DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 05.05.2020 02:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2020 09:50
A co když těch 100 mega neseženou? Co když… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 24.04.2020 09:26
A argumenty Mclarenu sedí? Jak rozpočtový strop… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 24.04.2020 10:52
Tohle je ale i otázka na režii závodu. Oni mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      213.220.223.XXX
      Historické přínosy jsou přežitek. Místo toho by se bonusy mohly dávat třeba za nejhezčí odstín červené barvy ve startovním poli 14

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        jestli nechápete proč je pro F1 důležitá její historie, tak nevím, proč se vůbec účastníte této diskuze...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          213.220.223.XXX
          Historie je důležitá v každém sportu, ale jen v F1 se za ní platí 04

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Myslím si, že hlavně výše bonusu není úplně fér, ale za tvorbu historické hodnoty F1 je dorbé týmy ohodnotit. Prostě i historie je to, co dělá F1 královnou motorsportu. 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              Já bych to přerozdělil rovnoměrněji a jednodušším způsobem, ale ok chápu proč Ferrari ten bonus dostává... Jedna věc ale je, že ho dostane a druhá když ho použije...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                problém je, že ten bonus dostává ferrari (to je na místě) ale zároveň mercedes (wtf) red bull (max wtf) ale mcl a williams dostávají prd. Tyhle dvě stáje mají mít příjem jen o něco nižší než má ferrari, protože je to rodinné stříbro F1 a skutečným fanouškům je dost těžko u srdce, když vidí williams tam kde jsou nyní (ikdyž by frank udělal nejlíp, kdyby dcerušku poslal k nádobí a tým svěřil skutečnému managerovi)

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Souhlas s oběma. Bylo by na místě mít bonus za předchozí sezony. Neměl by být problém dávat bonusy za tituly, nebo přímo podle bodů třeba 20 let (nebo 50) zpětně.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Za všechno ale bonusy nemůžou. Ferrari je má opravdu excelentní a přesto prohrává s Mercedesem a zdá se, že bude i s RB-Honda.
      Proč?
      Může to být tím, že Mercedes jakožto novější tým má i novější a tudíš i efektívnější zařízení? Nebo je snad Ferrari méně efektívní než důslední Němci? Nebo se Ferrari příliš spoléhá na techniku a odmítá fungovat podle lidských smyslů kdy stačí vystrčit ruku z okna aby zjistili že zrovna prší, případně že svítí sluníčko. V tomhle je zase dobrý RB-Honda.
      Nebo snad může za všechny prohry vedení Ferrari, které někdy opravdu dokáže vytvořit pořádné kopance? Taky za všechno může samotná FIA, která se nějak zapoměla Ferrari protlačovat až k titulům.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        poslechni si pepu krále, co o tom říká. Problém je, že u ferrari se úspěch očekává automaticky a to do té míry, že je tam ohromná atmosféra strachu udělat cokoliv na risk a přijít s inovací, protože kdyby to nefungovalo, tak dotyčný jde. To je hodně špatně. U red bullu je úplně šumák jestli budou druzí nebo pátí, klidně můžou sezonu obětovat, aby se soustředili na další a vypálí super káru, jenže to u ferrari nehrozí. Jen se podívej jaké tanečky jsou kolem toho, kdy ferrari odpíská vývoj auta a jde se věnovat další sezoně. Kdyby to byl mercedes, tak je to každýmu jedno a pochopí, že se třeba letos nezadařilo.
        A to, že má ten mercedes takový úspěch, to je dáno, podle mě, trošku jinou věcí. Když se podíváš na složení těch nejvlivnějších lidí co jsou v mercedesu, tak uvidíš většinu těch, co tvořili tým ferrari za schumacherovy éry a ten zbytek je... ve vedoucích funkcích FIA. Je potom náhoda, že mercedes může vyvíjet motor, který je posléze přesně schválen s ročním odstupem? Je potom náhoda, že do ferrari i red bullu se FIA strefovala jak jen mohla, měnili se pravidla během sezony, jen aby se omezila dominance těchto týmů a s mercedesem? Jdou jen po jejich konkurenci. Náhoda? Nemyslím si to. Mercedes tohle měl vždycky velice dobře zvládnuté...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Ferrari odpískává sezónu a to pravidelně už od dvou hmotových roků Renaultu, takže všichni by byli spíše kdyby Ferrari nějaký rok neodpískalo.
          A nějaký strach u Ferrari se taky zrovna moc očekávat nedá, když si tam každý dělá co chce.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            tu sezonu v určité fázi odpíská každý tým, ale pouze ferrari se veřejně řeší...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              To ano, ale Ferrari používá píšťalku už zpravidla kolem léta a to je na tým který by měl bojovat o titul až do posledního závodu příliš brzy.
              Ani to by tifosi příliš nevadilo, kdyby se to předčasné odpískání přeneslo do kvality následujícího vozu, ale to se Ferrari dnes už tradičně dlouhodobě vůbec nedaří.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                není to pravidlem, a na druhou stranu, víš kdy to odpískají ostatní týmy?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  V interních pravidlech Ferrari to určitě není, ale za posledních 15 roků tak činili každým rokem bez přestávky. A tvrdili to dokonce i v roce kdy Kimi získal pro Ferrari poslední titul.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Kdy to bylo jinak, kdy byla F1 zdravá a všichni měli šanci uspět...

    No celkem to nebylo špatné po roku 2000... Podívejte se na sezónu 2008, kolik pilotů získalo pódium (14/20) vítězství (7/20) apod... Byla doba kdy se dařilo týmům středu pole urvat vítězství, získat PP... To prostě dneska nehrozí... Když dojede pilot top týmu pilota týmu středu pole, tak přepne režim motoru a do 2 kole je vystaráno... Smázne ho jak otravnej hmyz...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama