DISKUZE K ČLÁNKU Velká cena Austrálie bez Ferrari a AlphaTauri? "Bylo by to nefér," říká Tost

Přípravy na Velkou cenu Austrálie probíhají podle plánu, objevují se však spekulace, že občané Itálie se na ní kvůli cestovním omezením nedostanou, což by postihlo dva týmy Formule 1. Mělo by se případně začít i bez nich?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Velká cena Austrálie bez Ferrari a AlphaTauri? "Bylo by to nefér," říká Tost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 169, poslední 04.03.2020 14:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    USA 2005 taky nebylo moc fér

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pinďa

      Pinďa

      78.80.27.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.169.XXX
        Tam to bylo ale úplně o něčem jiném 03

        + 7 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        hlavně to bylo gesto týmů michelinu, oni tu velkou cenu absolvovat mohli, ale museli by nastavit auta tak, aby jim ty pneumatiky vydržely, čímž by ovšem přišli o výkonnostní výhodu, tak udělali co udělali...

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      A to jelo tehdy jen 6 aut.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Problém dodavatele pneumatik. Výsledek byl stejný ale důvody jiné, takže to nebyl stejný případ.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Aha, já myslel že nahoře píšeš že kdyby chyběl né vlastní vinou jediný tým, tak by se jet nemělo 14

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          Rozhodnutí bylo na týmech, michelin tehdy dokázal zaručit že jim ty pneu vydrží, jenže ne za cenu optimálního výkonu, proto se tenkrát rozhodly TÝMY michelinu, že neodstartují, nikdo jiný

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Nelži tady....bylo to zcela jinak.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Tvoje verze je lživá.....naopak Ferrari se nechtělo přizpůsobit a oni mohli, ale nechtěli.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Není to uplně tak, Michelin vyzval své zákaznické týmy, aby do závodu nenastoupily. Řekli že nejsou schopni zaručit bezpečný produkt (dokonce i přivezly na okruh jiné bezpečnější pneumatiky, ale FIA je vyměnit nedovolila). Po takovém prohlášení nastoupit prostě nemůžeš, proto s nima nenastoupil vůbec nikdo.

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Byla a nebyla to jejich chyba.
          Počítá se chyba dodavatele jako vyšší moc (kvůli které bych já právě rušil celé závody), nebo jako chyba subjektu (protože tehdá si týmy mohli ještě vybírat dodavatele pneu?)
          Podle mě je tohle sporná situace , kterou nezvládla i FIA. Naopak současná histerie je celkem jasná záležitost, protože to neovlivní nikdo.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Jak se mohli přizpůsobit u Ferrari? Rozdělit se se svými bezpečnými pneumatikami se soupeři? 12

            Tehdá největší chybu udělal FIA, která nepovolila pit stop během závodu. Bylo by to ovlivnění šampionátu ale násobně menší než když jely jen tři týmy.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            V čem to má být chyba týmu? Ani jeden tým to nemohl ovlivnit. Tohle je ale přesně ono, najednou to byla a nebyla jeho chyba. Je chyba týmů z Itálie že si teda nevyčlení lidi na karanténu pokud je to nutné? Je jejich chyba že neudělá opatření aby se mohli zúčastnit? Neměla by tam být o 14 dní dříve? Nejde to? Já to nechci uplně cpát do této roviny, ale ty týmy tehdy s Michelinem nemohli odstartovat a bylo jich sakra hodně.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Jako že by si najímali lidi mimo Itálii? A vůbec, co jezdci? Ti určitě taky byli v Itálii? Kdo mohl vědět, že lidi začnou panikařit kvůli "chřipce"?

              V reálném životě když selže dodavatel, tak za to odpovídá konečný subjekt i když za to přímo nemůže. Není to nejlepší přirovnání, protože tu sehrává velkou roli regulátor FIA, takže je to sporné, nicméně to úplně mimo není.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Takže o Haas a Alfu nejde, oni jen doplatí na toho dodavatele za kterého zodpovídá on sám 11 Jako tehdy v USA 2005.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  No však se bavíme celou dobu o Ferrari,ne? 18

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    Chápu, prostě je to jiné protože tady kdo by za to nemohl a kdo by to odnesl by bylo Ferrari, tehdy za to nemohli jiní kteří na to doplatili tak je to v pořádku 14 Miluji tu chvilku když se dostaneme k pravdě 13

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • daaviid23

                      daaviid23

                      90.182.169.XXX
                      Počkej ale vážně, jak by tohle mohlo Ferrari ovlivnit? A jelikož to nemůže ovlivnit Ferrari, tak to nemůžou ovlivnit ani odběratelé 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.102.38.XXX
                        Ferrari a jejich zákazníci tohle přímo ovlivnit nemůže, myslím stejně jako to nemohli přímo ovlivnit tehdy zákazníci Michelinu.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • daaviid23

                          daaviid23

                          90.182.169.XXX
                          No mohli mít spolehlivějšího dodavatele. 13 Což může platit i na Haas a Alfu, ale pořád tu máme to Ferrari 12

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            jestli někdo lže tak maximálně ty sám sobě 20

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Sorry, ale má pravdu. Ty týmy jet mohly. Jen jim Michelin doporučil nejet tu zatácku naplno, jinak neručil za následky. A vzhledem k tomu, co se dělo v trénincích bylo jasné, že jet to naplno je risk.
            Týmy se společně rozhodly celou GO bojkotovat doufajíc, že to FIA celé zruší. K tomu nebyl důvod. Měli výhodu dodavatele gum v celé sezoně, bohužel tady byl zrovna lepší Bridgestone. 03

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              ne, tenkrát byly na stole dvě možnosti, buď šikanu na rovinku - protože pneu michelinu s jistou pravděpodobností hrozili defektem při max rychlosti, nebo by týmy michelinu museli snížit nastavením zatížení pneumatik, nebo jít do rizika, že dojde k defektu, jenže oni striktně chtěli aby byla dodatečně přidána šikana, čímž by poškodili pouze týmy bridgestonu a sami by na tom mohli vydělat, s tím ale nikdo nesouhlasil a se snížením zatížení / čti zhoršením výkonnosti / zase nesouhlasily týmy michelinu a začali vyřvávat a když zjistili, že pokud by se nedostavili na start, tak dostanou flastr jako kráva, tak udělali tu frašku co udělali. Byla to jen a pouze vina a volba týmů co používali michelin, nikoho jiného, FIA je do ičeho nenutila ani nedostali žádné ultimáta, navzdory lživým grahamovým proklamacím

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Hlavní požadavek byl, aby se mohly měnit gumy i mimo defekt a to FIA nedovolila.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  ano, proč by jim měla dávat výhodu. Pokud by tam bylo skutečné riziko, tak pneu vyměnit mohli, ale ne při tankovací zastávce, čili by museli do boxů vícekrát a to týmy michelinu nechtěli připustit. Tenkrát to byl jenom truc podnik ze strany týmů michelinu

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama