DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 05.05.2020 02:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2020 09:50
A co když těch 100 mega neseženou? Co když… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 24.04.2020 09:26
A argumenty Mclarenu sedí? Jak rozpočtový strop… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 24.04.2020 10:52
Tohle je ale i otázka na režii závodu. Oni mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              tak ono by podle mě hodně pomohlo i to, kdyby si mohly týmy koupit monokok a další drahé věci na vývoj, co jsou nutné jen pro bezpečnost, ale sežerou jim velkou část rozpočtu

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Přesně. Věřím tomu, že by se našlo pár lidí, co by šli do F1 s tím, že si koupí loňský Mercedes a trochu si ho po svém upraví.
                Věřím tomu, že by s ním mohli vklidu porážet Haas nebo RP.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  tak o tom to právě je, tyhle týmy, co si myslí, že dokáží postavit konkurenceschopný monopost, ale jezdí druhou polovinu pole s tím, že mají občas šanci na body, tak tihle by najednou mohli být poráženi nováčkem, který si koupí loňské auto a bude jim dávat na frak s desetinovým rozpočtem...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    To je právě o soutěži konstruktérů, vyrobit si něco sám není jen tak jako si to koupit hotové 11 Míchat tyhle 2 věci v F1 není vůbec snadné a je to na dlouho, to už je ale o tom úzkém spojení týmů atd.

                    + 2 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      jenže je to cesta jak naplnit pole, nedělat z toho komunistickou soutěž a přitom mít to pole poměrně vyrovnané. Další věc je stabilita pravidel, pokud jsou pravidla stabilní, tak se pole vyrovnává (malí stíhají kopírovat) a přitom se neutrácí úplně horentní sumy za vývoj, protože lze stavět na starých vozech.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Pointa ti asi ušla. Jde o to že ten kdo bude kupovat nebude bez specifických podmínek vpředu nikdy, kdežto ten kdo bude konstruovat může být beznadějně poslední ale taky někdy dominovat. O tom to je a to je F1 03 Proto když přijdeme o Haas pokrčím rameny, když přijdeme o Williams bude mě to bolet nesrovnatelně více.

      + 1 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Ne, pointa mi neušla. Průměrné týmy neměly nikdy nárok vyhrávat. Nikdy, pokud celá špice nevypadla. Prostě jsou týmy, které ty ambice nemají. Dělají a vždy tvořily většinu pole. Zákaznické vozy jim sice neumožní vyhrávat, což by stejně nedělaly, ale zajistí jim přežití a boj o půlku pole.
        Špičkové týmy nic takového stejně kupovat nebudou, tak je to nemusí trápit.
        Nepotřebuju vidět vyhrávat Racing Point nebo STR. Kdybych něco takového chtěl, sledoval bych třetiligové zámořské závody a ne F1. Tam si potrpí na to, že může vyhrát "kdokoliv", v F1 to nebylo nikdy.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Zjevně ušla, protože konstruktér vyhrávat nemusí, ale může, týmy se zákaznickými vozy ne. To je pointa Zaka 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            No jo. Zase se budu opakovat. Týmy nikdo nenutí. Budou si je pořizovat týmy typu Minardi, Caterham, Marussia, HRT apod.
            Jestli si je pořídí Haas nebo Alfa, je to pořád o tom samém.
            Sorry, tyhle týmy vyhrávat fakt nebudou a nikdy nevyhrávaly. Takový konstruktér vyhrávat ani nemůže, když utratí všechny prachy za vývoj něčeho, za co by dal půlku ceny, když to koupí.
            Rozdíl je v tom, že ti "konstruktéři" zkrachovali a odešli. Nemuseli, kdyby si stejně dobré auto (mnohdy i výrazně lepší) mohli koupit z půlku.
            Mclarenu fakt nikdo loňské Ferrari nenabízí a ani nebude. Ti se jen bojí, že to loňské Ferrari bude pořád lepší, než jejich letošní výrobek. A oni se ještě propadnou. O nic víc tu nejde. 03

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Taky bych se musel opakovat a pointa Zaka ti ušla protože ji nechceš vidět. Tým se zákaznickými starými vozy vpředu nebude, konstruktér třeba ano 03 A samo je reálné že loňské Ferrari bude lepší, i když nevím s jakým motorem 12 Nevím jak by si chtěl dát staré auto týmu když se mění pravidla. A chtít aby ti co kupují poráželi jiné konstruktéry je také kontraproduktivní, protože bereš peníze těm co stále něco tvoří a konstruují, což je podstatou F1. Musel by jsi jen zákazníky hodit do jiného koláče, jinak je to cesta konstruktérské destrukce.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Asi je zbytečné psát znovu, chápat to prostě nechceš. Ten tým, co má tak málo peněz, že si musí kupovat jiné šasi nebude NIKDY vepředu. A jestli náhodou se stane a nějak se tam jednou ocitne, tak to bude spíš s tím koupeným, protože při stejné kvalitě je levnější. Takže "pointu" Zaka vidím. Jenže je chybná, což ty vidět nechceš.
                Podstatou F1 je, že se vyvíjí a konstruuje. Jenže z podstaty věci ten technologický vývoj dělají týmy špice. RB ani Mercedes si nebudou kupovat loňské Ferrari. Opravdu ne. JEJICH vývoj tlačí F1 dopředu. Opravdu to nejsou technologie, které objeví v Racing Pointu nebo Haasu. Ti mají na vývoj tak málo peněz, že nevyvinou nic převratného. A proto jsou rádi, že můžou něco okopírovat, aby mohli vůbec přežít. Žádná konstruktérská destrukce tedy nehrozí, protože špice bude pořád vyvíjet dál sama. Na tom se nic nezmění.
                Podstata jakéhokoliv výrobku je dostat co nejvyšší kvalitu za co nejnižší cenu. Tedy je hloupé vyvíjet něco, co bylo dávno vyvinuto a platit za vývoj dvojnásobek. Jediný důsledek takového chování je míň peněz, které můžeš vrazit do dalšího vývoje, případně krach. Tak hloupé týmy nejsou a proto se Mclaren bojí, že menší týmy za míň peněz budou mít stejně dobré vozy.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  dobrej příklad je red bull a TR na začátku jejich působení v F1. Jezdili v podstatě s identickým vozem, jenom měli rozdílné motory (TR kupodivu pravděpodobně silnější ferrari než měl RB) a kromě jednoho případu, tak stejně TR vždy končilo za mateřským RB a to měli skvělou vazbu mezi sebou. Ono to není jen o tom to auto mít, ale i o tom, dokázat jej optimálně nastavit, takže by mcl nemusel mít strach, že jim bude prášit kožich haas s alfou a TR...
                  ... jenže ten strach mají, tak kvičí

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Počkej, ale teď si tnul do živého. Diskuse se Situsem, že TR spolupracovalo s RB už mnohem dřív a na podobné úrovni jako loni, není ještě zahojená. 12
                    Ale jo, ten rok 2008 je dobrej příklad toho, že i se zákaznickým vozem se dá při troše šikovnosti, štěstí a DOBRÝM PILOTEM (12) trumfnout i mateřský tým. Natož jezdit kousek za nimi. 01

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Pokud se tedy F1 vydá cestou povolení zákaznických aut a méně konstruování, klesne na ceně a na úrovni? Dalo by se pak vlastně říci, že to už nebude první liga.
        Asi víš kam mířím 12 V Indy jsou standardizovaná auta, minimum konstruování ale když to jeden dotyčný označil za třetí ligu motorsportu, tak byl řev 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          11
          Upss...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Indy není soutěž vyloženě konstruktérů, prostě je to něco jiného, tak to je. Nechápu co má nemá klesnout, u mě klesá hodnota týmu který nekonstruuje v konstruktérské soutěži.

          + 2 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            to se právě trošku pleteš, i v té indy mají oblasti, kde můžou dělat úpravy a právě tam se dostávají ty lepší týmy dopředu. problém je v tom, že potom utratí 10 mega za 5cm křidélko...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama