DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře
Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
20:49 24.04.2020 178.255.168.XXX
poslechni si pepu krále, co o tom říká. Problém je, že u ferrari se úspěch očekává automaticky a to do té míry, že je tam ohromná atmosféra strachu udělat cokoliv na risk a přijít s inovací, protože kdyby to nefungovalo, tak dotyčný jde. To je hodně špatně. U red bullu je úplně šumák jestli budou druzí nebo pátí, klidně můžou sezonu obětovat, aby se soustředili na další a vypálí super káru, jenže to u ferrari nehrozí. Jen se podívej jaké tanečky jsou kolem toho, kdy ferrari odpíská vývoj auta a jde se věnovat další sezoně. Kdyby to byl mercedes, tak je to každýmu jedno a pochopí, že se třeba letos nezadařilo.
A to, že má ten mercedes takový úspěch, to je dáno, podle mě, trošku jinou věcí. Když se podíváš na složení těch nejvlivnějších lidí co jsou v mercedesu, tak uvidíš většinu těch, co tvořili tým ferrari za schumacherovy éry a ten zbytek je... ve vedoucích funkcích FIA. Je potom náhoda, že mercedes může vyvíjet motor, který je posléze přesně schválen s ročním odstupem? Je potom náhoda, že do ferrari i red bullu se FIA strefovala jak jen mohla, měnili se pravidla během sezony, jen aby se omezila dominance těchto týmů a s mercedesem? Jdou jen po jejich konkurenci. Náhoda? Nemyslím si to. Mercedes tohle měl vždycky velice dobře zvládnuté...
A to, že má ten mercedes takový úspěch, to je dáno, podle mě, trošku jinou věcí. Když se podíváš na složení těch nejvlivnějších lidí co jsou v mercedesu, tak uvidíš většinu těch, co tvořili tým ferrari za schumacherovy éry a ten zbytek je... ve vedoucích funkcích FIA. Je potom náhoda, že mercedes může vyvíjet motor, který je posléze přesně schválen s ročním odstupem? Je potom náhoda, že do ferrari i red bullu se FIA strefovala jak jen mohla, měnili se pravidla během sezony, jen aby se omezila dominance těchto týmů a s mercedesem? Jdou jen po jejich konkurenci. Náhoda? Nemyslím si to. Mercedes tohle měl vždycky velice dobře zvládnuté...
jumpman
20:41 24.04.2020 178.255.168.XXX
problém je, že ten bonus dostává ferrari (to je na místě) ale zároveň mercedes (wtf) red bull (max wtf) ale mcl a williams dostávají prd. Tyhle dvě stáje mají mít příjem jen o něco nižší než má ferrari, protože je to rodinné stříbro F1 a skutečným fanouškům je dost těžko u srdce, když vidí williams tam kde jsou nyní (ikdyž by frank udělal nejlíp, kdyby dcerušku poslal k nádobí a tým svěřil skutečnému managerovi)
jumpman
20:38 24.04.2020 178.255.168.XXX
ten strop neřeší problém možného krachu týmů spodku pole a to je to, co by se mělo řešit, nikoliv amibice týmu mcl urvat pro sebe co největší díl na tom, že se naskytla krize.
Já tě dost vyvedu z omylu, že ferrari potřebuje formuli 1. V současné době je ferrari jednou z nejhodnotnějších společností na světě, vyrábí 10 000 aut ročně a zájemce na vůz čeká 3-5 let a limitky jsou prodané dřív než je stačí představit veřejnosti a v současné době už je minimum lidí, kteří chtějí ferrari jen proto, že je to vůz od továrny, co se účastní F1. Chtějí prostě ferrari. A jim už potom může být jedno, kde budou nebo nebudou závodit. Podívej se na porsche. To je značka, která si udělala renomé na le mans, ale jejich úspěch je dávno zarostlý stromama, jak je letitý, ale nemají problém prodávat svoje auta, přestože nejsou ani nejrychlejší, ani nepřinášejí nějaké vyjimečné řidičské zážitky, ale lidi zkrátka chtějí porsche, tak je kupují. A kupodivu se jim daří líp než když závodili. A s ferrari je to stejné. Navíc kdyby se na F1 vybodli, tak ušetří nějakejch 200 - 300 milionů, který dávají na provoz a vývoj svojí stáje... A dokud to neudělají, tak se nikdo nechytne pořádně za rypák, protože s odchodem ferrari by F1 do 3 let skončila tak jak ji známe...
Já tě dost vyvedu z omylu, že ferrari potřebuje formuli 1. V současné době je ferrari jednou z nejhodnotnějších společností na světě, vyrábí 10 000 aut ročně a zájemce na vůz čeká 3-5 let a limitky jsou prodané dřív než je stačí představit veřejnosti a v současné době už je minimum lidí, kteří chtějí ferrari jen proto, že je to vůz od továrny, co se účastní F1. Chtějí prostě ferrari. A jim už potom může být jedno, kde budou nebo nebudou závodit. Podívej se na porsche. To je značka, která si udělala renomé na le mans, ale jejich úspěch je dávno zarostlý stromama, jak je letitý, ale nemají problém prodávat svoje auta, přestože nejsou ani nejrychlejší, ani nepřinášejí nějaké vyjimečné řidičské zážitky, ale lidi zkrátka chtějí porsche, tak je kupují. A kupodivu se jim daří líp než když závodili. A s ferrari je to stejné. Navíc kdyby se na F1 vybodli, tak ušetří nějakejch 200 - 300 milionů, který dávají na provoz a vývoj svojí stáje... A dokud to neudělají, tak se nikdo nechytne pořádně za rypák, protože s odchodem ferrari by F1 do 3 let skončila tak jak ji známe...
jumpman
20:28 24.04.2020 178.255.168.XXX
jenže když byly V8 tak už ten eko race byl nastartován... bylo omezení na motor na víkend, ať chceš nebo ne, tak to řízení spolehlivosti znamenalo, že se počet závad rapidně zmenšil, což sebralo možnosti malým týmům...
ten tvůj příklad je úplně vedle. Správně by to bylo, že ty by jsi šel na start v běhu na 100m, natrénoval, připravil se a pak by došel nějakej kulhavej z knajpy s tím, že jde závodit a řekl by, že ti musí rozbít kladivem koleno, aby měl šanci tě předběhnout, že tak je to správné a fér...
ten tvůj příklad je úplně vedle. Správně by to bylo, že ty by jsi šel na start v běhu na 100m, natrénoval, připravil se a pak by došel nějakej kulhavej z knajpy s tím, že jde závodit a řekl by, že ti musí rozbít kladivem koleno, aby měl šanci tě předběhnout, že tak je to správné a fér...
Fanda.LH
20:19 24.04.2020 83.240.60.XXX
Výhody budou mít stále, ale zmenší se... Cílem není dostat všechny na jednu rovinu, ale přiblížit střed pole natolik, aby byl schopen využívat příležitostí... Což se dnes neděje... Když borec z top týmu startuje poslední stejně dojede do 6. místa...
Uhlídání stropu nebude 100%, ale cca to bude muset sedět...
Uhlídání stropu nebude 100%, ale cca to bude muset sedět...
Slaby.odvarek
20:11 24.04.2020 185.211.111.XXX
To o té zábavě je pravda, to nepopiram. Ale jestli tohle udělá rozpočtový strop? Top stáje, mají náskok třeba i ve vybavení, zázemí. Ani nevěřím v uhlidani stropu. Spíš věřím ve větší rozdíly
Slaby.odvarek
19:04 24.04.2020 46.135.1.XXX
Jen si myslím, že Mcboys si neuvědomují, že když to Ferrari zabalí, tak možná i Mercedes, Alfa, Haas. Možná Renault, možná i RB a Toro. Možná to bude taková řetězová reakce, ztráta konkurence ( manažersky najít důvod k ušetření " Mercedes" ) teď zrovna pro automobilky není dobrá doba. Ano Ferrari potřebuje F1 jako super reklamu, ale F1 teď potřebuje Ferrari víc než kdy jindy. Oni když půjdou do WEC tam po nich sáhnou s otevřenou náručí. Ale jen taková teorie.
Ferda
18:28 24.04.2020 46.47.176.XXX
Za všechno ale bonusy nemůžou. Ferrari je má opravdu excelentní a přesto prohrává s Mercedesem a zdá se, že bude i s RB-Honda.
Proč?
Může to být tím, že Mercedes jakožto novější tým má i novější a tudíš i efektívnější zařízení? Nebo je snad Ferrari méně efektívní než důslední Němci? Nebo se Ferrari příliš spoléhá na techniku a odmítá fungovat podle lidských smyslů kdy stačí vystrčit ruku z okna aby zjistili že zrovna prší, případně že svítí sluníčko. V tomhle je zase dobrý RB-Honda.
Nebo snad může za všechny prohry vedení Ferrari, které někdy opravdu dokáže vytvořit pořádné kopance? Taky za všechno může samotná FIA, která se nějak zapoměla Ferrari protlačovat až k titulům.
Proč?
Může to být tím, že Mercedes jakožto novější tým má i novější a tudíš i efektívnější zařízení? Nebo je snad Ferrari méně efektívní než důslední Němci? Nebo se Ferrari příliš spoléhá na techniku a odmítá fungovat podle lidských smyslů kdy stačí vystrčit ruku z okna aby zjistili že zrovna prší, případně že svítí sluníčko. V tomhle je zase dobrý RB-Honda.
Nebo snad může za všechny prohry vedení Ferrari, které někdy opravdu dokáže vytvořit pořádné kopance? Taky za všechno může samotná FIA, která se nějak zapoměla Ferrari protlačovat až k titulům.
Mansell_fan
18:21 24.04.2020 213.220.223.XXX
Historie je důležitá v každém sportu, ale jen v F1 se za ní platí
Mansell_fan
18:11 24.04.2020 213.220.223.XXX
Historické přínosy jsou přežitek. Místo toho by se bonusy mohly dávat třeba za nejhezčí odstín červené barvy ve startovním poli
Mac_
16:34 24.04.2020 78.102.70.XXX
Dokud bude sport kolem F1 pokřivený různými bonusy za historický přínos a podobně, nemá cenu mluvit o fair play. Zavést rozpočtový strop a částky týmům za umístění v poháru konstruktérů odstupňovat od prvního až k poslednímu, aby i ten měl něco za účast.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek