DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře
Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
12:37 24.04.2020 178.255.168.XXX
tak o tom to právě je, tyhle týmy, co si myslí, že dokáží postavit konkurenceschopný monopost, ale jezdí druhou polovinu pole s tím, že mají občas šanci na body, tak tihle by najednou mohli být poráženi nováčkem, který si koupí loňské auto a bude jim dávat na frak s desetinovým rozpočtem...
Fanda.LH
12:22 24.04.2020 85.162.8.XXX
Kdy to bylo jinak, kdy byla F1 zdravá a všichni měli šanci uspět...
No celkem to nebylo špatné po roku 2000... Podívejte se na sezónu 2008, kolik pilotů získalo pódium (14/20) vítězství (7/20) apod... Byla doba kdy se dařilo týmům středu pole urvat vítězství, získat PP... To prostě dneska nehrozí... Když dojede pilot top týmu pilota týmu středu pole, tak přepne režim motoru a do 2 kole je vystaráno... Smázne ho jak otravnej hmyz...
No celkem to nebylo špatné po roku 2000... Podívejte se na sezónu 2008, kolik pilotů získalo pódium (14/20) vítězství (7/20) apod... Byla doba kdy se dařilo týmům středu pole urvat vítězství, získat PP... To prostě dneska nehrozí... Když dojede pilot top týmu pilota týmu středu pole, tak přepne režim motoru a do 2 kole je vystaráno... Smázne ho jak otravnej hmyz...
tom11
12:06 24.04.2020 77.48.94.XXX
přesně ten dojem z přenosů mám. na druhou stranu se docela stávalo, že pokud Lewis jezdil neohroženě v čele a za ním bojovali Ferka s RB, tak častěji zabírali ty souboje. ovšem souboje v hloubi pole ukáží podstatně méně častěji. to je fakt.
daaviid23
11:59 24.04.2020 91.245.26.XXX
Pokud se tedy F1 vydá cestou povolení zákaznických aut a méně konstruování, klesne na ceně a na úrovni? Dalo by se pak vlastně říci, že to už nebude první liga.
Asi víš kam mířím V Indy jsou standardizovaná auta, minimum konstruování ale když to jeden dotyčný označil za třetí ligu motorsportu, tak byl řev
Asi víš kam mířím V Indy jsou standardizovaná auta, minimum konstruování ale když to jeden dotyčný označil za třetí ligu motorsportu, tak byl řev
Mike17
11:50 24.04.2020 185.149.130.XXX
Však nikdo to Mclarenu nebo Renaultu nenutí. A předpokládám, že ani nenabízí. Ti si mají dělat vůz sami. Jestli bude jezdit STR s loňským RB, nebo "vlastním" vozem, je mi buřt. Hlavně, když tam budou. Dívat se na 10 vozů by byla bída, ne?
Mike17
11:48 24.04.2020 185.149.130.XXX
Ne, pointa mi neušla. Průměrné týmy neměly nikdy nárok vyhrávat. Nikdy, pokud celá špice nevypadla. Prostě jsou týmy, které ty ambice nemají. Dělají a vždy tvořily většinu pole. Zákaznické vozy jim sice neumožní vyhrávat, což by stejně nedělaly, ale zajistí jim přežití a boj o půlku pole.
Špičkové týmy nic takového stejně kupovat nebudou, tak je to nemusí trápit.
Nepotřebuju vidět vyhrávat Racing Point nebo STR. Kdybych něco takového chtěl, sledoval bych třetiligové zámořské závody a ne F1. Tam si potrpí na to, že může vyhrát "kdokoliv", v F1 to nebylo nikdy.
Špičkové týmy nic takového stejně kupovat nebudou, tak je to nemusí trápit.
Nepotřebuju vidět vyhrávat Racing Point nebo STR. Kdybych něco takového chtěl, sledoval bych třetiligové zámořské závody a ne F1. Tam si potrpí na to, že může vyhrát "kdokoliv", v F1 to nebylo nikdy.
Situs
11:36 24.04.2020 88.102.38.XXX
Pointa ti asi ušla. Jde o to že ten kdo bude kupovat nebude bez specifických podmínek vpředu nikdy, kdežto ten kdo bude konstruovat může být beznadějně poslední ale taky někdy dominovat. O tom to je a to je F1 Proto když přijdeme o Haas pokrčím rameny, když přijdeme o Williams bude mě to bolet nesrovnatelně více.
Situs
11:29 24.04.2020 88.102.38.XXX
LMP1 má jen Toyotu a soukromníky s jiným autem, tam je to jen o umělém dorovnávání kde teď ta zátěž za úspěch je definitivní hrob. F1 stále předpokládám cílí na konstruktérskou soutěž, jen s omezenými zastropovanými prostředky. To je nebe a dudy a ačkoliv chápu že někteří by rádi viděli nadále rozdíl v týmech určovány kvantitou peněz tak mě ne, mě zajímá více kvalita než kvantita a tak to mám celkem jednoduché Já v zastropování nad 100 mega nevidím žádnou devalvaci na pralesní ligu, stále to bude balík, jen v dnešní době rozumnější
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek