DISKUZE K ČLÁNKU Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Daniel Ricciardo měl závod v Monaku roku 2016 rozjetý výborně, jenže chyba mechaniků jej o takřka jistý triumf připravila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 92, poslední 07.06.2020 16:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 7 lidí) 25.05.2020 20:45
Měl jsem spíše na mysli debaty o Schumim a… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 24.05.2020 12:51
Narazis snad na 2017? Podle místního odborníka… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 24.05.2020 20:36
To víš, že jo Miku. Zatím co na Monze, se podle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Kdo prosím Kimimu bránil najet si náskok? Vždyť sám musel vědět, že když ostatním neodjede, bude muset reagovat na pitstopy ostatních. Jediný způsob, jak si nechat čas na zvážení, jestli je pitstop nutný je mít časovou rezervu. Tak měl jet!!! Nikoho před sebou neměl, na gumy hledět nemusel, protože nemohl být na trati předjet.
                      Na pitstop reagovat museli. Než viděli ve Ferrari první stint Ricciho po výměně, byl Kimi už v boxech. Tak co jim vyčítáš? Že nenechali Kimiho na trati doufajíc v to, že RB na nových gumách nebude o moc rychlejší než na starých? V ten rok nebl rozdíl opravdu velký, ale byly roky, kdy po přezutí zrychili třeba o 2-3s na kolo. S tím Kimiho pidináskokem by byla jistota, že je RB podsekne. Reagovat na jejich zastávku bylo naprosto logické.
                      A ano. Vettela mohli přezout hned po Kimim. Tak aby neměl čas Kimiho předjet. Zabránit jednomu pilotovi předjet druhého ve stejné stáji, se říká týmová režie. Ty jsi prý proti tomu.Ty říkáš zcela demagogicky týmová režie tomu, že spolu regulérně závodili. A Kimimu fakt nikdo nebránil, jet na nových gumách rychleji, než Vettel na starých. 03

                      + 0 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Tak viděli jsme to loni v Singapuru jak zastávka ve Ferrari rozhodla o pořadí a jak pak Binotto zpětně přiznal že touto týmovou režií prostě Vettela nechali vyhrát na úkor Leclerca. Viděli jsme jak následně v Rusku Vettela zpacifikovali zastávkou v boxech když nechtěl dodržet domluvenou dohodu. Prostě buď se snaží tým aby boxy o pořadí svých jezdců nerozhodovaly nebo naopak ať jim poslouží pro jejich potřeby. Vlastně ty by jsi ten jeho nesmysl mohl využít a prezentovat tak to památné prohození v posledním závodě roku 2007 mezi Kimim a Massou jako absence týmové režie, no chce to soudnost která Mikovi schází. Mike jen opět ukázal jak demagogicky ohne lež aby mu to zapadlo, pro něj ale škoda že od dotyčných občas vyjde pravda najevo.

                      + 4 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Ano, děkuji. Nechat oba piloty jet na volném vzduchu, přičemž Kimi měl lepší gumy, je týmová režie, protože mohli Vettela zaříznout.
                        Děkuji za ukázku "nedemagogického" vzoru argumentace.
                        11

                        + 0 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Jo s Mike to bývá marný boj, pokud člověk nepřistoupí na jeho stupiditu. Klidně můžu využít jeho argumentace o TR v příadě, kdy (jak tvrdil tobě) tým ponechá pořadí pilotů po pitstopech zachované jako před pitstopy. A pak mu vmést, že vlastně většina "soubojů" mezi Kimim a Sebem byla nechutně ovlivněna týmovou režií. když Vettela nechali, jakožto lepšího z kvalifikace, dojet před Kimim. 18 Ale to už člověk musí totálně ztratit soudnost a ztrapnit se, aby něco podobného psal. Mikovi tyhle hlouposti v diskuzích nedělají problém, přitom je to v reálu docela normální kluk s přehledem a rozumnými názory.
                        Pravda najevo od dytyčných vyjde, ale bohužel fakt jenom občas. A i s tímto si Mike hravě poradí. Mně už tu párkrát argumentoval negací tohoto faktu. Něco ve smyslu:"dotyčný pilot si nestěžoval, tudíž se to nestalo..."

                        Ano, TR se běžně děje napříč startovním polem F1. A většina fanoušků si toho je vědoma a nemá problém ji uznat. Až na výjimky, kteří se tu do krve bijí za Vettely Vettelovější bez TR a Schumachery Schumachrovatější bez TR. Napsal jsi to tentokrát dobře. Kimi vyhrál v posledním závodě 2007 díky prohození pozic přes boxy (díky TR) a to byla TR zakázaná. Všichni to viděli, všichni to tušili, že to tak bude a nikdo to Ferrari nezpochybnil. Nebylo jak. Ale týmová režie to jednoznačně byla. 11

                        + 4 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Vynechám invektivy.
                          Kolik Kimi ztratil předjížděním jezdců o kolo se dá celkem přesně vyčíslit. Nikdo jiný mu po ty 3 kola nezavazel. nevidím jediný důvod, proč nemohl jet rychleji. Sorry, jediná týmová režie na tom je ta, že Vettela zaříznout mohli a neudělali to. Odpůrce TR by měl být rád. Pokud nefandí poraženému.
                          O tom, že TR existuje nikdo nepochybuje. Jen je blbý, když ji vidíš v každé zastávce, na které Kimi nevydělá. jednou moc nrzy, podruhé moc pozdě, potřetí o kolo dřív než Vettel, počtvrté o kolo pozděi než Vettel. Neexistuje žádný způsob pitstopu, který by TR nebyl. To bylo několikrát ověřeno, když si byly pitstopy přesně stejné, jen v opačném pořadí a vždy to byla TR pro Vettela. Proč zrovna jeho všichni protžeují fakt nechápu. Čím je vyjíměčný, když tu Situs a spol pořád prezentují, jak je to sotva průměrný pilot? Čím si to zasloužil? TR když je třeba. Jak jsi správně podotknul, využíval ji i Kimi, stejně jako Hamilton, Rosberg, Alonso či Schumacher. Ale dělá se, když se má podpořit ten nadějnější adept na titul. 03

                          + 0 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Miku, zase špatně. Já nevidím TR za každým pitstopem na kterém Kimi nevydělá. Já ji vidím za většinou pitstopů na kterých Kimi prodělal. A to je setsakramenský rozdíl. 03

                            + 4 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Kdyby Mike kopal za Kimiho tak by ti našel že ne, že o TR nešlo a je to jen tvoje domněnka a nemáš důkaz. Naopak, důkazem by bylo to že by si přeci jinak McLaren stěžoval, kluci z Ferrari by byli z posledního závodu vyloučeni a titul by bral Alonso 12 Normálně se v boji o vítězství tým snaží vyhnout nějakým undercutům či overcutům mezi svými jezdci, takhle jim do toho nechtějí zasahovat a nechat na jezdcích se zde rozumí vyhrát kvalifikaci či porazit předjetím na trati. Bojovat skrze boxy v jednom týmu by šlo jen při rozdělených boxech což ve Ferrari fakt nehrozí. Ve Ferrari to tak chtěli a tak Vettelovi tu šanci dali. Stejně jako to chtěli v Singapuru a odnesl to Leclerc, kde to ale po nějaké době prostě přiznali. Dvojkám jsou takové šance odepírány, můžeš k tomu jen spekulovat jak moc bylo v plánu že Kimiho vyslali do provozu či Leclerc o probíhaném undercutu nebyl informován 12 Ode mne na toto téma vše 11

                          + 4 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.170.XXX
          Mike lže běžně, třeba tvrdí, že 2010 a 2012 mělo Ferrari stejně dobré auto jako RB 18

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jorge

            Jorge

            46.135.23.XXX
            To fakt někdo nevidí, že RB byl tehdy minimálně o vteřinu rychlejší?

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.170.XXX
              Podle Mika dělal rozdíl Vettel oproti Alonsovi, ale techniku podle něho měli stejnou 18

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Sekunda to byla jen někdy, v průměru něco přes půl sekundy 11 Nejlépe a nejčastěji to bylo vidět v kvaldách a v prvních kolech závodu, či po restartu nebo tak, prostě když bylo potřeba. Ale ano, někdo jejich výkonnostní nadvládu vidět nechce a Adrian se na tom nijak zvlášť nepodílel 04

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            A neměl? Důkaz té lži? 12
            Nic, to je formální otázka. Zase nebude. Hodíš maximálně rychlé časy v kvaldě zajeté Vettelem, na kterých budeš ukazovat jak byl vlastně pomalý. A jako správný odborník nepostřehneš rozdíl mezi kvaldou a závodem. 13

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.170.XXX
              Díky, alespoň nemusím dávat citaci na tenhle bizar, je to jako děkovat Rusku za poslední režim v Československu

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Na tohle opravdu citaci nepotřebuješ. To ti zopakuju klidně pokaždé. Děkovat nemusíš. Já bych i poděkoval za nějaký důkaz, že se mýlím. Ale bohužel....
                Děkovat Rusku za demokracii? Hmmm, to raději nechám bez komentáře.

                + 1 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.170.XXX
                  Miku, víš jaký byl poslední režim v Československu? s demokracií to nemělo vůbec nic společného

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Asi sis naběhl. Mike tě chytí na detailech. Československo existovalo ještě nějakou dobu po listopadu 1989. Pak byly "pomlčkové" dohady a úpravy názvu státu až k definitivnímu rozdělení...
                    Ale většina nejspíše chápe, jak jsi to myslel. 03

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                D8m jen odkaz na definici lži, jen abys vůbec věděl, co zase plácáš:
                Lhaní je tvrzení něčeho, o čemž mluvčí nebo pisatel ví, že je nepravdivé, nebo o čem nemá rozumný důvod se domnívat, že je pravdivé, přičemž to vydává za pravdu buď sobě nebo jiným. Může jít i o způsob obranného mechanismu, může se jednat i o momentální, pro jedince nepříjemnou situaci, který ji nedokáže aktuálně řešit jiným způsobem. Charakteristický je úmysl a vědomí nepravdivosti

                Čekám tedy na ten důkaz, že RB nebyl srovnatelný s Ferrari. Abych byl lhář, musel bych vědět, že to pravda není. Tak mi už pomozte,abych to pochopil. 12

                + 1 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Ale Miku, vždyť ty takovéto věci děláš taky. Proč ti najednou vadí, když tak argumentují druzí? Jen si vzpomeň, kolikrát jsem ti psal o tvých kotrmelcích a že se kroutíš kako korouhvička. Bylo to vždycky, když jsi utíkal od tématu, když jsi porážka v závodech "přebíjel" kvalifikačními vítězstvími apodobně.
              Abych pravdu řekl, "užívám si tvých diskuzí s HellHogrem a Situsem". Objevuji nové poznatky ve tvých názorech, o kterých jsem dosud neměl ani tušení (a o kterých jsi neměl nejspíše tušení ani ty 18 18 18).

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama