DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 05.05.2020 02:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2020 09:50
A co když těch 100 mega neseženou? Co když… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 24.04.2020 09:26
A argumenty Mclarenu sedí? Jak rozpočtový strop… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 24.04.2020 10:52
Tohle je ale i otázka na režii závodu. Oni mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.102.38.XXX
Indy není soutěž vyloženě konstruktérů, prostě je to něco jiného, tak to je. Nechápu co má nemá klesnout, u mě klesá hodnota týmu který nekonstruuje v konstruktérské soutěži.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
V roce 2008?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak o tom to právě je, tyhle týmy, co si myslí, že dokáží postavit konkurenceschopný monopost, ale jezdí druhou polovinu pole s tím, že mají občas šanci na body, tak tihle by najednou mohli být poráženi nováčkem, který si koupí loňské auto a bude jim dávat na frak s desetinovým rozpočtem...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
měl by jsi trošku být schopen odfitrovat vliv hadrelli...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Kdy to bylo jinak, kdy byla F1 zdravá a všichni měli šanci uspět...

No celkem to nebylo špatné po roku 2000... Podívejte se na sezónu 2008, kolik pilotů získalo pódium (14/20) vítězství (7/20) apod... Byla doba kdy se dařilo týmům středu pole urvat vítězství, získat PP... To prostě dneska nehrozí... Když dojede pilot top týmu pilota týmu středu pole, tak přepne režim motoru a do 2 kole je vystaráno... Smázne ho jak otravnej hmyz...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11
Upss...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Přesně. Věřím tomu, že by se našlo pár lidí, co by šli do F1 s tím, že si koupí loňský Mercedes a trochu si ho po svém upraví.
Věřím tomu, že by s ním mohli vklidu porážet Haas nebo RP.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
přesně ten dojem z přenosů mám. na druhou stranu se docela stávalo, že pokud Lewis jezdil neohroženě v čele a za ním bojovali Ferka s RB, tak častěji zabírali ty souboje. ovšem souboje v hloubi pole ukáží podstatně méně častěji. to je fakt.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Pokud se tedy F1 vydá cestou povolení zákaznických aut a méně konstruování, klesne na ceně a na úrovni? Dalo by se pak vlastně říci, že to už nebude první liga.
Asi víš kam mířím 12 V Indy jsou standardizovaná auta, minimum konstruování ale když to jeden dotyčný označil za třetí ligu motorsportu, tak byl řev 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
rozpočet nikdy nerozhodoval o titulu, to by toyota musela mít těch titulů aspoň 5, když v době co se F1 účastnili měli o 100 mega víc než další špičkové stáje.
Mcl se holt dobře snaží na hyenu zvednout svoje akcie, toď vše

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Hrob? Jakože LMP1 prožívá klinickou smrt? 16
Né, nechci začínat tuhle diskuzi, jen mě to tak napadlo 14

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak ono by podle mě hodně pomohlo i to, kdyby si mohly týmy koupit monokok a další drahé věci na vývoj, co jsou nutné jen pro bezpečnost, ale sežerou jim velkou část rozpočtu

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
že by to bylo tím, že je tam umožněno závodit se zákaznickým vozem, stejně jako to bylo možné v F1 v minulosti, kdy se musely jezdit předkvalifikace?

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Však nikdo to Mclarenu nebo Renaultu nenutí. A předpokládám, že ani nenabízí. Ti si mají dělat vůz sami. Jestli bude jezdit STR s loňským RB, nebo "vlastním" vozem, je mi buřt. Hlavně, když tam budou. Dívat se na 10 vozů by byla bída, ne? 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ne, pointa mi neušla. Průměrné týmy neměly nikdy nárok vyhrávat. Nikdy, pokud celá špice nevypadla. Prostě jsou týmy, které ty ambice nemají. Dělají a vždy tvořily většinu pole. Zákaznické vozy jim sice neumožní vyhrávat, což by stejně nedělaly, ale zajistí jim přežití a boj o půlku pole.
Špičkové týmy nic takového stejně kupovat nebudou, tak je to nemusí trápit.
Nepotřebuju vidět vyhrávat Racing Point nebo STR. Kdybych něco takového chtěl, sledoval bych třetiligové zámořské závody a ne F1. Tam si potrpí na to, že může vyhrát "kdokoliv", v F1 to nebylo nikdy.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Pointa ti asi ušla. Jde o to že ten kdo bude kupovat nebude bez specifických podmínek vpředu nikdy, kdežto ten kdo bude konstruovat může být beznadějně poslední ale taky někdy dominovat. O tom to je a to je F1 03 Proto když přijdeme o Haas pokrčím rameny, když přijdeme o Williams bude mě to bolet nesrovnatelně více.

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
LMP1 má jen Toyotu a soukromníky s jiným autem, tam je to jen o umělém dorovnávání kde teď ta zátěž za úspěch je definitivní hrob. F1 stále předpokládám cílí na konstruktérskou soutěž, jen s omezenými zastropovanými prostředky. To je nebe a dudy a ačkoliv chápu že někteří by rádi viděli nadále rozdíl v týmech určovány kvantitou peněz tak mě ne, mě zajímá více kvalita než kvantita a tak to mám celkem jednoduché 11 Já v zastropování nad 100 mega nevidím žádnou devalvaci na pralesní ligu, stále to bude balík, jen v dnešní době rozumnější 03

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.139.XXX
FE není motosport, ale závody spotřebičů.
Dyť je tolik sérií kde je plno. Stačí se kouknout třeba na INDY,F2,F3 ....

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.139.XXX
Zákaznické vozy ano, ale pouze pro nové týmy které by doplnily vybrakované startovní pole.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama