DISKUZE K ČLÁNKU Velká cena Austrálie bez Ferrari a AlphaTauri? "Bylo by to nefér," říká Tost

Přípravy na Velkou cenu Austrálie probíhají podle plánu, objevují se však spekulace, že občané Itálie se na ní kvůli cestovním omezením nedostanou, což by postihlo dva týmy Formule 1. Mělo by se případně začít i bez nich?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Velká cena Austrálie bez Ferrari a AlphaTauri? "Bylo by to nefér," říká Tost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 169, poslední 04.03.2020 14:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 03.03.2020 10:16
Tam to bylo ale úplně o něčem jiném 03 »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 03.03.2020 15:39
Nikdo protest dávat nemusel. Je přímo povinností… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 03.03.2020 11:11
Není to uplně tak, Michelin vyzval své zákaznické… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Vieux-Fours

Vieux-Fours

86.49.249.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Jako že by si najímali lidi mimo Itálii? A vůbec, co jezdci? Ti určitě taky byli v Itálii? Kdo mohl vědět, že lidi začnou panikařit kvůli "chřipce"?

V reálném životě když selže dodavatel, tak za to odpovídá konečný subjekt i když za to přímo nemůže. Není to nejlepší přirovnání, protože tu sehrává velkou roli regulátor FIA, takže je to sporné, nicméně to úplně mimo není.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Proboha co má B-tým společného se státní příslušností k nějakému státu? Ferrari má být potrestán, protože má B-týmy z Anglie? A STR má být potrestáno, protože je B-týmem týmu z Anglie?
Co Mercedes a RP? Tam je v pořádku, že jeden vlastní B-tým a druhý je B-týmem?
Nemělo by to dávat trochu smysl? 20

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
18

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
V čem to má být chyba týmu? Ani jeden tým to nemohl ovlivnit. Tohle je ale přesně ono, najednou to byla a nebyla jeho chyba. Je chyba týmů z Itálie že si teda nevyčlení lidi na karanténu pokud je to nutné? Je jejich chyba že neudělá opatření aby se mohli zúčastnit? Neměla by tam být o 14 dní dříve? Nejde to? Já to nechci uplně cpát do této roviny, ale ty týmy tehdy s Michelinem nemohli odstartovat a bylo jich sakra hodně.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.169.XXX
Proč? ať se ukáže nevýhoda budování B týmu a ty menší na to spolehají a pak na to doplatí 19

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Jak se mohli přizpůsobit u Ferrari? Rozdělit se se svými bezpečnými pneumatikami se soupeři? 12

Tehdá největší chybu udělal FIA, která nepovolila pit stop během závodu. Bylo by to ovlivnění šampionátu ale násobně menší než když jely jen tři týmy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Byla a nebyla to jejich chyba.
Počítá se chyba dodavatele jako vyšší moc (kvůli které bych já právě rušil celé závody), nebo jako chyba subjektu (protože tehdá si týmy mohli ještě vybírat dodavatele pneu?)
Podle mě je tohle sporná situace , kterou nezvládla i FIA. Naopak současná histerie je celkem jasná záležitost, protože to neovlivní nikdo.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Není to uplně tak, Michelin vyzval své zákaznické týmy, aby do závodu nenastoupily. Řekli že nejsou schopni zaručit bezpečný produkt (dokonce i přivezly na okruh jiné bezpečnější pneumatiky, ale FIA je vyměnit nedovolila). Po takovém prohlášení nastoupit prostě nemůžeš, proto s nima nenastoupil vůbec nikdo.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.169.XXX
A poslední třičtvrtě rok nepracovali na letošním autě?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tvoje verze je lživá.....naopak Ferrari se nechtělo přizpůsobit a oni mohli, ale nechtěli.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Nelži tady....bylo to zcela jinak.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Rozhodnutí bylo na týmech, michelin tehdy dokázal zaručit že jim ty pneu vydrží, jenže ne za cenu optimálního výkonu, proto se tenkrát rozhodly TÝMY michelinu, že neodstartují, nikdo jiný

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Aha, já myslel že nahoře píšeš že kdyby chyběl né vlastní vinou jediný tým, tak by se jet nemělo 14

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tak zrovna tohle schvaluju. Nemá cenu se letos honit za Mercedes když bude mít velkej náskok a tím ohrozit revoluční sezonu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Kdyby jsme šli do důsledků, tak by se pak dalo zpochybnit celé mistrovství. A to neříkám jen protože to hrozí Ferrari. I kdyby chyběl né vlastní vinou jediný tým, tak by se jet nemělo. Buď všichni nebo nikdo.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Problém dodavatele pneumatik. Výsledek byl stejný ale důvody jiné, takže to nebyl stejný případ.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Pod Binottem se houpe židle.
...... a nebo možná ne a všechno mu žerou 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
A to jelo tehdy jen 6 aut.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
hlavně to bylo gesto týmů michelinu, oni tu velkou cenu absolvovat mohli, ale museli by nastavit auta tak, aby jim ty pneumatiky vydržely, čímž by ovšem přišli o výkonnostní výhodu, tak udělali co udělali...

+ 2 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama