně, stejně tak Button když prohlásil že Alonso má body ale ne rychlost. Mike prohlásil že vůz Ferrari byl na startu sezony nejsilnější a přes to nejede vlak Co na tom že on neprokázal vůbec nic a jen vytasil Barcelonu kdy Vettel neměl žádný stint bez zaseknutí v provozu s křídlem které si poškodil a museli mu ho měnit, a navíc s penalizací. To prostě nevymyslíš. Nedávno jak byla Valencie jsem se musel smát jak Vettel neměl žádnou výhodu v rychlosti vozu, když na to přišlo tak jen sekundu na kolo Doložit se dá mnohé, ale ne všem-
Mike17
12:04 26.05.2020 185.149.130.XXX-půlsekundový nískok v kvaldě je to samé, jako v závodě?
-půlsekundový náskok je zásluha Vettela nebo RB? Jistě že vozu, pilot na to vliv nemá.
-ukázal jsi stint v Ausitnu, který nebyl čistý a vadí ti nečistý v Barceloně? Kola na čistém vzduch v Austinu ukazovala 0,5s pro Vettela, čistá kola v Barceloně 1s pro Alonsa. CHápu, líbí se jen ty jedny.
-křídlo v Barceloně jsem odečetl, ztrácel sekundu s křídlem v pořádku.
-domněnky těch, co Alonsa chválí jsou podobné těm, co chválí Vetela.
-Button dal Vettela na stejnou úroveň s Alonsem.
-Mike mluvil o půlce sezony 2012, kdy Ferrari s Alonsem vedlo MS. To chceš popřít jak?
-Nevzpomínám si, že bych u Valencie řešil nějaké sekundy.
Ano, doložit se dá vše. Stačí jen nechtít vidět jen půlku dat.
-
-
Mike17
14:26 26.05.2020 185.149.130.XXXVím, tebe zajímají jen tvé demagogické lži a výmysly. Doložil jsi pouze, že byl Vettel na RB v jednom závodě rychlejší než Alonso na Ferrari a že v kvalifikacích byl Vettel na RB rychlejší než Alonso na Ferrari. Co z toho dělalo auto a co pilot neřešíš, že v jiných závodech to bylo obráceně neřešíš, že stint v Austinu nebyl čistý, když se Alonso dostal o několik míst dopředu neřešíš, že Rb měl tehdy technickou vychytávku, zvyšující jejich rychlost právě v kvalifikacích a prvních kolech neřešíš, operuješ proto jen s nimi, že si nerozuměl RB tolik s gumama, takže měl nevýhodu po většinu závodu neřešíš, že měl RB horší spolehlivost neřešíš, že Alonsa neobíral o body kolega neřešíš, že v první půlce sezony vyhrával každý závod jiný pilot (jediný Alonso 2), tedy se nedá vybrat reprezentativní na celou sezonu neřešíš, že odborníci se kloní na obě strany každý na jinou neřešíš. Nic z toho neumíš zpochybnit, což taky neřešíš tak to raději označíš za výmysl a lež. Prostě bereš jen to, co se ti hodí a vytváříš si svou vlastní verzi. A budeš mlít něco o demagogii. Zameť si řed vlastním prahem, než začneš urážet.-
-
-
Mike17
19:02 27.05.2020 185.149.130.XXXVím, soudnost. Jako to, že Vettela všichni kritizují.
Massa:
Regardless of Vettel’s decision, his legacy at Ferrari is clear to Massa and the Brazilian had strong words to say about the quality of hardware afforded to Vettel from 2015 onwards.
“I would say, in my opinion he did a very, very good job for Ferrari winning many races, even fighting for championships.
"It’s also true that he never had the car to win the championship, even if it was close – it was not the quickest car,” he added.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
11:42 25.05.2020 185.149.130.XXXJá útočím? Tys to po sobě nečetl? Jen tak to z tebe vypadlo?
Za mne osobně Vettel využíval TR jak v RB, tak ve Ferrari. Jak s Kimim, tak s Leclercem. Stejně jako ji využívali snad všichni špičkoví jezdci. Možná ty znáš vyjímku, já fakt ne.
Prostě nemáš na žádný argument k věci, máš potřebu jen hejtovat a urážet a abys na to vůbec měl, musíš si mé názory vymyslet sám.
-
-
-
-
-
odin
20:36 24.05.2020 77.240.103.XXXTo víš, že jo Miku. Zatím co na Monze, se podle tebe, piloti zaseknou za autem před nimi, tak v Monaku piloti běžně objedou pomalejšího a pokud to nedokáží, tak je to jejich chyba.
Kam chodíš poslední dobou na takové nesmysly???
A co se týče 2016, tak by se asi takový arogant, jakým Marko je, jen těžko omlouval Riccimu, kdyby bylo vše z hlediska týmu vpořádku...-
Mike17
09:25 25.05.2020 185.149.130.XXXPromiň, kde přesně jsem tvrdil, že v Monaku se dobře předjíždí? Podsouvat mi takovou hloupost je trochu pod tvou úroveň, ne? To bys měl nechat jiným odborníkům.
Naopak, bylo vidět na Vettelovi, že předjet Kimiho nedokáže. Při tom, co jeli 3 kola na různých směsích, měli možnost jet oba naplno. Ani jeden za nikým zaseklý nebyl. Vyhrál ten rychlejší a na horších gumách. Po výměně Vettela už Kimi nikoho předjíždět nemusel. Nedokázal se k Vettelovi ani přiblížit.
2016: Však se omluvil. Nikdo netvrdí ani netvrdil, že to tým nepodělal. Ale asi těžko to někdo udělal schválně tehdejší jedničce týmu. Sám říkáš, že takové věci se stávají dvojkám. Zvlášť když tím přišli o vítězství, kterých v té době měli dost málo. Když udělali podobnou chybu u Mercedesu, nijak zvlášť ti to nevadilo.-
odin
17:13 25.05.2020 77.240.103.XXXPřečti si znovu a pozorně naši diskuzi po Monaku 2017. Kimi tvrdil, že ho tým zbytečně brzy povolal k Pitstopu a pak poslal do provozu. Já ti to citoval, jako indicii pro týmovou režii ve prospěch Vettela a ty jsi tvrdil, že do žádného provozu ho neposlali a Buttona pouze objel, když ten ho pouštěl. Jenže Miku, i když v Monaku pomalejší pilot pouští rychlejšího, tak ho zpomalí. Nelze tam totiž předjíždět kdekoliv a oba musí počkat na chvíli, kdy to bude možné. Do té doby jede ten "rychlejší" stejně pomalu a nejspíše ještě pomaleji, než ten pomalý před ním. Navíc nemůžou jet těsně v závěsu, protože by si oddělal pneumatiky hned po jejich výměně. To jsou věci, které ti absolutně nedochází a jenom si vyzobáváš to, co se ti hodí. O objektivitě se v tvém případě nedá mluvit vůbec. A ta tvoje "jízda naplno" je další nesmysl. Každý závod "kočíruje" tým oběma svým pilotům. To už jednou pro vždy pochop. V každém závodě musí oba piloti v některých částech šetřit (minimálně palivo) a není problém jednoho z pilotů "uvést" do režimu "šetření" a druhého naopak přimět k maximálnímu výkonu.. A když k tomu ještě přidáme pitstop pro toho v klidovém režimu, tak ten druhý vypadá, jako by létal. Podle mne podobnou strategii použili u RedBullů v Malajsii 2013. Jen s tím rozdílem, že Vettelovi umožnili Webbera podseknout.
Po pitstopu Vettela už Kimimu bylo jasné, kde je jeho místo a kam ho tým chtěl dostat. Další pitstop už nebyl v plánu a tak bylo po manévrech. Nebo snad myslíš, že kdyby jezdil Vettelovi na křídle, že by měl šanci ho předjet, či že by zazněla hláška Multi21???
2016; Opět si přečti, co jsem napsal výše. Chci věřit, že to bylo neúmyslné, ale nechápu, proč neměli připravené pneu, když šlo o plánovanou zastávku a Ricci byl k pitstopu povolán týmem. Jestli to umíte spolu s dr.Markem vysvětlit, tak sem s tím. Jsem jedno velké ucho a možná nebudu sám, koho by to zajímalo.-
Mike17
18:51 25.05.2020 185.149.130.XXXChápu, ale už jsme to probírali a hledat zase ta čísla se mi nechce. Kimi předjel oba jezdce o kolo zpět během prvního kola, resp. jen dbvou stintů. Napsal sjem ti, kolik ztratil v těch dvou stintech a ta ztráta byla menší, než náskok se kterým vyjel Seb z boxů. Takže zdržení bylo minimální. Nic neospravedlňuje Kimiho pomalost ve zbytku stintů na lepších gumách, ve kterých měl opravdu čistý vzduch. Proč zajel v to kolo bylo zřejmé, když měnili piloti za ním. To se dělá naprosto běžně a nikdy tě to neudivovalo. Měl všechny trumfy v ruce, stačilo jen jet.
S nějakým šetřením gum či paliva na mne nechoď. Zrovna v Monaku je opotřebení gum minimální a i paliva je dost. I kdyby nebylo, mohl obojí šetřit po celý zbytek závodu, protože dobře víme, že se tam dá vyhrát i bez ERS (Ricci 2018). Klidně zbyek závodu mohl jet na půl plynu a žádné Multi nebylo třeba.
Malajsii 2013 už snad netřeba věřit. Fakt ti nesežeru, že Webber za to celé kolo a půl nebyl schopný otočit knoflíkem na volantu, nebo si nevšiml, že na něj Vettel útočí. Nakonec i on sám obvinil s nedodržení Seba a nikoliv tým.
2016: Já zase nechápu, že dali v Brazílii 2012 (rozhodujícím závodě sezony) Sebovi špatnou sadu gum a když mu dávali správnou, také neměli připravené gumy a byl tam dobrých 10s navíc. Ještě, že měl soupeře, který nedokázal využít tak brutální chyby týmu, která ho poslala na konec pole. Pro mne je to oboje stejné. Tohle se stává v každém týmu a oboje se stalo týmové jedničce. Proč si nedokážeš vysvětlit jedno a druhé ano, to zase nechápu já.-
-
Mike17
09:55 26.05.2020 185.149.130.XXXSorry, tomu nerozumím. To jsem psal kde? Psal jem, že Kimi mohl zajet ty 3 kola rychleji. Předjet ty 2 o kolo zpět ho zdrželo menší chvíli, než jaká ho dělila od Vettela po Vettelově výjezdu. Měl nové, rychlejší gumy. Na nějaké šetření motoru či gum nemusel ty 3 kola brát ohled, protože měl dalších zhruba 50 kol, kdy je mohl šetřit a nikdo by ho nepředjel. Jak předvedl Ricci, můžeš jet klidně o 5s na kolo pomaleji a stejně tě nikdo nedá. Takže mohl jet zbytek závodu vyhlídkovým tempem.-
odin
07:39 27.05.2020 77.240.103.XXXAch jo. Pro pitstop si musí pilot (tým) vytvořit podmínky. To znamená, musí si vytvořit náskok na soupeře za ním a také na soupeře okolo kterých se ocitne po výjezdu na trať. To je právě TO, o čem Kimi mluvil v po závodních rozhovorech. Tým mu hlídá obě okna, aby byl jeho pitstop vpořádku. Kimi do té doby jezdil v klidovém režimu, proto na Vettela nenajížděl žádný čas. A podle mne měli domluvenou zastávku mnohem později. Ano RBR jim do toho hodil vidle. Ale hned následující kolo po pitstopu bylo vidět, že se u RBR spletli a pohoršili si. Tak proč šel KImi do boxů taky??? Mně vadí, že jste tehdá ty s Easym argumentovali kvalifikačními výsledky, které měl Kimi horší, než Seb a že jste tvrdili, že když bude startovat před Sebem, TR bude pro něj. Jak to dopadlo, viděli všichni. A opět opakuji. Ferrari klidně mohlo udělat výměny oběma tak, aby zůstalo pořadí stejné, ale rozhodli se pro výměnu. Chápu je, ale nechápu vás, kteří fandíte Vettelovi, potažmo Ferrari, že nepřipouštíte jakoukoliv manipulaci v podobě TR. Dokonce demagogicky tvrdíš, (ve vlákně se Situsem) že kdyby Vettela přezuli tak, aby pořadí zůstalo zachované, jednalo by se o týmovou režii.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek