DISKUZE K ČLÁNKU Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo
Daniel Ricciardo měl závod v Monaku roku 2016 rozjetý výborně, jenže chyba mechaniků jej o takřka jistý triumf připravila.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:35 27.05.2020 185.149.130.XXXKdo prosím Kimimu bránil najet si náskok? Vždyť sám musel vědět, že když ostatním neodjede, bude muset reagovat na pitstopy ostatních. Jediný způsob, jak si nechat čas na zvážení, jestli je pitstop nutný je mít časovou rezervu. Tak měl jet!!! Nikoho před sebou neměl, na gumy hledět nemusel, protože nemohl být na trati předjet.
Na pitstop reagovat museli. Než viděli ve Ferrari první stint Ricciho po výměně, byl Kimi už v boxech. Tak co jim vyčítáš? Že nenechali Kimiho na trati doufajíc v to, že RB na nových gumách nebude o moc rychlejší než na starých? V ten rok nebl rozdíl opravdu velký, ale byly roky, kdy po přezutí zrychili třeba o 2-3s na kolo. S tím Kimiho pidináskokem by byla jistota, že je RB podsekne. Reagovat na jejich zastávku bylo naprosto logické.
A ano. Vettela mohli přezout hned po Kimim. Tak aby neměl čas Kimiho předjet. Zabránit jednomu pilotovi předjet druhého ve stejné stáji, se říká týmová režie. Ty jsi prý proti tomu.Ty říkáš zcela demagogicky týmová režie tomu, že spolu regulérně závodili. A Kimimu fakt nikdo nebránil, jet na nových gumách rychleji, než Vettel na starých. -
Situs
10:37 27.05.2020 88.102.38.XXXTak viděli jsme to loni v Singapuru jak zastávka ve Ferrari rozhodla o pořadí a jak pak Binotto zpětně přiznal že touto týmovou režií prostě Vettela nechali vyhrát na úkor Leclerca. Viděli jsme jak následně v Rusku Vettela zpacifikovali zastávkou v boxech když nechtěl dodržet domluvenou dohodu. Prostě buď se snaží tým aby boxy o pořadí svých jezdců nerozhodovaly nebo naopak ať jim poslouží pro jejich potřeby. Vlastně ty by jsi ten jeho nesmysl mohl využít a prezentovat tak to památné prohození v posledním závodě roku 2007 mezi Kimim a Massou jako absence týmové režie, no chce to soudnost která Mikovi schází. Mike jen opět ukázal jak demagogicky ohne lež aby mu to zapadlo, pro něj ale škoda že od dotyčných občas vyjde pravda najevo.-
odin
23:22 27.05.2020 77.240.103.XXXJo s Mike to bývá marný boj, pokud člověk nepřistoupí na jeho stupiditu. Klidně můžu využít jeho argumentace o TR v příadě, kdy (jak tvrdil tobě) tým ponechá pořadí pilotů po pitstopech zachované jako před pitstopy. A pak mu vmést, že vlastně většina "soubojů" mezi Kimim a Sebem byla nechutně ovlivněna týmovou režií. když Vettela nechali, jakožto lepšího z kvalifikace, dojet před Kimim. Ale to už člověk musí totálně ztratit soudnost a ztrapnit se, aby něco podobného psal. Mikovi tyhle hlouposti v diskuzích nedělají problém, přitom je to v reálu docela normální kluk s přehledem a rozumnými názory.
Pravda najevo od dytyčných vyjde, ale bohužel fakt jenom občas. A i s tímto si Mike hravě poradí. Mně už tu párkrát argumentoval negací tohoto faktu. Něco ve smyslu:"dotyčný pilot si nestěžoval, tudíž se to nestalo..."
Ano, TR se běžně děje napříč startovním polem F1. A většina fanoušků si toho je vědoma a nemá problém ji uznat. Až na výjimky, kteří se tu do krve bijí za Vettely Vettelovější bez TR a Schumachery Schumachrovatější bez TR. Napsal jsi to tentokrát dobře. Kimi vyhrál v posledním závodě 2007 díky prohození pozic přes boxy (díky TR) a to byla TR zakázaná. Všichni to viděli, všichni to tušili, že to tak bude a nikdo to Ferrari nezpochybnil. Nebylo jak. Ale týmová režie to jednoznačně byla.-
Mike17
10:21 28.05.2020 185.149.130.XXXVynechám invektivy.
Kolik Kimi ztratil předjížděním jezdců o kolo se dá celkem přesně vyčíslit. Nikdo jiný mu po ty 3 kola nezavazel. nevidím jediný důvod, proč nemohl jet rychleji. Sorry, jediná týmová režie na tom je ta, že Vettela zaříznout mohli a neudělali to. Odpůrce TR by měl být rád. Pokud nefandí poraženému.
O tom, že TR existuje nikdo nepochybuje. Jen je blbý, když ji vidíš v každé zastávce, na které Kimi nevydělá. jednou moc nrzy, podruhé moc pozdě, potřetí o kolo dřív než Vettel, počtvrté o kolo pozděi než Vettel. Neexistuje žádný způsob pitstopu, který by TR nebyl. To bylo několikrát ověřeno, když si byly pitstopy přesně stejné, jen v opačném pořadí a vždy to byla TR pro Vettela. Proč zrovna jeho všichni protžeují fakt nechápu. Čím je vyjíměčný, když tu Situs a spol pořád prezentují, jak je to sotva průměrný pilot? Čím si to zasloužil? TR když je třeba. Jak jsi správně podotknul, využíval ji i Kimi, stejně jako Hamilton, Rosberg, Alonso či Schumacher. Ale dělá se, když se má podpořit ten nadějnější adept na titul. -
-
Situs
10:54 28.05.2020 88.102.38.XXXKdyby Mike kopal za Kimiho tak by ti našel že ne, že o TR nešlo a je to jen tvoje domněnka a nemáš důkaz. Naopak, důkazem by bylo to že by si přeci jinak McLaren stěžoval, kluci z Ferrari by byli z posledního závodu vyloučeni a titul by bral Alonso Normálně se v boji o vítězství tým snaží vyhnout nějakým undercutům či overcutům mezi svými jezdci, takhle jim do toho nechtějí zasahovat a nechat na jezdcích se zde rozumí vyhrát kvalifikaci či porazit předjetím na trati. Bojovat skrze boxy v jednom týmu by šlo jen při rozdělených boxech což ve Ferrari fakt nehrozí. Ve Ferrari to tak chtěli a tak Vettelovi tu šanci dali. Stejně jako to chtěli v Singapuru a odnesl to Leclerc, kde to ale po nějaké době prostě přiznali. Dvojkám jsou takové šance odepírány, můžeš k tomu jen spekulovat jak moc bylo v plánu že Kimiho vyslali do provozu či Leclerc o probíhaném undercutu nebyl informován Ode mne na toto téma vše
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
12:01 25.05.2020 88.102.38.XXXSekunda to byla jen někdy, v průměru něco přes půl sekundy Nejlépe a nejčastěji to bylo vidět v kvaldách a v prvních kolech závodu, či po restartu nebo tak, prostě když bylo potřeba. Ale ano, někdo jejich výkonnostní nadvládu vidět nechce a Adrian se na tom nijak zvlášť nepodílel
-
-
-
-
-
Mike17
14:18 25.05.2020 185.149.130.XXXD8m jen odkaz na definici lži, jen abys vůbec věděl, co zase plácáš:
Lhaní je tvrzení něčeho, o čemž mluvčí nebo pisatel ví, že je nepravdivé, nebo o čem nemá rozumný důvod se domnívat, že je pravdivé, přičemž to vydává za pravdu buď sobě nebo jiným. Může jít i o způsob obranného mechanismu, může se jednat i o momentální, pro jedince nepříjemnou situaci, který ji nedokáže aktuálně řešit jiným způsobem. Charakteristický je úmysl a vědomí nepravdivosti
Čekám tedy na ten důkaz, že RB nebyl srovnatelný s Ferrari. Abych byl lhář, musel bych vědět, že to pravda není. Tak mi už pomozte,abych to pochopil.
-
-
odin
17:30 25.05.2020 77.240.103.XXXAle Miku, vždyť ty takovéto věci děláš taky. Proč ti najednou vadí, když tak argumentují druzí? Jen si vzpomeň, kolikrát jsem ti psal o tvých kotrmelcích a že se kroutíš kako korouhvička. Bylo to vždycky, když jsi utíkal od tématu, když jsi porážka v závodech "přebíjel" kvalifikačními vítězstvími apodobně.
Abych pravdu řekl, "užívám si tvých diskuzí s HellHogrem a Situsem". Objevuji nové poznatky ve tvých názorech, o kterých jsem dosud neměl ani tušení (a o kterých jsi neměl nejspíše tušení ani ty ).
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek