DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře
Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
09:47 24.04.2020 88.102.38.XXXDobře Brown Ještě se mi líbí jaký další vzkaz poslal Binottovi. Prý souhlasí s jeho slovy o tom jak týmy mají také etickou povinnost a tak by na základě toho bylo pěkné kdyby se Ferrari s ostatními podělilo o detaily tajné dohody ke které došlo ohledně šetření porušení předpisů kolem jejich motorů. Vzhledem k tomu že FIA se nechala slyšet že by tyto informace ráda sdílela tak z důvodů etiky a transparentnosti by to měli říci-
daaviid23
10:40 24.04.2020 90.182.169.XXXMůžu rejpavou otázku?
Napadá mě srovnání s WEC. Svého času jsi obhajoval jednu věc.
Ve WEC organizátor výrazně omezuje různými opatřeními vedoucí Toyotu aby byl jejich náskok na soukromníky co nejmenší ale zároveň má v pravidlech, že je možné ostatní penalizovat pokud Toyotu porazí. A ty jsi tuhle myšlenku obhajoval s tím, že je možné Toyotu znevýhodňovat na úroveň soukromníků ale není přeci možné ji uměle srazit za soukromníky a odepřít ji tak zasloužené vítězství.
Nevidíš tam trochu paralelu s F1? Neříkám, že je to stejné ale.....hlavní rozdíl u tebe vidím v tom, že zatím co v WEC fandíš těm ve předu, tak v F1 je to naopak-
Situs
11:29 24.04.2020 88.102.38.XXXLMP1 má jen Toyotu a soukromníky s jiným autem, tam je to jen o umělém dorovnávání kde teď ta zátěž za úspěch je definitivní hrob. F1 stále předpokládám cílí na konstruktérskou soutěž, jen s omezenými zastropovanými prostředky. To je nebe a dudy a ačkoliv chápu že někteří by rádi viděli nadále rozdíl v týmech určovány kvantitou peněz tak mě ne, mě zajímá více kvalita než kvantita a tak to mám celkem jednoduché Já v zastropování nad 100 mega nevidím žádnou devalvaci na pralesní ligu, stále to bude balík, jen v dnešní době rozumnější
-
-
-
daaviid23
09:26 24.04.2020 90.182.169.XXXA argumenty Mclarenu sedí? Jak rozpočtový strop ve výši 100 mega zachrání týmy, které nebudou mít na provoz?
To by ten strop musel být 50 mega s tím, že by minimální odměna z komerčních práv by musela být právě 50 mega.(Číslo je nastřelené ale určitě by muselo být výrazněji pod 100 mega).Pak ano, pak by strop fungoval. Ale devalvoval by hodnotu F1 z 1.ligy na pralesní ligu.
Jinak mě taky dojímá ten argument o dvou ligách. Kdy naposledy porazilo TR přímo na trati Ferrari nebo Mercedes? Realisticky vždycky bylo v F1 několik výkonnostních lig. A dřív obecně byly rozdíly větší a né menší-
Fanda.LH
09:34 24.04.2020 85.162.8.XXXTrochu to rozveď... Mclaren asi soudí, že sehnat 100mega je pro týmy dosažitelné... Plus to má ten druhý rozměr... Velké týmy s velkými rozpočty mají velký náskok před zbytkem startovního pole... Proto jsou nejčastěji v TV a proto je pro ostatní těžké získávat sponzory, když prakticky nejsou vidět... Takže je tu asi cíl oslabit ty silné, aby i ti slabší čas od času zajeli bednu, byly v záběrech na trati i na pódiu..-
daaviid23
09:50 24.04.2020 90.182.169.XXXA co když těch 100 mega neseženou? Co když seženou jen zlomek, který nebude stačit na základní chod? A že se v to v současné krizi může stát.
Nemám tenhle argument rád, ale použiju ho. Tady Mclaren myslí hlavně na sebe. Tohle nejvíc pomůže středním týmům typu Mclaren, Renault se rozpočtově srovnat s topem, ale malým týmům to pomůže málo, protože jim nezajistí životně důležité příjmy.
Je potřeba omezit top týmy v nesmyslném utrácení a do určité míry regulovat jejich výkonnost a tím rozdíly mezi týmy ale zároveň tu úroveň nemůžeš srazit úplně nízko. Top týmy vytváří hlavní komerční hodnotu sportu, to je prostě fakt.
Za mě by bylo lepší volit rozumnější strop, plus spravedlivější rozdělení příjmů z komerčních práv plus umožnit prodávat více součástí auta. (Možnost, né povinnost Haasovci ) -
Mike17
10:11 24.04.2020 185.149.130.XXX"Proto jsou nejčastěji v TV a proto je pro ostatní těžké získávat sponzory, když prakticky nejsou vidět..."
Můžeš mi říct, kdy tomu bylo naposledy jinak? Vždycky bude někdo vepředu a na něj budou zabírat kamery. Ty stropy jsou důležité pro 2 týmy, které nemají na špici, ale zajistí jim vyšší rozpočet, než zbytku světa. A ten jim stejně neublíží, i kdyby ten strop byl 50 mega, protože neseženou kvalitní lidi.-
-
Mike17
10:51 24.04.2020 185.149.130.XXXOK, tak jmenuj.
V letech 2000-2004 to bylo většinou Ferrari, občas se jim do toho pletl Mclaren a vyjímečně Williams.
2005-2006 byl furt Renault a občas soupeřil s Mclarenem nebo Ferrari.
2007-2008 výhradně Mclaren s Ferrari
2009 Brawn s Red Bullem. Každý půlrok jeden.
Tak jmenuj ty další a v kterém roce. -
-
-
daaviid23
10:46 24.04.2020 90.182.169.XXXV tomhle souhlasím, že to pomoct může. Tím, že omezíš top týmy, tak se můžou některý týmy středu pole dostat více dopředu= více záběru kamer pro menší týmy. Ale je tam to ale. Tohle bude platit pro schopné týmy ale né pro všechny. Méně schopni toho nebudou schopní využít a jsme tam kde jsme byli na začátku, že potřebujeme další opatření.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
George RUSSELL - Kvalifikace (9:00)
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek