DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 05.05.2020 02:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2020 09:50
A co když těch 100 mega neseženou? Co když… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 24.04.2020 09:26
A argumenty Mclarenu sedí? Jak rozpočtový strop… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 24.04.2020 10:52
Tohle je ale i otázka na režii závodu. Oni mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    jumpman Bonusy...

    Pokud to dobře chápu tak ty bonusy jsou dva... Jeden je "spravedlivý", který se rozděluje dle počtu PK, ten dostává Ferrari, Mercedes, RB, Mclaren, Williams, Renault... A druhý těch 80 mil dolarů dostává jen Ferrari... Ten je za tu věrnost...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      takhle to úplně není. Za jedno je to tajné, takže se většina lidí spíš domýšlí a bonusy jsou idividuální. Určitou část dostanou všechny týmy do 10 místa (a musí do toho 10 být myslím dva nebo 3 roky za sebou) a potom je tam individuální část a tam je ferrari, ale i mercedes a red bull a jsou na tom téměř srovnatelně s ferrari, alespoň podle toho co kdysi naznačil eklák. Ten jim dal v podstatě úplatek za to, že podepsali concord..

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        Už jsem ti to někde i sdílel:

        https://f1news.autoroad.cz/novinky/88738-mclaren-je-ochotny-vzdat-se-sveho-bonusu-v-zajmu-spravedlivejsi-f1-jak-zareaguje-ferrari

        Mně z toho vyplývá, že Ferrari má bonus navíc...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        212.96.178.XXX
        Neni to tajne, ten rozpocet je prece znamy, stejne tak ty odmeny, vcetne tech individualnich. Za Eclaka brali rudi jako jedini a to 100 milionu USD kazdy rok. Ted berou podobnou castku,ale za "historicky" prinos neco dostava i Mercedes a Mcl a RB se tam vetrel taky. Nicmene i tak ti tri berou to same dohromady co rudi ubozaci samotni.
        Nejhorsi na tom vsem je, ze ta castka je vetsi, nez co dostane tym, ktery vyhral sampionat. Naprosta demence a jasny dukaz o tom, ze F1 neni sport, ale tyjatr.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    46.135.1.XXX
    Jen si myslím, že Mcboys si neuvědomují, že když to Ferrari zabalí, tak možná i Mercedes, Alfa, Haas. Možná Renault, možná i RB a Toro. Možná to bude taková řetězová reakce, ztráta konkurence ( manažersky najít důvod k ušetření " Mercedes" ) teď zrovna pro automobilky není dobrá doba. Ano Ferrari potřebuje F1 jako super reklamu, ale F1 teď potřebuje Ferrari víc než kdy jindy. Oni když půjdou do WEC tam po nich sáhnou s otevřenou náručí. Ale jen taková teorie.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Sáhnou, ale Ferrari bude z toho mít ani ne desetinu co mělo v F1... F1 potřebuje Ferrari, ale potřebuje, aby byla hlavně zábavná / zajímavá, protože jinak na ni lidi nebudou koukat...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Slaby.odvarek

        Slaby.odvarek

        185.211.111.XXX
        To o té zábavě je pravda, to nepopiram. Ale jestli tohle udělá rozpočtový strop? Top stáje, mají náskok třeba i ve vybavení, zázemí. Ani nevěřím v uhlidani stropu. Spíš věřím ve větší rozdíly

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Výhody budou mít stále, ale zmenší se... Cílem není dostat všechny na jednu rovinu, ale přiblížit střed pole natolik, aby byl schopen využívat příležitostí... Což se dnes neděje... Když borec z top týmu startuje poslední stejně dojede do 6. místa...

          Uhlídání stropu nebude 100%, ale cca to bude muset sedět...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ten strop neřeší problém možného krachu týmů spodku pole a to je to, co by se mělo řešit, nikoliv amibice týmu mcl urvat pro sebe co největší díl na tom, že se naskytla krize.

            Já tě dost vyvedu z omylu, že ferrari potřebuje formuli 1. V současné době je ferrari jednou z nejhodnotnějších společností na světě, vyrábí 10 000 aut ročně a zájemce na vůz čeká 3-5 let a limitky jsou prodané dřív než je stačí představit veřejnosti a v současné době už je minimum lidí, kteří chtějí ferrari jen proto, že je to vůz od továrny, co se účastní F1. Chtějí prostě ferrari. A jim už potom může být jedno, kde budou nebo nebudou závodit. Podívej se na porsche. To je značka, která si udělala renomé na le mans, ale jejich úspěch je dávno zarostlý stromama, jak je letitý, ale nemají problém prodávat svoje auta, přestože nejsou ani nejrychlejší, ani nepřinášejí nějaké vyjimečné řidičské zážitky, ale lidi zkrátka chtějí porsche, tak je kupují. A kupodivu se jim daří líp než když závodili. A s ferrari je to stejné. Navíc kdyby se na F1 vybodli, tak ušetří nějakejch 200 - 300 milionů, který dávají na provoz a vývoj svojí stáje... A dokud to neudělají, tak se nikdo nechytne pořádně za rypák, protože s odchodem ferrari by F1 do 3 let skončila tak jak ji známe...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              Tohle je dost zaujatý pohled... Ferrari potřebuje F1 s tím balíkem co dostanou jsou jediní, kdo na tom snad reálně vydělává... A hlavně, kdyby to byla taková pohádka jak tady vyprávíš, tak jsou už dávno pryč... Takový ty fráze o vášni apod... To je max. zástupnej důvod... Realita je taková, že jim to musí dávat smysl...

              A dostalo mě to tvý chtějí prostě Ferrari... Ale proč ho chtějí ? Dnes je relativně velká konkurence na poli luxusních sportovních aut... Ferrari vyčnívá tím, že má úspěšnou historii spojenou s motorsportem, který je zdrojem jejího obrovského fanklubu. Z toho plyne jeho věhlas po celém světě... Když se podíváš na konkurenční Lambo... Tak možná nabízí za srovnatelné peníze lepší auto... Jenže pokud nejsi milionář, tak jednou za čas max. zaslintáš nad novým modelem a to je tak všechno, prostě ti nemá co nabídnout... Zatímco Ferrari máš před očima cca 10 měsíců v roce co 14 dní... Od mala, kdy začneš sledovat F1, tak do tebe zasazují semínko touhy. Jasný 99,9% fanoušků na to auto nikdy nedosáhne, ale jim bohatě stačí, když to bude 1 z 10 000... Zbytek ať si kupuje čepice, trička a dělá jim reklamu na okruzích, či ulicích... Která zase osloví někoho, kdo si to dovolit může, ale o F1 nemá ani páru...

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                jasně že si juméno udělali na okruzích, ale v současné době to již nepotřebují. A že by vydělávali, to se pleteš, ze svého dávají ročně přes 100 mega do chodu týmu, je to poměrně ověřitelná informace.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  37.188.154.XXX
                  To že to nepotřebují je spekulace... To, že to dělají je fakt a představa, že vyhazují pro nic za nic 100 mega je šílená... Já věřím tomu, že když skončí, tak se to neprojeví hned, ale třeba za 5,10 let...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    tak když si uvědomíš, že ferrariho cílem bylo prodávat auta, aby vydělal na závodění, tak to pochopíš. Značka jde zkrátka v jeho odkazu a dá se to brát jako náklad na reklamu, která se vrátí i tím, že technologie vyvinuté pro F1 nějakým způsobem implementují do toho, co prodávají. Ale tohle můžou provádět i když pojedou WEC a nejspíš je to bude stát i míň peněz.
                    Já jako fanoušek ferrari bych si přál, aby F1 opustili

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Slaby.odvarek

                      Slaby.odvarek

                      185.73.109.XXX
                      To co říkáš, je realita ať se to někomu líbí nebo ne. A možná to nastene velmi brzo. Hlavně jde o to, že Ferrari nechce a nemůže mít nálepku " Socek" v tom je možná ten zakopaný pes. Ferrari a Apple mají dost společného co se týká prodeje věcí. Bude se to prodávat jen kvůli imigi značky. Bohaci je jedno jestli je Ferrari v F1 nebo jiném šampionátu. Mám nedostupné luxusní Ferrari, mám na to. Ono stačí kdyz budou dělat víc limitek, nebo pár kusů něco jako Bugati a prostě pohoda. Dneska je to dost silná značka, která přežije i bez F1. Přežije F1 bez Ferrari?? No to je těžká otázka, spíš bude mít velké problémy. Ano pro Ferrari je F1 taková vývojová laboratoř, ale to může být i WEC, která má blíž k cestovním autům. Hlavně WEC je pod FIA a mýslim si, že nějak se i domuvi.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Slaby.odvarek

                    Slaby.odvarek

                    185.73.109.XXX
                    Nechci být hnidopich, ale nejvíc aut, prodávají v Číně a Americe kde zrovna F1 je exot.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      83.240.61.XXX
                      Což ale není argument... Luxusní a drahé věci si lidi kupují proto, že se chtějí chlubit... K tomu je důležitý věhlas značky a ten vzešel z F1... Takže i když Američan F1 nežere jako Evropan, tak ví, že mít Ferrari je prestiž, ačkoli sám neví z čeho vznikla...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • Slaby.odvarek

                Slaby.odvarek

                185.73.109.XXX
                Jenže kdo má Ferrari před očima cca 10 měsíců v roce co 14 dní... ? To možná platilo kdysi, když F1 nebyla na placenem kanálů. Dneska mladí ani neví co je F1 pomalu. Zrovna F1 jako reklama už není žádný pořádný argument, sledovanost klesá, zájem mladých také.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          náklady na vybavení se do stropu nepočítají..

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    78.102.70.XXX
    Dokud bude sport kolem F1 pokřivený různými bonusy za historický přínos a podobně, nemá cenu mluvit o fair play. Zavést rozpočtový strop a částky týmům za umístění v poháru konstruktérů odstupňovat od prvního až k poslednímu, aby i ten měl něco za účast.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama