DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře
Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
12:37 24.04.2020 178.255.168.XXXtak o tom to právě je, tyhle týmy, co si myslí, že dokáží postavit konkurenceschopný monopost, ale jezdí druhou polovinu pole s tím, že mají občas šanci na body, tak tihle by najednou mohli být poráženi nováčkem, který si koupí loňské auto a bude jim dávat na frak s desetinovým rozpočtem...-
-
jumpman
14:57 24.04.2020 178.255.168.XXXjenže je to cesta jak naplnit pole, nedělat z toho komunistickou soutěž a přitom mít to pole poměrně vyrovnané. Další věc je stabilita pravidel, pokud jsou pravidla stabilní, tak se pole vyrovnává (malí stíhají kopírovat) a přitom se neutrácí úplně horentní sumy za vývoj, protože lze stavět na starých vozech.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
11:36 24.04.2020 88.102.38.XXXPointa ti asi ušla. Jde o to že ten kdo bude kupovat nebude bez specifických podmínek vpředu nikdy, kdežto ten kdo bude konstruovat může být beznadějně poslední ale taky někdy dominovat. O tom to je a to je F1 Proto když přijdeme o Haas pokrčím rameny, když přijdeme o Williams bude mě to bolet nesrovnatelně více.-
Mike17
11:48 24.04.2020 185.149.130.XXXNe, pointa mi neušla. Průměrné týmy neměly nikdy nárok vyhrávat. Nikdy, pokud celá špice nevypadla. Prostě jsou týmy, které ty ambice nemají. Dělají a vždy tvořily většinu pole. Zákaznické vozy jim sice neumožní vyhrávat, což by stejně nedělaly, ale zajistí jim přežití a boj o půlku pole.
Špičkové týmy nic takového stejně kupovat nebudou, tak je to nemusí trápit.
Nepotřebuju vidět vyhrávat Racing Point nebo STR. Kdybych něco takového chtěl, sledoval bych třetiligové zámořské závody a ne F1. Tam si potrpí na to, že může vyhrát "kdokoliv", v F1 to nebylo nikdy.-
-
Mike17
13:15 24.04.2020 185.149.130.XXXNo jo. Zase se budu opakovat. Týmy nikdo nenutí. Budou si je pořizovat týmy typu Minardi, Caterham, Marussia, HRT apod.
Jestli si je pořídí Haas nebo Alfa, je to pořád o tom samém.
Sorry, tyhle týmy vyhrávat fakt nebudou a nikdy nevyhrávaly. Takový konstruktér vyhrávat ani nemůže, když utratí všechny prachy za vývoj něčeho, za co by dal půlku ceny, když to koupí.
Rozdíl je v tom, že ti "konstruktéři" zkrachovali a odešli. Nemuseli, kdyby si stejně dobré auto (mnohdy i výrazně lepší) mohli koupit z půlku.
Mclarenu fakt nikdo loňské Ferrari nenabízí a ani nebude. Ti se jen bojí, že to loňské Ferrari bude pořád lepší, než jejich letošní výrobek. A oni se ještě propadnou. O nic víc tu nejde.-
Situs
13:42 24.04.2020 88.102.38.XXXTaky bych se musel opakovat a pointa Zaka ti ušla protože ji nechceš vidět. Tým se zákaznickými starými vozy vpředu nebude, konstruktér třeba ano A samo je reálné že loňské Ferrari bude lepší, i když nevím s jakým motorem Nevím jak by si chtěl dát staré auto týmu když se mění pravidla. A chtít aby ti co kupují poráželi jiné konstruktéry je také kontraproduktivní, protože bereš peníze těm co stále něco tvoří a konstruují, což je podstatou F1. Musel by jsi jen zákazníky hodit do jiného koláče, jinak je to cesta konstruktérské destrukce.-
Mike17
14:47 24.04.2020 185.149.130.XXXAsi je zbytečné psát znovu, chápat to prostě nechceš. Ten tým, co má tak málo peněz, že si musí kupovat jiné šasi nebude NIKDY vepředu. A jestli náhodou se stane a nějak se tam jednou ocitne, tak to bude spíš s tím koupeným, protože při stejné kvalitě je levnější. Takže "pointu" Zaka vidím. Jenže je chybná, což ty vidět nechceš.
Podstatou F1 je, že se vyvíjí a konstruuje. Jenže z podstaty věci ten technologický vývoj dělají týmy špice. RB ani Mercedes si nebudou kupovat loňské Ferrari. Opravdu ne. JEJICH vývoj tlačí F1 dopředu. Opravdu to nejsou technologie, které objeví v Racing Pointu nebo Haasu. Ti mají na vývoj tak málo peněz, že nevyvinou nic převratného. A proto jsou rádi, že můžou něco okopírovat, aby mohli vůbec přežít. Žádná konstruktérská destrukce tedy nehrozí, protože špice bude pořád vyvíjet dál sama. Na tom se nic nezmění.
Podstata jakéhokoliv výrobku je dostat co nejvyšší kvalitu za co nejnižší cenu. Tedy je hloupé vyvíjet něco, co bylo dávno vyvinuto a platit za vývoj dvojnásobek. Jediný důsledek takového chování je míň peněz, které můžeš vrazit do dalšího vývoje, případně krach. Tak hloupé týmy nejsou a proto se Mclaren bojí, že menší týmy za míň peněz budou mít stejně dobré vozy.-
jumpman
15:03 24.04.2020 178.255.168.XXXdobrej příklad je red bull a TR na začátku jejich působení v F1. Jezdili v podstatě s identickým vozem, jenom měli rozdílné motory (TR kupodivu pravděpodobně silnější ferrari než měl RB) a kromě jednoho případu, tak stejně TR vždy končilo za mateřským RB a to měli skvělou vazbu mezi sebou. Ono to není jen o tom to auto mít, ale i o tom, dokázat jej optimálně nastavit, takže by mcl nemusel mít strach, že jim bude prášit kožich haas s alfou a TR...
... jenže ten strach mají, tak kvičí-
Mike17
15:13 24.04.2020 185.149.130.XXXPočkej, ale teď si tnul do živého. Diskuse se Situsem, že TR spolupracovalo s RB už mnohem dřív a na podobné úrovni jako loni, není ještě zahojená.
Ale jo, ten rok 2008 je dobrej příklad toho, že i se zákaznickým vozem se dá při troše šikovnosti, štěstí a DOBRÝM PILOTEM () trumfnout i mateřský tým. Natož jezdit kousek za nimi. -
-
-
-
-
-
-
daaviid23
11:59 24.04.2020 91.245.26.XXXPokud se tedy F1 vydá cestou povolení zákaznických aut a méně konstruování, klesne na ceně a na úrovni? Dalo by se pak vlastně říci, že to už nebude první liga.
Asi víš kam mířím V Indy jsou standardizovaná auta, minimum konstruování ale když to jeden dotyčný označil za třetí ligu motorsportu, tak byl řev
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
George RUSSELL - Kvalifikace (9:00)
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek