DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 05.05.2020 02:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2020 09:50
A co když těch 100 mega neseženou? Co když… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 24.04.2020 09:26
A argumenty Mclarenu sedí? Jak rozpočtový strop… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 24.04.2020 10:52
Tohle je ale i otázka na režii závodu. Oni mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Dobře Brown 14 Ještě se mi líbí jaký další vzkaz poslal Binottovi. Prý souhlasí s jeho slovy o tom jak týmy mají také etickou povinnost a tak by na základě toho bylo pěkné kdyby se Ferrari s ostatními podělilo o detaily tajné dohody ke které došlo ohledně šetření porušení předpisů kolem jejich motorů. Vzhledem k tomu že FIA se nechala slyšet že by tyto informace ráda sdílela tak z důvodů etiky a transparentnosti by to měli říci 03

    + 1 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Můžu rejpavou otázku?

      Napadá mě srovnání s WEC. Svého času jsi obhajoval jednu věc.
      Ve WEC organizátor výrazně omezuje různými opatřeními vedoucí Toyotu aby byl jejich náskok na soukromníky co nejmenší ale zároveň má v pravidlech, že je možné ostatní penalizovat pokud Toyotu porazí. A ty jsi tuhle myšlenku obhajoval s tím, že je možné Toyotu znevýhodňovat na úroveň soukromníků ale není přeci možné ji uměle srazit za soukromníky a odepřít ji tak zasloužené vítězství.
      Nevidíš tam trochu paralelu s F1? Neříkám, že je to stejné ale.....hlavní rozdíl u tebe vidím v tom, že zatím co v WEC fandíš těm ve předu, tak v F1 je to naopak 13

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        LMP1 má jen Toyotu a soukromníky s jiným autem, tam je to jen o umělém dorovnávání kde teď ta zátěž za úspěch je definitivní hrob. F1 stále předpokládám cílí na konstruktérskou soutěž, jen s omezenými zastropovanými prostředky. To je nebe a dudy a ačkoliv chápu že někteří by rádi viděli nadále rozdíl v týmech určovány kvantitou peněz tak mě ne, mě zajímá více kvalita než kvantita a tak to mám celkem jednoduché 11 Já v zastropování nad 100 mega nevidím žádnou devalvaci na pralesní ligu, stále to bude balík, jen v dnešní době rozumnější 03

        + 1 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Hrob? Jakože LMP1 prožívá klinickou smrt? 16
          Né, nechci začínat tuhle diskuzi, jen mě to tak napadlo 14

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          rozpočet nikdy nerozhodoval o titulu, to by toyota musela mít těch titulů aspoň 5, když v době co se F1 účastnili měli o 100 mega víc než další špičkové stáje.
          Mcl se holt dobře snaží na hyenu zvednout svoje akcie, toď vše

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    A argumenty Mclarenu sedí? Jak rozpočtový strop ve výši 100 mega zachrání týmy, které nebudou mít na provoz? 18

    To by ten strop musel být 50 mega s tím, že by minimální odměna z komerčních práv by musela být právě 50 mega.(Číslo je nastřelené ale určitě by muselo být výrazněji pod 100 mega).Pak ano, pak by strop fungoval. Ale devalvoval by hodnotu F1 z 1.ligy na pralesní ligu.

    Jinak mě taky dojímá ten argument o dvou ligách. Kdy naposledy porazilo TR přímo na trati Ferrari nebo Mercedes? Realisticky vždycky bylo v F1 několik výkonnostních lig. A dřív obecně byly rozdíly větší a né menší 04

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Trochu to rozveď... Mclaren asi soudí, že sehnat 100mega je pro týmy dosažitelné... Plus to má ten druhý rozměr... Velké týmy s velkými rozpočty mají velký náskok před zbytkem startovního pole... Proto jsou nejčastěji v TV a proto je pro ostatní těžké získávat sponzory, když prakticky nejsou vidět... Takže je tu asi cíl oslabit ty silné, aby i ti slabší čas od času zajeli bednu, byly v záběrech na trati i na pódiu..

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        A co když těch 100 mega neseženou? Co když seženou jen zlomek, který nebude stačit na základní chod? A že se v to v současné krizi může stát.

        Nemám tenhle argument rád, ale použiju ho. Tady Mclaren myslí hlavně na sebe. Tohle nejvíc pomůže středním týmům typu Mclaren, Renault se rozpočtově srovnat s topem, ale malým týmům to pomůže málo, protože jim nezajistí životně důležité příjmy.
        Je potřeba omezit top týmy v nesmyslném utrácení a do určité míry regulovat jejich výkonnost a tím rozdíly mezi týmy ale zároveň tu úroveň nemůžeš srazit úplně nízko. Top týmy vytváří hlavní komerční hodnotu sportu, to je prostě fakt.
        Za mě by bylo lepší volit rozumnější strop, plus spravedlivější rozdělení příjmů z komerčních práv plus umožnit prodávat více součástí auta. (Možnost, né povinnost Haasovci 12)

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        "Proto jsou nejčastěji v TV a proto je pro ostatní těžké získávat sponzory, když prakticky nejsou vidět..."
        Můžeš mi říct, kdy tomu bylo naposledy jinak? Vždycky bude někdo vepředu a na něj budou zabírat kamery. Ty stropy jsou důležité pro 2 týmy, které nemají na špici, ale zajistí jim vyšší rozpočet, než zbytku světa. A ten jim stejně neublíží, i kdyby ten strop byl 50 mega, protože neseženou kvalitní lidi.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          No během 2000-2009 kamery zabírali víc než tři týmy během víkendu 19

          + 1 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            OK, tak jmenuj.
            V letech 2000-2004 to bylo většinou Ferrari, občas se jim do toho pletl Mclaren a vyjímečně Williams.
            2005-2006 byl furt Renault a občas soupeřil s Mclarenem nebo Ferrari.
            2007-2008 výhradně Mclaren s Ferrari
            2009 Brawn s Red Bullem. Každý půlrok jeden.

            Tak jmenuj ty další a v kterém roce. 03

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Tohle je ale i otázka na režii závodu. Oni mají očividně pokyny ukazovat TOP 3 i když se nic neděje a zároveň kašlat na našlapaný střed pole 12

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              77.48.94.XXX
              přesně ten dojem z přenosů mám. na druhou stranu se docela stávalo, že pokud Lewis jezdil neohroženě v čele a za ním bojovali Ferka s RB, tak častěji zabírali ty souboje. ovšem souboje v hloubi pole ukáží podstatně méně častěji. to je fakt.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          V tomhle souhlasím, že to pomoct může. Tím, že omezíš top týmy, tak se můžou některý týmy středu pole dostat více dopředu= více záběru kamer pro menší týmy. Ale je tam to ale. Tohle bude platit pro schopné týmy ale né pro všechny. Méně schopni toho nebudou schopní využít a jsme tam kde jsme byli na začátku, že potřebujeme další opatření.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Řekl bych, že to rozšíříš přesně o 2 týmy, pokud se jim bude dařit. A o to Mclarenu jde.
            Prostě vepředu bude vždycky úzká špička. Vždy to tak bylo a F1 o tom je.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      01 přesně

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama