DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře
Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mansell_fan
18:11 24.04.2020 213.220.223.XXXHistorické přínosy jsou přežitek. Místo toho by se bonusy mohly dávat třeba za nejhezčí odstín červené barvy ve startovním poli-
-
Mansell_fan
18:21 24.04.2020 213.220.223.XXXHistorie je důležitá v každém sportu, ale jen v F1 se za ní platí-
-
-
jumpman
20:41 24.04.2020 178.255.168.XXXproblém je, že ten bonus dostává ferrari (to je na místě) ale zároveň mercedes (wtf) red bull (max wtf) ale mcl a williams dostávají prd. Tyhle dvě stáje mají mít příjem jen o něco nižší než má ferrari, protože je to rodinné stříbro F1 a skutečným fanouškům je dost těžko u srdce, když vidí williams tam kde jsou nyní (ikdyž by frank udělal nejlíp, kdyby dcerušku poslal k nádobí a tým svěřil skutečnému managerovi)
-
-
-
-
-
-
Ferda
18:28 24.04.2020 46.47.176.XXXZa všechno ale bonusy nemůžou. Ferrari je má opravdu excelentní a přesto prohrává s Mercedesem a zdá se, že bude i s RB-Honda.
Proč?
Může to být tím, že Mercedes jakožto novější tým má i novější a tudíš i efektívnější zařízení? Nebo je snad Ferrari méně efektívní než důslední Němci? Nebo se Ferrari příliš spoléhá na techniku a odmítá fungovat podle lidských smyslů kdy stačí vystrčit ruku z okna aby zjistili že zrovna prší, případně že svítí sluníčko. V tomhle je zase dobrý RB-Honda.
Nebo snad může za všechny prohry vedení Ferrari, které někdy opravdu dokáže vytvořit pořádné kopance? Taky za všechno může samotná FIA, která se nějak zapoměla Ferrari protlačovat až k titulům.-
jumpman
20:49 24.04.2020 178.255.168.XXXposlechni si pepu krále, co o tom říká. Problém je, že u ferrari se úspěch očekává automaticky a to do té míry, že je tam ohromná atmosféra strachu udělat cokoliv na risk a přijít s inovací, protože kdyby to nefungovalo, tak dotyčný jde. To je hodně špatně. U red bullu je úplně šumák jestli budou druzí nebo pátí, klidně můžou sezonu obětovat, aby se soustředili na další a vypálí super káru, jenže to u ferrari nehrozí. Jen se podívej jaké tanečky jsou kolem toho, kdy ferrari odpíská vývoj auta a jde se věnovat další sezoně. Kdyby to byl mercedes, tak je to každýmu jedno a pochopí, že se třeba letos nezadařilo.
A to, že má ten mercedes takový úspěch, to je dáno, podle mě, trošku jinou věcí. Když se podíváš na složení těch nejvlivnějších lidí co jsou v mercedesu, tak uvidíš většinu těch, co tvořili tým ferrari za schumacherovy éry a ten zbytek je... ve vedoucích funkcích FIA. Je potom náhoda, že mercedes může vyvíjet motor, který je posléze přesně schválen s ročním odstupem? Je potom náhoda, že do ferrari i red bullu se FIA strefovala jak jen mohla, měnili se pravidla během sezony, jen aby se omezila dominance těchto týmů a s mercedesem? Jdou jen po jejich konkurenci. Náhoda? Nemyslím si to. Mercedes tohle měl vždycky velice dobře zvládnuté...-
-
-
Ferda
09:04 25.04.2020 46.47.176.XXXTo ano, ale Ferrari používá píšťalku už zpravidla kolem léta a to je na tým který by měl bojovat o titul až do posledního závodu příliš brzy.
Ani to by tifosi příliš nevadilo, kdyby se to předčasné odpískání přeneslo do kvality následujícího vozu, ale to se Ferrari dnes už tradičně dlouhodobě vůbec nedaří. -
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
12:22 24.04.2020 85.162.8.XXXKdy to bylo jinak, kdy byla F1 zdravá a všichni měli šanci uspět...
No celkem to nebylo špatné po roku 2000... Podívejte se na sezónu 2008, kolik pilotů získalo pódium (14/20) vítězství (7/20) apod... Byla doba kdy se dařilo týmům středu pole urvat vítězství, získat PP... To prostě dneska nehrozí... Když dojede pilot top týmu pilota týmu středu pole, tak přepne režim motoru a do 2 kole je vystaráno... Smázne ho jak otravnej hmyz... -
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek