DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 05.05.2020 02:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2020 09:50
A co když těch 100 mega neseženou? Co když… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 24.04.2020 09:26
A argumenty Mclarenu sedí? Jak rozpočtový strop… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 24.04.2020 10:52
Tohle je ale i otázka na režii závodu. Oni mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
Neni to tajne, ten rozpocet je prece znamy, stejne tak ty odmeny, vcetne tech individualnich. Za Eclaka brali rudi jako jedini a to 100 milionu USD kazdy rok. Ted berou podobnou castku,ale za "historicky" prinos neco dostava i Mercedes a Mcl a RB se tam vetrel taky. Nicmene i tak ti tri berou to same dohromady co rudi ubozaci samotni.
Nejhorsi na tom vsem je, ze ta castka je vetsi, nez co dostane tym, ktery vyhral sampionat. Naprosta demence a jasny dukaz o tom, ze F1 neni sport, ale tyjatr.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Taky to tak je...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Už jsem ti to někde i sdílel:

https://f1news.autoroad.cz/novinky/88738-mclaren-je-ochotny-vzdat-se-sveho-bonusu-v-zajmu-spravedlivejsi-f1-jak-zareaguje-ferrari

Mně z toho vyplývá, že Ferrari má bonus navíc...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Což ale není argument... Luxusní a drahé věci si lidi kupují proto, že se chtějí chlubit... K tomu je důležitý věhlas značky a ten vzešel z F1... Takže i když Američan F1 nežere jako Evropan, tak ví, že mít Ferrari je prestiž, ačkoli sám neví z čeho vznikla...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
V interních pravidlech Ferrari to určitě není, ale za posledních 15 roků tak činili každým rokem bez přestávky. A tvrdili to dokonce i v roce kdy Kimi získal pro Ferrari poslední titul.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
takhle to úplně není. Za jedno je to tajné, takže se většina lidí spíš domýšlí a bonusy jsou idividuální. Určitou část dostanou všechny týmy do 10 místa (a musí do toho 10 být myslím dva nebo 3 roky za sebou) a potom je tam individuální část a tam je ferrari, ale i mercedes a red bull a jsou na tom téměř srovnatelně s ferrari, alespoň podle toho co kdysi naznačil eklák. Ten jim dal v podstatě úplatek za to, že podepsali concord..

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

185.73.109.XXX
Jenže kdo má Ferrari před očima cca 10 měsíců v roce co 14 dní... ? To možná platilo kdysi, když F1 nebyla na placenem kanálů. Dneska mladí ani neví co je F1 pomalu. Zrovna F1 jako reklama už není žádný pořádný argument, sledovanost klesá, zájem mladých také.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

185.73.109.XXX
Nechci být hnidopich, ale nejvíc aut, prodávají v Číně a Americe kde zrovna F1 je exot.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

185.73.109.XXX
To co říkáš, je realita ať se to někomu líbí nebo ne. A možná to nastene velmi brzo. Hlavně jde o to, že Ferrari nechce a nemůže mít nálepku " Socek" v tom je možná ten zakopaný pes. Ferrari a Apple mají dost společného co se týká prodeje věcí. Bude se to prodávat jen kvůli imigi značky. Bohaci je jedno jestli je Ferrari v F1 nebo jiném šampionátu. Mám nedostupné luxusní Ferrari, mám na to. Ono stačí kdyz budou dělat víc limitek, nebo pár kusů něco jako Bugati a prostě pohoda. Dneska je to dost silná značka, která přežije i bez F1. Přežije F1 bez Ferrari?? No to je těžká otázka, spíš bude mít velké problémy. Ano pro Ferrari je F1 taková vývojová laboratoř, ale to může být i WEC, která má blíž k cestovním autům. Hlavně WEC je pod FIA a mýslim si, že nějak se i domuvi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
jumpman Bonusy...

Pokud to dobře chápu tak ty bonusy jsou dva... Jeden je "spravedlivý", který se rozděluje dle počtu PK, ten dostává Ferrari, Mercedes, RB, Mclaren, Williams, Renault... A druhý těch 80 mil dolarů dostává jen Ferrari... Ten je za tu věrnost...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
není to pravidlem, a na druhou stranu, víš kdy to odpískají ostatní týmy?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak když si uvědomíš, že ferrariho cílem bylo prodávat auta, aby vydělal na závodění, tak to pochopíš. Značka jde zkrátka v jeho odkazu a dá se to brát jako náklad na reklamu, která se vrátí i tím, že technologie vyvinuté pro F1 nějakým způsobem implementují do toho, co prodávají. Ale tohle můžou provádět i když pojedou WEC a nejspíš je to bude stát i míň peněz.
Já jako fanoušek ferrari bych si přál, aby F1 opustili

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.154.XXX
To že to nepotřebují je spekulace... To, že to dělají je fakt a představa, že vyhazují pro nic za nic 100 mega je šílená... Já věřím tomu, že když skončí, tak se to neprojeví hned, ale třeba za 5,10 let...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No a byla to celkem fajn sezona. . 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlas s oběma. Bylo by na místě mít bonus za předchozí sezony. Neměl by být problém dávat bonusy za tituly, nebo přímo podle bodů třeba 20 let (nebo 50) zpětně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To ano, ale Ferrari používá píšťalku už zpravidla kolem léta a to je na tým který by měl bojovat o titul až do posledního závodu příliš brzy.
Ani to by tifosi příliš nevadilo, kdyby se to předčasné odpískání přeneslo do kvality následujícího vozu, ale to se Ferrari dnes už tradičně dlouhodobě vůbec nedaří.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tu sezonu v určité fázi odpíská každý tým, ale pouze ferrari se veřejně řeší...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jasně že si juméno udělali na okruzích, ale v současné době to již nepotřebují. A že by vydělávali, to se pleteš, ze svého dávají ročně přes 100 mega do chodu týmu, je to poměrně ověřitelná informace.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Tohle je dost zaujatý pohled... Ferrari potřebuje F1 s tím balíkem co dostanou jsou jediní, kdo na tom snad reálně vydělává... A hlavně, kdyby to byla taková pohádka jak tady vyprávíš, tak jsou už dávno pryč... Takový ty fráze o vášni apod... To je max. zástupnej důvod... Realita je taková, že jim to musí dávat smysl...

A dostalo mě to tvý chtějí prostě Ferrari... Ale proč ho chtějí ? Dnes je relativně velká konkurence na poli luxusních sportovních aut... Ferrari vyčnívá tím, že má úspěšnou historii spojenou s motorsportem, který je zdrojem jejího obrovského fanklubu. Z toho plyne jeho věhlas po celém světě... Když se podíváš na konkurenční Lambo... Tak možná nabízí za srovnatelné peníze lepší auto... Jenže pokud nejsi milionář, tak jednou za čas max. zaslintáš nad novým modelem a to je tak všechno, prostě ti nemá co nabídnout... Zatímco Ferrari máš před očima cca 10 měsíců v roce co 14 dní... Od mala, kdy začneš sledovat F1, tak do tebe zasazují semínko touhy. Jasný 99,9% fanoušků na to auto nikdy nedosáhne, ale jim bohatě stačí, když to bude 1 z 10 000... Zbytek ať si kupuje čepice, trička a dělá jim reklamu na okruzích, či ulicích... Která zase osloví někoho, kdo si to dovolit může, ale o F1 nemá ani páru...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ferrari odpískává sezónu a to pravidelně už od dvou hmotových roků Renaultu, takže všichni by byli spíše kdyby Ferrari nějaký rok neodpískalo.
A nějaký strach u Ferrari se taky zrovna moc očekávat nedá, když si tam každý dělá co chce.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama