DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 05.05.2020 02:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2020 09:50
A co když těch 100 mega neseženou? Co když… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 24.04.2020 09:26
A argumenty Mclarenu sedí? Jak rozpočtový strop… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 24.04.2020 10:52
Tohle je ale i otázka na režii závodu. Oni mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Řekl bych, že to rozšíříš přesně o 2 týmy, pokud se jim bude dařit. A o to Mclarenu jde.
Prostě vepředu bude vždycky úzká špička. Vždy to tak bylo a F1 o tom je.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tohle je ale i otázka na režii závodu. Oni mají očividně pokyny ukazovat TOP 3 i když se nic neděje a zároveň kašlat na našlapaný střed pole 12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
OK, tak jmenuj.
V letech 2000-2004 to bylo většinou Ferrari, občas se jim do toho pletl Mclaren a vyjímečně Williams.
2005-2006 byl furt Renault a občas soupeřil s Mclarenem nebo Ferrari.
2007-2008 výhradně Mclaren s Ferrari
2009 Brawn s Red Bullem. Každý půlrok jeden.

Tak jmenuj ty další a v kterém roce. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano souhlas. Je přetechnizovaná a předražená. Jak z toho ven?
1. Udělat stropy a z F1 udělat lepší motokáry za babku, něco jako je ta třetí liga v USA.
2. Udělat vozy levnější, např. zákaznickými vozy.

Já volím 2. F1 má být královnou motorsportu, jak kdysi řekl jeden, jehož jméno se nesmí brát nadarmo a který má vždy pravdu. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
V tomhle souhlasím, že to pomoct může. Tím, že omezíš top týmy, tak se můžou některý týmy středu pole dostat více dopředu= více záběru kamer pro menší týmy. Ale je tam to ale. Tohle bude platit pro schopné týmy ale né pro všechny. Méně schopni toho nebudou schopní využít a jsme tam kde jsme byli na začátku, že potřebujeme další opatření.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
V jakých špičkových motoristických disciplínách jedneska přetlak? Myslíš třeba WEC? 12
Narváno je akorát tak v FE ale to se spoustě lidem líbit nebude 04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Můžu rejpavou otázku?

Napadá mě srovnání s WEC. Svého času jsi obhajoval jednu věc.
Ve WEC organizátor výrazně omezuje různými opatřeními vedoucí Toyotu aby byl jejich náskok na soukromníky co nejmenší ale zároveň má v pravidlech, že je možné ostatní penalizovat pokud Toyotu porazí. A ty jsi tuhle myšlenku obhajoval s tím, že je možné Toyotu znevýhodňovat na úroveň soukromníků ale není přeci možné ji uměle srazit za soukromníky a odepřít ji tak zasloužené vítězství.
Nevidíš tam trochu paralelu s F1? Neříkám, že je to stejné ale.....hlavní rozdíl u tebe vidím v tom, že zatím co v WEC fandíš těm ve předu, tak v F1 je to naopak 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Jenže si musíš uvědomit kolik týmů mělo tehdy o F1 zájem. Ano, pro velký přetlak se musely jezdit předklasifikace, aby to na dráze nevypadalo jako v centru Prahy ve špičce.
Proč tomu tak není i dnes když v jiných sériích ten přetlak zájemců setrváva dodnes, ale v F1 je problém udržet při životě pouhých deset týmů.
A odpověď? Jednoduchá, F1 je prostě příliš přetechnizovaná a předražená, přitom návratnost investit je téměř nemyslitelná.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
No během 2000-2009 kamery zabírali víc než tři týmy během víkendu 19

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
"Místo toho nabídl menším týmům k odkoupení své starší monoposty, s nimiž by ale už vůbec neměly šanci své větší soupeře porazit - z F1 by se stala série o dvou třídách."
Zdroj: [odkaz na stránku]

F1 byla někdy o něčem jiném, než o dvou třídách? Nebo spíš několik třídách? Jestli ano, tak to bylo zhruba před půl stoletím.
Jako jo, stalo se že vyhrál Jordan, Ligier nebo Williams v době, kdy byli (pod)průměrným týmy. Ale když zařídíte tak specifické podmínky, může se to opakovat i dnes. Stačí jen odpadnutí 6-ti vozů.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01 přesně

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
"Proto jsou nejčastěji v TV a proto je pro ostatní těžké získávat sponzory, když prakticky nejsou vidět..."
Můžeš mi říct, kdy tomu bylo naposledy jinak? Vždycky bude někdo vepředu a na něj budou zabírat kamery. Ty stropy jsou důležité pro 2 týmy, které nemají na špici, ale zajistí jim vyšší rozpočet, než zbytku světa. A ten jim stejně neublíží, i kdyby ten strop byl 50 mega, protože neseženou kvalitní lidi.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
A co když těch 100 mega neseženou? Co když seženou jen zlomek, který nebude stačit na základní chod? A že se v to v současné krizi může stát.

Nemám tenhle argument rád, ale použiju ho. Tady Mclaren myslí hlavně na sebe. Tohle nejvíc pomůže středním týmům typu Mclaren, Renault se rozpočtově srovnat s topem, ale malým týmům to pomůže málo, protože jim nezajistí životně důležité příjmy.
Je potřeba omezit top týmy v nesmyslném utrácení a do určité míry regulovat jejich výkonnost a tím rozdíly mezi týmy ale zároveň tu úroveň nemůžeš srazit úplně nízko. Top týmy vytváří hlavní komerční hodnotu sportu, to je prostě fakt.
Za mě by bylo lepší volit rozumnější strop, plus spravedlivější rozdělení příjmů z komerčních práv plus umožnit prodávat více součástí auta. (Možnost, né povinnost Haasovci 12)

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Dobře Brown 14 Ještě se mi líbí jaký další vzkaz poslal Binottovi. Prý souhlasí s jeho slovy o tom jak týmy mají také etickou povinnost a tak by na základě toho bylo pěkné kdyby se Ferrari s ostatními podělilo o detaily tajné dohody ke které došlo ohledně šetření porušení předpisů kolem jejich motorů. Vzhledem k tomu že FIA se nechala slyšet že by tyto informace ráda sdílela tak z důvodů etiky a transparentnosti by to měli říci 03

+ 1 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Trochu to rozveď... Mclaren asi soudí, že sehnat 100mega je pro týmy dosažitelné... Plus to má ten druhý rozměr... Velké týmy s velkými rozpočty mají velký náskok před zbytkem startovního pole... Proto jsou nejčastěji v TV a proto je pro ostatní těžké získávat sponzory, když prakticky nejsou vidět... Takže je tu asi cíl oslabit ty silné, aby i ti slabší čas od času zajeli bednu, byly v záběrech na trati i na pódiu..

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
A argumenty Mclarenu sedí? Jak rozpočtový strop ve výši 100 mega zachrání týmy, které nebudou mít na provoz? 18

To by ten strop musel být 50 mega s tím, že by minimální odměna z komerčních práv by musela být právě 50 mega.(Číslo je nastřelené ale určitě by muselo být výrazněji pod 100 mega).Pak ano, pak by strop fungoval. Ale devalvoval by hodnotu F1 z 1.ligy na pralesní ligu.

Jinak mě taky dojímá ten argument o dvou ligách. Kdy naposledy porazilo TR přímo na trati Ferrari nebo Mercedes? Realisticky vždycky bylo v F1 několik výkonnostních lig. A dřív obecně byly rozdíly větší a né menší 04

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama